دسته‌ها
اخبار

خبرنامه سئو شماره 81: مملو از اخبار برتر سئو و هوش مصنوعی


به ،مت خوش آمدید #81 از خبرنامه SEO توسط #SEOSLY!

قبل از شروع، می‌خواهم از شما دعوت کنم تا با هر دو تبدیل شدن، از من حمایت کنید سوپر فالوور من یا ،یدن یک قهوه برای من.

من 10 سال تجربه سئو و دانش سئو را به صورت رایگان به اشتراک می گذارم. درست مثل بقیه، من هم خانواده ای دارم که باید حمایت کنم و قبض هایی هم باید بپردازم.

اگر می‌خواهید 50 درصد از وقتم را برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه عملی سئوی واقعی خود صرف کنم، لطفاً در نظر بگیرید که من شوید سوپر فالوور. متش،!

حمایت از اولگا

و حالا وارد خبرنامه…

هر هفته اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. در این شماره خبرنامه، تمام تلاشم را کردم تا مهمترین اخبار سئو و هوش مصنوعی را در دو هفته گذشته ارائه کنم.

پاد،ت سئو

اگر از خبرنامه سئوی من لذت می برید، به من کمک کنید تا در مورد کاری که انجام می دهم اطلاع رس، کنم. متش،!

من را دنبال کنید تا همیشه از دنیای سئو به روز بم،د:

خبرنامه سئو شماره 80

چک لیست 40 مرحله ای مهاجرت سئو

چک لیست مهاجرت وب سایت من (که بر اساس تجربه من با مهاجرت های سئو ایجاد شده است) را بررسی کنید که شما را در کل فرآیند مهاجرت سایت، از برنامه ریزی قبل از مهاجرت تا نظارت پس از مهاجرت، راهنمایی می کند.

چک لیست مهاجرت سئو

چگونه بررسی کنیم که سئو کار می کند یا خیر

من از شما دعوت می‌کنم آ،ین مقاله 4500+ کلمه‌ای خود را بررسی کنید، جایی که نحوه بررسی اینکه آیا نتایج SEO شما کار می‌کند یا خیر را به اشتراک می‌گذارم. من تجربه عملی خود را بدون هیچ گونه کرکی به اشتراک می گذارم.

آیا سئوی شما کار می کند؟

بالا اخبار سئو و هوش مصنوعی

در اینجا جدیدترین و داغ ترین است سئو اخبار و هوش مصنوعی از دو هفته گذشته.

3 روش جدید هوش مصنوعی مولد می تواند به شما در جستجو کمک کند

گوگل شروع به باز ، دسترسی به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی در جستجو کرده است. اینجا هستند سه راه برای امتحان ، آن

پرسش و پاسخ: شما در لینکدین پرسیدید، ما در اینجا پاسخ دادیم

در این ،مت Search Off the Record، جان، گری، و مارتین به سوالاتی که در پست لینکدین گری به جا مانده پاسخ می دهند. آنها با اشکالات رندر سمت مشتری، نحوه تأثیر Web3 بر سئو و موارد دیگر به اشتراک می گذارند.

Google چند قطعه ویژه را در جستجوی دسک‌تاپ منتشر می‌کند

جستجوی Google اکنون در حال انتشار است قطعه های برجسته تر، این دیدگاه جدیدی نیست که می گوید در رویداد Google I/O خود ارائه می شود. اساساً جایی است که Google بیش از یک قطعه برجسته، اغلب دو یا سه قطعه را نشان می دهد.

Merchant Center بعد جایگزین Merchant Center

تا سال 2024، Merchant Center Next به طور خودکار محصولات، قیمت ها، تصاویر و موارد دیگر را از وب سایت شما جذب می کند.

سیستم گوگل موضوع مرجع نامیده می شود

گوگل برای ارائه بهتر محتوای مرتبط، خبره و آگاه در جستجو و اخبار گوگل، سیستمی به نام ایجاد کرد مرجع موضوع این کمک می کند تا مشخص شود کدام منابع خبره برای پرس و جوی خبری یک فرد در زمینه های موضوعی خاص، مانند سلامت، سیاست یا امور مالی مفید هستند.

اخبار سئو و هوش مصنوعی بیشتر

و در اینجا اخبار سئو کمتر اما همچنان مهم است.

معرفی مایکروسافت فابریک: تجزیه و تحلیل داده ها برای عصر هوش مصنوعی

آ،ین مهلت سوئیچ GA4 نزدیک و نزدیکتر می شود. مایکروسافت معرفی می کند فابریک مایکروسافترقیب احتمالی GA4 است. قطعا ارزش دیدن را دارد!

