دسته‌ها
اخبار

نحوه مدیریت سئو در دوران رکود


به گزارش فوربسایالات متحده دو سه ماهه متوالی رشد منفی را در آغاز سال 2022 تجربه کرد. این در واقع طبق تعریف سنتی یک رکود اقتصادی را تشکیل می دهد، حتی اگر برخی ممکن است خلاف آن استدلال کنند.

صرف نظر از اینکه شما معتقدید که یک رکود طول، مدت در افق است یا خوشبین تر هستید، بازار اثرات این عدم اطمینان اقتصادی را منع، می کند. به این ترتیب، بسیاری از شرکت‌ها هزینه‌های خاص را کاهش می‌دهند و سرمایه‌گذاری‌های خاصی را به تأخیر می‌اندازند و در عین حال با کاهش فروش خود مبارزه می‌کنند.

بودجه بازاریابی اغلب یکی از اولین سرمایه گذاری هایی است که ،ب و کارها آن را کاهش می دهند. با این حال، این یک حرکت کوته بینانه است، به ویژه اگر آنها بخواهند بدون تشدید چالش های اقتصادی خود، رکود بالقوه را پشت سر بگذارند.

در دوران رکود باید موارد زیر را در اولویت قرار دهید:

  • حفظ مشتریان وفادار
  • اطمینان حاصل کنید که مشتریان جدید همچنان می توانند برند شما را پیدا کنند
  • حفظ حضور دیجیتالی قوی

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از استراتژی های بازاریابی است که می تواند به شما در حفظ آگاهی از برند و پرورش مشتریان بالقوه با هزینه کمتر کمک کند. همانطور که برای یک رکود اقتصادی آماده می‌شوید، این استراتژی‌ها را در نظر بگیرید تا دلار بودجه سئوی شما برای شما مفید باشد.

3 نکته برای مدیریت سئو در شرایط رکود

1. به سرمایه گذاری در سئو ادامه دهید

در یک رکود، باید تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را افزایش دهید و شروع به جذب مشتریان جدید کنید. اطمینان حاصل کنید که با آن پایگاه مشتری جدید روابط و اعتماد ایجاد می کنید، زیرا انجام این کار باعث افزایش میانگین طول عمر آنها می شود.

همانطور که در بازاری که به تازگی متراکم شده حرکت می کنید، ممکن است وسوسه شوید که تمام منابع بازاریابی خود را به تاکتیک های کوتاه مدت مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی اختصاص دهید.

این تلاش ها به شما کمک می کند تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید، اما آنها استراتژی های بازاریابی پایدار نیستند. تبلیغات PPC و رسانه های اجتماعی پرهزینه تر است و ممکن است کلیک ها همیشه منجر به فروش نشوند. در دراز مدت، سئو از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است، حتی در دوران رکود.

سئو یک استراتژی یکباره نیست. اگر می خواهید رتبه بالا خود را حفظ کنید، به تعمیر و نگهداری مداوم و بهبود نیاز دارد. اگر سرمایه‌گذاری در تلاش‌های سئوی خود را متوقف کنید، تمام تلاش خود را به باد می‌دهید و به رقبای خود فرصتی می‌دهید تا وارد عمل شوند و تمام ترافیک برند شما را بدزدند.

برع،، اگر در مسیر باقی بم،د و به سرمایه گذاری در کمپین های سئوی خود ادامه دهید، به احتمال زیاد ترافیک ارگ،ک خود را بهبود می بخشید و پس از پایان رکود، موقعیت خوبی برای رقابت خواهید داشت.

2. آنچه کار می کند را پیدا کنید و ضرب کنید

مدیریت یک ،ب و کار در دوران رکود بدون شک چالش برانگیز است. با این حال، می‌تو،د با انجام کارهایی که رقبای شما نیستند، از چالش‌هایی که با آن روبرو هستید به نفع خود استفاده کنید.

بسیاری از ،ب و کارها در بازار شما ممکن است از سرمایه گذاری در سئو، از جمله کشف استراتژی های جدید صرف نظر کنند. این یک منطقه از فرصت را برای شما باز می گذارد تا با استفاده از تاکتیک های بازاریابی نوظهور مانند Schema Markup، ترافیک وب سایت خود را به حدا،ر برس،د.

Schema Markup، همچنین به ،وان داده های ساختاریافته شناخته می شود، یک استراتژی پیشرفته سئو است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای صفحات وب شما را درک کنند و زمینه را ایجاد کنند. افزودن داده‌های ساختاریافته به صفحه وب‌تان همچنین آن را برای یک نتیجه غنی در صفحه نتایج موتور جستجو واجد شرایط می‌کند، که نرخ کلیک شما را بهبود می‌بخشد و ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت می‌کند. این توسط گوگل توصیه می شود و با تکامل مداوم هوش مصنوعی و جستجو حتی بیشتر مرتبط می شود.

اندازه گیری ا،ر نتایج منتسب به سئو دشوار است. برع،، Schema Markup و ترافیک وب سایتی که تولید می کند را می توان با دقت ردیابی کرد. بنابراین، می‌تو،د تأثیر آن را بر ،ب‌وکارتان اندازه‌گیری کنید.

هنگام پیاده‌سازی این استراتژی در ،یب بازاریابی خود در دوران رکود، ممکن است بخواهید قبل از سرمایه‌گذاری بیشتر روی آن، کارآیی خود را از کوچک شروع کنید و اثربخشی آن را آزمایش کنید. می تو،د با افزودن نشانه گذاری به 1-2 مجموعه صفحه کلیدی (به ،وان مثال: وبلاگ، محصولات یا صفحات پزشک) در وب سایت خود شروع کنید و نتایج آن را در کنسول جستجوی Google مرور کنید. اگر نتایج غنی باعث افزایش عملکرد می شود، می تو،د سرمایه گذاری بیشتری کرده و یک استراتژی نشانه گذاری طرحواره ایجاد کنید که صفحات بیشتری را در سایت شما پوشش دهد.

