دسته‌ها
اخبار

Informa SEO Case Study • SEO Sherpa


به دنبال از دست دادن خالص 25٪ در ترافیک ارگ،ک و 47٪ ضرر در تبدیل های ارگ،ک، عملکرد وب سایت را تغییر دادیم. تا اکتبر، تعداد بازدیدها در نتایج جستجوی ارگ،ک را تا 153 درصد، ترافیک ارگ،ک را تا 63 درصد افزایش دادیم و ثبت‌نام دوره‌ها را 908 درصد نسبت به میزان پایه خود در ماه می بهبود بخشیده بودیم. کمپین سئو در ماه مه، 346,745 دلار اضافی در ماه درآمد داشته است. در ماه ششم کمپین، Informa به ازای هر دلار سرمایه‌گذاری شده در سئو، حدود 200 دلار فروش دوره‌ای داشت که 20000 درصد بازگشت سرمایه است.

چگونه آن را انجام دادیم

  • صفحات و منوهای دسته بندی دوره جدید ایجاد شد
  • وبلاگ را به دایرکتوری دامنه ریشه منتقل کرد
  • طرح رویداد پیاده سازی شد
  • پست مهمان و پیوند ساختمان احیاء
وب سایت اطلاعات

زم، که ما وارد سایت شدیم، دسته‌های دوره از طریق یک جستجوی داخلی نشان داده می‌شوند که صفحاتی را روی URL‌ها با پارامترها نمایش می‌دهد. ما معتقد بودیم که این موضوع، همراه با تأثیر منفی بر بودجه ،یدن، تأثیر قابل‌توجهی بر شانس ما برای حضور در شرایط اصلی دارد. اولویت ما ایجاد صفحات دسته‌بندی دوره مستقل در URLهای ثابت برای افزایش شانس رتبه‌بندی ما بود. سپس ناوبری را به روز کردیم تا ارزش پیوندهای داخلی را به این صفحات هدایت کنیم و اعتبار آنها را افزایش دهیم. ث،ا ما وب سایت را با انتقال وبلاگ به دامنه اصلی و به ،ه خود پیوند پیوند را به یک TLD تثبیت کردیم. در مرحله بعد، سیگنال‌های کاربر و استفاده را با ارائه محتوایی که نیازهای جستجوگر، که به دنبال اطلاعات دوره عمیق هستند را برآورده کردیم، بهینه کردیم. با بهینه‌سازی ساختار، محتوا و UX سایت، سپس بر ،ب پیوند از طریق ایمیل، بیشتر به وب‌سایت‌های آموزشی و تجاری تمرکز کردیم.

“در طول 6 ماه گذشته SEO S،a دید ما را در گوگل 150% افزایش داده است. ثبت نام دوره ها از سقف گذشته است.”

آصف نصیر

آصف نذیر

مدیر بازاریابی دیجیتال

اطلاعات


منبع: https://seos،a.com/informa/