دسته‌ها
اخبار

نحوه استفاده از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سئو


چگونه تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را برای سئو سایت خود بهینه کنیم

در دنیای دیجیتال امروزی، بصری همه چیز است. تصاویر جذاب پتانسیل انتقال پیام، ایجاد جذابیت قدرتمند برای مخاطبان و البته جذب کاربران را دارند. در سئو، آنها یک مزیت اضافی دارند: به شما کمک می کنند در نتایج تصویر گوگل جایگاهی ،ب کنید.

اما پیدا ، تصاویر من، برای پیوست ، به محتوای خود زمان بر است – اما این جایی است که پتانسیل هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) ظاهر می شود.

با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، می‌تو،د بدون دردسر تصاویر عالی بسازید و تلاش‌های بهینه‌سازی خود را به سطح بعدی ببرید. بیایید بهترین راه‌ها برای غنی‌سازی تصاویر و باز ، امکانات جدید برای سئوی خود را مرور کنیم.

درک نقش تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در سئو

تصاویر هوش مصنوعی آنهایی هستند که با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند که حجم عظیمی از محتوا، مجموعه داده‌ها و درخواست‌های تولید آنها را تجزیه و تحلیل می‌کنند. همچنین می‌تواند ویژگی‌های تصاویر موجود را درک کرده و است،اج کند، می‌تواند اشیاء را تشخیص دهد و حتی زمینه یا فکر خود تصویر را درک کند.

اما چرا همه اینها مهم است؟ خوب، به این دلیل است که هنگام سئو، تصاویر به اندازه محتوای شما اهمیت پیدا می کنند. نه تنها بخش‌های قابل مشاهده اصلی وب‌سایت شما هستند، بلکه بر رتبه‌بندی و دیده شدن محتوای شما در Google نیز تأثیر می‌گذارند.

و مانند محتوا، ابزارهای هوش مصنوعی کار سئوی تصویر را بسیار آسان‌تر و در دراز مدت بسیار ارزان‌تر می‌کنند. آنها به ما این امکان را می دهند که با چند اعلان و کلیک، تصاویر مرتبطی را تولید کنیم که با محتوای ما هماهنگ باشد. سایر قابلیت های این ابزارها نیز به شما کمک می کند تا تصاویر خود را با حداقل تلاش بهینه کنید.
نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای سئوی تصویر

استفاده از هوش مصنوعی برای سئوی تصویر می تواند یک بازی را تغییر دهد. اما چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ بیایید ببینیم چگونه می تو،د از این ابزارها برای ایجاد یا بهبود تصاویر برای وب سایت خود استفاده کنید:

ایجاد تصاویر با فناوری هوش مصنوعی

الگوریتم های هوش مصنوعی توانایی قابل توجهی برای تولید تصاویر از ابتدا، ،یب داده ها یا پارامترهای انتخاب شده دارند. و آنها می توانند این تصاویر را به همان اندازه که ع، های واقعی می توانند باکیفیت و واقعی باشند بسازند.

آنها حتی می توانند تصاویری از چیزهایی ایجاد کنند که از نظر فنی وجود ندارند. این امر ممکن است زیرا مدل‌های هوش مصنوعی بر روی میلیون‌ها و میلیون‌ها تصویر آموزش داده می‌شوند و از آن به ،وان مبنایی برای تولید تصاویر کاملاً جدید و واقعی استفاده می‌کنند. این فرصت‌های خلاقانه بی‌پای، را در محتوای شما باز می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا تصاویر بسیار سفارشی‌سازی‌شده و بهینه‌سازی‌شده‌ای از موضوعات مختلف، از جمله اشیا، افراد و سناریوها ایجاد کنید – اساساً برای هر چیزی که وب‌سایت شما نیاز دارد.

برای کمپین بعدی خود نیازی به صرف زمان و هزینه نخواهید داشت. شما فقط باید اعلان من، را برای ابزار خود آماده کنید، تمام جزئیات ضروری را که باید شامل شود، تنظیم کنید و اجازه دهید کار خود را انجام دهد.

بهبود تصویر با استفاده از هوش مصنوعی

بهبود تصویر تمام ویرایش هایی است که باید روی یک ع، انجام دهیم تا برای جایی که می خواهیم از آن استفاده کنیم عالی باشد. خبر خوب این است که از ابزارهای هوش مصنوعی نیز می توان برای این منظور استفاده کرد.

