دسته‌ها
اخبار

خبرنامه سئو شماره 85: داغترین خلاصه اخبار سئو و هوش مصنوعی #SEOSLY 🔥


به ،مت خوش آمدید #85 از خبرنامه سئو توسط #SEOSLY!

تابستان در اوج است، بنابراین زمان به روز رس، سئو و هوش مصنوعی فرا رسیده است. هفته گذشته من یک ،مت را به دلیل تعطیلات آ، هفته 4 جولای از دست دادم، اما با خلاصه اخبار SEO از دو هفته گذشته برگشتم! پس بیایید شیرجه بزنیم

خبرنامه سئو

Google Discover + JetOctopus = ،یب قدرتمند SEO

بله، JetOctopus چیزی فراتر از یک ،نده و تحلیلگر فایل لاگ است. همچنین می تو،د از آن برای تجزیه و تحلیل داده های کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید. در جدیدترین ویدیوی خود، به شما نشان می‌دهم که چگونه از ترافیک Google Discover خود احساس بیشتری کنید.

مهم ترین قانون در سئو.

در اینجا سخنان اخیر من در مورد سئو و یک قانون اساسی آن است.

چگونه در 31 گام ساده به یک متخصص سئوی قدرتمند تبدیل شوید (و پیش قدم شوید)…

در اینجا یک ویدیوی ویژه وجود دارد که در آن تجربه بیش از 10 ساله سئوی خود را با شما به اشتراک می‌گذارم و دقیقاً تمام مراحلی را که برای تبدیل شدن به یک سئوکار قدرتمند و پیوستن به 1% از قدرتمندترین سئوکاران در صنعت باید طی کنید، به شما نشان می‌دهم.

بالا اخبار سئو

در اینجا مهمترین است اخبار سئو و هوش مصنوعی از هفته گذشته

Core Web Vitals، Generative AI، و موارد دیگر! – اخبار جستجوی گوگل (ژوئیه 23)

این احتمالاً بهترین خلاصه خبری است که می تو،د توسط یک و تنها جان مو، داشته باشید.

گوگل از بحث جه، برای استانداردهای وب مبتنی بر هوش مصنوعی دعوت می کند

گوگل یک بحث عمومی را آغاز کرده است برای توسعه استانداردهای وب جدید، با در نظر گرفتن موارد استفاده از هوش مصنوعی و تحقیقات، در تلاش برای ارائه کنترل بیشتر بر محتوای خود به ناشران وب.

توییتر سئو فو*ک آپ

برخی از تصمیمات بسیار بد سئو توسط توییتر گرفته شد که منجر به توییتر شد از دست دادن 50٪ دید آن بسیار سریع است. وضعیت این است مع، ، در حال حاضر، اما کل داستان ارزش نگاه ، از منظر سئو را دارد.

Google خط‌مشی رازداری را برای جمع‌آوری داده‌های عمومی برای آموزش هوش مصنوعی به‌روزرس، می‌کند

گوگل سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده به شرکت اجازه می دهد تا داده های عمومی را برای بهبود مدل های هوش مصنوعی خود جمع آوری کند.

گوگل گزینه های جستجو (و نتایج ارگ،ک) را کاهش می دهد

گوگل نیز چندین سال است که از همین اصل در نتایج جستجوی خود استفاده می کند – اول موبایل. نوآوری ها و بهینه سازی ها همیشه قبل از اینکه روی دسکتاپ دیده شوند در SERPهای موبایل نمایش داده می شوند.

سایر اخبار هوش مصنوعی و سئو

در اینجا دیگر اخبار سئو وجود دارد، کمتر ش،ته اما به همان اندازه مهم است.

ا،امات شغلی در هوش مصنوعی تولیدی توسط مایکروسافت و لینکدین

آموزش هوش مصنوعی مولد (با یک گواهینامه حرفه ای) توسط مایکروسافت و لینکدین احتمالاً نمی خواهید از دست بدهید.

گوگل پیوندهای اخبار کانادا را در پاسخ به قانون اخبار آنلاین، لایحه C-18 حذف می کند

اطلاعات در مورد قانون خبر آنلاین “مالیات لینک” که باعث شد گوگل و متا اخبار را از سایت های جستجو و رسانه های اجتماعی در کانادا حذف کنند.

مصاحبه های اخیر سئو

این مصاحبه با کارشناسان برجسته سئو را از دست ندهید!

مصاحبه با Ted Kubaitis از SEO Fight Club. باید تماشا کرد!