یکی از مشتریان ما، Sonova، پروژه های آزمایشی Schema Markup را برای آزمایش اثربخشی استراتژی قبل از تعهد کامل به آن انجام داد.

Sonova با تیم Schema App برای پیاده‌سازی نشانه‌گذاری پرسش‌های متداول در سایت‌های دو کشور کار کرد و دید که آنها نتایج بهتری نسبت به کشورهایی که نشانه‌گذاری محلی را اضافه می‌کنند، دریافت می‌کنند. در نتیجه این آزمایش، آنها به توانایی Schema App برای کمک به افزایش عملکرد وب سایت خود از طریق Schema Markup اطمینان داشتند.

3. روی محتوایی که تبدیل می شود تمرکز کنید

در دوران رکود، اقتصاد به طور کامل متوقف نمی شود. مصرف کنندگان هنوز هم پول ،ج می کنند، هرچند کمتر. شما باید به آنها دلیل خوبی برای ،ج ، آن در محصولات و خدمات خود به جای آنچه که توسط رقبای شما ارائه می شود، ارائه دهید.

یکی از راه‌های عالی برای انجام این کار، سرمایه‌گذاری در وب‌سایت و محتوای باکیفیت است که دید شما را افزایش می‌دهد، اعتماد را ارتقا می‌دهد و برای مخاطبان هدف شما ارزش ایجاد می‌کند.

برای روشن شدن، ما به محتوای صرفاً تبلیغاتی اشاره نمی کنیم. به گفته کارآفرین، 70 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به جای تبلیغات در مورد برندها از طریق محتوا یاد بگیرند. در حالی که مطمئناً تبلیغات در استراتژی بازاریابی شما جای خود را دارد، پیشنهاد می کنیم با انتشار محتوای آموزشی یا آموزنده بر روی سئو تمرکز کنید.

هنگامی که محتوا ایجاد می کنید، باید مطمئن شوید که به مخاطبان من، می رسد، که به م،ای بهینه سازی آن برای کلمات کلیدی خاص است، اما گاهی اوقات این کافی نیست. برای اینکه محتوای خود را برجسته تر کنید، می تو،د Schema Markup را به محتوای خود اضافه کنید و به آن کمک کنید تا به ،وان یک نتیجه غنی در جستجو برجسته شود.

نمونه ای از یک نتیجه غنی از محصول

نمونه ای از نتایج غنی از محصول

اگر هنوز در حال آزمایش Schema Markup هستید و می‌خواهید کار کوچکی را شروع کنید، باید روی بهینه‌سازی محتوا برای نتایج غنی که بهترین نرخ تبدیل را ارائه می‌کنند تمرکز کنید. در سال گذشته، شاهد بودیم سوالات متداول، تولید – محصول، نقد و بررسی قطعات و چگونه به نتایج غنی از نظر نرخ کلیک بهترین عملکرد را برای مشتریان ما دارد.

با این حال، شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که صفحه شما دارای محتوای مورد نیاز برای واجد شرایط بودن برای آن نتایج غنی است. با تمرکز بر بهینه‌سازی محتوایی که تبدیل می‌کند و انتخاب نتایج غنی که می‌تواند ترافیک م،ی‌داری ایجاد کند، بازگشت سرمایه خود را در Schema Markup به حدا،ر می‌رس،د.

استراتژی سئوی خود را با نشانه گذاری طرحواره احیا کنید

اکنون که می د،د چگونه سئو را در دوران رکود مدیریت کنید، زمان آن فرا رسیده است که اقدامات م،ی داری انجام دهید و استراتژی بازاریابی خود را دوباره تقویت کنید.

به خاطر داشته باشید که بازاریابی یک سرمایه گذاری است نه هزینه. به این ترتیب، شما باید به سرمایه گذاری در سئو ادامه دهید، زیرا ترافیک ارگ،ک می تواند کلیک های ارزان تری داشته باشد و ارزش بلندمدت ارائه دهد.

با این حال، از آنجایی که بسیاری از سئو قابل اندازه گیری نیستند، باید استراتژی خود را با گنجاندن تاکتیک های قابل اندازه گیری مانند Schema Markup در برنامه بازی SEO خود گسترش دهید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که بازگشت سرمایه تاکتیک را مشاهده کنید و تصمیمات هوشمندانه تری در مورد اینکه کدام تاکتیک ها را باید ادامه دهید یا کاهش دهید، بگیرید.

اگر در این زمان عدم اطمینان به سرمایه گذاری در Schema Markup فکر می کنید، ما می تو،م کمک کنیم. در Schema App، ما با تیم‌های SEO سازم، کار می‌کنیم تا یک انتها به انتها ارائه دهیم راه حل نشانه گذاری طرحواره. هنگامی که با ما شریک می شوید، به شما یک مدیر موفقیت مشتری اختصاص داده می شود تا استراتژی سفارشی خود را ایجاد کنید، به ابزارهای مقیاس پذیر Schema Markup دسترسی داشته باشید و نتایج اندازه گیری شده در ROI خود را دریافت کنید.

اگر قصد سرمایه گذاری در راه حل نشانه گذاری طرحواره را دارید، بیایید صحبت کنیم! ببینید چگونه برنامه Schema می تواند به شما در ،ب مزیت رقابتی در SERP در این زمان های آگاهانه از بودجه کمک کند.

تصویر نمایه گراسیا چوا

Gracia Chua مدیر تولید تقاضا در Schema App است. Schema App یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند.


منبع: https://www.schemaapp.com/schema-markup/،w-to-manage-seo-during-a-recession/