Bing Chat محدودیت‌ها را افزایش داد، تصاویر سفر بیشتری اضافه کرد و ایجادکننده تصویر Bing را گسترش داد

بینگ چت اکنون می تواند 30 ،ت چت در هر مکالمه را انجام دهد، از 20 ،ت، و در مجموع 300 چت در روز. همچنین، نتایج سفر می‌تواند بصری‌تر باشد و Bing Image Creator در همه حالت‌های چت کار می‌کند، نه فقط «خلاق».

SMX Advanced هفته آینده آنلاین است… فرصت را از دست ندهید!

SMX پیشرفته به زودی – 13 ژوئن و 14 ژوئن – برگزار می شود و من اکیداً توصیه می کنم در آن شرکت کنید. این نه تنها یکی از چند کنفرانس جستجوی پیشرفته است، بلکه رایگان است!

گوگل اکنون دامنه های .ai را به ،وان دامنه های سطح بالای عمومی در نظر می گیرد

ی،ی که گوگل دامنه های .ai را به ،وان مختصات جغرافیایی آنگویلا به طور پیش فرض تعیین نمی کند.

Google Search Console Insights به‌روزرس، شد

اطلاعات آماری کنسول جستجو ارتقا پیدا کرد برای خواصی که با Google Analytics مرتبط نیستند. این شامل بینش‌های عملکرد محتوای جدید، مانند محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محتوای سایت شما در جستجو می‌شود.

Googlebot جدید: Google-InspectionTool به عوامل کاربر ،نده اضافه شد

گوگل a اضافه کرده است عامل کاربر جدید به لیست ،نده های Google، Googlebots. این یکی Google-InspectionTool نام دارد و هم تحت ،وان کاربر Googlebot و هم تحت نام Google-InspectionTool قرار می گیرد.

هفت دوره جدید آموزش هوش مصنوعی بدون هزینه برای پیشرفت حرفه ابری شما

گوگل در ارائه این موارد بسیار سخاوتمندانه است منابع آموزشی هوش مصنوعی رایگان. اکیداً توصیه می‌کنم به آن‌ها نگاهی بیندازید، به‌ویژه ،، که در اطراف هوش مصنوعی Generative هستند.

ابزارهای سئو مورد علاقه من

مردم مدام از من می پرسند که از چه ابزارهای سئو استفاده می کنم و باید اعتراف کنم که مجموعه ابزار من آنقدر گسترده نیست. من فهرستی از ابزارهای سئو که به صورت روزانه استفاده می کنم آماده کرده ام.

ابزارهای سئو مورد علاقه

مصاحبه های اخیر سئو

آ،ین مصاحبه من با راف چامسکی، د،ل کی چونگ و دیو اشنایدر است. آنها را بررسی کنید!

شماره 47: درس هایی از یک عشایر میلیون دلاری: مصاحبه با دیوید اشنایدر

شماره 46: SEO و طرحواره م،ایی W/ Daniel K Cheung، مدیر SEO در Adobe

شماره 45: لینک سازی، سئو و هوش مصنوعی، ممیزی SEO، و موارد دیگر W/ Raf C،msky از Husky Hamster

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو گوگل برای شما آورده شده است.

شماره 1: گوگل: دامنه ارزان قیمت را در TLD هایی که با هر،مه سرریز شده اند انتخاب نکنید

جان مو، گوگل گفت در Reddit، وقتی صحبت از سئو به میان می آید، دامنه ارزان قیمتی را در TLD انتخاب نکنید که مملو از هر،مه است.

جان مو، گوگل احساس نیاز به ارسال یک PSA که در آن می‌گوید تعیین تاریخ نادرست در آ،ین تاریخ تغییر در هدر HTTP شما آسیبی به سئوی سایت شما وارد نمی‌کند احساس کرد.

شماره 3: Google Bard اکنون می تواند از مکان دقیق دستگاه شما برای نتایج محلی مرتبط تر استفاده کند

گوگل بارد اکنون می تو،د از مکان دقیق دستگاه خود برای ارائه نتایج محلی بهتر به سوالات خود استفاده کنید. وقتی به Google Bard می‌روید، ممکن است یک پنجره بازشو ظاهر شود که می‌خواند: «برای دریافت پاسخ‌های مرتبط‌تر، همچنین می‌تو،د به Bard اجازه دهید از موقعیت مک، دقیق دستگاه شما استفاده کند.»

ویدیوهایی برای تماشای این هفته

و در اینجا ویدیوهایی هستند که نمی خواهید این هفته را از دست بدهید.

نحوه شناسایی و استفاده از موضوعات پرطرفدار برای سئو

بیاموزید که چگونه با کریستال کارتر فوق العاده از Wix و Abby Gleason از Scribd، موضوعات پرطرفدار برای SEO را شناسایی و از آنها استفاده کنید.

