دسته‌ها
اخبار

این چیست و چگونه کار میکند؟


با پیشرفت در قرن بیست و یکم، تقریباً همه ما به طور فزاینده ای به اینترنت وابسته می شویم. رسانه های فیزیکی مانند ضبط، سی دی و حتی آی پاد با موسیقی دانلود شده توسط S،ify، Apple Music و دیگر پلتفرم های پخش موسیقی محبوب جایگزین شده اند.

سرویس‌هایی مانند Google Maps به ما می‌گویند که چگونه به جایی که می‌رویم برسیم، چرا که از مدت‌ها قبل نیازی به نقشه‌های کاغذی فیزیکی که در محفظه‌های دستکش نگهداری می‌شوند یا قبل از سفرهای طول، ،یداری شده‌اند، وجود ندارد.

و از آنجایی که ما بیشتر و بیشتر به این خدمات تکیه می کنیم، نه فقط برای اینکه ما را سرگرم کنیم یا بگوییم کجا برویم، بلکه تقریباً برای همه چیز، همچنان به آنها اعتماد بیشتری می کنیم. ما به الگوریتم‌ها اعتماد می‌کنیم تا محتوایی را که می‌خواهیم ببینیم به ما نشان می‌دهند، و وقتی اطلاعاتی را در گوگل جستجو می‌کنیم، مطمئن هستیم که پاسخ‌های دقیق و راه‌حل‌های تأیید شده را برمی‌گرداند.

نقطه ضعف ناخوشایند عصر اینترنت این است که بیش از هر زمان دیگری باید مراقب آن بود. کلاهبرداران و هر،مه‌نویس‌ها حیله‌گرتر شده‌اند و مردم را فریب می‌دهند و آنها را فریب می‌دهند تا مشروعیت خود را به اندازه کافی برای ارائه اطلاعات خصوصی داوطلبانه باور کنند.

در هر بازار رقابتی، مشاغلی که خدمات آنها هرگز به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند، در پوشش مسیرهای خود بهتر رشد کرده‌اند و در همان سطح ،ب‌وکارهای معتبر و قانونی ظاهر می‌شوند.

این امر نه تنها مصرف کنندگان را در موقعیت دشواری قرار می دهد و نمی توانند تشخیص دهند که کدام خدمات واقعاً به آنها کمک می کند و کدام یک به سادگی پول آنها را در ازای کار نامرغوب می گیرد، بلکه به خود مشاغل نیز آسیب می رساند.

اینجاست که Google Guaranteed وارد می‌شود. Google دائماً الگوریتم‌های خود و روشی را که اطلاعات را بررسی و تأیید می‌کند به‌روزرس، می‌کند تا فقط نتایج با کیفیت بالا را برای درخواست‌های کاربران ارائه دهد. با Google Guaranteed، تعهد پلتفرم به دقت را به دنیای واقعی می برد.

در حالی که همیشه اعتماد به آنچه آنلاین می‌بینیم دشوارتر می‌شود، Google Guaranteed به ،وان راهی برای تأیید مشاغل و خدماتی عمل می‌کند که مصرف‌کنندگان می‌توانند روی آنها حساب کنند و آنها را از مواردی که نمی‌توانند متمایز کنند.

هدف این وبلاگ پاسخگویی به سؤالات شما در مورد Google Guaranteed است، بنابراین می‌تو،د نحوه عملکرد این سرویس و م،ای آن را برای شما به‌،وان مالک ،ب‌وکار درک کنید.

Google Guaranteed چیست و چه سودی برای ،ب و کار شما دارد؟

Google Guaranteed برنامه‌ای است که به ارائه‌دهندگان خدمات محلی مانند لوله‌کش‌ها، برق‌کارها و تمیزکننده‌های خانه به‌،وان ،ب‌وکارهای قابل اعتماد و قابل اعتماد گواهی می‌دهد.

این برنامه برای مشاغلی در دسترس است که خدماتی را به مشتریان در مکان خود، مانند فروشگاه یا اداره، یا در محل مشتری، مانند خانه یا ،ب و کار، ارائه می دهند.

منبع

برای تبدیل شدن به یک ،ب‌وکار تضمین‌شده Google، یک شرکت باید یک بررسی پیشینه و فرآیند تأیید، از جمله بررسی مجوز ،ب‌وکار، بیمه، و نظرات مشتریان را انجام دهد. هنگامی که ،ب‌وکاری به‌،وان ضمانت‌شده Google تأیید شد، می‌تواند نشان ویژه‌ای را در فهرست «Google برای ،ب‌وکار من» نمایش دهد، که می‌تواند به افزایش اعتبار و اعتماد مشتری کمک کند.

علاوه بر مزایای افزایش اعتماد و اعتبار، ،ب و کارهای تضمین شده Google همچنین ممکن است شاهد افزایش دید در نتایج جستجو و نقشه‌های Google و همچنین افزایش بالقوه در سرنخ مشتریان باشند.

