دسته‌ها
اخبار

چرا آب لینک با کیفیت بالا برای بک لینک ها ضروری است؟


لینک Juice 101: چرا آب لینک با کیفیت بالا برای بک لینک ضروری است؟

آب میوه را پیوند دهید” در دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) به عامیانه‌ای گفته می‌شود که چگونه قدرت و ارزشی را که از هر کدام به دست می‌آوریم لینک خارجی (همچنین به ،وان بک لینک شناخته می شود) که به وب سایت های ما اشاره می کند. آنها برای رتبه بندی وب سایت شما ضروری هستند زیرا بر روی دید و دسترسی شما به صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) تأثیر دارند.

درك كردن چی تأثیری که بر میزان آب پیوندی که از هر بک لینک دریافت می‌کنید بسیار مهم است – این درک به شما کمک می‌کند با کمترین تلاش، بیشترین پیوند را دریافت کنید.

در این مقاله، نحوه دریافت پیوند با کیفیت بالا برای مهمترین صفحات وب سایت خود را به طور عمیق توضیح خواهیم داد.

چه چیزی Link Juice را تعیین می کند؟

زم، که یک وب سایت به صفحه دیگری متصل می شود، به طور موثر بخشی از اعتبار، قابلیت اعتماد و قدرت رتبه بندی خود را به صفحه متصل منتقل می کند. موتورهای جستجو از این جریان ارزش پیوند، که به ،وان آب پیوند نیز شناخته می شود، برای ارزیابی اهمیت و ارتباط یک صفحه وب استفاده می کنند.

به طور خلاصه: هر چه صفحات شما لینک های بیشتری دریافت کنند، گوگل بیشتر فکر می کند صفحه شما ارزشمند است و ارزش تبلیغ دارد.

به عبارت ساده‌تر، گوگل هر پیوندی را که به وب‌سایت شما بازگردانده می‌شود را به ،وان رای اعتماد می‌بیند. گویی وب سایت های دیگر می گویند: «سلام، این صفحه بسیار آموزنده و مفید است. کاربران از دیدن این صفحه سود خواهند برد.»

اما همه لینک ها ی،ان ساخته نمی شوند. اگر پیوندهایی می‌خواهید که آب با کیفیت بالا ارائه کنند، باید بد،د از کجا آمده است.

ارتباط پیوند

ارتباط لینک یک ،صر کلیدی در ارزیابی پیوندها است. بک لینک هایی که از وب سایت هایی می آیند که در همان صنعت شما هستند (یا به نوعی با آنچه وب سایت شما ارائه می دهد مرتبط هستند) از هر پیوند تصادفی وب سایت دیگری با ارزش تر تلقی می شوند.

هر چه آنها مرتبط تر باشند، گوگل بیشتر تحت فشار قرار می گیرد تا محتوای وب سایت شما قابل اعتماد و ارزشمند باشد.

بنابراین، تمرکز بر ایجاد پیوند از منابعی که به نوعی با صفحاتی که می خواهید تقویت کنید مرتبط هستند، ضروری است.

البته می تو،د ارتباط لینک را بر اساس صنعت وب سایت تعیین کنید. اما جدا از آن، باید به اعتبار دامنه آنها نگاه کنید.

تلاش‌های لینک‌سازی وقتی از وب‌سایتی می‌آیند که دارای اعتبار دامنه بالایی است، بیشترین پاداش را می‌برند.

موزبار روی موز

ما از ابزارهایی مانند Mozbar from استفاده می کنیم Moz و پروفایل بک لینک از اهرفس برای به دست آوردن سریع دامنه و اعتبار صفحه وب سایت ها. اینها همچنین داده های بک لینک دیگری را به ما نشان می دهند که باید در استراتژی ایجاد لینک در نظر بگیریم.

تجزیه و تحلیل پروفایل بک لینک در Ahrefs

من شدیداً توصیه می‌کنم تلاش خود را بر روی وب‌سایت‌هایی متمرکز کنید که دارای اعتبار دامنه حداقل 25 هستند. طبق تجربه من، هر چیزی کمتر از آن به اندازه کافی آب پیوند نمی‌دهد. هر چه وب سایت دیگر معتبرتر باشد، لینک های ساخته شده بیشتر اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد.

