دسته‌ها
اخبار

چگونه با پیوندهای داخلی اعتبار موضوعی ایجاد کنیم


آیا پیوندهای داخلی می توانند به ایجاد اعتبار موضوعی کمک کنند؟

در اینجا یک پاسخ سرراست است. بله، پیوندهای داخلی می توانند به ایجاد اعتبار موضوعی برای وب سایت شما کمک کنند.

پیوند داخلی یک جنبه بسیار مهم است سئو (بهینه سازی موتور جستجو) که به ایجاد قدرت موضعی در وب سایت شما کمک می کند. در اینجا آنچه باید بد،د، و نحوه استفاده استراتژیک از آنها آورده شده است:

Internal Linking و Topical Aut،rity چیست؟

پیوند داخلی زم، است که به سایر صفحات وب سایت خود در محتوای خود پیوند می دهید. اقتدار موضوعی در سئو به ایجاد وب سایت شما به ،وان منبع معتبر اطلاعات در مورد یک موضوع یا موضوع خاص اشاره دارد.

به ،وان مثال، اگر من در حال نوشتن یک پست وبلاگ هستم که به آن اشاره می کند بهترین ابزار سئو، من به پست دیگری پیوند می زنم که در آن به طور مفصل در مورد آنها صحبت کنم. این به خوانندگان شما کمک می کند تا اطلاعات مرتبط و مفیدتری برای وب سایت شما پیدا کنند.

با استفاده استراتژیک از پیوندها، می تو،د ارتباط و اهمیت محتوای خود را به موتورهای جستجو نشان دهید که می تواند رتبه و دیده شدن شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد.

لینک های داخلی در مقابل لینک های خارجی

تفاوت بین این دو همانطور که از نام آنها پیداست این است: پیوندهای داخلی آنهایی هستند که بین صفحات یک دامنه قرار می گیرند، در حالی که پیوندهای خارجی شما را به سمت سایت های مختلف هدایت می کنند. ما لینک های خارجی که از سایت های دیگر به سایت شما اشاره می کنند را بک لینک می نامیم. پست های من را ببینید تکنیک های لینک بیلدینگ اگر علاقه مند به بهینه سازی لینک های خارجی اشاره شده به سایت خود هستید.

چرا لینک های داخلی مهم هستند؟

شما باید به لینک های داخلی سایت خود اهمیت دهید زیرا برای سئوی شما بسیار ارزشمند هستند.

به همان اندازه که الگوریتم گوگل پیشرفته است – و چقدر آنها نیاز دارند به روز رس، های اصلی می تواند وجود داشته باشد-هنوز اصولی وجود دارد که پس از بهینه سازی، به شما یک تقویت فوری در اقتدار موضوعی و متعاقباً رتبه بندی و ترافیک می دهد. پیوند داخلی یکی از آنهاست.

انواع پیوندهای داخلی

فقط دو نوع وجود دارد: ناوبری و متنی. اولی پیوندهایی هستند که در سرصفحه ها، پاورقی ها و هر نوار یا منوی ناوبری دیگر در یک وب سایت مشاهده می کنید. دومی پیوندهای درون متنی هستند که کاربران را از یک صفحه به صفحه دیگر هدایت می کنند. این نوع پیوند شامل پیوندهای لنگر در مقالات شما، بخش پست های مرتبط و هر URL مرتبط مرتبط دیگری است.

چگونه لینک های داخلی اعتبار موضوعی وب سایت شما را بهبود می بخشد

با استفاده موثر از لینک های داخلی، می تو،د اعتبار موضوعی سایت خود را به روش های زیر بهبود بخشید:

