دسته‌ها
اخبار

خبرنامه سئو شماره 75: فقط اخبار سئو (دوباره)


به ،مت خوش آمدید #75 از خبرنامه SEO توسط #SEOSLY!

پاد،ت سئو

در این ،مت هم مثل ،مت قبل فقط به اشتراک می گذارم سئو خبری بدون اشاره به ChatGPT، Bard، Bing Bot یا AI به هر شکلی.

من فکر می کنم اکنون یافتن اخبار به طور دقیق در مورد سئو سخت است، بنابراین تمام تلاش خود را کردم تا بهترین اخبار را برای شما تهیه کنم.

من را دنبال کنید تا همیشه از دنیای سئو به روز بم،د:

خبرنامه سئو شماره 75

SEO X-Ray شماره 4: ممیزی سایت در کمتر از 40 دقیقه با JetOctopus

من می خواهم شما را به بررسی سری جدید ممیزی سئوی زنده دعوت کنم – سئو ای، ری – روی من کانال سئو یوتیوب.

در اینجا جدیدترین سئو ای، ری ،متی که در آن من به شما نشان می دهم که چگونه از JetOctopus برای ممیزی یک وب سایت در کمتر از 40 دقیقه استفاده کنید.

بالا اخبار سئو

در اینجا جدیدترین و داغ ترین است سئو اخبار.

به‌روزرس، نظرات آوریل 2023

در 12 آوریل 2023، گوگل اعلامیه ای درباره انتشار به روز رس، Reviews خود منتشر کرد. این آ،ین به روز رس، پوشش را گسترش می دهد بررسی ها شامل محصولات، خدمات و موارد مختلف دیگر.

اینجاست خلاصه بری از آنچه که او تا کنون دیده است.

به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023 را منتشر کرد که اکنون بررسی‌های مربوط به محصولات، خدمات و چیزها را پوشش می‌دهد. درباره نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا بیشتر بیاموزید:https://t.co/tdM0JhyyTG

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 12 آوریل 2023

گوگل در حال برنامه ریزی یک موتور جستجوی جدید در حین کار بر روی ویژگی های جستجوی جدید تحت پروژه Magi است

نیویورک تایمز دیروز گزارش داد که گوگل در حال کار بر روی یک «موتور جستجوی کاملاً جدید» است و در عین حال بر روی Project Magi نیز کار می کند که هدف آن افزودن ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی به موتور جستجوی موجود است. بیشتر بد،د.

اطلاعات ارسال و برگرداندن در نتایج جستجوی وب Google

جستجوی Google اکنون یک صفحه نمایش گسترده از اطلاعات ارسال و بازگشت در جستجوی Google نتایج متنی برای سایت های تجاری ما همچنین نظارت و اصلاح داده‌های ساختاریافته مورد نیاز برای فعال ، این نمایشگر را با استفاده از کنسول جستجو آسان‌تر می‌کنیم گزارش ها و ابزار ،ید.

ساده ، ارائه ویدیو در نتایج جستجوی گوگل

گوگل نحوه نمایش تصاویر کوچک ویدیو را تغییر می دهد در نتایج جستجو تصاویر کوچک ویدیو فقط زم، در کنار نتایج جستجو ظاهر می شوند که ویدیو محتوای اصلی یک صفحه باشد. قالب قبلی، که در آن یک تصویر کوچک ویدیو در صفحاتی که ویدیو وجود داشت اما ،صر اصلی نبود، ظاهر می‌شود، از بین می‌رود. انتظار می رود این تغییر کمترین تأثیر را بر تعامل ناشر داشته باشد. با این حال، این تغییر بر معیارهای گزارش شده ظاهر جستجو برای ویدیوها در گزارش عملکرد در کنسول جستجو تأثیر می‌گذارد و حاشیه‌نویسی به گزارش نمایه‌سازی ویدیو و گزارش بهبودهای ویدیو اضافه می‌شود.

گوگل گزارش سالانه اسپم وب خود را منتشر می کند

گوگل به روز رس، های متعددی برای سیستم های آن در سال 2022 برای مبارزه با هر،مه در جستجوی Google. این شامل بهبودهایی در SpamBrain، مق، با لینک‌های توهین‌آمیز و هر،مه‌های هک‌شده، مدیریت سریع‌تر هر،مه، افزایش ایمنی کاربر، و به‌روزرس، خط‌مشی‌های هر،مه با زبان و مثال‌های مرتبط‌تر برای کمک به صاحبان سایت برای جلوگیری از ایجاد محتوای مضر است.

