یک ربات هوش مصنوعی وجود دارد که توسط تعدادی از متخصصان سئو برای ایجاد وبسایتهای کامل استفاده میشود که به دلیل تواناییاش، حجم زیادی از ترافیک جستجو ایجاد میکند. اگر به شما بگویم که می تو،د همین الان به صورت رایگان از این نرم افزار استفاده کنید، چه احساسی خواهید داشت؟
خب تو خوش شانسی
زیرا در واقع استفاده از آن رایگان است. و در واقع می تو،د صفحه اول را برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی با استفاده از قابلیت های آن رتبه بندی کنید.
به ChatGPT سلام کنید – یک ربات چت هوش مصنوعی که میتواند درخواستها و درخواستهای مختلفی را که به آن میدهید بفهمد و انجام دهد.
ChatGPT چیست؟
ChatGPT یک چت بات هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه یافته است. این آموزش برای پاسخ دادن به سوالات یا انجام وظایف خاصی است که کاربران به روشی شگفتآور شبیه انسان به آن میدهند. برخی از کارهایی که می تواند به طور موثر انجام دهد، نوشتن مقاله، ایجاد راه حل برای مسائل ریاضی، و حتی نوشتن فیلمنامه برای نمایشنامه یا تولید ویدئو است.
اما همه این احتمالات با محدودیتهایی پشتیب، میشوند – بنابراین بد،د که این هوش مصنوعی به دادههایی که روی آن آموزش داده شده محدود است. در زمان نگارش این مقاله، آ،ین مجموعه دادههایی که به هوش مصنوعی داده شده است به سال 2021 بازمیگردد. بنابراین نمیتواند به سؤالات پاسخ دهد یا درخواستهایی را که مربوط به سال 2021 هستند انجام دهد.
بنابراین اگر فقط به استفاده از ChatGPT به جای Google برای سؤالات و تحقیقات خود فکر می کنید، ممکن است همچنان مجبور باشید داده ها را در پایگاه داده جستجوی Google تأیید کنید.
چگونه ChatGPT می تواند بر سئو تاثیر بگذارد؟
اگر قصد دارید از ChatGPT برای جایگزینی کل تیم تولید محتوا خود استفاده کنید، مانند صد در صد متخصصان سئو خواهید بود که برای اولین بار به ChatGPT مراجعه کرده اند.
تا زم، که مقاله من را در مورد پیشبینیهای محتوای هوش مصنوعی و تأثیر منفی آن در بلندمدت بر رتبهبندی شما بخو،د.
برای ما مهم است که بد،م ابزارهایی مانند ChatGPT برای جایگزینی متخصصان انس، طراحی نشده اند، بلکه برای کمک به ما و کمک به بهبود کارمان طراحی شده اند.
همانطور که بیشتر و بیشتر متخصصان سئو مزایای استفاده از ChatGPT را مشاهده ،د، به شدت مورد سوء استفاده قرار گرفت. با این حال، مانند همه چیزهایی که توسط متخصصان سئو غیراخلاقی خودکار شده و مورد سوء استفاده قرار میگیرند، گوگل به زودی از این استراتژیها و تاکتیکها پیشی خواهد گرفت. فقط زمان زیادی است که مقالات منتشر شده با محتوایی که صرفاً از ،وجی هوش مصنوعی میآیند، افت قابل توجهی در رتبهبندی داشته باشند.
و در اینجا برخی از وظایف مرتبط با SEO وجود دارد که فکر می کنم ChatGPT می تواند مفید باشد:
- ایده پردازی – می تواند با پیشنهاد ایده ها یا کمک به نویسندگان برای تولید سریع و کارآمد محتوای جدید در مورد یک موضوع خاص، ابزار مفیدی در فرآیند نوشتن خلاق باشد.
- ترجمه زبان – می تواند کمک بزرگی در ترجمه محتوای شما از یک زبان به زبان دیگر باشد و درک وب سایت شما را برای موتورهای جستجو و افرادی که به زبان های مختلف صحبت می کنند آسان تر کند.
- بهینه سازی محتوا – می تواند کل کوتاه ایجاد کند نوشته ها برای محتوای سئوی وب سایت (توصیه می کنیم حداقل 60 تا 80 درصد از انتشار نهایی را ویرایش کنید) مانند توضیحات متا و تگ های ،وان.
همانطور که همه اینها جادویی به نظر می رسد، من دوباره تاکید می کنم که ChatGPT جایگزینی برای خلاقیت و تخصص انسان نیست. در حالی که می تواند ایده هایی برای محتوای منسجم ایجاد کند، ممکن است نتواند محتوایی تولید کند که در سطح فردی باشد که برای مدت طول، مهارت نوشتن را کامل می کند.
آینده ChatGPT و SEO در آینده چیست؟
طبق برآورد صادقانه من، ChatGPT به طور کامل توسط متخصصان سئو و صاحبان مشاغل باهوش در سراسر جهان استفاده می شود تا جایگزین نویسندگان محتوای متوسط، محققان و شاید حتی متخصصان سئو شود.
با در نظر گرفتن این موضوع، من معتقدم که ChatGPT به به روز رس، پایگاه داده خود برای انعکاس مجموعه داده های فعلی ادامه می دهد، شاید حتی این کار را در زمان واقعی انجام دهد. اگر این اتفاق بیفتد، من معتقدم که سیستمها و فرآیندها توسط صاحبان ،بوکار هوشمند در اطراف آن ساخته میشوند تا نیاز به نیروی انس، در صنایع کمتر شود.
نرم افزار و هوش مصنوعی در مقایسه با انسان ها بسیار قابل پیش بینی تر، وفادارتر و قابل اعتمادتر هستند. این واقعیت غم انگیز همه چیز است، به ویژه امروز که بسیاری از متخصصان جوان از شغلی به شغل دیگر بدون توجه به افراد و کارهایی که می خواهند پشت سر بگذارند، می پرند.
به طور کلی، این احتمال وجود دارد که ChatGPT و سایر نرم افزارهای آموزش دیده با هوش مصنوعی به نقش خود در دنیای سئو ادامه دهند، اما نه در نقش یک نویسنده محتوا، بلکه بیشتر به ،وان ابزاری که می تواند به جمع آوری داده ها در تحقیق و تجزیه و تحلیل کمک کند.
غذای آماده کلیدی
ChatGPT است نه و هرگز تهدیدی برای متخصصان و متخصصان بسیار ماهر و آگاه در بازاریابی دیجیتال، به ویژه صنعت SEO باشد. ابزارهایی مانند این میتوانند به ما کمک کنند تا کارهای خستهکننده را آسانتر و کارآمدتر انجام دهیم، با این حال، استراتژی تصویر کلان همیشه باید توسط شخصی که در این حرفه استاد است هدایت شود.
منبع: https://seo-hacker.com/chatgpt-ai-for-ranking-google/