  1. پیوندهای داخلی به ایجاد یک کمک می کنند ساختار منطقی و سلسله مراتبی در داخل وب سایت شما با پیوند دادن به صفحات و موضوعات مرتبط، به موتورهای جستجو نشان می دهید که سایت شما پوشش گسترده ای از یک موضوع خاص دارد. این سازمان تجربه کاربر را بهبود می بخشد و درک زمینه و ارتباط محتوای شما را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند.
  2. پیوندهای داخلی به ،نده‌های موتورهای جستجو اجازه می‌دهند محتوای شما را کشف و فهرست‌بندی کنند. اگر موتورهای جستجو هنگام ،یدن وب سایت شما پیوندهای داخلی را پیدا کنند، می توانند آن پیوندها را برای دسترسی و فهرست بندی صفحات اضافی دنبال کنند. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا متوجه شوند عمق و وسعت مطالب شما، که منجر به دید بهتر در نتایج جستجو می شود.
  3. پیوند داخلی به شما این امکان را می دهد اقتدار صفحات با بالاترین رتبه را توزیع کنید به سایر صفحات سایت شما. وقتی به صفحه‌ای پیوند می‌دهید که نیاز به افزایش دید از صفحه‌ای با اعتبار بالا دارد، بخشی از آن اختیار را به صفحه پیوند داده شده می‌دهید. این می تواند اعتبار موضوعی صفحه پیوند داده شده را بهبود بخشد و شانس آن را برای رتبه بندی خوب در نتایج جستجو افزایش دهد.
  4. لینک های داخلی آن را می سازند برای کاربر راحت تر حرکت کند در سایت شما، به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که به راحتی به محتوای مرتبط دسترسی داشته باشند و جنبه های مختلف یک موضوع را کشف کنند. هنگامی که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما صرف می کنند، با صفحات متعدد تعامل می کنند و در محتوای مرتبط ارزش پیدا می کنند، سیگنال های مثبتی در مورد کیفیت و ارتباط سایت شما به موتورهای جستجو ارسال می کند.

نحوه استفاده از پیوند داخلی برای ایجاد اعتبار موضوعی در سئو

بنابراین چگونه از پیوند داخلی برای ایجاد اقتدار موضعی در سئو استفاده می کنید؟ این سیستم را بازی نمی کند، کلاه خا،تری نیست، و یک ترفند حیله گر نیست. همچنین قطعا یکی از ساده ترین کارها برای وب سایت شماست.

در اینجا برخی از بهترین روش ها برای دنبال ، آمده است:

  • از متن لنگر توصیفی استفاده کنید. Anc،r text متن قابل کلیکی است که به صفحه دیگری پیوند می دهد. به جای استفاده از عبارات عمومی مانند «اینجا کلیک کنید» یا «بیشتر بخو،د»، از کلمات توصیفی استفاده کنید که به خوانندگان شما بگوید موضوع صفحه چیست. به ،وان مثال، به جای گفتن «اینجا را کلیک کنید تا درباره این موضوع بیشتر بد،د»، بگویید «بیشتر بد،د استفاده موثر از متن لنگر برای سئوی خود” ببین اونجا چیکار کردم؟
  • پیوند به صفحات مرتبط. فقط به هر صفحه در سایت خود پیوند ندهید، به صفحات مرتبط با موضوع پست فعلی خود پیوند دهید. به ،وان مثال، اگر در مورد نحوه پرورش گوجه فرنگی می نویسید، به صفحه ای که در مورد نحوه بافتن روسری صحبت می کند، لینک ندهید. پیوند به صفحات اختصاص داده شده به باغب،، گوجه فرنگی، یا نکات کشاورزی.
  • پیوند به صفحات وب با کیفیت. به صفحاتی که دارای محتوای بی کیفیت، اطلاعات قدیمی یا لینک های ،اب هستند، لینک ندهید. به صفحاتی با محتوای با کیفیت بالا، اطلاعات به روز و پیوندهای کاری پیوند دهید. این امر اعتبار وب سایت شما و تجربه کاربری آن را بهبود می بخشد.
  • پیوند استراتژیک. با پیوندهای داخلی زیاده روی نکنید، در غیر این صورت می تو،د خوانندگان خود را آزار دهید و قدرت موضوعی خود را ضعیف کنید. فقط زم، پیوند دهید که منطقی باشد و به محتوای شما ارزش بیافزاید. به ،وان مثال، به یک صفحه چندین بار در یک پاراگراف لینک ندهید و به تمام صفحات سایت خود در یک پست لینک ندهید. پیوند استراتژیک و با یک دانه نمک.

فرمت بهینه برای پیوند داخلی چیست؟

برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه انجام صحیح پیوند داخلی، ممکن است بخواهید ما را بخو،د پست عمیق در مورد بایدها و نبایدهای پیوند داخلی.