ترمیم و ارتقاء

شما می تو،د تصاویر با وضوح پایین را با کیفیت بالا در عین حفظ و بهبود جزئیات مهم. این تکنیک گاهی اوقات به ،وان Super-Resolution نیز شناخته می شود. هوش مصنوعی می تواند هر زمان که بخواهید از تصاویر قدیمی یا کم کیفیتی که مرتبط با محتوای شما هستند استفاده کنید اما آنطور که می خواهید واضح یا واضح نیستند، این کار را برای شما انجام دهد.

فشرده سازی

از سوی دیگر، هوش مصنوعی همچنین می تواند برای کاهش حجم فایل تصویری شما، بدون آسیب به کیفیت بصری آنها استفاده شود. اندازه های بهینه تصویر می تواند زمان بارگذاری صفحه شما را افزایش دهد، که می د،م بر رتبه صفحه شما تأثیر می گذارد.

بر،ب گذاری و شناسایی اشیاء

هوش مصنوعی همچنین می تواند اشیا، سناریوها و حتی افراد موجود در تصاویر را تجزیه و تحلیل و شناسایی کند. سپس، آنها می توانند از این داده ها برای بهینه سازی نام فایل تصویر، متن جایگزین و زیرنویس ها برای شما استفاده کنند. حتی اگر بخواهید می تواند کلمات کلیدی مرتبط را وارد کند.

این بر،ب‌ها به گوگل کمک می‌کنند تا بهتر بفهمد تصویر شما چه چیزی را به کاربران نشان می‌دهد، که به او کمک می‌کند تا تصاویر شما را به درستی دسته‌بندی کند، و مطمئن شود که در نتایج جستجوی تصاویر مرتبط نشان داده می‌شود. در نتیجه، این می تواند دید شما را در SERP ها افزایش دهد.

حذف پس زمینه

آیا تا به حال خواسته اید محصول یا مدل خاصی را به نمایش بگذارید، اما پس زمینه ع، بیش از حد حواس پرت و پر سر و صدا باشد؟ یا، آیا می‌خواستید آیتمی را نماد خود کنید، اما برای حذف هر چیز دیگری در ع، مشکل دارید؟ هوش مصنوعی می تواند در این زمینه کمک کند و پس زمینه را برای شما حذف کند.

،یب و برش تصویر

الگوریتم‌های هوش مصنوعی اکنون می‌توانند ،یب‌بندی‌ها، اندازه‌ها و ال،ای من، تصاویر را تحلیل و پیشنهاد کنند. آنها همچنین می توانند طرح بندی های بصری جذاب یا متعادلی را که برای صفحات وب سایت شما من، هستند، پیشنهاد دهند.

مزایای تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سئو

بهینه سازی تصاویر شما یک عمل ضروری SEO است که اغلب نادیده گرفته می شود. بگذارید به شما بگویم که چرا اینقدر مهم است.

تجربه کاربری بهبود یافته

ما قبلاً به آن اشاره کردیم، اما مواردی مانند سرعت صفحه، جذابیت بصری، و ،یب چیدمان با استفاده از هوش مصنوعی بهبود می‌یابند. این موارد بر تجربه کاربر تأثیر می‌گذارد که نقشی حیاتی در حفظ مشتری، تعامل و ترافیک دارد.

اساساً، استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی تصاویر می تواند به وب سایت شما کمک کند تا برای مخاطبان شما جذاب تر و قابل استفاده تر باشد، که می تواند آنها را برای مدت طول، تری در وب سایت شما نگه دارد.

افزایش دید در موتورهای جستجو

با استفاده از تصاویر منحصربه‌فرد، با بر،ب‌گذاری من، و توصیفی – که با ابزارهای تصویری هوش مصنوعی آسان است – محتوای بصری خود را برای جستجوی تصویر Google بهینه می‌کنید. به طور خلاصه، این ابزارها سئوی تصویر را به پیاده روی در پارک تبدیل می کنند.

