دسته‌ها
اخبار

کدام یک برای شما مناسب است؟


با ظهور موتورهای جستجوی مجهز به هوش مصنوعی، Schema Markup مهمتر از همیشه شده است.

با اضافه ، نشانه گذاری طرحواره، که به ،وان داده های ساختاریافته شناخته می شود، در وب سایت خود می تو،د به موتورهای جستجو کمک کنید تا محتوای شما را درک کرده و زمینه سازی آن را ایجاد کنند. با انجام این کار، آنها می توانند محتوای شما را بهتر با درخواست های کاربر مطابقت دهند و به محتوای شما کمک کنند تا در جستجو به ،وان نتایج غنی برجسته شود. اینها فقط دو مورد از تعداد زیادی هستند فواید اجرای یک استراتژی نشانه گذاری طرحواره قوی.

در حالی که ا،ر شرکت ها از مفهوم Schema Markup آگاه شده اند، پیاده سازی آن در مقیاس یک چالش باقی مانده است. بسیاری سعی کرده‌اند آن را در داخل عرضه کنند تا موفقیت کمی داشته باشند.

بیایید مزایا و معایب انجام Schema Markup داخلی در مقابل استخدام Schema App را بسنجیم. درک مزایا و معایب بالقوه هر رویکرد به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام یک برای ،ب و کار شما بهترین است.

جوانب مثبت انجام طرحواره نشانه گذاری در خانه

دو مزیت کلیدی برای مدیریت Schema Markup داخلی شما وجود دارد: راحتی و امنیت.

راحتی

اگر در حال حاضر یک عضو تیم داخلی دارید که در Schema Markup متخصص است، آنها می توانند ابتکار عمل شما را رهبری کنند و یک استراتژی نشانه گذاری طرحواره برای ،ب و کار شما استفاده از چنین رویکردی ممکن است به شما کمک کند تا یک شروع کنید و به شما امکان می دهد از آوردن متخصص خارجی برای مدیریت فرآیند نشانه گذاری طرحواره خودداری کنید.

مدیریت امنیت راحت تر

اگر با یک فروشنده خارجی شریک هستید، ممکن است شرکت شما نیاز به بررسی امنیتی در فروشنده برای اطمینان از انطباق داشته باشد. اگر تصمیم دارید ابزارها یا نرم‌افزارهای آن‌ها را با سیستم مدیریت محتوای خود ادغام کنید، همچنین باید توانایی آن‌ها را برای مدیریت هرگونه اطلاعات حساس تأیید کنید.

انجام نشانه گذاری طرحواره در داخل، مدیریت امنیت و انطباق را آسان تر می کند. از آنجایی که همه افراد درگیر در پروژه مستقیماً برای سازمان شما کار می کنند، از قبل از سیاست ها و مقررات شما آگاه خواهند بود.

معایب انجام نشانه گذاری طرحواره در خانه

اگر سازمان شما تصمیم بگیرد که Schema Markup خود را به صورت داخلی مدیریت کند، به طور بالقوه می تو،د با چالش هایی مانند:

فقدان تخصص نشانه گذاری طرحواره و منابع داخلی

طرحواره نشانه گذاری یک موضوع بسیار فنی با منحنی یادگیری شیب دار است. شما باید یاد بگیرید Schema.org واژگان، به نوشتن کد JSON-LD مسلط شوید، نشانه گذاری را به صفحات وب ضروری اضافه کنید و با تغییر محتوای صفحات خود آن را فعالانه مدیریت کنید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید کارایی نشانه‌گذاری طرحواره خود را به حدا،ر برس،د، باید روی استراتژی خود کار کنید، موجودیت‌ها را در کل سایت خود به هم متصل کنید تا نمودار دانش خود را توسعه دهید، و موارد دیگر. به عبارت دیگر، شما باید کار خود را برای شما قطع کنید.

Schema Markup می تواند موضوع سختی برای کارمندان داخلی باشد، به خصوص اگر آنها وظایف و مسئولیت های روزانه بهینه سازی موتورهای جستجو را مدیریت کنند. اگر نمی‌خواهید تیم خود را از کار فعلی‌شان منحرف کنید، می‌تو،د یک متخصص خارجی Schema Markup را استخدام کنید.

وابستگی به تیم فناوری اطلاعات

Schema Markup کدی است که باید آن را به صفحات وب خود اضافه کنید تا به موتورهای جستجو کمک کنید تا محتوای صفحه شما را درک کنند. یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که بسیاری از سازمان‌ها در تلاش برای پیاده‌سازی نشانه‌گذاری طرحواره به صورت داخلی با آن مواجه می‌شوند، وابستگی به تیم فناوری اطلاعات است که از قبل بیش از حد کار کرده‌اند.