ا،امات واجد شرایط بودن برای Google Guaranteed

برای واجد شرایط بودن برای برنامه Google Guaranteed، یک ،ب و کار باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • ارائه خدمات به مشتریان در مکان آنها، مانند فروشگاه یا دفتر، یا در محل مشتری، مانند خانه یا محل کار
  • یک فروشگاه فیزیکی یا محل اداری داشته باشید که مشتریان بتوانند از آن بازدید کنند
  • جواز ،ب و کار معتبر و فعلی داشته باشید
  • بیمه مسئولیت داشته باشد
  • در بین مشتریان شهرت خوبی داشته باشید، همانطور که در بررسی های مثبت نشان می دهد

چگونه به ،وان یک ،ب و کار تضمین شده گوگل گواهی دریافت کنیم

دریافت گواهینامه به ،وان یک ،ب و کار تضمین شده Google مزایای فوق العاده ای دارد. این امر باعث افزایش دید در Google SERP نمی شود، بلکه به ،وان راه دیگری برای اثبات اعتبار شما به مشتریان بالقوه عمل می کند.

در حالی که زمان و تلاش لازم است، اما مزایای آن ارزش تلاش را دارد. برای تبدیل شدن به یک ،ب و کار تضمین شده Google، این مراحل را دنبال کنید:

  1. از طریق داشبورد Google My Business در برنامه Google Guaranteed ثبت نام کنید.
  2. اطلاعات ،ب و کار خود از جمله نام، آدرس و شماره تلفن خود را ارائه دهید.
  3. مکان ،ب و کار خود را با ارائه کدی که Google به آدرس ،ب و کار شما پست می کند یا با ارائه ع،ی از ویترین فروشگاه یا دفترتان تأیید کنید.
  4. مدارک مجوز ،ب و کار و بیمه مسئولیت خود را ارائه دهید.
  5. با شرایط و ضوابط برنامه تضمین شده Google موافقت کنید.

پس از انجام این مراحل، درخواست شما توسط گوگل بررسی می شود.

اگر ،ب‌وکارتان تأیید شد، اعل، دریافت خواهید کرد و می‌تو،د نشان Google Guaranteed را در فهرست «Google برای ،ب‌وکار من» خود نمایش دهید.

اهمیت تضمین شده گوگل برای سئوی محلی

علاوه بر مزایای افزایش اعتماد و اعتبار برای ،ب و کار شما، داشتن یک ،ب و کار تضمین شده توسط گوگل نیز می تواند تاثیر مثبتی بر سئوی محلی شما داشته باشد. سئوی محلی به تمرین بهینه سازی حضور آنلاین ،ب و کار شما برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو برای پرس و جوهای مبتنی بر مکان اشاره دارد.

منبع

داشتن نشان تضمینی Google در فهرست ،ب و کار من در Google می تواند به افزایش دید ،ب و کار شما در نتایج جستجو و نقشه های محلی کمک کند، که می تواند منجر به مشتریان بیشتر و در نهایت ،ب و کار بیشتر شود.

هنگامی که به‌،وان یک ،ب‌وکار تضمین‌شده Google تأیید شد، چند مرحله وجود دارد که می‌تو،د برای استفاده حدا،ری از نشان خود و مزایای آن انجام دهید:

  • نشان را به طور برجسته در وب سایت و مواد بازاریابی خود نمایش دهید
  • مشتریان را تشویق کنید تا در فهرست «Google برای ،ب‌وکار من» شما نظر بدهند
  • اطلاعات ،ب‌وکارتان را در فهرست «Google برای ،ب‌وکار من» به‌روز نگه دارید، از جمله ساعات کار، خدمات ارائه‌شده، و اطلاعات تماس
  • به نظرات و سوالات مشتریان به سرعت پاسخ دهید

با دنبال ، این مراحل، می تو،د به افزایش دیده شدن و اعتبار ،ب و کار خود کمک کنید، که می تواند منجر به مشتریان بیشتر و در نهایت ،ب و کار بیشتر شود.

گارانتی گوگل شوید

Google Guaranteed یک برنامه رایگان است که می تواند به رونق سریع ،ب و کار شما کمک کند. همانطور که بازار اشباع‌تر می‌شود و رقابت شدیدتر می‌شود، هر چیزی که به تشخیص ،ب‌وکار شما به ،وان معتبر کمک کند، یک راه ضروری برای برتری دادن بر رقبای شماست.

با کلاهبرداری‌ها، هر،مه‌ها و ،ب‌وکارهایی با شهرت نه چندان عالی که برای جلب توجه مشتریان مبارزه می‌کنند، مصرف‌کننده‌های معمولی هنگام امتحان ، خدمات جدید یا حمایت از ،ب‌وکارهای جدید محتاط‌تر و بدبین می‌شوند.

نمایش نشان تضمین شده Google یکی دیگر از راه‌های اطمینان به مشتریان جدید بالقوه است که می‌توانند به ،ب و کار شما اعتماد کنند.

مثل همیشه، اگر در مورد Google Guaranteed خود به کمک نیاز دارید، همین حالا با یک مدیر راه حل در TechWyse تماس بگیرید.

[email protected] | 416-410-7090 سابق 1974

نوشته برت اینیس (9 پست)

برت یک استراتژیست دیجیتال در TechWyse است و هر زمان که بتواند هاکی و تنیس بازی می کند. لذت های گناه آلود او پرنده و دستمالی است.




منبع: https://www.techwyse.com/blog/search-engine-optimization/google-guaranteed-what-is-it-and-،w-does-it-work/