دسته‌ها
اخبار

ارزش نشانه گذاری طرحواره برای سازمان های مراقبت های بهداشتی


سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند عملکرد سئوی خود را افزایش دهند و به سرعت در جستجو برجسته شوند نشانه گذاری طرحواره.

با این حال، ایجاد و اجرای الف نشانه گذاری طرحواره استراتژی پیچیده و زمان بر است. تیم های سئو اغلب فاقد تخصص و منابع IT مورد نیاز برای استقرار و به روز رس، هستند نشانه گذاری طرحواره در مقیاس در سراسر وب سایت های خود.

بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه Schema Markup چیست و ارزشی که به سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌افزاید.

Schema Markup چیست؟

نشانه گذاری طرحواره، همچنین به ،وان داده های ساخت یافته شناخته می شود، استراتژی سئوی خاص است که به صفحات شما امکان می دهد در جستجو با نتایج غنی برجسته شوند.

نتایج غنی چیست؟

آنها نتایج جستجویی هستند که با اطلاعات اضافی مانند رتبه‌بندی، قیمت، سؤالات متداول، ویدیوها، تصاویر، تصاویر پزشک، مراحل نحوه انجام و غیره ظاهر می‌شوند.

اسناد گوگل بیش از 32 نتیجه غنی را تعریف می کند که می تو،د به آن برسید که به شما کمک می کند برجسته شوید.

بله، گوگل در واقع به شما می گوید که از داده های ساختاریافته برای کمک به درک محتوا و دستیابی به این نتایج استفاده کنید. در اینجا چند نتیجه غنی است که سازمان های مراقبت های بهداشتی می توانند به دست آورند.

نتیجه غنی شده Snippet را مرور کنید

نمونه ای از نتیجه غنی از قطعه بررسی برای سازمان های مراقبت های بهداشتی

نتیجه غنی از ویدیو

نمونه ای از نتیجه غنی ویدیویی برای سازمان های مراقبت های بهداشتی

نتیجه غنی از دستور غذا

ارزش نشانه گذاری طرحواره برای سازمان های مراقبت های بهداشتی - نتایج غنی از دستور العمل

تاثیر نشانه گذاری طرحواره بر سازمان های مراقبت های بهداشتی

این نتایج غنی می تواند به سایت شما کمک کند تا در نتایج جستجو متمایز شود و مشتریان شما را خوشحال کند. تأثیر این نتایج غنی را می توان از طریق کلیک روی وب سایت شما و قرار ملاقات های رزرو شده اندازه گیری کرد.

وقتی به خوبی انجام شود، نتایج غنی می تواند تجربه برند شما را در نتیجه جستجو به ارمغان بیاورد. برای اینکه به شما نشان دهیم این چگونه در یک سازمان بهداشت و درمان جان می گیرد، بیایید به شارپ بهداشت و درمان در سفر سن دیگو با برنامه Schema نگاهی بیندازیم.

سفر نشانه گذاری طرحواره شارپ بهداشت و درمان با برنامه طرحواره

شارپ بهداشت و درمانهدف این بود که “تجربه شارپ” را در جستجو گسترش دهد.

آنها می خواستند محتوای خود را در جستجوی Google به راحتی برای بیماران بالقوه و فعلی در دسترس قرار دهند و شارپ را برای پاسخگویی و ارائه منابع برای نیازهای بهداشتی آنها قرار دهند.

قبل از شراکت با Schema App، آنها قبلاً سعی کرده بودند تا Schema Markup را به تنهایی انجام دهند. با این حال، تیم SEO آنها این فرآیند را دستی و خسته کننده دانستند. بنابراین، آنها تصمیم گرفتند با Schema App شریک شوند تا اطلاعات غنی سایت خود را در نتیجه جستجو با Schema Markup زنده کنند.

برای بیماران فعلی آنها چگونه به نظر می رسد؟

با برنامه Schema، شارپ مراقبت‌های بهداشتی اکنون می‌تواند به سؤالات موجود در نتیجه جستجو درباره نحوه استفاده بیماران از آنها پاسخ دهد.MyHealth را دنبال کنیدابزاری برای پرداخت قبوض، رزرو قرار ملاقات یا ثبت نام برای یک رویداد.

شارپ بهداشت و درمان - نتیجه غنی پرسش‌های متداول MyHealth را دنبال کنید

تجربه برای بیماران جدید چیست؟

نتایج غنی از پرسش‌های متداول شارپ این امکان را برای بیماران جدید آسان می‌کند:

  • درباره پزشکان بیاموزید،
  • ایجاد رابطه از طریق ع، پزشک،
  • نشان دادن رتبه های پزشک برای ایجاد اعتماد، و
  • از طریق بخش سوالات متداول (FAQ) به سوالات کلیدی پاسخ دهید.

نتایج غنی از نمایه پزشک

این تجربیات از طریق استفاده شارپ از نشانه گذاری طرحواره و مشارکت آنها با برنامه Schema فعال می شوند.

به Rachael Jones، متخصص سئو در شارپ Healthcare گوش دهید چگونه داده های ساختاریافته بر سفر مشتری بیماران آنها تأثیر گذاشته است.

مزایای برنامه Schema برای سازمان های مراقبت های بهداشتی

1. نتایج قابل اندازه گیری

یکی از بهترین چیزها در مورد Schema Markup این است که قابل اندازه گیری است. این امر نشان دادن بازگشت سرمایه از کار شما با برنامه Schema را آسان می کند.