مصاحبه با نیکی هالیول، متخصص سئو فنی از من،تر.

مصاحبه من با بری شوارتز به من،ت پنجاهمین ،مت سریال پاد،ت سئو توسط #SEOSLY.

مصاحبه با یک ستاره در حال ظهور – آدریانا ووجادین – در مورد اینکه چگونه به سئو مطمئن شوید.

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو گوگل برای شما آورده شده است.

شماره 1: گوگل: مهم نیست که از پوشه های وبلاگ برای URL استفاده می کنید و ما اشتباه نمی کنیم

جان مو، از گوگل گفت که مهم نیست که پست های وبلاگ خود را در زیر پوشه وبلاگ / یا فقط در دایرکتوری ریشه سایت، بدون وبلاگ / قرار دهید.
گزارش شده توسط بری شوارتز.

شماره 2: گوگل: هیچ عامل رتبه‌بندی ارتباط از دست رفته را جبران نمی‌کند

جان مو، گوگل یک خط خوب دیگر در مورد سئو و رتبه بندی گوگل دارد. او گفت ماستودون“هیچ عامل رتبه بندی ارتباط از دست رفته یا عدم علاقه کاربر را جبران نمی کند.”
گزارش شده توسط بری شوارتز.

شماره 3: HTML م،ایی: یک عامل رتبه بندی نیست اما همچنان مهم است

جان مو، گوگل استفاده از HTML م،ایی را توصیه می کند. اگرچه یک عامل رتبه بندی نیست، اما به موتورهای جستجو کمک می کند محتوا را درک کنند و دسترسی را افزایش می دهد.
گزارش شده توسط مت جی ساترن.

#BetterSEOTToday

این هفته پروژه جدیدم را رسما راه اندازی می کنم – #BetterSEOTToday – که به شما کمک می کند هر روز سئو بهتری داشته باشید.

این را تصور کنید: هر روز، یک نکته کاربردی و عملی سئو را به اشتراک می‌گذارم تا بازی سئوی شما را افزایش دهد.

هر روز هفته به یک جنبه منحصر به فرد از سئو اختصاص داده می شود – از بینش های فنی، اسطوره های سئو، نکات خاص صنعت، تا آ،ین اخبار از دنیای سئو!

امروز یک سئوکار بهتر شوید
  • تنها کاری که باید انجام دهید این است که من را دنبال کنید توییتر & لینکدین جایی که من آن نکات را به اشتراک خواهم گذاشت.
  • علاوه بر این، هر جمعه من خلاصه نکات سئو را از 7 روز گذشته برای مش،ان خبرنامه SEO ارسال خواهم کرد.
  • همچنین ممکن است یک ویدیوی هفتگی با خلاصه نکات فیلمبرداری کنم، بنابراین مطمئن شوید که مش، من هستید سئو کانال یوتیوب.

ویدیوهایی برای تماشای این هفته

و در اینجا ویدیوهایی هستند که نمی خواهید این هفته را از دست بدهید.

،مت بسیار ویژه نمایش ویدئویی SEO.

خلاصه هفتگی ضروری توسط بری شوارتز.

سئوکاران و توسعه دهندگان باید بهتر با هم کار کنند.

،مت جدید برنامه دوشنبه های ،نده آلیدا.

مقالات و منابع دیگر برای خواندن

و باید مدتی را برای خواندن این مقالات از سایر سئوکاران اختصاص دهید. آنها درخشان هستند.

محتوای مفید Google و سایر سیستم‌های هوش مصنوعی ممکن است بر روی دید سایت شما تأثیر بگذارد

در این مقالهماری هاینز به این موضوع می پردازد که چگونه هوش مصنوعی قبلاً سیستم رتبه بندی گوگل را به طرز چشمگیری تغییر داده است و چه کاری می تو،د انجام دهید تا مطمئن شوید که وب سایت خود عقب نمی ماند.

پیاده سازی داده های ساخت یافته در 100 سایت برتر تجارت الکترونیک

پیاده سازی طرحواره به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا محتوای صفحات HTML شما را درک کنند، که ممکن است دید ارگ،ک را بهبود بخشد و ترافیک بیشتری را به وب سایت هدایت کند. همچنین فرصتی برای قطعه های غنی ایجاد می کند که ممکن است CTR شما را افزایش دهد.
توسط اولینا وستکات.

Pyt،n for SEO با ChatGPT آسان شد: راهنمای مبتدی

در این راهنما، Tomek به شما نشان می دهد که چگونه از برنامه نویسی پایتون استفاده کنید، حتی اگر تجربه قبلی نداشته باشید!
توسط تومک رودزکی.

