دسته‌ها
اخبار

سئو پادکست شماره 49: اطمینان سئو


،مت 49 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات آدریانا ووجادین.

من از شما دعوت می کنم که در آن مش، شوید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

اطمینان سئو
حمایت از اولگا

،مت 49

،مت 49 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات آدریانا ووجادین، یک مدیر و مربی SEO متخصص در افزایش اعتماد به نفس در زمینه سئو.

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر ،مت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

،مت 49 را تماشا کنید

،مت 49 را گوش کنید

می تو،د گوش دهید ،مت شماره 49 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY زیر

یادداشت های ،مت 49

در این ،مت از پاد،ت SEO توسط #SEOSLY، میزبان اولگا زار با مهمان آدریانا ووجادین، مدیر و مربی سئو متخصص در افزایش اعتماد به نفس در زمینه سئو، می‌نشیند.

این گفتگو به موضوعات مختلفی مانند اعتماد به نفس، سندروم فریبنده، تعادل بین کار و زندگی، و مدیریت استرس در یک چشم انداز دیجیتالی همیشه در حال تکامل می پردازد.

در ،مت اول اپیزود، آدریانا دیدگاه منحصربه‌فرد خود را در مورد تقویت آرامش درونی و رضایت در شغل خود به اشتراک می‌گذارد که اغلب در دنیای تکنولوژی محور ما نادیده گرفته می‌شود.

در ،مت دوم، اولگا مبارزات خود را در مورد اعتماد به سئو و سندرم فریبکار به اشتراک می‌گذارد و توسط آدریانا مربیگری می‌شود که به نکات ظریف غلبه بر شک به خود و سندروم فریبنده می‌پردازد و تفاوت رویکرد او با روش‌های سنتی کوچینگ زندگی را به اشتراک می‌گذارد.

گوش کنید تا بیاموزید چگونه شکاف بین ،ب دانش فنی و افزایش اعتماد به نفس خود را پر کنید، چرا درک درونتان بسیار مهم است و خیلی چیزهای دیگر. با این بحث روشنگری که فراتر از SEO است و به ،صر انس، کار در دنیای دیجیتال می پردازد، باشید.

حتما در سایت من مش، شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زم، که یک ،مت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می تو،د با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مش، شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].

مصاحبه های دیگر با سئو را بررسی کنید


منبع: https://seosly.com/blog/seo-podcast-49/