Google SGE زنده می‌شود، پیوندها و تجزیه و تحلیل‌های چت بینگ، اشکالات کنسول جستجو و موارد دیگر

خلاصه مهم هفتگی اخبار توسط بری شوارتز که – اتفاقا – به زودی به پاد،ت سئو توسط #SEOSLY.

استراتژی نهایی سئوی میوه کم درآمد – جمعه تخته سفید

جمعه تخته سفید فوق العاده جالب توسط تنها Aleyda Solis.

جعبه گشایی از تجربه مولد جستجوی گوگل

پیش‌نمایش فوق‌العاده و اولین بینش در مورد تجربه مولد جستجوی Google توسط Garrett Sussman.

مقالات و منابع دیگر برای خواندن

و باید مدتی را برای خواندن این مقالات از سایر سئوکاران اختصاص دهید. آنها درخشان هستند.

چگونه اصول مدیریت محصول می تواند شما را به سئو بهتری تبدیل کند

گاس پلوژیا، یک مدیر SEO در Indeed، دلایلی را به اشتراک می گذارد که چرا باید ذهن سئو خود را برای فکر ، مانند یک PM تطبیق دهد و اینکه چگونه این موارد می توانند شما را به سئو بهتری تبدیل کنند. خواندنی عالی!

چگونه محتوا را برای دیدگاه های گوگل بهینه کنیم

در اینجا نحوه ادغام دیدگاه های منحصر به فرد در محتوای خود و ایجاد فضاهای پویا و الهام بخش که مشتریان برای آنها ارزش قائل هستند، آمده است. نوشته دن تیلور.

Google Bard اکنون می‌تواند از مکان دقیق دستگاه شما برای نتایج محلی مرتبط‌تر استفاده کند

Google Bard اکنون می تواند از موقعیت مک، دقیق دستگاه شما برای ارائه نتایج محلی بهتر به سوالات شما استفاده کند. وقتی به Google Bard می‌روید، ممکن است یک پنجره بازشو ظاهر شود که می‌خواند: «برای دریافت پاسخ‌های مرتبط‌تر، همچنین می‌تو،د به Bard اجازه دهید از موقعیت مک، دقیق دستگاه شما استفاده کند.» نوشته بری شوارتز.

شتاب دهنده رایگان سئو یادگیری

با شتاب دهنده آموزش SEO رایگان، ابتکار جدیدی توسط Learning SEO، روند یادگیری سئو خود را به صورت رایگان تسریع کنید، که در آن 10 سئوکار جدید این شانس را خواهند داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده از متخصصان سئو با تجربه بپرسند تا شک و تردیدهای رایج در مورد موضوعات برتر تحت پوشش را روشن کنند. نقشه راه یادگیری سئو به صورت رایگان. نوشته آلیدا سولیس.

داده‌های به‌روزرس، الگوریتم می 2023

4 می 2023 یکی از ،انه ترین و آشفته ترین به روز رس، ها را نشان می دهد. یک شار SERP این آشفته آ،ین بار توسط ثبت شده است الگورو در 13 فوریه 2020، اما کم و بیش یک رویداد منزوی. آ،ین باری که ما یک ماه کامل مانند این داشتیم به سال 2018 بازمی‌گردد، درست قبل از به‌روزرس،‌های آگوست Core و Medic.

چند فکر در مورد آزمایشات اولیه جستجوی Google Generative Experience (SGE) من [Updated]

در اینجا افکار اولیه درباره Google Search Generative Experience توسط آلیدا سولیس.

EEAT SEO: راهنمای SEO برای سیگنال های EEAT

در زیر راهنمای قطعی شما در مورد توضیح سیگنال های EEAT و نحوه بهینه سازی صحیح آنها برای بررسی ها، اخبار، پست های وبلاگ و موارد دیگر آمده است. نوشته د،ل کارتر.

م،ای تجربه مولد جستجوی Google برای جستجوی محلی چیست؟

BrightLocal پیش رفته است و آنچه را که تاکنون درباره SGE می د،م برای جستجوی محلی جمع آوری کرده است، کارشناسان در مورد آن چه می گویند، و چگونه ممکن است در آینده بر کاربران و ،ب و کارها تأثیر بگذارد.

پا،ازی: چرا هوش مصنوعی مولد برای ترافیک محتوای سئو، مشاغل و وب سایت های وابسته می آید

من این را می نویسم تا ما به ،وان یک صنعت SEO و سازندگان محتوا به طور جمعی از آنچه در حال حاضر در حال آشکار شدن است، بهترین/بدترین سناریوهای احتمالی آینده (خیلی نزدیک) و تصمیماتی که باید همین الان اتخاذ کنیم تا انطباق پیدا کنیم بیدار کنیم. و زنده بمانند. نوشته جان کوپر.


از شما برای خواندن خبرنامه من متش،! امیدوارم اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.




منبع: https://seosly.com/blog/seo-newsletter-81/