دسته‌ها
اخبار

نحوه نامگذاری تصاویر برای سئو


به روز شده: 1 آوریل 2023.

نحوه نامگذاری تصاویر برای سئو، تجربه کاربری بهتر و دسترسی را بیاموزید.

بیایید در مورد نامگذاری تصاویر برای سئو چت کنیم. به ،وان یک متخصص فنی سئو، من می دانم که تصاویر بهینه سازی شده به درستی چقدر می توانند برای رتبه بندی موتورهای جستجو و تجربه کلی کاربر مهم باشند. و همه چیز با دادن نام من، به تصاویرتان شروع می شود.

در این مقاله، نکات ضروری نام‌گذاری تصاویر برای سئو، از انتخاب نام فایل‌های واضح تا افزودن متن جایگزین قابل دسترس را بررسی می‌کنم.

در پایان این مقاله، درک کاملی در مورد نحوه بهینه سازی تصاویر خود خواهید داشت و اطمینان حاصل می کنید که آنها برای موتورهای جستجو من، هستند و برای کاربران جذاب تر هستند. بنابراین، بیایید با هم بیاموزیم که چگونه تصاویر خود را در دنیای سئو برای شما کارآیی کنیم.

نحوه نام گذاری تصاویر برای سئو

نحوه نام گذاری تصاویر برای SEO – TL;DR

TL;DR: برای بهینه‌سازی تصاویر برای سئو، نام فایل‌های توصیفی را با کلمات کلیدی هدفمند انتخاب کنید، ،اوین و زیرنویس‌های آموزنده و جذاب ایجاد کنید و متن جایگزین مفید را برای دسترسی پیاده‌سازی کنید.

نحوه نام گذاری تصاویر برای سئو

نام‌گذاری من، تصاویر برای سئو بسیار مهم است، زیرا به موتورهای جستجو کمک می‌کند محتوا و زمینه تصاویر شما را درک کنند.

در این بخش، نحوه انتخاب نام فایل‌های توصیفی و مرتبط، گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند، و اجتناب از نام‌های عمومی و پر ، کلمات کلیدی را مورد بحث قرار می‌دهم.

نام فایل های توصیفی و مرتبط تصاویر

برای کمک به موتورهای جستجو و کاربران در درک تصاویر شما، از نام فایل های توصیفی و مرتبط استفاده کنید که به طور دقیق محتوای تصویر را نشان می دهد.

یک نام فایل خوب باید به راحتی قابل درک باشد و یک ایده واضح از آنچه تصویر در مورد آن است ارائه دهد.

نمونه های خوبی از نام فایل های تصویری:

  • seo-strategy-whiteboard-session.jpg
  • link-building-outreach-tips.jpg
  • local-seo-ranking-factors.jpg

نمونه های بد نام فایل های تصویری:

  • DSC_0987.jpg
  • p،to0002.jpg
  • img_2710.jpg

گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند در نام فایل تصویر

گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند در نام فایل های تصویری می تواند تلاش های سئوی شما را بیشتر بهبود بخشد.

با ،یب کلمات کلیدی، به موتورهای جستجو سیگنال می دهید که تصویر شما به موضوع یا پرس و جوی خاصی مرتبط است. فقط مطمئن شوید که از کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده کنید و از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید.

نمونه های خوبی از نام فایل های تصویری:

  • seo-friendly-url-structure.jpg
  • teknik-seo-audit-process.jpg
  • voice-search-seo-optimization.jpg

نمونه های بد نام فایل های تصویری:

  • url-url-url-structure.jpg
  • teknik-seo-seo-seo-process.jpg
  • Voice-search-seo-seo-seo.jpg

از نام‌های عمومی و پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، نام فایل های عمومی و پر ، کلمات کلیدی می تواند به عملکرد SEO شما آسیب برساند.

نام‌های عمومی مانند “image1.jpg” یا “pic.gif” هیچ اطلاعات مفیدی را در اختیار موتورهای جستجو قرار نمی‌دهند، در حالی که پر ، کلمات کلیدی می‌تواند منجر به تجربه منفی کاربر شود و ممکن است (به طور بالقوه) باعث شود که سایت شما به ،وان هر،مه علامت‌گذاری شود.

