دسته‌ها
اخبار

چگونه برای به روز رسانی محتوای مفید گوگل رتبه بندی کنیم


چگونه برای به روز رس، محتوای مفید گوگل رتبه بندی کنیم

ترافیک صفر از Google—این چیزی بیشتر از این است 50% محتوای آنلاین هر روز می شود. Ahrefs این را در سال 2020 کشف کرد.

و با این حال، وب‌سایت‌های بی‌شماری همچنان به انتشار مرتب آن‌ها ادامه می‌دهند – مشکلی که با همه ابزارهای محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی در آنجا بدتر شد. نتیجه سیل بی پایان وبلاگ ها و پست های بی کیفیت است که در نهایت برای هر ،ی که آنها را می خواند مفید نیست.

بنابراین، گوگل در پاسخ چه کرد؟ آنها افزوده دیگری به الگوریتم خود به نام «به روز رس، محتوای مفید» ارائه ،د. هدف آنها از این یکی کمک به اطمینان از محتوای ارزشمند بود که در واقع کمک می کند کاربران آنها (معروف به محتوای اول مردم) می توانند رتبه بندی کنند.

مانند هر به‌روزرس،، متخصصان سئو مانند من و شما باید استراتژی‌های خود را دوباره مرور کنیم تا از بازی جلوتر بم،م. در این مقاله، چند تاکتیک را به شما نشان خواهم داد که ابتدا برای نوشتن محتوا برای افراد استفاده می‌کنم و در عین حال شیوه‌های خوب سئو را حفظ می‌کنم.

آنچه در مورد به روز رس، محتوای مفید گوگل می د،م

به‌روزرس، الگوریتم به‌روزرس، محتوای مفید توسط Google برای بهبود تجربه کاربر با قرار دادن محتوای با کیفیت بالا که برای افراد در بالاترین سطح SERP نوشته شده است، طراحی شده است.

در اینجا نحوه قرار دادن آن توسط گوگل آمده است کلمات خودشان:

«سیستم سیگنالی در سطح سایت تولید می کند که ما آن را در میان بسیاری از سیگنال های دیگر برای رتبه بندی صفحات وب در نظر می گیریم. سیستم‌های ما به‌طور خودکار محتوایی را شناسایی می‌کنند که به نظر می‌رسد ارزش کمی دارد، ارزش افزوده کمی دارد یا به‌طور خاص برای ،، که جستجو می‌کنند مفید نیست.

هر محتوایی – نه فقط محتوای غیرمفید – در سایت‌هایی که مشخص می‌شود به طور کلی دارای مقادیر نسبتاً بالایی محتوای غیرمفید هستند، با فرض اینکه محتوای دیگری در جای دیگری از وب وجود داشته باشد که بهتر است نمایش داده شود، احتمال کمتری در جستجو دارد. به همین دلیل، حذف محتوای غیر مفید می تواند به رتبه بندی محتوای دیگر شما کمک کند.

در حالی که این به روز رس، برای اولین بار در سپتامبر 2022 اعلام شد، اکنون به یک به روز رس، جه، تبدیل شده است و همه زبان ها را تحت تأثیر قرار می دهد. گوگل همچنین اعلام کرد که این سیستم در ماه‌های آینده به انتشار سیگنال‌های جدید ادامه می‌دهد و به سایت آنها کمک می‌کند محتوای بیشتری را که عمدتاً برای موتورهای جستجو در مقابل افراد ایجاد شده است شناسایی کند.

این برای وب سایت شما چه م،ایی دارد؟ خوب، تغییرات زیادی وجود دارد که دیگران در چند ماه اخیر مستند کرده اند، که من در اینجا برای شما خلاصه می کنم:

  • محتوای تولید شده صرفاً با هوش مصنوعی در نظر گرفته می شود هر،مه هاو گوگل از الگوریتم یادگیری ماشینی خود برای شناسایی آن استفاده خواهد کرد.
  • محتوای ساخته شده برای کلیک (ی،ی ،ب درآمد از تبلیغات) دیگر کار نخواهد کرد.
  • ممکن است هیچ جریمه دستی وجود نداشته باشد، اما سایت ها تجربه کرده اند از دست دادن دید ارگ،ک.
  • به نظر می رسد بر عملکرد کلی سایت تاثیر می گذارد، به جای بازدید از صفحات خاص — و Google به شما نمی گوید که کدام ،مت از محتوای شما مفید نیست.

دنی سالیوان گوگل نیز در مورد این به روز رس، صحبت کرد که احتمالاً در ارتباط با به روز رس، های آینده کار می کند:

دنی سالیوان از گوگل در مورد گوگل صحبت می کند

بنابراین، مانند زرین پر، زرین بال، این به روز رس، ممکن است برای الگوریتم های رتبه بندی اساسی شود – به این م،ی که اثرات دقیق آن فقط در چند سال آینده قابل مشاهده است.

با این حال، در حال حاضر تاکید بیشتری بر محتوای شما دارد. نوشتن با رویکرد «اول موتور جستجو» دیگر نباید زاویه شما باشد.