متن لنگر

Anc،r text متنی است که هنگام ایجاد هایپرلینک قابل کلیک و هایلایت است. متن لنگر که برای پیوندهای خود استفاده می کنید، زمینه مربوط به صفحه پیوند داده شده را هم به کاربران و هم به موتورهای جستجو می دهد.

نمونه ای از متن لنگر برای لینک ها

ایجاد تعادل بین بهینه‌سازی و طبیعی بودن نیز در مورد لنگر متن بسیار مهم است. می تو،د نحوه انجام این کار را در راهنمای من یاد بگیرید نحوه استفاده موثر از متن لنگر برای سئو.

اما برای خلاصه ، نکات من از آن راهنما: متن لنگر که استفاده می‌کنید باید توضیح شفافی از آنچه افراد با کلیک بر روی پیوند شما پیدا می‌کنند ارائه دهد.

متن لنگر توصیفی و غنی از کلمه کلیدی به موتورهای جستجو نشان می دهد که اطلاعات برای موضوع مورد نظر بسیار بسیار مهم است. اما مطمئناً متن لنگر مورد استفاده و صفحه ای که به آن پیوند می دهید باید مرتبط باشند.

به ،وان مثال، اگر می‌خواهم در یک وب‌سایت باغب، یک پست مهمان ایجاد کنم و به صفحه خود در مورد باغب، ارگ،ک پیوند بزنم، می‌توانم از متن لنگر مانند «بهترین نکات باغب، ارگ،ک» یا «تج،ات باغب، ارگ،ک» استفاده کنم. پست مهمان درباره محتوای صفحه من است.

با این حال، سعی کنید از بهینه سازی بیش از حد متن لنگر اجتناب کنید. من پر ، کلمات کلیدی یا تکراری بودن در متن لنگر شما را توصیه نمی کنم. در غیر این صورت، پرچم‌های قرمز را با Google بلند می‌کند و شما را در معرض خطر جریمه قرار می‌دهد.

در عوض، تمرکز خود را بر روی ساخت متن لنگر قرار دهید که تجربه ای یکپارچه و کاربرپسند را ارائه می دهد.

کمیت و کیفیت پیوند

وقتی صحبت از لینک بیلدینگ می شود، کیفیت بر کمیت است. فقط یک بک لینک از یک سایت قابل اعتماد و دارای اعتبار دامنه بالا در صنعت شما به وب سایت شما آب لینک بیشتری نسبت به 10 بک لینک هر،مه از وب سایت های تصادفی می دهد.

برای مثال، این بک لینک را که یکی از مقالات اخیر ما از SERoundtable دریافت کرده ایم، در نظر بگیرید. این یک را فراهم می کند تن از آب لینک

یک بک لینک به سئو هکر از SERoundtable، که آب لینک با کیفیت بالا می دهد

با قرار دادن وب‌سایت‌های معتبر در جایگاه خود با قدرت دامنه بالا و سابقه اثبات شده شروع کنید. گام بعدی فراگیری است. با تلاش‌های مش، مانند وبلاگ‌نویسی مهمان، مصاحبه‌های متخصص، یا قطعات برجسته برای ایجاد ارتباط از این سایت‌ها به آنها نزدیک شوید.

گفته می شود، تعداد بک لینک ها از نظر گوگل اهمیت خاصی دارد. من فقط تمرکز بر کمیت را به تنهایی توصیه نمی کنم، زیرا همیشه برای رتبه بندی صفحه شما مفید نیست.

اما وقتی ،ت به آن می رسد، باید در نظر بگیرید: آیا تمرکز بر روی 10 وب سایت با اعتبار دامنه خوب، که احتمال بیشتری دارد پاسخ مثبت بدهند، مقرون به صرفه تر خواهد بود یا هفته ها را صرف تلاش برای تماس با یک مرجع برتر دامنه کنید. وب سایت فقط برای شانس کمی در یک یا دو بک لینک؟

شما باید با نحوه برخورد با این موضوع هوشمند باشید. بر تعادل بین کمیت و کیفیت تمرکز کنید تا بهترین بازگشت سرمایه ممکن را به دست آورید. در صورت امکان، توصیه می کنم یک پروفایل بک لینک متنوع را وارد کنید. در تجربه من، این برای گوگل طبیعی ترین است و همچنان رتبه شما را افزایش می دهد.