نمونه های خوبی از نام فایل های تصویری:

  • seo-content-writing-tips.jpg
  • mobile-first-indexing-seo.jpg
  • seo-keyword-research-tools.jpg

نمونه های بد نام فایل:

  • seo-content-seo-writing-seo-tips-seo.jpg
  • mobile-first-seo-seo-seo-indexing.jpg
  • کلیدواژه-سئو-تحقیق-سئو-ابزار-seo.jpg

در پایان، هنگام نامگذاری تصاویر خود برای سئو، همیشه آن را انتخاب کنید توصیفی، مربوط نام فایل هایی که شامل می شوند کلمات کلیدی هدفمند به طور طبیعی

نام گذاری تصاویر برای SEO – متن ALT برای دسترسی و سئو

متن جایگزین، همچنین به ،وان “متن جایگزین” شناخته می شود، برای توصیف محتوای یک تصویر برای کاربر، که ممکن است قادر به دیدن تصویر نباشند استفاده می شود.

این شامل کاربر، می‌شود که به صفحه‌خوان‌ها متکی هستند یا اتصالات با پهنای باند کم دارند. موتورهای جستجو مانند گوگل نیز از متن جایگزین برای درک موضوع تصویر استفاده می کنند که می تواند به بهبود رتبه سئوی تصویر شما کمک کند.

متن جایگزین با برنامه‌نویس وب Chrome نمایش داده می‌شود
می‌تو،د از افزونه Chrome Web Developer برای نمایش متن جایگزین تصاویر در هر صفحه استفاده کنید.

نحوه نوشتن متن جایگزین آموزنده برای صفحه خوان ها

متن جایگزین برای کاربر، که برای دسترسی به محتوای وب به صفحه‌خوان‌ها متکی هستند ضروری است. برای نوشتن متن جایگزین آموزنده برای صفحه خوان ها، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. محتوای تصویر را تا حد امکان دقیق توصیف کنید و جزئیات ضروری را ارائه دهید که کاربر دارای اختلال بینایی ممکن است نتواند آنها را ببیند.
  2. متن جایگزینی را هدف بگیرید که حدود 125 کاراکتر یا کمتر باشد. این تضمین می کند که صفحه خوان ها می توانند به راحتی اطلاعات را پردازش کنند و کاربران درک واضحی از محتوای تصویر پیدا کنند.
  3. از عباراتی مانند “تصویر” یا “تصویر” در متن جایگزین خود استفاده نکنید، زیرا صفحه خوان ها از قبل وجود یک تصویر را اعلام می کنند.
  4. کلمات کلیدی مورد نظر خود را در متن جایگزین قرار دهید، اما از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید. از کلمات کلیدی به روشی طبیعی و م،ی دار استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که متن جایگزین برای کاربران و موتورهای جستجو م،ادار است.

،اوین صفحه به اندازه تصاویر برای دسترسی مهم هستند. نحوه بررسی ،اوین وب سایت را بررسی کنید.

نحوه متعادل ، استفاده از کلمه کلیدی با تجربه کاربر

در حین ادغام کلمات کلیدی در متن جایگزین شما می تواند سئوی تصویر شما را بهبود بخشد، ضروری است بین استفاده از کلمه کلیدی و تجربه کاربر تعادل برقرار کنید.

این نکات را در نظر داشته باشید:

  1. کلمات کلیدی مورد نظر خود را فقط در صورتی در متن جایگزین قرار دهید که به طور طبیعی مطابقت داشته باشند و به توصیف محتوای تصویر کمک کنند. اگر کلمات کلیدی با متن من، نیستند، از وارد ، اجباری کلمات کلیدی به متن جایگزین خودداری کنید.
  2. به یاد داشته باشید که هدف اصلی متن جایگزین فراهم ، دسترسی و زمینه برای کاربر، است که نمی توانند تصویر را ببینند. همیشه ایجاد متن جایگزین م،ادار و آموزنده را بر بهینه سازی کلمه کلیدی اولویت دهید.

نام گذاری تصاویر برای سئو – ،اوین و شرح تصاویر

،وان تصویر به متن کوتاه و توصیفی اشاره دارد که نام یا بر،بی برای یک تصویر ارائه می کند. اغلب زم، ظاهر می‌شود که کاربر با مکان‌نما روی تصویری می‌چرخد و به درک سریعی از محتوا یا هدف تصویر می‌دهد.

