دسته‌ها
اخبار

مطالعه موردی SEO Resorts JA • SEO Sherpa


ما وب سایت را به یک طراحی سایت جدید منتقل کردیم. این به لطف ساختار سایت بهتر و محتوای بهبود یافته، با افزایش ترافیک تقریباً بلافاصله موفقیت آمیز بود. ترافیک و درآمد ارگ،ک به سرعت رشد کرد. تا ماه مارس ترافیک ارگ،ک 510 درصد، درآمد 863 درصد و تراکنش ها 1000 درصد افزایش یافته بود. کمپین سئو در طول دوره قبل از سئو، ماهیانه 95499 دلار درآمد اضافی داشت و این کار را با سود 15 تا 20 درصد بیشتر از رزرو از طریق آژانس های مسافرتی آنلاین انجام داد. از ماه پنجم کمپین، JA Resorts حداقل 25 دلار به ازای هر دلار سرمایه گذاری در سئو ،ب کرد.

چگونه آن را انجام دادیم

  • قالب های صفحه طراحی شده و محتوای siled
  • مدیریت مهاجرت و تغییر مسیرهای وب سایت
  • بهینه سازی محتوا با تجزیه و تحلیل TF:IDF
  • دامنه های ارجاع دهنده را از 510 به 890 افزایش داد

اولین اولویت ما برنامه ریزی یک سایت جدید برای موفقیت در SEO بود – سپس راه اندازی آن را بدون از دست دادن ترافیک ارگ،ک مدیریت کنید. اولویت دوم ما بهینه‌سازی سیگنال‌های کاربر و استفاده از طریق ارائه محتوا برای برآورده ، نیازهای کاربران آشنا با وب‌سایت‌های OTA قوی بود – ما این کار را از طریق تحقیقات کلمات کلیدی مبتنی بر داده و مصاحبه‌های کاربر برنامه‌ریزی کردیم. با بهینه‌سازی محتوا و UX سایت، سپس بر ،ب پیوند از طریق ایمیل، بیشتر به وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های مسافرتی محبوب تمرکز کردیم.

منصفانه است که بگوییم؛ سئو شرپا مسئول بیش از 50 درصد درآمدی است که ما اکنون به صورت آنلاین تولید می کنیم.

نیشیتا کاوشیک

مدیر بازاریابی دیجیتال

JA Resorts & Hotels


منبع: https://seos،a.com/ja-resorts/