در نهایت، همیشه باید نظارت و تجزیه و تحلیل منظم پیوندهایی را که به سمت وب سایت شما نشان می دهند، حفظ کنید. این برای کمک به شما در تشخیص هر،مه یا پیوندهای بی کیفیت ضروری است، که می تو،د به سرعت انکار ، قبل از اینکه به رتبه شما آسیب بزنند

چرا آب لینک با کیفیت بالا ضروری است؟

سئو داخلی و فنی برای عملکرد صفحه شما اساسی است – اما سئوی خارج از صفحه (معروف به بک لینک های شما) چیزی است که صفحه شما را از هزاران صفحه دیگر که به طور مشابه بهینه شده اند متمایز می کند. به همین دلیل است که دریافت بک لینک های با کیفیت بالا برای به دست آوردن بیشترین لینک ممکن برای صفحات شما ضروری است.

هنگامی که آن را دریافت کردید، مزایای زیادی از نظر سئو ارائه می دهد، مانند:

بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو

مهم نیست که در چه صنعتی هستید یا در چه جایگاهی قرار دارید، همیشه وب سایت های دیگری برای کلمات کلیدی مشابه رقابت می کنند.

اگر هر صفحه ای که برای کلمه کلیدی ی،، رقابت می کند، همه چیزها از نظر سرعت و قابلیت استفاده، محتوا و بهینه سازی روی صفحه ی،ان باشد، گوگل چه چیزی را در نظر می گیرد. شما صفحه بهتر از بقیه باشد؟

جواب بک لینک های شماست. این تنها راهی است که می تو،د در سئوی خود رقابتی باشید. هرچه بک لینک های بیشتری به صفحات شما پیوند عالی بدهد، احتمال اینکه در SERP ها رتبه بالایی داشته باشند، بیشتر می شود.

به یاد داشته باشید که عوامل متعددی در رتبه وب سایت شما نقش دارند – آب پیوند تنها یک تکه از پازل است. اما یک است بسیار قطعه مهمی که نباید فراموش کنید

افزایش ترافیک ارگ،ک

با بهبود رتبه‌بندی، ترافیک ارگ،ک افزایش یافته است. این مورد انتظار است زیرا ا،ر مردم واقعاً به صفحه اول SERPها نگاه می کنند – شاید گاهی اوقات صفحه دوم. بنابراین رتبه های بالاتر برابر است با شانس بیشتری که مردم چیزهای شما را ببینند.

اما جدای از آن، بک لینک های خوب نیز به ،وان قیف دیگری برای ترافیک به سمت وب سایت شما عمل می کنند. به ،وان مثال، اگر مقاله‌ای در مورد Healthline به یکی از مقالات شما پیوند داده شود، یا مکمل‌ها یا سایر محصولات مرتبط با سلامتی را که می‌فروشید پیوند دهد، می‌تو،د شرط ببندید که بسیاری از خوانندگان آنها روی آن پیوند کلیک کنند.

به طور کلی بک لینک های با کیفیت بالا این احتمال را افزایش می دهد که بازدیدکنندگان وب سایت شما را کشف کنند، محتوای شما را بخوانند و با ،ب و کار شما درگیر شوند.

نمایه سازی و ،یدن سریعتر

قابل مشاهده بودن و در دسترس بودن صفحات شما در SERP ها توسط فعالیت های ،یدن و نمایه سازی ،نده های موتورهای جستجو (مانند Googlebot Google) تعیین می شود.

شما می تو،د با ایجاد پیوندهایی از وب سایت های معتبر و معتبر، سرعت ایند، شدن صفحات جدید و حتی تعداد دفعات ،یدن صفحات موجود شما را بهبود ببخشید.

،نده ها به تمام محتوای هر صفحه، از جمله پیوندهای موجود در آنها و جایی که به آن منتهی می شوند، نگاه می کنند. بنابراین اگر بسیاری از وب‌سایت‌ها به سمت صفحات شما اشاره می‌کنند، احتمال اینکه این صفحات در نتایج جستجو سریع‌تر ظاهر شوند نسبت به زم، که اصلاً لینکی وجود نداشته باشد، بیشتر است.