بیاموزید که چگونه توانستم بیش از 12 ابزار سئو را با یک نوار ابزار سئو Ahrefs جایگزین کنم

شوخی نمی کنم! ویدیوی زیر را بررسی کنید و بررسی کامل من درباره نوار ابزار سئو Ahrefs را بخو،د.

آ،ین راهنمای سئو را بررسی کنید

در اینجا جدیدترین راهنماهای وبلاگ SEOSLY آمده است:

آ،ین مصاحبه های سئو

من دو مکالمه فوق العاده با سئوکاران عالی داشتم، ناتالی آرنی و آدریانا ووجادین. مطمئن شوید که آنها را دنبال کنید!

شماره 40: چگونه می توان به سئو مطمئن شد و اعتماد به سئو را به دست آورد

شماره 39: چگونه است که یک مشاور سئو باشید (اولگا زار در مقابل ناتالی آرنی)

چگونه با ممیزی سئو سایت شروع کنیم

آ،ین مشارکت من در مرکز سئوی Wix را که در آن صحبت کردم، بررسی کنید چگونه می تو،د با ممیزی SEO شروع کنید.

چگونه با ممیزی سایت شروع کنیم Olga Zarr SMM 1

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو گوگل برای شما آورده شده است.

شماره 1: ا،ر لینک هایی که سئوکاران برای ،ب رتبه و دستکاری جستجو ایجاد می کنند نادیده گرفته می شوند

جان مو، از گوگل گفت وقتی صحبت از پیوندهایی می‌شود که سئو برای دستکاری رتبه‌بندی جستجو و ،ب موقعیت رتبه‌بندی در گوگل ایجاد می‌کند، این لینک‌ها بیشتر توسط جستجوی گوگل نادیده گرفته می‌شوند. این سخنی است که گوگل از زم، که پنگوئن 4.0 در سال 2016 منتشر شد، گفته و همچنان ادامه دارد.

شماره 2: پیوندها را بر اساس نوع سایتی که از آن آمده قضاوت نکنید

جان مو، گوگل نمی‌خواهد درباره پیوندها تعمیم دهید. لینک‌های سایت‌های خبری یا سایت‌هایی از آلمان، یا سایت‌هایی از سئوکاران واقعاً خوش‌نظر (شوخی بد؟) ،وماً ارزشی بیشتر یا کمتر از لینک‌های سایر انواع سایت‌ها ندارند.

شماره 3: هیچ دلیلی در سئو برای به تاخیر انداختن انتشار هزاران صفحه وجود ندارد

جان مو، گوگل از او پرسیده شد که آیا منطقی است که 8000 صفحه جدید را به طور همزمان منتشر کنیم یا به آرامی آنها را در طول زمان منتشر کنیم؟ به ،وان مثال، آیا انتشار همه آنها به یکباره باعث برخی از مشکلات SEO در جستجوی Google می شود. پاسخ منفی است، ادامه دهید و 8000 صفحه را یکجا منتشر کنید.

ویدیوهایی برای تماشای این هفته

شما نمی خواهید هیچ یک از این ویدیوها را از سایر سئوکاران درخشان نیز از دست بدهید. می دانم، برخی از آنها اطلاعاتی در مورد ChatGPT و AI دارند. روده بر شدن از خنده.

ساعات اداری سئوی ،یسی گوگل از آوریل 2023

طرحواره افراد برای روانشناس 👉🏼 نحوه توصیف اعتبار و تجربه آنها با استفاده از JSON-LD ⭐️

تجزیه و تحلیل داده های عملکرد جستجو با نمودارهای حبابی – آموزش کنسول جستجو

اولاف کوپ – چگونه نهادها سئو را تغییر داده اند

آرام باشید و GA4 (یا ذهن خود را در جولای از دست بدهید) – Rankable Ep. 104

مقالات و منابع دیگر برای خواندن

و باید مدتی را برای خواندن این مقالات از سایر سئوکاران اختصاص دهید. آنها درخشان هستند.

