دسته‌ها
اخبار

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو


پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

هیچ چیز ناامید کننده تر از زم، نیست که تیم شما محتوای برجسته ایجاد می کند و ،ی آن را نمی خواند. اگر می‌خواهید محتوا به نفع شما باشد، باید مطمئن شوید که در رتبه‌بندی قرار می‌گیرد تا فوراً خوانندگان مرتبط را جذب کند.

بنابراین اگر شما یک وبلاگ نویس هستید و می خواهید خوانندگان خود را جلب کنید، اگر ،ب و کاری دارید و باید از رقبای خود پیشی بگیرید، یا اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، باید مطمئن شوید که تمام محتوای متنی تولید شده توسط شما یا شما تیم با اصول سئو و انتخاب شما بهینه شده است استراتژی محتوا.

به این ترتیب، می تو،د اطمینان حاصل کنید که سایت شما در صفحه اول جستجوی گوگل رتبه بندی می کند و ترافیک بیشتری دریافت می کند.

در یک موسسه بازاریابی محتوا نظر سنجی88 درصد از بازاریابان گزارش ،د که بازاریابی محتوا در ایجاد آگاهی و اعتبار برند موفق بوده است، 78 درصد به هدف خود برای ایجاد وفاداری با مشتریان و کاربران خود رسیده اند و 64 درصد از بازاریابان موفقیت در پرورش سرنخ ها را تأیید ،د.

به هر حال، اگر برای رسیدن به هر یک از اه، بالا به کمک نیاز دارید، راهنمای ما را بخو،د 5 راه آسان برای ایجاد یک استراتژی محتوای جامد.

در این پست وبلاگ، یک ابزار بهینه‌سازی محتوا را بررسی می‌کنم که می‌تواند زندگی شما را آسان‌تر کند: این یک راه‌اندازی جدید توسط تیم رتبه‌بندی SE به نام پلتفرم بازاریابی محتوا.

این پلتفرم بازاریابی محتوا from SE Ranking یک ابزار صرفه جویی در زمان برای ایجاد محتوا برای پیشرفت به سطح بعدی در بازاریابی و تجارت است. این یک راه حل ساده برای استفاده و همه جانبه بازاریابی محتوایی برای سئو است که طیفی از عوامل سئو ناشی از تلاش های تولید محتوا را پوشش می دهد. بگذار چک کنیم!

کاوش در پلتفرم بازاریابی محتوا در رتبه بندی SE

رتبه بندی SE پلتفرم بازاریابی محتوا ابزاری است که محتوای شما را به سطح بالاتری می برد. با کمک به نویسندگان شما برای خودکارسازی کار خود و ارائه نتایج بازاریابی استثنایی به ،ب و کار و مشتریان شما در زمان صرفه جویی می کند.

این ابزار با کمک یک الگوریتم هوش مصنوعی تمام محتوای رقبا را تجزیه و تحلیل می کند. بنابراین، علاوه بر اینکه رقبای خود را زیر نظر دارید، می تو،د خلاصه های روشنگرانه ای برای بازاریابان محتوا و کپی رایترهای خود ایجاد کنید و پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود پیام های خود از منظر SEO دریافت کنید.

پلتفرم بازاریابی محتوا دو ابزار اصلی دارد: ایده یاب محتوا و ویرایشگر محتوا. با کمک این ابزارها، نیازی نیست ساعت ها به جستجوی ایده های مرتبط و به روز در مقالات بپردازید که هزاران خواننده را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های SE Ranking’s Content Idea Finder

بیایید از نزدیک به Content Idea Finder نگاه کنیم. یکی از چیزهای جذاب در مورد این ابزار رتبه بندی SE این است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که موضوع مورد نظر را یادداشت کنید. در عرض چند ث،ه، گروه کلمات کلیدی را دریافت می کنید که با پارامترهای کلیدی SEO و PPC مانند حجم جستجو، سختی کلمه کلیدی، CPC و سطح رقابت همراه هستند.

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

یکی دیگر از ویژگی های ارزشمند این ابزار این است که به شما امکان می دهد موضوعات جالب برای خوانندگان خود و موثرترین کلمات کلیدی را پیدا کنید که موتورهای جستجو نیز به آن توجه می کنند.

به لطف ابزار رتبه بندی SE، می تو،د لیستی از 10 مقاله برتر با بهترین عملکرد در SERP را با توجه به کلمه کلیدی در خوشه خود با بیشترین حجم جستجو دریافت کنید.

اگر هنوز نمی تو،د کلمات کلیدی من،ی را برای مقاله خود انتخاب کنید، می تو،د از a نقشه ذهنی برای مشاهده مقایسه بصری کلمات کلیدی رتبه بندی شده بر اساس سختی و حجم جستجو. سپس می تو،د برخی از کلمات کلیدی را به ویرایشگر محتوا منتقل کنید تا به کار روی محتوای خود ادامه دهید.

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

ویژگی های ویرایشگر محتوای SE Ranking

برای اطمینان از اینکه محتوای آینده شما به طور کامل با ا،امات سئو مطابقت دارد، می تو،د یک خلاصه جامع برای نویسندگان خود با ویرایشگر محتوا ایجاد کنید.