مهم است که به خاطر داشته باشید که ،نده‌ها در صورت مشاهده سایر وب‌سایت‌ها و صفحاتی که به شما پیوند می‌دهند، محتوای شما را بیشتر اسکن و فهرست می‌کنند.

چگونه آب لینک با کیفیت بالا را دریافت کنیم

همه چیز به کیفیت لینک های خارجی وب سایت شما برمی گردد. اگر روی این سه چیز تمرکز کنید: محتوای خود، نحوه ارائه محتوای شما و استراتژی گسترش خود، می تو،د پیوند با کیفیت بالا را دریافت کنید.

محتوا کلید است

بر تولید محتوای من، لینک به ،وان سنگ بنای استراتژی لینک سازی خود تمرکز کنید. هرچه محتوای شما بهتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم آن را بخوانند و در نوشته های خود به آن ارجاع دهند.

برای تحقق این امر، باید مطالب آموزشی، ارزشمند و گیرا را منتشر کنید که به نیازهای مخاطبان شما توجه داشته باشد و پاسخگوی آن باشد.

حتی خود گوگل فقط به محتوایی که آنها برای کاربران مفید و ارزشمند می‌دانند پاداش می‌دهد، که من و تیمم انجام آن را مهم می‌د،م. من نحوه رتبه بندی را توضیح دادم به روز رس، محتوای مفید گوگل اگر به استراتژی من برای مقالاتم استفاده می کنم علاقه مند هستید، در یک راهنمای متفاوت.

فرمت های مختلف را بگنج،د

در حال حاضر مجموعه‌ای از مواد دیگر وجود دارد که می‌تو،د از آنها برای اضافه ، مقالات خود استفاده کنید، مانند ع،‌ها، اینفوگرافیک‌ها، گزارش ع،‌های فوری، ویدیوها و موارد دیگر.

در صورت امکان، این ،اصر بصری را در پست های خود اضافه کنید تا توجه خوانندگان خود را جلب کنید و صفحات خود را از نظر بصری جذاب تر کنید.

هر کاری می تو،د انجام دهید تا محتوای خود را جذاب تر کنید. هرچه جذاب‌تر باشد، کاربران احتمالاً کل مطالب را می‌خوانند و احتمالاً صفحه شما را به محتوا یا پست‌هایشان پیوند می‌دهند.

ایجاد ارتباط با وب مسترها

من قبلاً به این نکته اشاره کردم، اما باید تأکید کنم که چقدر مهم است که استراتژی های ارتباطی خود را به درستی انجام دهید و ارتباط خوبی با سایر وب مسترها ایجاد کنید. من دارم چهار استراتژی توسعه بک لینک که تیم من در کار ما از آن استفاده می کند که شما می تو،د در جایگاه خود امتحان کنید.

همانطور که دریافت لینک های خارجی برای آن مهم است شما سئو، برای آن مهم است دیگران’ سئو هم همینطور. گوگل به مقالات و صفحاتی که حاوی پیوندهای خارجی هستند پاداش می دهد، آنها ممکن است به موتورهای جستجو کمک کنند تا موضوع و جایگاه آن را درک کنند. به علاوه، آنها برای کاربران ارزشمند هستند زیرا اطلاعات و منابع بیشتری را ارائه می دهند.

بنابراین دسترسی به سایر رهبران صنعت و وب سایت های قابل اعتماد می تواند منجر به یک رابطه برد-برد برای هر دوی شما شود. شما پیوندهای خارجی دریافت می کنید، آنها کیفیت صفحه و تجربه کاربری خود را بهبود می بخشند.

غذای آماده کلیدی

برای موثر بودن لینک بیلدینگ، آب لینک با کیفیت بالا ضروری است. برای ایجاد پیوند قوی برای سایت خود، استراتژی هایی را که به اشتراک گذاشتم در ذهن داشته باشید. با توازن و تلاش من،، می تو،د ارزش لینک بیشتر و بیشتری را برای افزایش عملکرد وب سایت خود دریافت کنید.


منبع: https://seo-hacker.com/high-quality-link-juice/