دسته‌ها
اخبار

سئو پادکست شماره 42: مصاحبه با گاس پلوژیا


،مت 42 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات گاس پلوژیا

من از شما دعوت می کنم که در آن مش، شوید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

گاس

،مت 42

،مت 42 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات گاس پلوژیا، مدیر محصول سئو در در واقع.

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر ،مت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

،مت 42 را تماشا کنید

،مت 42 را گوش کنید

می تو،د گوش دهید ،مت شماره 42 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY زیر

این پاد،ت توسط JetOctopus 🐙، یک ،نده سایت و تحلیلگر فایل لاگ فوق العاده مبتنی بر ابر پشتیب، می شود. JetOctopus را بررسی کنید.

یادداشت های ،مت 42

در این مصاحبه اختصاصی، ما به داستان جذاب Gus Pelogia، یک متخصص SEO ماهر با پیشینه منحصر به فرد در رو،مه نگاری می پردازیم.

گاس سفر خود را از آغاز به‌،وان یک رو،مه‌نگار در برزیل، کار برای رسانه‌های سرگرمی مهم مانند MTV، Terra، و R7 تا انتقال خود به دنیای SEO در سال 2011 به اشتراک می‌گذارد.

در طول مصاحبه، ما در مورد تجربه کاری متنوع او که شامل نقش‌های داخلی و آژانس‌های دیجیتال در آرژانتین، هلند و ایرلند است، بحث می‌کنیم.

گاس بینش هایی را از زمان خود به ،وان مدیر حساب و سرپرست تیم در آژانس های مشهوری مانند Spark Foundry (Core) و Wolfgang Di،al نشان می دهد، جایی که او به مشتریان در صنایع مختلف کمک کرد و جوایز معتبر متعددی را ،ب کرد.

گاس در حال حاضر مدیر محصول سئو در Indeed، سایت شغلی شماره 1 در جهان است، همچنان به تأثیرگذاری در فضای سئو ادامه می دهد و در عین حال به ،وان داور جوایز جستجوی اتحادیه اروپا نیز خدمت می کند.

به ما بپیوندید تا سفر شغلی قابل توجه Gus Pelogia را بررسی کنیم، بینش های ارزشمند SEO را بیاموزیم و موفقیت های او را در این راه جشن بگیریم. این گفتگوی جذاب را از دست ندهید!

ارتباط با Gus Pelogia:

👉 گاس پلوژیا در توییتر
👉 Gus Pelogia در لینکدین
👉 وب سایت Gus Pelogia

حتما در سایت من مش، شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زم، که یک ،مت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می تو،د با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مش، شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].




منبع: https://seosly.com/blog/seo-podcast-42/