از این طریق، مطمئناً دید صفحات خود را بهبود می بخشید. حتی ممکن است چند قطعه تصویر برجسته را برای صفحات خود گیر کنید. استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود همه جنبه‌های تصاویرتان، حتی ابرداده‌های آن‌ها، تمرین خوبی است تا اطمینان حاصل شود که گوگل زمینه و ارتباط تصاویر شما را درک می‌کند، بنابراین به احتمال زیاد تصاویر شما را به کاربران نشان می‌دهد.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در این سناریو واقعاً به ابزاری که تصمیم به استفاده از آن دارید بستگی دارد، اما بیشتر آنها از یک فرآیند کاملاً استاندارد استفاده می کنند. من هر مرحله و همچنین چند ابزاری که ممکن است بخواهید امتحان کنید را پوشش خواهم داد.

انتخاب و ایجاد تصویر

اگر از تصاویر موجود به ،وان راهنما یا مبنایی برای این ابزارها برای تولید تصاویر جدید استفاده می کنید، مطمئن شوید که از تصاویر من، استفاده می کنید.

بررسی کنید که تصاویر شما با کیفیت بالا، اصلی و مرتبط با محتوایی هستند که می‌خواهید به آن اضافه شوند.

ایجاد اعلان های هوش مصنوعی

اگر از ابتدا کار می‌کنید، پس باید بد،د که چگونه می‌تو،د دستور عالی را برای ابزار خود ایجاد کنید. این کار جلو و عقب را با ابزار تولید تصاویر مورد نظر شما کاهش می دهد.

توصیه می‌کنم هنگام نوشتن درخواست خود این نکات را رعایت کنید:

  1. جزئیات مهم و خاص را ذکر کنید.
  2. از جملات کوتاه و قابل فهم استفاده کنید.
  3. شامل یک مرجع تصویر یا سبک هنری.
  4. بین خلاق و واقع بینانه تصمیم بگیرید.
  5. از اصطلاحات عکاسی استفاده کنید.
  6. از هوش مصنوعی برای ایجاد دستورات استفاده کنید.

بیایید وارد هر مرحله شویم:

جزئیات مهم و خاص را ذکر کنید

همه چیز را ذکر کنید – و منظور من است همه چيز-می‌خواهید این تصویر را داشته باشید. تا جایی که می تو،د دقیق باشید. تا جایی که می تو،د توصیفی باشید، زیرا هوش مصنوعی اکنون می تواند چیزهایی مانند احساسات و لحن را درک کند. هرچه هوش مصنوعی به استنباط یا تفسیر کمتری نیاز داشته باشد، دقت ع، برای دید شما بیشتر خواهد بود.

از جملات کوتاه و قابل فهم استفاده کنید

توصیفی بودن و افزودن تمام جزئیاتی که فکرش را می کنید کمک می کند. اما به یاد داشته باشید که هر جمله را کوتاه نگه دارید و از علائم نگارشی و دستور زبان من، استفاده کنید تا بتو،د ابزار هوش مصنوعی خود را گیج نکنید.

شامل یک مرجع تصویر یا سبک هنری

اگر می تو،د تصاویر یا تصاویر AI را به ،وان مرجع تغذیه کنید، این کار را انجام دهید. اگر نه، می تو،د موضوع، زمینه و ،یب مورد نظر خود را توصیف کنید. این می تواند سبک نقاشان، ،ماتورها، عکاسان یا هنرمندان دیگری باشد که می خواهید تصاویر تولید شده شما شبیه آنها باشد. اگر می‌خواهید زیبایی‌شناسی و حال و هوای کلی ی،، داشته باشد، حتی می‌تو،د نمونه‌های سینماتوگرافی را نیز بگنج،د.

بین خلاق و واقع بینانه تصمیم بگیرید

هوش مصنوعی می‌تواند با چیزهایی که ایجاد می‌کند واقعا آزاد باشد، بنابراین باید زودتر تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید این کار را انجام دهد یا به تفسیر واقعی‌تری از درخواست خود پایبند باشید.

از اصطلاحات عکاسی استفاده کنید

اگر می‌خواهید ع،‌های واقع‌گرایانه ایجاد کنید، می‌تو،د از اصطلاحات عکاسی و حتی ارجاع به مدل‌های خاص دوربین استفاده کنید. مواردی مانند دیافراگم، سرعت شاتر، ISO و عباراتی مانند “راست” یا “برنده جایزه” را برای ایجاد تصاویر خاص تر تنظیم کنید.

