دسته‌ها
اخبار

سئو پادکست شماره 46: مصاحبه با دانیل کی چونگ


،مت 46 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات د،ل کی چونگ

من از شما دعوت می کنم که در آن مش، شوید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

مصاحبه با د،ل کی چونگ
حمایت از اولگا

،مت 46

،مت 46 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات د،ل کی چونگ، مدیر سئو در Adobe.

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر ،مت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

،مت 46 را تماشا کنید

،مت 46 را گوش کنید

می تو،د گوش دهید ،مت شماره 46 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY زیر

یادداشت های ،مت 46

در این ،مت از پاد،ت سئو توسط #SEOSLYمن در حال گفتگوی عمیق با Daniel K Cheung، مدیر SEO در Adobe، در مورد داستان سئو، سئو م،ایی، طرحواره و رشد فوق العاده سریع دنبال کنندگان او در لینکدین هستم.

با من در یک گفتگوی جذاب با د،ل کی چونگ، یک پیشرو در بازاریابی دیجیتال با تخصص در رشد ارگ،ک و سئوی م،ایی همراه باشید. د،ل با انبوهی از تجربه در بهینه‌سازی فنی و روی صفحه، به ،وان یک رهبر فکری در صنعت ما برجسته است.

در این ،مت، ما عمیقاً به سفر د،ل و نقش فعلی او به ،وان رهبر سئو در Adobe برای مناطق APAC و ژاپن می پردازیم، جایی که او خستگی ناپذیر کار می کند تا از جستجوی ارگ،ک برای دستیابی به اه، تجاری استفاده کند. ما نگاهی به دستاوردهای گذشته او خواهیم داشت، از جمله مشارکت قابل توجه او در Optus Smart Spaces.

رویکرد هوشمندانه د،ل به سئو، او را به تولید “یکشنبه های ترسناک” سوق داده است، یک پاد،ت جذاب که در آن با طیف متنوعی از بازاریابان دیجیتال گفتگو می کند. قابل ذکر است، او همچنین “Scheming Schemas” را اجرا می کند، یک کانال اختصاصی یوتیوب که در آن نکات کاربردی را در مورد اجرای سئوی م،ایی در عمل به اشتراک می گذارد.

در این مصاحبه، دیدگاه‌ها، تجربیات و روش‌شناسی منحصربه‌فرد د،ل در سئوی م،ایی، داده‌های ساختاریافته و بسیاری موارد دیگر را کشف می‌کنیم. این بحث روشنگرانه را از دست ندهید!

د،ل را دنبال کنید:

حتما در سایت من مش، شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زم، که یک ،مت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می تو،د با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مش، شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].

مصاحبه های دیگر با سئو را بررسی کنید


منبع: https://seosly.com/blog/seo-podcast-46/