،وان تصویراز سوی دیگر، توضیح یا توضیح مختصری است که در زیر یا نزدیک تصویر ظاهر می شود. زمینه یا اطلاعات بیشتری در مورد تصویر ارائه می دهد و به کاربران کمک می کند تا ارتباط آن را با محتوای اطراف درک کنند.

نام گذاری تصاویر برای سئو در وردپرس
در وردپرس به راحتی می تو،د تصاویر خود را برای سئو نام گذاری کنید.

نحوه ایجاد ،اوین آموزنده و جذاب

،اوین تصاویر نقش مهمی در ارائه درک سریع محتوای تصویر به کاربران ایفا می کند.

برای ایجاد ،اوین آموزنده و جذاب برای تصاویر خود، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. ،و، را هدف بگیرید که به طور خلاصه تصویر را توصیف کند و در عین حال جذاب باشد. به طور کلی، ،و، با 5-8 کلمه یا کمتر ایده آل است.
  2. ،وان باید به طور دقیق محتوای تصویر را بدون اینکه خیلی مبهم باشد نشان دهد. کاربران باید فقط با خواندن ،وان یک ایده واضح از آنچه در مورد تصویر است دریافت کنند.
  3. کلمات کلیدی هدف خود را در ،وان بگنج،د، اما این کار را به طور طبیعی انجام دهید. از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید و مطمئن شوید که ،وان هنوز منطقی است و آموزنده است.

نمونه های خوبی از ،اوین تصاویر:

  • «گزارش نمایه کنسول جستجوی گوگل»
  • «نتایج جت اختاپوس ،یدن»
  • “نمونه قالب ا،ل برای ممیزی SEO”

نمونه های بد ،وان تصویر:

  • “Img_00123”
  • “تصویر 1”
  • “تصویر231”

نحوه ایجاد زیرنویس های توصیفی برای ارائه زمینه

شرح تصاویر یک فرصت عالی برای ارائه زمینه و اطلاعات اضافی در مورد یک تصویر است. در اینجا چند نکته برای ایجاد زیرنویس های توصیفی وجود دارد:

  1. شرحی بنویسید که به وضوح آنچه را که در تصویر اتفاق می‌افتد توضیح دهد یا جزئیات بیشتری را ارائه دهد که ممکن است به تنهایی از تصویر مشخص نباشد.
  2. اطمینان حاصل کنید که ،وان با موضوع کلی صفحه یا مقاله شما مرتبط است. این به کاربران کمک می کند تا ارتباط و هدف تصویر را در محتوای شما درک کنند.
  3. درست مانند ،اوین، کلمات کلیدی مورد نظر خود را در کپشن قرار دهید، اما از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید. از کلمات کلیدی به گونه ای استفاده کنید که طبیعی باشد و ارزش ،وان را افزایش دهد.

نمونه های خوبی از شرح تصاویر:

  • “یک متخصص سئو که روی میز کار خود روی بهینه سازی وب سایت کار می کند.”
  • “تیمی از کارشناسان سئو در یک جلسه در مورد یک کمپین موفق بحث می کنند.”
  • نموداری که رشد چشمگیر ترافیک ارگ،ک را به لطف یک استراتژی SEO به خوبی اجرا شده نشان می دهد.

نمونه های بد شرح تصاویر:

  • “موارد SEO در اینجا اتفاق می افتد.”
  • سئو، بازاریابی، وب سایت، کلمات کلیدی، موفقیت، رشد.
  • “تصویر شخصی که کاری مرتبط با سئو انجام می دهد.”

آ،ین سخنان حکمت در نامگذاری تصاویر برای سئو

و شما آن را دارید! با این نکات و ترفندها، شما به خوبی در راه تسلط بر هنر نام گذاری و بهینه سازی تصاویر برای سئو هستید.

به یاد داشته باشید که یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد و با صرف زمان برای اعمال این دستورالعمل‌ها، اطمینان حاصل می‌کنید که تصاویر شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران به طور ی،ان صحبت می‌کنند. بهینه سازی مبارک!


منبع: https://seosly.com/blog/،w-to-name-images-for-seo/