برخی از چالش‌های رایج که به وجود می‌آیند شامل مواردی مانند

  • تاخیر در اجرا
  • عدم دانش Schema Markup، در نتیجه خطاهای کدگذاری
  • ناتو، در به‌روز نگه‌داشتن کد به دلیل اولویت‌های رقابتی، که منجر به جابجایی طرح‌واره می‌شود.

اگر تیم SEO شما برای اجرای استراتژی Schema Markup شما به تیم فناوری اطلاعات شما وابسته است، می تواند بر چابکی و زمان رسیدن به نتایج تیم شما تأثیر بگذارد.

استقرار و مدیریت نشانه گذاری طرحواره در مقیاس

اگر وب سایت شما از ده صفحه تشکیل شده است، افزودن و مدیریت Schema Markup یک کار غیرقابل حل نیست.

اما وقتی صدها یا حتی هزاران صفحه در سراسر سایت خود دارید یا چندین سایت را به زبان های مختلف مدیریت می کنید، مدیریت Schema Markup شما می تواند خسته کننده شود، به خصوص اگر محتوای سایت شما دائما در حال تغییر باشد.

بسیاری از سازمان‌ها برای مدیریت داخلی نشانه‌گذاری طرحواره خود به دلیل این مشکلات مقیاس‌پذیری، در تلاش هستند. برخی از سازمان‌ها ممکن است برای مق، با این مشکل، یک افزونه سفارشی بسازند. با این حال، هزینه های مربوط به ساخت و نگهداری این راه حل سفارشی می تواند قابل توجه باشد.

معماری پیچیده وب

سیستم‌های مدیریت محتوای سنتی (CMS) مانند وردپرس، S،pify یا BigCommerce دارای پلاگین‌های Schema Markup هستند که به کاربران اجازه می‌دهند به طور خودکار Schema Markup را به صفحات خود اضافه کنند.

با این حال، بسیاری از شرکت‌های بزرگ معماری وب پیچیده‌تری دارند که با ا،ر پلاگین‌های Schema Markup موجود در بازار کار نمی‌کند. به ،وان مثال، اگر از چندین CMS یا یک سیستم بدون هد مانند Salesforce Commerce Cloud استفاده می کنید، یافتن راه بهینه برای افزودن Schema Markup به سایت شما می تواند دشوار باشد.

مزایای استخدام برنامه طرحواره برای پیاده سازی نشانه گذاری طرحواره شما

یک جایگزین برای انجام Schema Markup داخلی، استخدام یک ارائه دهنده راه حل های Schema Markup خارجی مانند Schema App است تا به شما در مدیریت Schema Markup خود کمک کند. بسته به راه حل، هزینه ها می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، سرمایه گذاری مانند این می تواند به شما کمک کند تا بر بسیاری از چالش های اجرایی داخلی غلبه کنید.

مزایای استخدام Schema App برای مدیریت فرآیند Schema Markup شما عبارتند از:

به تخصص نشانه گذاری طرحواره دسترسی داشته باشید

یافتن زمان برای یادگیری و مدیریت Schema Markup در کنار سایر اولویت های رقیب دشوار است. اما اگر می‌خواهید نشانه‌گذاری طرحواره شما مؤثر باشد، باید نشانه‌گذاری خود را فعالانه مدیریت کنید.

در Schema App، ما بیش از ده سال تجربه در Schema Markup داریم و بر خلاف سایر پلتفرم‌های SEO، تنها بر روی پیاده‌سازی و مدیریت Schema Markup برای مشتریان خود تمرکز می‌کنیم.

بسیاری از سازمان ها برای به دست آوردن تخصص و منابع داخلی Schema Markup برای مدیریت موثر نشانه گذاری خود تلاش می کنند. ما به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا با ارائه فناوری پیشرو در صنعت همراه با متخصص اختصاصی Schema Markup که شما را از استراتژی به نتایج قابل اندازه‌گیری می‌برد، بر این چالش غلبه کنند.

علاوه بر این، ما اطمینان حاصل می کنیم که نشانه گذاری طرحواره شما به صفحات دیگر در سایت و تعاریف موجودیت خارجی متصل است، در نتیجه نمودار دانش خود را ایجاد می کند. به این ترتیب، موتورهای جستجو نه تنها می‌توانند محتوای شما را درک کنند، بلکه می‌توانند محتوای شما را نیز مفهوم‌سازی کنند.

تیم سئوی داخلی شما دیگر مجبور نیست با همکاری با Schema App وقت خود را برای یادگیری در مورد Schema Markup صرف کند. در عوض، آن‌ها می‌توانند روی آنچه در آن مهارت دارند تمرکز کنند و برای ایجاد نتایج شگفت‌انگیز از استراتژی Schema Markup خود شریک شوند.

