دسته‌ها
اخبار

تغییرات بازی برای ترافیک وب سایت و رتبه بندی شما


کلمات کلیدی دم دراز: تغییرات بازی برای ترافیک وب سایت شما و رتبه بندی

کلمات کلیدی، همانطور که همه ما می د،م، نان و کره هستند سئو. آنها نحوه یافتن مشتریان بالقوه آنلاین ما را نشان می دهند و همان چیزی است که ما کل استراتژی ها را پیرامون آن می سازیم.

اما هدف قرار دادن بهترین کلمات کلیدی برای تجارت شما دشوار است. کلمات کلیدی دم کوتاه جذاب هستند، اما اغلب بیش از حد رقابتی هستند و حجم زیادی برای ا،ر آنها وجود ندارد – بنابراین جایگزین چیست؟

اینجاست که کلمات کلیدی طول، وارد می شوند. آنها فرصتی دست نخورده برای جذب ترافیک مرتبط بیشتر به وب سایت شما و ارتباط بیشتر با مشتریان در طول سفر ،ید آنها فراهم می کنند.

در این مقاله، ما عمیقاً به ماهیت کلمات کلیدی دم بلند می پردازیم، اهمیت، مزایا، و مهمتر از همه اینها را بررسی می کنیم که چگونه آنها را بدون زحمت در استراتژی محتوای خود بگنج،د.

کلمه کلیدی دم بلند چیست؟

کلمات کلیدی دم دراز در سئو عبارات کلیدی با بیش از سه کلمه هستند که فوق العاده هستند متمرکز و تخصصی. این کلمات کلیدی بیشتر هدفمند هستند و منع، کننده اه، جستجوی دقیق کاربران نسبت به کلمات کلیدی عمومی یا گسترده هستند. آنها همچنین می توانند تجربه جستجوی سفارشی تری را برای کاربران فراهم کنند.

قدرت دقت

زم، که شما در حال اجرا هستید تحقیق کلمات کلیدی، می تو،د به طور خاص خواسته ها و خواسته های بازار هدف خود را هدف قرار دهید. ممکن است با گنجاندن این عبارات خاص در مقاله خود، خوانندگ، را جذب کنید که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند.

به ،وان مثال، اگر صاحب یک ،ب و کار کفش دویدن هستید، این کار خواهد بود بسیار رتبه بندی در بالای کلمه کلیدی دشوار استبهترین کفش های دویدن“، خیلی کمتر از تلاش های خود ترافیک زیادی ،ب کنید.

معیارهای کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی "بهترین کفش های دویدن"

با این حال، اگر تصمیم دارید کلمه کلیدی را هدف قرار دهیدکفش دویدن ،نه برای پاهای پهندر عوض، احتمال اینکه مشتریان بسیار علاقه مندی را که به دنبال آن محصول هستند جذب کنید، بیشتر است.

معیارهای کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی "کفش دویدن ،نه برای پاهای پهن"

به هر حال، وقتی ،ی به این مدت طول، وارد می شود، بسیار خاص کلمه کلیدی، آنها یک چیز را می طلبند: نوع محصولی که به تازگی در گوگل جستجو کرده اند.

با قرار دادن خود به ،وان فردی که می تواند به تقاضای آنها پاسخ دهد، توجه آنها را جلب می کنید، به سؤال جستجوی آنها پاسخ می دهید و در نهایت کاربر، را وارد می کنید که احتمال بیشتری برای ،ید محصول شما دارند.

وجود دارد ارزش دقت که کلمات کلیدی خاص ارائه می کنند. با استفاده از چنین اصطلاحات متمرکزی ممکن است افرادی را جذب کنید که هدف دقیقی دارند و تمایل دارند مشتری شوند.

رقابت کمتر = هزینه کمتر

اگرچه این کلمات کلیدی معمولاً حجم جستجوی کمتری دارند زیرا از کلمات کلیدی کوتاه یا گسترده‌تر خاص هستند، اغلب مخالفان کمتری برای این کار از سایر وب‌سایت‌ها وجود دارد.

از این نظر، شما همچنین می تو،د به راحتی در صدر قرار بگیرید صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای این کلمات کلیدی، و با تمرکز بر جایگاه های دست نخورده در یک بازار آنلاین شلوغ، مشتریان بیشتری را جذب کنید.

بنابراین، این سطح از ویژگی کلمه کلیدی نه تنها به شما کمک می کند تا به یک مخاطب هدف خاص برسید، بلکه شما را از رقبای خود متمایز می کند که ممکن است فقط برای کلمات کلیدی گسترده تر مانند “بهینه سازی شوند.بهترین کفش های دویدن

با برآوردن نیازها و ترجیحات مخاطبان خود، وب سایت خود را نیز به ،وان یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد برای ،، که به دنبال آن محصول خاص هستند قرار می دهید.