به هر حال، گوگل در درجه اول فضایی برای کاربران است فرا گرفتن. بنابراین، منطقی است که آنها جایی برای محتوای غیر مفید باز نمی کنند.

اگرچه این به‌روزرس، بدون شک برای سایت‌های بی‌کیفیت آسیب‌رسان‌تر خواهد بود، اما همچنین فرصتی را برای سایت‌هایی که به خوبی نگهداری می‌شوند، فراهم می‌کند تا نگاهی دوباره به استراتژی محتوای خود داشته باشند.

چگونه محتوای خود را بهینه کنید – و آن را «مفیدتر» کنید

با این به‌روزرس،، ما باید به‌جای تلاش برای به دست آوردن هرچه بیشتر کلیک‌های ممکن (یا شاید حتی قطعه برجسته).

برای رسیدن به این هدف، شما باید دو نکته اصلی را در نظر بگیرید: بهبود قصد و فرآیندهای خود و ارائه محتوای با کیفیت بالا.

بیایید به نکاتی که در دو ماه گذشته برای رسیدگی بهتر به این نکات (و تقویت نوشتن شما) به آن دست یافته ام اشاره کنیم:

هدف و مخاطب خود را مرور کنید

حتی قبل از شروع پست بعدی وبلاگ خود، باید بد،د که مخاطبان شما چه ،، هستند.

از خود بپرسید برای چه ،ی می نویسید؟ نیازهای آنها چیست و چرا این سؤالات را می پرسند؟ آنها در چه زمینه ای به کمک نیاز دارند؟

این سوالات به شما کمک می کند تا محتوای خود را برای کمک به مخاطبان هدف خود تنظیم کنید. در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که هر چیزی که می نویسید توسط Google مفید تلقی نشود—و نمی تو،د از مزایای کار خود بهره مند شوید.

اگر در درک مشکل دارید سازمان بهداشت جه، مخاطبان شما هستند، سپس نگاهی به داده های Google Analytics خود بیندازید گزارش جزئیات دموگرافیک. این بهترین مکان برای به دست آوردن بینش در مورد افرادی است که در حال حاضر به محتوای شما نگاه می کنند و همچنین موارد دیگری که ممکن است به آنها علاقه مند باشند.

بنابراین، فراتر از درج کلمه کلیدی خود در پست وبلاگ خود، هم مخاطب مورد نظر خود و هم محتوای مجاور مرتبط را در نظر بگیرید.

ارائه تخصص، بینش و تجربیات واقعی

وقتی ،ت به تولید محتوای مفید و ارزشمند می‌رسد، یک به علاوه بزرگ اگر تخصص دست اولی برای افزودن به نوشته خود دارید.

از نوشتن در مورد موضوعاتی که پرطرفدار هستند، اما چیزی در مورد آن نمی د،د، خودداری کنید. من نیز به شدت توصیه می کنم در برابر به سادگی اطلاعاتی را که در پست های دیگر دیده اید بازگرد،د. در عوض، بینش و تجربیات شما در مورد موضوع باید تمرکز اصلی نوشته شما باشد.

در مورد موضوع خاصی که در حال حاضر در حال تهیه پیش نویس هستید متخصص نیستید؟ اشکالی ندارد – همه نمی توانند یکی باشند. همچنان می‌تو،د با انجام بررسی‌های لازم، غواصی عمیق در تحقیق و به اشتراک گذاشتن آنچه آموخته‌اید، محتوای مفید تولید کنید.

به یاد داشته باشید، خوانندگان می توانند از طریق شما متوجه شوند که شما متخصص هستید، بنابراین به هر قیمتی از ادعاهای نادرست خودداری کنید.

از محتوای هوش مصنوعی به صورت استراتژیک استفاده کنید

اگرچه این به روز رس، ممکن است در درجه اول با هدف کاهش میزان محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی باشد، اما این بدان م،ا نیست که ابزارهای شما دیگر جایی در کار شما ندارند.

ابزارهای هوش مصنوعی، مانند ChatGPT که به طور فزاینده ای محبوب است یا اخیراً بررسی شده است پلتفرم بازاریابی محتوا از رتبه بندی SE، می توان هنوز برای بهبود کار و بهره وری خود استفاده شود. نکته کلیدی استفاده استراتژیک از آنها است.

از آنها برای کاهش حجم کاری خود استفاده کنید و از وابستگی صرف به آنها خودداری کنید. به ،وان مثال، می‌تو،د از ابزارهای خود برای کمک به تولید ،اوین یا مقدمه‌های بهتر استفاده کنید – اما همیشه به یاد داشته باشید که به هر چیزی که می‌سازند، یک حس انس، اضافه کنید. و مطمئن شوید که بخش عمده ای از ایده ها از شما می آید!