کاهش وابستگی به فناوری اطلاعات

چالش دیگری که شرکت ها هنگام پیاده سازی Schema Markup با آن مواجه هستند، وابستگی به IT است.

هنگامی که CMS خود را با ویرایشگر و برجسته‌کننده برنامه Schema ما ادغام کردید، مطمئن خواهیم شد که نشانه‌گذاری به طور خودکار به درستی در سایت شما مستقر می‌شود. برای ایجاد، استقرار یا به‌روزرس، نشانه‌گذاری خود، که تأخیرها را کاهش می‌دهد، نیازی به صبر در تیم داخلی IT خود نخواهید داشت.

تیم شما می‌تواند استراتژی Schema Markup خود را با چابکی اجرا کند، در نتیجه به نتایج سریع دست می‌یابد، همه با همکاری با ما.

پیاده سازی Schema Markup در مقیاس

وقتی با Schema App کار می کنید، سازمان شما می تواند با استفاده از آن بر مشکلات مقیاس پذیری خود غلبه کند برجسته‌کننده برنامه Schema، ابزاری است که ال،ایی را برای مجموعه‌های صفحه مشابه ایجاد می‌کند و نشانه‌گذاری را به صورت پویا در آن صفحات پیاده‌سازی می‌کند. حتی می تواند آدرس دهد رانش طرحواره با به روز رس، نشانه گذاری طرحواره به محض تغییر محتوای یک صفحه.

با برجسته‌کننده، سازمان شما می‌تواند بدون زحمت Schema Markup را در هزاران صفحه اجرا کند و آن را به‌روز نگه دارد.

با معماری پیچیده وب سر و کار داشته باشید

راه حل های معدودی Schema Markup در بازار برای سازمان هایی با معماری پیچیده وب وجود دارد.

در برنامه Schema، ما با مشتریان خود کار می کنیم تا بدون در نظر گرفتن پیچیدگی، استقرار نشانه گذاری طرحواره آنها را خودکار کنیم. چه ابزارهای متعددی داشته باشید، چه سایت های کشوری، سایت هایی با زبان های مختلف، معماری های پیچیده وب، یا نیازمندی های امنیتی و پردازش داده بالا، ما می تو،م همه آن ها را مدیریت کنیم. ما به تیم های جه، مانند Sonova کمک کرده ایم تا Schema Markup خود را در 19 سایت کشور مختلف پیاده سازی و مدیریت کنند.

پلتفرم ما به طور یکپارچه با هر وب سایت یا CMS یکپارچه می شود تا نشانه گذاری طرحواره شما را مستقر کند.

اندازه گیری عملکرد و بازگشت سرمایه

وقتی تیم‌ها با اولویت‌های رقابتی گرفتار می‌شوند، اغلب فراموش می‌کنند که نتایج تلاش‌های خود را اندازه‌گیری کنند یا برای اندازه‌گیری بازگشت سرمایه استراتژی بازاریابی خود تلاش می‌کنند.

در برنامه Schema، ما همیشه تلاش های خود را به نتایج گره می زنیم. با استفاده از تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره، مرورهای تجاری فصلی را با تیم شما انجام خواهیم داد تا اطلاعات دقیقی در مورد نحوه عملکرد نشانه گذاری طرحواره شما ارائه دهیم.

معایب استخدام برنامه طرحواره

تنها مشکل استخدام برنامه Schema این است:

هزینه

راه حل ما ممکن است بیش از یک افزونه هزینه داشته باشد، اما با بیش از 10 سال تجربه Schema Markup و تیمی از مدیران اختصاصی موفقیت مشتری، ما از طریق راه حل خود نتایج قابل اندازه گیری را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

توانایی ما برای استقرار نشانه گذاری سفارشی در مقیاس به صورت پویا، کار در معماری های پیچیده وب و اندازه گیری نتایج ما را از سایر راه حل های موجود در بازار متمایز می کند.

با برنامه Schema تأثیر نشانه گذاری طرحواره خود را به حدا،ر برس،د

پیاده سازی Schema Markup در وب سایت شما می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و شما را برای دستیابی به نتایج غنی توانمند کند. با این حال، اجرای این استراتژی سئو می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر فاقد تخصص یا ابزار لازم برای مدیریت داخلی آن در مقیاس باشید.

اگر در تلاش برای پیاده‌سازی Schema Markup هستید اما در ،ب تخصص یا مدیریت آن در مقیاس با چالش‌هایی روبرو هستید، ما می‌تو،م کمک کنیم! برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های سازم، ما با ما تماس بگیرید.

تصویر نمایه گراسیا چوا

Gracia Chua مدیر تولید تقاضا در Schema App است. Schema App یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند.


منبع: https://www.schemaapp.com/schema-markup/doing-schema-markup-in-،use-vs-hiring-schema-app/