تنظیم مختصر

با کمک یک ابزار خودکار مجهز به هوش مصنوعی، این نرم افزار محتوای برتر رقبای شما را تجزیه و تحلیل می کند. می‌تو،د مرتبط‌ترین بخش‌ها را از فهرستی از نشریات رقیب انتخاب کنید که به‌طور خودکار با توجه به هدف جستجو و بر اساس شاخص‌های اعتماد دامنه و صفحه، تعداد کل دامنه‌های ارجاع‌دهنده، تعداد کلمات و دید وب‌سایت ارائه می‌شود.

در زیر به نظر می رسد.

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

سپس با توجه به لیست مقالات، ابزار طول محتوای شما، تعداد ،اصر رسانه ای استفاده شده و سایر پارامترهای محتوا را پیشنهاد می کند.

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

الگوریتم هوش مصنوعی SE Ranking همچنین اصطلاحات و عبارات رایج با اطلاعات سئو مورد نیاز را برای استفاده در متن خود پیشنهاد می کند. همه این پیشنهادات مبتنی بر داده‌ها هستند، بنابراین می‌تو،د جسورانه روی آنها تکیه کنید (مگر اینکه، البته، به دلیل تجربه‌ی خاص، بهتر می‌د،د).

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

بخش دیگری از تنظیم خلاصه، ساختار محتوا است. با ویرایشگر محتوای SE Ranking، می تو،د ببینید که رقبای شما چگونه متون خود را می سازند و سپس می تو،د سرفصل های H1-H6 خود را به تکلیف فنی سئو خود اضافه کنید یا از آنها به ،وان مرجع استفاده کنید و ساختار خود را از ابتدا ایجاد کنید، و یادداشت ها و نظرات خود را اضافه کنید. کپی رایتر.

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

وقتی خلاصه مقاله شما در نهایت آماده شد، می تو،د پیوندی را با تیم محتوای خود به اشتراک بگذارید تا نویسندگان شما بتوانند در پروژه شما همکاری کنند، حتی بدون ورود به حساب رتبه بندی SE. گزینه دیگر به اشتراک گذاری خلاصه خود از طریق ایمیل است.

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

ویرایش یک مقاله

با استفاده از پلتفرم بازاریابی محتوای SE Ranking، نویسندگان شما می‌توانند طرح کلی ویرایشگر محتوا را از خلاصه شما درج کنند و به جای Google Docs یا Microsoft Word روی متن دقیقاً در همان پلتفرم کار کنند، زیرا این ابزار دارای تمام ویژگی‌های قالب‌بندی متن مورد نیاز است.

برای اطمینان از همسویی کامل متن با ا،امات مختصر و سئوی شما، پلتفرم بازاریابی محتوا تمام پارامترها و کلمات کلیدی محتوا را بررسی می‌کند، حتی زم، که تیم در حال ایجاد قطعه است.

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

ویرایشگر محتوا نیز ارزیابی خاص خود را از کیفیت پیش‌نویس‌ها دارد. این برنامه گرامر، املا و نقطه گذاری متون را بررسی می کند. همچنین کلمات توقف را تعریف می کند و نمره خوانایی کلی قطعه را درجه بندی می کند. بنابراین می تو،د مطمئن باشید که مقاله شما با کیفیت بالا خواهد بود و بهترین نتایج ممکن را برای شما به ارمغان می آورد.

پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبه بندی SE: بررسی هکرهای سئو

قیمت گذاری

حتی اگر SE Ranking ابزار بازاریابی محتوای خود را تنها سه ماه پیش منتشر کرد، اما قبلاً منتشر شده است رتبه بندی شده توسط G2 با توجه به نظرات کاربران، به ،وان یک محصول خاص در میان نرم افزارهای تحلیل محتوای بازار. برای پیوستن به این مشتریان و ارزیابی خود ماژول، می‌تو،د ابزار سئوی رتبه‌بندی SE را به‌مدت ۱۴ روز به‌طور رایگان امتحان کنید و دو قطعه محتوای رایگان با دسترسی به ماژول بازاریابی محتوا دریافت کنید.

توجه داشته باشید: برای ادامه کار با پلتفرم بازاریابی محتوا، به یک حساب رتبه‌بندی SE پولی نیاز است. می تو،د 15 مقاله در ماه با 29 دلار اضافی، 30 مقاله با قیمت 49 دلار، یا 120 مقاله با تنها 99 دلار دریافت کنید.

غذای کلیدی

رتبه بندی SE پلتفرم بازاریابی محتوا محتوای شما را به بالاترین استانداردهای ممکن ارتقا می دهد. ماژول محتوای رقبا را تنها در چند دقیقه تجزیه و تحلیل می‌کند و با کمک الگوریتم هوش مصنوعی، می‌تو،د یک خلاصه سفارشی با تمام ا،امات سئوی مورد نیاز و یادداشت‌های تیم محتوای خود بسازید.

در داخل پلتفرم بازاریابی محتوا، می تو،د کیفیت متون ایجاد شده و پارامترهای سئوی آنها را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که محتوای شما نیز سئو پسند است.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که تمام محتوای شما مورد استقبال خوانندگان و موتورهای جستجو قرار می‌گیرد و به طور موثر ترافیک را به سایت شما جذب می‌کند، رتبه‌بندی SE را بررسی کنید. پلتفرم بازاریابی محتوا.


منبع: https://seo-hacker.com/se-rankings-content-marketing-platform-seo-hacker-review/