دسته‌ها
اخبار

چرا باید SEO و CRO را ادغام کنید؟


چگونه با SEO و CRO حضور آنلاین خود را به حدا،ر برس،م

افزایش ترافیک ارگ،ک از شما بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) دیدن تلاش‌ها بسیار خوب به نظر می‌رسد، اما آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که واقعاً چند نفر از این بازدیدکنندگان هستند مشارکت به خط نهایی ،ب و کار شما؟

اگر شاهد افزایش ترافیک هستید، اما همچنان شاهد تبدیل های نزدیک به صفر هستید، مشکل بزرگی در دستان خود دارید. خبر خوب این است که با تکمیل تلاش های سئوی خود به راحتی قابل حل است بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) تمرینات

بیایید به نحوه شروع استفاده از هر دو SEO بپردازیم و CRO برای وب سایت شما

CRO و SEO: آنها چه هستند؟

SEO و CRO دو ستون مهم بازاریابی دیجیتال هستند که هر کدام تمرکز و هدف مشخصی دارند.

سئو فرآیند افزایش دید وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) با بهینه سازی ،اصر مختلف یک وب سایت از جمله آن است. محتوا، طرح، و جنبه های تکنیکی. همه اینها برای جذب ترافیک ارگ،ک بیشتر در بازار یا بازار انتخابی وب سایت شما انجام می شود.

از سوی دیگر، CRO از این نظر مشابه است که همه چیز در مورد آزمایش و بهینه سازی ،اصر موجود در وب سایت شما است. با این حال، هدف آن بهبود رتبه شما یا جذب افراد بیشتر نیست. بلکه همه چیز در مورد تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است.

تصور نادرستی که بسیاری از مردم دارند این است که باید روی یکی یا دیگری تمرکز کنند. با این حال، من هر دو را برای یک استراتژی آنلاین موفق بسیار مهم می دانم. هنگامی که این دو روش به درستی انجام شوند، در کنار هم کار می کنند تا اثربخشی کلی بازاریابی دیجیتال شما را افزایش دهند.

CRO چه تفاوتی با سئو دارد؟

سئو – پخش شبکه

سئو را به ،وان موتوری که در پس رویت برندتان در اقیانوس وسیع اینترنت قرار دارد، در نظر بگیرید. استفاده كردن سئو، می تو،د ظاهر، عملکرد و رتبه بندی صفحات خود را در SERP بهبود بخشید. هرچه این موارد بیشتر بهبود یابد، شبکه گسترده تری می تو،د در ترافیک ارگ،ک ایجاد کنید.

در مورد آن فکر کنید: آیا وقتی چیزی را در گوگل جستجو می کنید، حداقل به نتایج صفحه اول نگاه نمی کنید؟ اگر برای کلمات کلیدی بسیار خوب در رتبه اول قرار دارید، در این صورت ترافیک بیشتری نسبت به زم، که وب سایت شما در صفحه دوم یا پایین تر در نتایج جستجوی گوگل باقی بماند، دریافت خواهید کرد.

نتایج جستجو را برای “نرخ سئو فیلیپین،” مثلا. اگر من به دنبال یک سرویس SEO با نرخ های خوب بودم، از صفحه اول گذشته نگاه نمی کردم زیرا آنها قبلاً اطلاعات مورد نیاز من را به من می دهند.

نتایج جستجو برای نرخ سئو فیلیپین

CRO – ساختن شکار

در حالی که سئو برای افزایش ترافیک شبکه را گسترده می کند، CRO چگونه این بازدیدکنندگان جدید را که به تازگی صفحات شما را باز کرده اند متقاعد می کنید تا کاری برای ،ب و کار شما انجام دهند. این ممکن است برای ،ید، پر ، یک فرم یا ثبت نام برای یک خبرنامه باشد. در اینجا برخی از کارهایی است که ما برای CRO در وب سایت دیگر خود انجام می دهیم:

،اصر CRO در یک وب سایت

از طریق تکنیک‌هایی مانند بهبود تجربه کاربر، بهینه‌سازی صفحات فرود، و استفاده از فراخوان‌های متقاعدکننده (CTA)، CRO ت، است برای پاسخگویی به هدف کاربر شما (ی،ی چرا آنها حتی در وهله اول روی صفحه شما کلیک کرده‌اند) و در مورد علایق و نیازهای خود صحبت می‌کنند. این امر آنها را تحت تأثیر قرار می دهد تا محصولات شما را ب،ند، به شما پیام دهند یا در غیر این صورت با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند.

با ،یب CRO و SEO چه اتفاقی می افتد؟

وقتی SEO و CRO به طور جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند، تأثیر آنها محدود می شود. مطمئناً، ممکن است تعداد زیادی ترافیک از SEO خود به دست آورید، اما اگر صفحاتی که آنها می بینند از بهترین شیوه های CRO استفاده نمی کنند، ممکن است هیچ ارزشی از این بازدیدکنندگان نبینید. از طرف دیگر، سایتی که برای تبدیل بهینه شده است، اگر توسط مشتریان بالقوه در گوگل پیدا نشود، بسیار بی م،ی است.