از هوش مصنوعی برای ایجاد دستورات استفاده کنید

می‌تو،د هوش مصنوعی دیگر، به‌ویژه تولیدکنندگان متن مانند ChatGPT را آموزش دهید تا یاد بگیرند که چگونه این نوع درخواست‌ها را برای شما ایجاد کنند. همچنین می‌تو،د از آنها بخواهید که ال،ایی را برای ابزار تصویر هوش مصنوعی که می‌خواهید استفاده کنید ایجاد کنند. پر ، آنها می تواند به شما کمک کند تا دستورات ع، بسیار دقیق و دقیقی ایجاد کنید تا کل فرآیند برای شما با صرف زمان و تلاش بیشتر شود.

ابزارهای تصویر هوش مصنوعی

چند گزینه برای شما وجود دارد که می تو،د از بین آنها انتخاب کنید، و من سه ابزار را گردآوری کردم که شخصاً فکر می کنم بسیار خوب کار می کنند. من یک بررسی سریع از هر یک انجام دادم و مزایا و معایب آنها را درج کردم.

DALL-E 2 توسط OpenAI

طرفداران: پاسخ های سریع، کاربر دارای حق چاپ، نتایج ساده و دقیق و گزینه های وضوح بالاتر نسبت به DALL-E اصلی است. همچنین می تواند نتایج را در خود برنامه ویرایش کند.

منفی: هنوز خیلی به ،یب بندی مسلط نیست. گاهی اوقات با اعلان های ساده ش،ت می خورد. ممکن است به دلیل نقض احتمالی قو،ن مالکیت م،وی، مسائل حقوقی احتمالی ایجاد شود.

قیمت: 115 اعتبار برای 15.00 دلار

Midjourney AI

Midjourney AI، یک هوش مصنوعی تولید کننده تصویر که می تو،د در Discord از آن استفاده کنید.

طرفداران: نتایج با کیفیت بالا سبک و ارجاعات ارائه شده را به راحتی درک می کند. چندین نسخه از درخواست شما را ارائه می دهد، با گزینه ای برای اصلاح نسخه انتخاب شده به کمال با اعلان های اضافی.

منفی: فقط از طریق یک ربات گفتگوی discord در دسترس است. آزمایش رایگان معمولاً با خطاهایی روبرو می شود. هر تصویر تولید شده در چت عمومی نمایش داده می شود. کمبود خدمات مشتری و حفظ حریم خصوصی.

قیمت: 8.00-48.00 دلار در ماه

استودیو رویا

Dream Studio، یک هوش مصنوعی تولید کننده تصویر

طرفداران: نتایج با کیفیت بالا رابط کاربری آسان برای پیمایش است. به کاربران این امکان را می‌دهد تا نتیجه فوری را به روش‌های مختلف سفارشی کنند. اعتبار رایگان بدون وقفه. می تواند به جای اشتراک در یک طرح، بر اساس نیاز، اعتبار ،یداری کند.

منفی: برای ایجاد تصویر من، به دستورات بسیار طول، و توصیفی نیاز دارد. در زمان نوشتن، فقط از یک سایت بتا استفاده می کند.

قیمت: 10 دلار برای 1000 اعتبار

غذای آماده کلیدی

هوش مصنوعی نقش مهمی در بهینه سازی تصاویر برای سئو دارد. از انتخاب تصویر گرفته تا بهینه سازی فایل، متن جایگزین و اتوماسیون ابرداده، دسترسی به تصویر و پاسخگویی. ما متخصصان سئو نمی‌تو،م انکار کنیم که گنجاندن هوش مصنوعی در استراتژی بهینه‌سازی تصویر به ما کمک می‌کند تا جذابیت، قابلیت استفاده و حتی دیده شدن جستجوی وب‌سایت خود را بدون زحمت بهبود بخشیم.

بنابراین، پتانسیل هوش مصنوعی در بهینه سازی تصاویر خود را نادیده نگیرید. این ابزارهای قدرتمند را در آغوش بگیرید، تصاویر بصری قانع‌کننده بسازید و تماشا کنید که وب‌سایت شما در رتبه‌بندی نتایج موتورهای جستجو بالا می‌رود.


منبع: https://seo-hacker.com/image-ai-seo-optimization/