تعامل با رنگ بعدی (INP)

بیاموزید که Interaction to Next Paint (INP) چیست، چرا مهم است، چگونه آن را اندازه گیری کنید، و چگونه آن را بهینه کنید
نوشته اولگا زار (SEOSLY).

بهترین خبرنامه سئو (40 خبرنامه برتر)

در اینجا لیستی از بهترین خبرنامه های سئو تا سال 2023 به صورت دستی ارائه شده است.
نوشته اولگا زار (SEOSLY).

استفاده از Chrome DevTools برای تشخیص مشکلات سایت در حسابرسی

نحوه تجزیه و تحلیل دسترسی به محتوای وب سایت، بررسی سرعت و عملکرد سایت و موارد دیگر را با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده Chrome کشف کنید.
توسط روث اورت (SEJ).

مقایسه معیارهای UA و GA4: تفاوت های کلیدی که باید بد،د

تفاوت های کلیدی اندازه گیری بین Universal Analytics و Google Analytics 4 و مفاهیم آنها برای تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش ها را بیاموزید.
توسط آدام پروهل (SEL).

Breadc،bs چیست و چرا برای سئو مهم است؟

برای ا،ر مردم، آرد سوخاری صرفاً بقایای ناهار سریعی است که پشت میزتان خورده‌اید و همیشه در کوچک‌ترین شکاف‌های صفحه‌کلیدتان قرار می‌گیرد. با این حال، اگر به دنبال راه‌هایی برای ارتقای تجربه کاربری و عملکرد جستجوی ارگ،ک وب‌سایت خود هستید، پودر سوخاری می‌تواند ابزاری قدرتمند در کمربند ابزار شما با طیف گسترده‌ای از مزایا باشد!
توسط نوح براملت (برو ماهی).

داستان مسدود ، 2 صفحه با رتبه بالا با Robots.txt

من دو صفحه از صفحات رتبه بندی خود را با استفاده از robots.txt مسدود کردم. ما موقعیتی را در اینجا یا آنجا از دست دادیم و همه قطعات برجسته برای صفحات را از دست دادیم. انتظار تاثیرات بسیار بیشتری را داشتم، اما دنیا به پایان نرسید.
توسط پاتریک استو،.

ChatGPT برای سئوی ،ب و کار به ،ب و کار: بررسی 2 ستاره

ChatGPT هنگامی که برای بازاریابی دیجیتالی تجاری و بهینه سازی موتورهای جستجو، مانند ایجاد محتوا، تولید ایده های تحقیق کلمات کلیدی، تعریف هدف جستجو، و تجزیه و تحلیل صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده می شود، می تواند یک تقویت کننده کارایی مفید باشد، اما به دور از جانشینی بازاریابان انس، و سئوکاران.
توسط آدریانا استاین.

با تکنیک های استراتژیک سئو بر جمعه سیاه و دوشنبه سایبری تسلط داشته باشید

با چاشنی استراتژی سئوی خود با طرح های نشانه گذاری کمتر شناخته شده، برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری آماده باشید و امروز فروش بیشتری داشته باشید.
توسط امیلیا جورجفسکا.

نگاهی دقیق تر به موضوعات: با مخاطبان جدید در آ،ین برنامه متا ارتباط برقرار کنید

Threads به ا،یستم Twitter، SPILL، Mastadon، BlueSky و موارد دیگر می پیوندد تا وفاداری کاربران رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن را به دست آورد. این برنامه جدید متا به شرکت ها فرصتی منحصر به فرد برای ارتقای شخصیت برند به سطح بعدی ارائه می دهد.
توسط چلیس جونز (Amsive Di،al).

چقدر طول می کشد تا گوگل یک وب سایت جدید را ایند، کند؟

راهنمای سریع ایند، ، گوگل، مدت زم، که گوگل طول می کشد تا وب سایت های جدید را ایند، کند و چه عواملی بر سرعت نمایه سازی تاثیر می گذارد.

چگونه بررسی کنیم که آیا گوگل سایت من را ،یده است یا خیر

سه راه آسان برای بررسی اینکه آیا گوگل سایت شما را ،یده است یا خیر، کشف کنید.


از شما برای خواندن خبرنامه من متش،! امیدوارم اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.

اشتراک یوتیوب




منبع: https://seosly.com/blog/seo-newsletter-85/