ادغام SEO و CRO به طور موثر یک نیروگاه قدرتمند بازاریابی دیجیتال را تشکیل می دهد. استراتژی‌های سئو زم، که با داده‌های تبدیل ،یب می‌شوند، هدفمندتر و هدفمندتر می‌شوند، در حالی که استراتژی‌های تبدیل زم، بسیار مؤثرتر هستند که بر اساس نقاط قوت یک پایه سئو قوی ساخته شوند.

همه چیز در مورد این است که اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما فقط پیدا نمی شود، بلکه به اندازه کافی قانع کننده است تا افرادی را که آن را پیدا می کنند، تبدیل کند، و اطمینان حاصل شود که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما واقعاً یک نیروی قابل مح،ه است.

چگونه سئو و CRO را با هم کار می کنید؟

بنابراین، چگونه مطمئن می شوید که وب سایت شما نه تنها رتبه خوبی دارد، بلکه بازدیدکنندگان شما را نیز تبدیل می کند؟

در اینجا چند مرحله کلیدی برای اینکه استراتژی های SEO و CRO شما به طور موثر با هم کار کنند آورده شده است:

  1. اولویت بندی تجربه کاربری: همیشه در سئو و CRO تجربه کاربری را در اولویت قرار دهید. سهولت ناوبری، زیبایی شناسی سایت، محتوای آموزنده و سرعت سایت همه عواملی هستند که باید برای استراتژی SEO و CRO خود در نظر بگیرید.
  2. با تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خود دقیق باشید: حتما متوجه شوید هدف جستجو پشت کلمات کلیدی مورد نظر شما این اطلاعات نه تنها باید بر محتوایی که ایجاد می‌کنید (برای سئو) بلکه بر زب، که در صفحات فرود، فراخوان‌های اقدام و توضیحات محصول (برای CRO) استفاده می‌کنید نیز تأثیر بگذارد.
  3. تست و بهینه سازی: به طور منظم اجرا کنید تست های A/B در ،اصر مختلف سایت مانند سرفصل ها، CTA ها، محتوا، و غیره. از این بینش ها برای بهبود رتبه بندی جستجو (SEO) و تعامل کاربر (CRO) استفاده کنید.
  4. مطالب با کیفیت بالا بنویسید: از خود اطمینان حاصل کنید محتوا مفید، مرتبط و ارزشمند است به کاربران شما محتوای خوب شانس ،ب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو (SEO) را افزایش می دهد و کاربران را تشویق می کند که در سایت شما بمانند و تبدیل (CRO) انجام دهند.
  5. بهینه سازی موبایل را فراموش نکنید: از آنجایی که بیشتر جستجوها در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل من، است. به یاد داشته باشید که این یک فاکتور رتبه بندی سئو نیز هست، بنابراین قرار دادن آن به ،وان یک اولویت می تواند رتبه و نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد.
  6. توضیحات متا جذاب ایجاد کنید: اگرچه توضیحات متا ممکن است مستقیماً بر رتبه‌بندی سئو تأثیر نگذارد، یک توصیف خوب می‌تواند نرخ کلیک را از SERP افزایش دهد و فرصتی برای برنده شدن در تبدیل ایجاد کند.
  7. بهینه سازی صفحه فرود: از داده های SEO خود برای درک آنچه کاربران به دنبال آن هستند استفاده کنید و صفحات فرود (CRO) خود را برای برآورده ، این نیازها تنظیم کنید. تطابق بین هدف جستجوی کاربر و پیشنهاد صفحه فرود شما می تواند به میزان قابل توجهی باعث افزایش تبدیل شود.
  8. استفاده از فراخوان برای اقدام شفاف و متقاعد کننده (CTA): یک CTA عالی می تواند کاربران را راهنمایی کرده و آنها را به انجام اقدامات مطلوب تشویق کند. این به دستیابی به اه، CRO شما کمک می کند.
  9. از اشتباهات رایج در CRO و SEO اجتناب کنید: اگر مراقب نباشید، تست A/B که باید برای این دو عمل انجام دهید، می‌تواند منجر به اشتباهات بسیار پرهزینه‌ای شود. من در راهنمایم در مورد h به مواردی پرداختم که باید از آنها اجتناب کردمی تو،د CRO را بدون آسیب رساندن به SEO خود انجام دهید.

غذای آماده کلیدی

وقتی منابع خود را فقط در سئو می‌ریزید، ترافیک ارگ،کی که به دست می‌آورید ممکن است به فروش یا سرنخ تبدیل نشود و در نهایت منجر به استفاده ناکارآمد از منابع شود. اگر فقط بر روی CRO تمرکز کنید، ممکن است سایتی داشته باشید که افراد کمی از آن بازدید می کنند زیرا در اعماق SERP ها گم شده است – تلاش های CRO شما را به هدر می دهد.

یک چیز کاملاً واضح است – برای سودآوری ،ب و کار شما، صرف حضور آنلاین کافی نیست. شما باید کاری کنید که این حضور برای شما کارساز باشد.

به همین دلیل SEO و CRO باید دست به دست هم بدهند. با ،یب این دو استراتژی، می تو،د وب سایت خود را برای مخاطبان آنلاین خود بیشتر قابل مشاهده و جذاب کنید.


منبع: https://seo-hacker.com/seo-and-cro/