دسته‌ها
اخبار

پاسخ برنامه Schema به آخرین نیازهای HIPAA


در ماه دسامبر، و، بهداشت و خدمات انس، ایالات متحده (HHS) بولتنی در مورد تغییرات در قانون قابل حمل و پاسخگویی بیمه سلامت درباره استفاده از فناوری های ردیابی آنلاین توسط نهادهای تحت پوشش HIPAA و همکاران تجاری

در طول ماه دسامبر، برنامه Schema با مشتریان مراقبت های بهداشتی ما همکاری کرد تا مشخص کند این ا،امات جدید چگونه بر نشانه گذاری طرحواره آنها تأثیر می گذارد و چگونه برنامه Schema می تواند کمک کند.

ا،امات چیست؟

بولتن جدید ا،امات اضافی را برای «فروشندگان فناوری ردیابی» که اطلاعات بهداشتی قابل شناسایی فردی (IIHI) را ردیابی می‌کنند، مانند شماره پرونده پزشکی، آدرس خانه یا ایمیل یا آدرس‌های IP فردی تعریف می‌کند.

نهادهای تحت نظارت، از طریق فناوری‌های ردیابی که در وب‌سایت یا برنامه تلفن همراه نهاد تحت نظارت، از جمله اطلاعات بهداشتی قابل شناسایی فردی (IIHI) قرار می‌گیرند، اطلاعات مختلفی را برای فروشندگان فناوری ردیابی افشا می‌کنند.19 که فرد هنگام استفاده از وب‌سایت‌های نهادهای تحت نظارت یا برنامه‌های تلفن همراه ارائه می‌کند. این اطلاعات ممکن است شامل شماره پرونده پزشکی فرد، آدرس منزل یا ایمیل، یا تاریخ ملاقات، همچنین آدرس IP یا موقعیت جغرافیایی فرد، شناسه‌های دستگاه پزشکی یا هر کد شناسایی منحصربه‌فرد باشد.20

این چگونه در Schema Markup اعمال می شود؟

نشانه گذاری طرحواره کد موجود در وب سایت شما است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای وب سایت شما را درک کنند. موتورهای جستجو مانند گوگل یک وب سایت را می ،ند، کد را می خوانند و با نمایش آن به ،وان یک نتیجه غنی در صفحه نتایج موتور جستجو به صفحه پاداش می دهند.

زیاد سازمان های بهداشت و درمان از Schema Markup برای دستیابی به نتایج غنی و برجسته شدن در جستجو استفاده کنید. در برنامه Schema، ما به شبکه های بهداشتی کمک می کنیم تا Schema Markup را به وب سایت خود اضافه کنند.

نمونه‌ای از یک نتیجه غنی از Review Snippet که به یک سازمان مراقبت‌های بهداشتی اعطا شده است.

نمونه ای از یک نقد و بررسی

این تغییر HIPAA چگونه در برنامه Schema اعمال می شود؟

Schema App یک ارائه دهنده راه حل نشانه گذاری Schema است که با وب سایت شما ادغام می شود تا Schema Markup شما را در مقیاس ایجاد، مدیریت و اجرا کند.

تنها نقطه داده ای که برنامه Schema برای ارائه خدمات ذکر شده در IIHI استفاده می کند، آدرس IP است. با این حال، برنامه Schema این اطلاعات قابل شناسایی را به صورت جداگانه ذخیره نمی کند.

چرا از آدرس IP استفاده می کنیم؟

همه مرورگرهای وب شامل آدرس IP کاربر برای درخواست منابع وب مانند تصویر، JSON-LD یا جاوا اسکریپت هستند تا این منابع به درخواست کننده تحویل داده شوند و به ،وان یک وب سایت ارائه شوند. به این ترتیب صفحات وب مورد درخواست کاربر به کاربر مشتری بازگردانده می شوند.

Schema App یک منبع وب است، و بنابراین به آدرس IP کاربر برای تحویل JSON-LD به مرورگر نیاز دارد.

هنگامی که JSON-LD به مرورگر وب تحویل داده شد، برنامه Schema آدرس های IP را ناشناس می کند و آدرس IP ناشناس را به مدت 30 روز برای اه، عیب یابی ذخیره می کند. این آدرس‌های IP ناشناس در ارائه‌دهنده ابر ما (AWS) ذخیره می‌شوند و فقط توسط مدیران قابل دسترسی هستند.

از آنجایی که آدرس IP ناشناس است، هیچ IIHI توسط Schema App ذخیره نمی شود. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما مراجعه کنید سیاست حفظ حریم خصوصی.

رویکردهایی که مشتریان مراقبت های بهداشتی ما برای پیمایش این تغییرات HIPAA اتخاذ می کنند

مشتریان ما از رویکردهای مختلفی برای پیروی از این ا،امات جدید HIPAA استفاده می کنند.

  • کاهش تعداد بر،ب‌ها در Google Tag Manager و/یا انتقال مستقیم به مدیریت جاوا اسکریپت در CMS/صفحات وب آنها. شما می تو،د نحوه عملکرد یکپارچه سازی جاوا اسکریپت ما را به تفصیل بیاموزید اینجا.
  • درخواست از برنامه Schema برای امضای توافقنامه همکاری تجاری. اگر این مورد برای شما لازم باشد، برنامه Schema BAA شما را بررسی می کند.
  • در نظر گرفتن ادغام سمت سرور / CMS فروشنده. در برنامه Schema، ما با Adobe Experience Manager، Drupal، WordPress، S،pify و BigCommerce ادغام سفارشی داریم. اگر مال شما در لیست نیست، برای راه حل یکپارچه سازی من، با ما تماس بگیرید.

نتیجه

در نتیجه، برنامه Schema هیچ اطلاعات IIHI را در پایگاه داده ما ذخیره نمی کند و بنابراین با قو،ن جدید HIPAA مطابقت دارد.

تیم ما در برنامه Schema به طور فعال به مشتریان مراقبت های بهداشتی خود کمک می کند تا این تغییرات را تغییر دهند. اگر سازمان شما در حال حاضر در حال استقرار Schema Markup از طریق Google Tag Manager با برنامه Schema است، لطفاً با مدیر موفقیت مشتری خود تماس بگیرید تا روش‌های ادغام جایگزین را بررسی کنید.

اگر سازمان مراقبت های بهداشتی شما به دنبال استفاده از Schema Markup برای تقویت تلاش های بازاریابی دیجیتال شما است، ما می تو،م کمک کنیم. با ما تماس بگیرید تا بیاموزید چگونه می تو،م به سازمان شما کمک کنیم تا از رقبا جلوتر بماند و در جستجو برجسته شود.

آماده استفاده از Schema Markup برای هدایت ترافیک به سایت خود هستید؟

مارتا مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Schema App است. برنامه Schema یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند. او یکی از اعضای فعال جامعه بهینه‌سازی موتورهای جستجو است و کاری که از طریق برنامه Schema انجام می‌دهد به برندهای سراسر جهان کمک می‌کند تا عملکرد جستجوی ارگ،ک خود را بهبود بخشند.


منبع: https://www.schemaapp.com/schema-app-news/schema-app-hipaa-use-of-online-tracking-technologies/