با رعایت این نکات، می تو،د از لینک سازی داخلی برای ایجاد یک مرجع سئوی به روز و افزایش عملکرد سایت خود استفاده کنید. پیوند داخلی یک تکنیک قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند تجربه کاربری بهتری ایجاد کنید، ترافیک خود را افزایش دهید و اعتبار خود را افزایش دهید.

بهترین استراتژی پیوند داخلی چیست؟

اکنون که بهترین روش‌ها را در رابطه با پیوند داخلی درک کرده‌اید، آماده‌اید تا مراحل اولیه تنظیم استراتژی پیوند داخلی خود را ببینید:

  1. ساختاری را که برای سایت خود می خواهید مشخص کنید. وب سایت خود را از نظر دسته بندی ها در نظر بگیرید، سپس به زیر شاخه ها (و حتی زیر شاخه ها، در صورت نیاز) بروید. پیوندهای داخلی را در دسته ها نگه دارید.
  2. محتوای سنگ بنای خود را مشخص کنید. شما صفحات فرود، اینها مهمترین محتوای سایت شما هستند و می خواهید کاربران هنگام جستجوی صنعت، محصولات یا جایگاه شما در گوگل آن ها را پیدا کنند. بیشتر پیوندهای داخلی خود را به سمت آنها هدایت کنید.
  3. پیوندهای متنی را اضافه کنید. اگر قبلاً تعداد زیادی پست در مورد یک موضوع خاص دارید، باید سعی کنید آنها را با هم پیوند دهید. می تو،د از پیوندهای درون متنی استفاده کنید یا پست های مرتبط با موضوع را برای خواندن در انتهای پست خود توصیه کنید.
  4. از سلسله مراتبی که ایجاد می‌کنید پایین بیایید. صفحات والدین را به صفحات فرزند و صفحات خواهر و برادر را به یکدیگر پیوند دهید. صفحات والد آنهایی هستند که در بالای هر دسته بندی برای ساختار خود ایجاد می کنید.
  5. از لینک های ناوبری استفاده کنید. من شدیداً توصیه می کنم پیوندهایی را به مهمترین صفحات خود از صفحه اصلی خود اضافه کنید یا آنها را از منوی پیمایش خود اضافه کنید. این نشان دهنده اهمیت در نظر گوگل است و به آنها ارزش لینک بسیار بیشتری می دهد.
  6. پیوندهایی را به آ،ین پست های خود وارد کنید. افزودن پیوند به پست‌های تازه منتشر شده از محتوای موجود در وب‌سایت شما، راه خوبی برای بهبود قدرت موضوعی است.
  7. لینک ها را در محبوب ترین پست های خود درج کنید. از آنجایی که این پست‌ها بیشترین ترافیک را دارند، افزودن پیوند از این پست‌ها به پست‌های مرتبط نیز می‌تواند قدرت موضوعی شما را بهبود بخشد.
  8. پست های چتر ایجاد کنید. اگر در حال نوشتن برای یک موضوع خاص هستید، به ایجاد یک پست چتر فکر کنید. این می تواند برای پیوند دادن همه پست هایی که تاکنون برای موضوع نوشته اید، تقویت قدرت موضوعی، و به ،وان ابزاری برای کلمات کلیدی مرتبط مورد استفاده قرار گیرد. به ،وان مثال، ما را در نظر بگیرید راهنمای فنی سئو، که به تعدادی از دیگر موضوعات فنی سئوی ما اشاره می کند.

راه اندازی استراتژی لینک داخلی من، بستگی به این دارد که می خواهید با وب سایت خود چه کاری انجام دهید و اه، سئوی شما. اما، این مراحل مکان خوبی برای شروع شما هستند.

غذای آماده کلیدی

توجه داشته باشید که اگرچه پیوند داخلی می تواند به اعتبار موضوعی سایت شما بیافزاید، اما باید با دقت و به طور طبیعی انجام شود.

روی هدفمند بودن در مورد استراتژی خود تمرکز کنید، پیوندهای م،اداری بین صفحات مربوطه ایجاد کنید، و از شیوه های پیوند هر،مه دوری کنید تا در عین اجتناب از جریمه، بیشترین مزایای ممکن را ببرید.

در نهایت، ارائه محتوای ارزشمند، منظم و به هم پیوسته کلیدی برای ایجاد اقتدار موضوعی در طول زمان است.


منبع: https://seo-hacker.com/internal-links-topical-aut،rity/