ج، زم، ویژگی های Google SERP

من از شما دعوت می کنم به طور مداوم به روز شده را بررسی کنید ج، زم، ویژگی های گوگل SERP برودی کلارک که آ،ین آزمایش‌ها و راه‌اندازی‌های ویژگی Google SERP را نشان می‌دهد (کشف اخیر من).

طرح و ساختار یک گفتگو – V1 توسط Aleyda Solis

BrightonSEO در راه است و شما به زودی سخنر، بعدی خود را مطرح خواهید کرد. این منبع از Aleyda Solis دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید.

چگونه اولویت لینک انتخابی گوگل بر سئو تاثیر می گذارد (مطالعه 2023)

اولویت پیوند انتخابی زم، اتفاق می‌افتد که Google با چندین لینک در صفحه‌ای مواجه می‌شود که URL ی،ان را هدف قرار می‌دهند، معمولاً با متن لنگر متفاوت. در این سناریو، گوگل به جای استفاده از تمام انکر ت،ت های مختلف، تنها انکر ت،ت های خاصی را برای اه، رتبه بندی انتخاب می کند. نوشته کوروش شپرد.

چگونه Google ممکن است نویسندگان را از طریق EEAT شناسایی و ارزیابی کند

بیاموزید که چگونه Google می تواند به طور بالقوه قطعات محتوا را از طریق تجربه، تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن نویسندگان ارزیابی کند. نوشته اولاف کوپ.

“محتوای با کیفیت بالا” بی فایده ترین عبارت در بازاریابی است. ما می تو،م بهتر انجام دهیم

چه زم، رند فیشکین چیزی منتشر می کند، همیشه شدید است. این بار هم فرقی نمی کند.

دسترسی برای سئوکاران: چگونه با ADA و WCAG مطابقت کنیم

از آنجایی که دستورالعمل‌های جدید دسترسی به محتوای وب (WCAG) در این ماه منتشر می‌شود، نور جدیدی در دسترس‌پذیری وب‌سایت تابیده می‌شود. اما صادقانه بگویم، این چیزی است که تقریباً هیچ سئوکار به آن فکر نمی کند! نوشته جنی ابوبیا.

تجزیه و تحلیل SEO از بازار اشتراک کیت غذا در بریت،ا

خیلی تحلیل جالب توسط یک تحلیلگر سئو و داده اولینا وستکات از آژانس SALT. اینو ببین!

NLP: چگونه در سئو مفید است؟

این مقاله توسط جس پک قرار است از NLP عبور کند. توضیح برخی از بخش های پیچیده سپس او می‌خواهد از راه‌هایی استفاده کند که می‌تو،د از Pyt،n، Colab و NLP برای خودکارسازی وظایف سئو و یافتن بینش استفاده کنید. سپس او برخی از تئوری ها را بر اساس آنچه ما انجام دادیم بررسی می کند.

چگونه کلمات کلیدی پرطرفدار را برای کمپین های سئو پیدا کنیم

در تحقیقات سنتی کلمات کلیدی، متخصصان سئو برای شناسایی کلمات کلیدی با حجم بالا برای ایجاد محتوا، به ابزارهای محبوب متکی هستند، که اغلب حجم جستجو را بر زمینه اولویت می‌دهند و در نتیجه رقابت بالایی دارند. برای رفع این محدودیت، استفاده از کلمات کلیدی پرطرفدار می‌تواند به پر ، شکاف کمک کند، ارتباط موضوعی را فراهم کند و مزیت حرکت اول را ارائه دهد. توسط ابی گلیسون.

سئو قطعات توییتر

و قبل از پایان، در اینجا چند قطعه توییتر برای شما آورده شده است.

هرچه قیمت کمتر باشد، انتظارات مشتری بیشتر است.

این ی،ی درآمد کم و دردسر بزرگ.

محصول 2 دلاری در ماه “پایه” AIPRM تنها پس از 4 روز متوقف شد.

— Christoph C. Cemper 🇺🇦 🧡 SEO&AI (@cemper) 16 آوریل 2023


از شما برای خواندن خبرنامه من متش،! امیدوارم اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.




منبع: https://seosly.com/blog/seo-newsletter-75/