سعی کنید پرس و جوهای مرتبط را بزنید (مانند مردم نیز می پرسند (PAAs))

اشاره کردم که باید به طور کل نگر به نوشتن خود نزدیک شویم و این به م،ای ارائه همان مقدار است اطلاعات ارزشمند تا حد امکان به خوانندگان ما

اکنون که مفید بودن نام بازی است، زمان بسیار خوبی است که به تمام سوالات مرتبط کاربران برای موضوع مورد نظر خود نگاهی بیندازید. در اینجا چیزی است که هنگام جستجوی “تغذیه عروسی” در گوگل مطرح می شود:

PAA و جستجوهای مرتبط برای کلمه کلیدی "پذیرایی عروسی"

PAA و جستجوهای مرتبط را که هنگام تایپ کلمه کلیدی خود ظاهر می شوند، بررسی کنید. اینها فقط سوالاتی نیستند که گوگل ایجاد کرده است فکر می کند مردم ممکن است بپرسند – آنها در واقع توسط افراد واقعی جستجو می شوند! اینها ،اوین فرعی خوبی را برای گنجاندن در مقاله بعدی وبلاگ شما فراهم می کند.

از خود بپرسید: آیا خوانندگان پس از خواندن مطالب شما راضی خواهند شد؟

مواردی مانند تعداد کلمات و چگالی کلمات کلیدی اکنون با این به روز رس، به گذشته تبدیل شده اند. مهمترین چیز در حال حاضر این است که مخاطبان شما از مطالبی که می خوانند لذت ببرند یا چیزهای ارزشمندی از مقاله شما یاد بگیرند.

خلاصه از سایت شما خارج می شوند احساس رضایت.

بنابراین، همیشه با پرسیدن این سوال، نوشته خود را بسنجید: آیا مردم پس از خواندن این مطلب راضی خواهند شد؟?

به ،وان مثال، اگر در حال نوشتن مقاله ای در مورد نحوه درست دم ، قهوه تخصصی هستید، آیا خواننده با دانش بیشتری نسبت به قبل از مقاله شما خارج می شود؟ آیا آنها به همه سؤالات خود پاسخ خواهند داد؟ آیا آنها خواهند دانست چگونه دانه های قهوه جدید خود را به درستی دم کنند؟

اگر پاسخ مثبت است، پس شما عالی هستید. اما، اگر مطمئن نیستید – یا پاسختان یک نه قاطع است – باید تغییراتی ایجاد کنید.

گفتنی است، هر خواننده ای که به اثر شما برخورد کند از آنچه نوشته اید راضی نخواهد بود. به هر حال غیرممکن است که هر بار که چیزی را منتشر می کنید، همه را راضی کنید. با این حال، تا زم، که ا،ریت مخاطبان شما راضی هستند، شما کاری را درست انجام می دهید!

پست های قدیمی خود را دوباره مرور کنید

در نهایت، از آنجا که این به‌روزرس، روی سایت شما تأثیر می‌گذارد، بهتر است به کارهای قبلی خود نگاهی بیندازید.

اگر شما هم مانند من هستید، پس بیش از یک دهه است که وبلاگ نویسی کرده اید – و این ممکن است به این م،ی باشد که برخی از پست های شما برای خوانندگان امروزی ارزشمند نیستند. محتوا ممکن است قدیمی باشد یا با دستورالعمل های جدیدتر من، نباشد، اما در هر صورت، این بانک از محتوای قدیمی می تواند ترافیک شما را کاهش دهد.

بنابراین، دوباره کار خود را مرور کنید و توانایی آن را در ارائه پاسخ ها و تجربیات مورد نظر خوانندگان خود بررسی کنید. وقت بگذارید و بررسی کنید که آیا نیاز به اضافه ، مواردی دارید تا یک بار دیگر مفید باشد یا آنها را به محتوای جدیدتر هدایت کنید. من به شدت توصیه می کنم اولویت بندی کنید محتوای همیشه سبز، چیزی است که من در راهنمای نوشتن وبلاگ 101 به آن پرداختم.

این به ویژه اگر در هر صنعتی هستید که سریع حرکت می کند (به مد فکر کنید یا فناوری) مهم است. محتوای اینجا معمولاً در عرض چند ماه از مفید به منسوخ می‌شود!

غذای آماده کلیدی

گوگل همیشه محتوای اول مردم را ترجیح می‌دهد و این به‌روزرس، اخیر در بسیاری از تلاش‌های آن‌ها برای اطمینان از اینکه محتوای من، به دست کاربران می‌رسد، آ،ین مورد است.

به‌روزرس، محتوای مفید طی ماه‌های آینده به انتشار ترفندهایی در سیگنال‌های خود ادامه خواهد داد، بنابراین زمان اصلی برای ما متخصصان سئو است تا نگاهی دوباره به محتوا و استراتژی‌های نوشتن خود بیندازیم.

خوشبختانه، این به‌روزرس، می‌تواند برای شما یک پیروزی باشد—فقط این نکات را در ذهن داشته باشید، و شما در مسیر درستی هستید که بیشترین ارزش را از تلاش‌های محتوای خود ،ب کنید.


منبع: https://seo-hacker.com/helpful-content-update/