ارائه دقیقا همان چیزی که مردم به دنبال آن هستند به شما این امکان را می دهد که در فضایی کمتر رقابتی، ترافیک را تقریباً بدون زحمت به دست آورید و تبدیل به وب سایت خود را افزایش دهید.

مثالی از کلمه کلیدی دم بلند چیست؟

برای درک بیشتر این ایده که کلمه کلیدی دم بلند چیست، اجازه دهید به یک مثال نگاه کنیم.

نانوایی را در نظر بگیرید که در تهیه دسر و شیرینی بدون گلوتن تخصص دارد.

معیارهای کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی "دسر"

به جای بهینه سازی وب سایت خود برای یک کلمه کلیدی کوتاه مانند «دسر، یک مثال کلمه کلیدی توسعه یافته ای که ممکن است در نظر بگیرید این استکوکی های شکلاتی بدون گلوتن

معیارهای کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی "کوکی های شکلاتی بدون گلوتن"

این عبارت بسیار خاص است و به نیازهای غذایی مخاطبان کوچکتری که به دنبال نوع خاصی از دسر هستند، پاسخ می دهد.

جدای از نیازهای غذایی، راه دیگری برای یافتن کلمات کلیدی دم بلند، نگاه ، به ترجیحات یک مشتری بالقوه است. چیزهایی مانند طعم، رنگ یا اندازه می توانند به یک کلمه کلیدی طول، منجر شوند. یک مشتری ممکن است به دنبال “مینی کاپ کیک مات شکلاتی“، که منطقه دیگری است که می تو،د هدف قرار دهید.

به طور خلاصه، تقریباً هر توصیفگر یا تنوع محصولاتی که ارائه می‌دهید، یک کلمه کلیدی طول، است که می‌تو،د به طور بالقوه آن را هدف قرار دهید.

چرا باید کلمات کلیدی دم بلند را در پست های وبلاگ خود ادغام کنید؟

استفاده از کلمات کلیدی طول، فقط نباید در صفحات وب سایت شما باشد، بلکه یک استراتژی عالی برای وبلاگ های ماهانه شما نیز می باشد.

ادغام این موارد در پست های وبلاگ شما می تواند تاثیر قابل توجهی بر کل برنامه محتوا و تلاش های سئو شما داشته باشد.

ترافیک متمرکز

همانطور که قبلاً گفتم – این کلمات کلیدی اه، کاربران را هنگامی که به دنبال دانش، کالاها یا خدمات خاصی می گردند، آشکار می کنند.

شما می تو،د خوانندگ، را که علاقه بیشتری به محتوا و پیشنهادات شما دارند، با قرار دادن کلمات کلیدی طول، در نوشته های وبلاگ خود جذب کنید.

این کاربران همچنین اغلب در فرآیند ،ید در امتداد بیشتری قرار دارند که احتمال مشتری شدن آنها را افزایش می دهد.

شما می تو،د بازدیدکنندگان هدفمند را به وبلاگ خود هدایت کنید و شانس خود را برای دستیابی به اه، تبدیل خود با تنظیم محتوای خود با خواسته های خاص آنها افزایش دهید.

ارتباط تقویت شده

با تمرکز بر نوشتن برای کلمات کلیدی دم بلند، می تو،د محتوایی تولید کنید فوق العاده مرتبط به خواسته ها و نیازهای خاص مخاطبان هدف شما. شما می تو،د با ارائه مطالب مفید و آموزنده وبلاگ با پاسخ به سوالات خاص آنها، انتظارات آنها را برآورده کنید.

این همچنین می تواند پست وبلاگ شما را به ،وان یک قرار دهد منبع قابل اعتماد اطلاعات در SERP– معمولاً به شکل الف قطعه برجسته یا نتیجه غنی برای آن عبارت جستجو.

بهبود رتبه بندی جستجو

رقابت زیاد باعث می شود رتبه بندی بالا در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی کوتاه و کلی دشوار شود.

مقاله ای با هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی طول، در رتبه 0 با یک قطعه برجسته.

از سوی دیگر، کلمات کلیدی طول، اغلب حجم جستجوی کمتری دارند و با رقبای کمتری روبرو هستند. با هدف قرار دادن این موارد، با صرف تلاش و زمان بسیار کمتر، نتایج بهتری به دست می آورید. این امر به ویژه در صورتی مفید است که در یک صنعت کار می کنید.

شما می تو،د به سرعت حضور آنلاین خود را ایجاد کنید، نوردهی خود را بهبود بخشید و ترافیک وبلاگ ارگ،ک را با تمرکز بر عبارات کلیدی طول، افزایش دهید.

چه زم، باید از کلمات کلیدی طول، در سئو استفاده کنید؟

برای به حدا،ر رساندن تأثیر آنها، عبارات کلیدی طول، باید در موقعیت های من، در شما استفاده شود طرح سئو.

