gb-headline gb-headline-324d240d paragraph-1 gb-headline-text
انتشار: آذر 01، 1403
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

gb-headline gb-headline-324d240d paragraph-1 gb-headline-text


هنگامی که Pet\'s Delight به سراغ ما آمد، آنها در تلاش بودند تا در بازار عرضه حیوانات خانگی بسیار رقابتی، جذب شوند. آژانس سئوی قبلی آنها نتایج رضایت بخشی ارائه کرده بود و دید آنلاین آنها فقط به 7480 برداشت ارگ،ک محدود شده بود. با هزینه های عملیاتی بالا برای هفت فروشگاه فیزیکی خود، آنها باید تمرکز خود را به سمت فروش آنلاین برای بهبود سودآوری تغییر دهند.

ما وارد عمل شدیم و استراتژی بازاریابی جستجوی آنها را تغییر دادیم و SEO و SEM را برای رشد ادغام کردیم. در طی 12 ماه آینده، ما وب سایت آنها را بازسازی کردیم، صفحات محصول را بهینه کردیم و کمپین های SEM بسیار هدفمند را اجرا کردیم. نتایج؟ افزایش 923٪ در کلیک های ارگ،ک، ROAS 6.93 درهم در جستجوی پولی، و ROI چشمگیر 830٪. تنها در 30 روز گذشته، ما 181916 درهم درآمد ایجاد کردیم که اثربخشی رویکرد ما را اثبات می کند.

چگونه آن را انجام دادیم

  • برای بهبود عملکرد ناوبری و SEO، وب سایت را به سیلوهای موضوعی تغییر ساختار داد.
  • محتوا را از طریق پست های وبلاگ و توضیحات محصول را گسترش داد تا کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار دهد.
  • برای افزایش ارتباط در جستجوی پولی، گروه های تبلیغاتی تک کلمه کلیدی (SKAG) را پیاده سازی کرد.
  • اجرای کمپین های لینک سازی از طریق ارتباط با ایمیل به وبلاگ نویسان حیوانات خانگی و حمایت های محلی.
  • کمپین های ت،یم بندی شده بر اساس خدمات برای تمرکز بر محصولات با حاشیه بالا و بهینه سازی سود.

اولین وظیفه ما رسیدگی به مسائل فنی SEO در وب سایت Pet\'s Delight بود. ما سایت را در سیلوهای موضوعی سازماندهی مجدد کردیم، ساختار URL را بهبود بخشیدیم و مشکلات محتوای تکراری را با بر،ب های متعارف حل کردیم. برای بهبود بیشتر عملکرد سئو، ما نشانه گذاری طرحواره را پیاده سازی کردیم و بیش از 1300 تصویر محصول را بهینه سازی کردیم، و مطمئن شدیم که Pet\'s Delight برای جستجوهای خاص محصول مانند "قلقه سگ" و "سینی ،" رتبه بالاتری دارد.

در سمت SEM، گروه های تبلیغاتی تک کلمه کلیدی (SKAG) را راه اندازی کردیم تا مرتبط ترین تبلیغات را به کاربران نشان دهیم و نرخ کلیک را به حدا،ر برس،م. همچنین آزمایش های A/B را برای کپی آگهی و استراتژی های پیشنهاد قیمت بهینه سازی کردیم تا در زمان های اوج تبدیل، تبلیغات را ارائه کنیم. کمپین های RLSA (فهرست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو) ما کاربر، را که به محصولات Pet\'s Delight علاقه نشان داده اند، هدف قرار می دهد و پیام های متن، را بر اساس مرحله آنها در سفر ،یدار ارائه می دهد.

علاوه بر این، یک استراتژی بازاریابی محتوا و لینک سازی را برای پشتیب، از سئو راه اندازی کردیم. با ایجاد پست های وبلاگ ارزشمند و آموزنده و ایمن ، پست های مهمان در وب سایت های مرتبط با حیوانات خانگی، بک لینک های باکیفیتی جذب کردیم که اعتبار دامنه سایت را افزایش داد.

با تمرکز ،یبی بر SEO و SEM، ما بازده استثنایی 830٪ را ارائه دادیم که به Pet\'s Delight کمک کرد حضور آنلاین خود را افزایش دهد و از رقبا پیشی بگیرد.

"رشد آنقدر فوق العاده بوده است که مجبور شدیم کارکنان بیشتری بیاوریم و در یک انبار بزرگتر سرمایه گذاری کنیم تا تمام سهامی را که می فروشند حمل کنیم."

فرح الخوجی

شریک مدیریت

لذت حیوان خانگی



منبع: https://seos،a.com/pets-delight/