در اینجا نکاتی در مورد زمان استفاده از این کلمات کلیدی وجود دارد.

هدف گذاری طاقچه

اگر شرکت شما در یک جایگاه خاص کار می کند، ممکن است کلمات کلیدی طول، به شما کمک کنند تا با موفقیت بیشتری به بازار هدف خود برسید به یک جمعیت شناسی تخصصی پاسخ می دهد. اگرچه آنها می توانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند، کلمات کلیدی عمومی تضمین نمی کنند که آنها به خدمات خاص شما علاقه مند شوند.

ممکن است با انتخاب کلمات کلیدی که بیانگر خواسته ها، ترجیحات یا نقاط دردناک مخاطبان شما هستند، شانس خود را برای وارد ، ترافیک بسیار مرتبط افزایش دهید.

به ،وان مثال، اگر تشک‌های یوگا سازگار با محیط زیست می‌فروشید، ممکن است با بهینه‌سازی سئوی خود با استفاده از کلمات کلیدی طول،، به متخصصین یوگا برسید که نگران محیط زیست هستند و به دنبال محصولات پایدار هستند.تشک های یوگا غیر سمی ،تیکی طبیعی

ورود به صنایع رقابتی

در صنایع بسیار رقابتی، ممکن است رتبه بندی موثر برای کلمات کلیدی عمومی در بخش های بسیار رقابتی دشوار باشد. کلمات کلیدی دم دراز به شما این فرصت را می دهند که متمایز شوید و مخاطبان کوچکتر اما هدفمندتری را جذب کنید.

پس از شروع کار ممکن است چندین کلمه کلیدی طول، پیدا کنید تحلیل رقبا. وقتی این کار را انجام دهید، خواهید دید که دشواری هدف‌گیری این موارد کم است، زیرا حجم جستجوی کمتری دارند و افراد کمتری فعالانه برای رتبه‌بندی آنها تلاش می‌کنند.

این ممکن است یک فرصت طلایی برای شما باشد—شما می تو،د از طریق درب جانبی وارد صنعت خود شوید. برای مثال لپ تاپ های بازی را در نظر بگیرید، جایی که وب سایت شما می تواند با بازاریابی خود وارد شود.لپ‌تاپ‌های بازی ارزان‌قیمت و سبک

تمرکز بر بخش بسیار خاصی از بازار می تواند بازدیدکنندگ، را جذب کند که فعالانه به دنبال کالاها، خدمات یا اطلاعات دقیقی هستند که شما ارائه می دهید. و قبل از اینکه متوجه شوید، در یک عرصه رقابتی، قلمروی امن خواهید داشت.

بهینه سازی محتوا

قبلاً گفتم که کلمات کلیدی دم بلند برای پست‌های وبلاگ عالی هستند و این به یک استراتژی بزرگ‌تر برای آن کمک می‌کند بهینه سازی محتوا.

کاربران اغلب در حالی که به دنبال اطلاعات یا راه حل هایی برای مشکلات خود هستند از عبارات کلیدی طول، تر و دقیق تر استفاده می کنند. شما می‌تو،د با قرار دادن کلمات کلیدی طول، در پست‌های وبلاگ، مقاله‌ها و بخش‌های پرسش‌های متداول، به این سؤالات پاسخ‌های دقیق و مشخص بدهید.

نتایج غنی پرسش‌های متداول که منجر به هزاران برداشت در SERP می‌شود

ارائه مطالب مفید نه تنها تجربه کاربر را افزایش می دهد، بلکه به رفع هر گونه شکاف محتوایی در پست ها یا صفحات شما کمک می کند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا در حوزه کاری خود قدرت ایجاد کنید و افرادی را که به دنبال اطلاعات عمیق هستند با گنجاندن آنها در برنامه بهینه‌سازی محتوای خود جذب کنید.

غذای آماده کلیدی

کلمات کلیدی طول، یک تکنیک بهینه سازی قوی هستند که نرخ تبدیل را افزایش می دهد و بازدیدکنندگان را متمرکز می کند. با تمرکز بر کلمات کلیدی دقیق و مرتبط، بازدیدکنندگان علاقه مندی را جذب می کنید که تمایل بیشتری به اقدام دارند. این کلمات کلیدی به شما یک بزرگ مزیت رقابتی صرفاً به دلیل هدفمند و دقیق بودن آنها.

اکنون با کلمات کلیدی طول،، پتانسیل سئوی خود را به حدا،ر برس،د. مسئولیت دیده شدن وب سایت خود را بر عهده بگیرید، بازدیدکنندگان بسیار درگیر را جذب کنید، و تبدیل ها را مانند گذشته افزایش دهید.


منبع: https://seo-hacker.com/long-tail-keywords/