هنگامی که صفحات وب خود را با نشانه گذاری طرحواره بهینه می کنید و شروع به دستیابی به نتایج غنی می کنید، گزارش های کنسول جستجوی گوگل بر روی برداشت ها و کلیک هایی که به طور خاص از URL هایی که این نتایج تزئین شده را دریافت می کنند، به دست می آورید.

وقتی کار با Schema App را شروع می کنید، از اه، سازم، شما و اینکه موفقیت شما از کار شما با ما چگونه به نظر می رسد می پرسیم. ما اطمینان می‌دهیم که نتایج ملموسی برای نشان دادن اینکه نشانه‌گذاری طرحواره چگونه به اه، سازمان شما کمک می‌کند، دارید.

متداول ترین معیارها عبارتند از Impressions، Click ها و Click Through Rate از نتایج غنی به دست آمده در سایت شما. پس از دستیابی به این نتایج، ما به بهینه سازی استراتژی Schema Markup شما ادامه می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که محتوای شما با تغییر جهان SEO تکامل می یابد.

در طول تعامل ما با شما، تیم موفقیت مشتری ما چگونگی کمک به نشانه‌گذاری طرحواره شما را به اه، شما اندازه‌گیری می‌کند و استراتژی نشانه‌گذاری طرح‌واره شما را برای دریافت تاثیر دلخواه تغییر می‌دهد. این ما را در یک راستا نگه می دارد و ارزش را سه ماهه در سه ماهه تحویل می دهد. اگر اه، شما تغییر می کند، هدف ما نیز تغییر می کند.

این به تیم های بازاریابی اجازه می دهد تا به راحتی بازگشت سرمایه در تلاش های سئوی خود را ثابت کنند. به سادگی نشانه گذاری طرحواره را پیاده سازی کنید، و سپس کلیک های حاصل از نتایج غنی در جستجو را اندازه گیری کنید.

چگونه کلیک ها را به دلار تبدیل می کنید؟

اگر راهی برای ارتباط کلیک ها یا جلسات در وب سایت خود با قرار ملاقات های رزرو شده ندارید، می تو،د با مح،ه هزینه به ازای هر کلیک و ضرب آن در تعداد کلیک هایی که از نتایج غنی دریافت می کنید، مح،ه ساده تری انجام دهید. نتیجه تعداد دلارهایی است که از تبلیغات پولی پس انداز کرده اید، از طریق افزایش ترافیک ارگ،ک. مشتریان ما اغلب ROI بیشتر از 10X می بینند.

تعداد کلیک از نتایج غنی X میانگین CPC = ارزش کار انجام شده با Schema Markup & Schema App

2. حفظ استعداد از طریق چابکی

علاوه بر بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری از کلیک ها، برنامه Schema همچنین به سازمان های مراقبت های بهداشتی بازگشت سرمایه را از طریق افزودن چابکی به تیم هایشان ارائه می دهد.

چابکی برای موفقیت هر ،ب و کاری در قرن بیست و یکم حیاتی است.

مدیر عامل و بنیانگذار ما، مارتا ون برکل، به مدت 14 سال در سیسکو کار کرد. در روزهای اولیه، شرکت بر روی “انجام بهترین کار برای مشتری” تمرکز داشت و در عین حال تصمیمات تجاری درست را نیز اتخاذ می کرد. در نتیجه، مارتا می‌توانست چابک باشد و اقدامات سریعی انجام دهد که مشتریانش را خوشحال کرد. با گذشت زمان، شرکت بیش از حد بزرگ شد و چابکی خود را از دست داد و انجام کارها را دشوارتر کرد و در نتیجه مارتا سیسکو را ، کرد تا برنامه Schema را راه اندازی کند.

در نتیجه این تجربه در سیسکو، ما راه حل برنامه Schema خود را برای افزودن چابکی به تیم های SEO طراحی کرده ایم. با برنامه Schema، تیم های SEO دیگر نیازی به یادگیری نشانه گذاری طرحواره ندارند یا منتظر تیم های داخلی فناوری اطلاعات برای به روز رس، نشانه گذاری های طرحواره خود نیستند.

ابزار برجسته‌کننده برنامه Schema ما به تیم‌های SEO اجازه می‌دهد تا به سرعت نشانه‌گذاری طرحواره را بدون نیاز به نوشتن یک خط کد اجرا کنند. تیم‌های SEO می‌توانند به همراه تیم مدیران موفق مشتری متخصص ما به یک متخصص نشانه‌گذاری طرح دسترسی داشته باشند و به‌سرعت به‌روزرس،‌های نشانه‌گذاری طرحواره خود را انجام دهند.

هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که نتایج سه ماهه در سه ماهه را با سرعت و چابکی به مشتریان خود ارائه می دهیم. علاوه بر ارائه نتایج بیشتر، چابک ماندن می تواند به حفظ کارکنان نیز کمک کند.

هنگامی که تیم شما می بیند که استراتژی های نشانه گذاری طرحواره آنها در زمان کوتاهی به اجرا در می آیند، آنها با نتایج توانمند می شوند، که آنها را به ادامه عملکرد تشویق می کند. هنگامی که تیم ها به دلیل ناکارآمدی های عملیاتی عقب نشینی می کنند، می تواند باعث بی انگیزگی شود و منجر به حفظ کارکنان کمتر شود.

3. Value Cross عملکردی و به پزشکان خود را نشان دهید

بسیاری از مشتریان ما قبلاً سعی کرده اند به تنهایی نشانه گذاری طرحواره را انجام دهند.

متخصص سئو ساعت‌های بی‌شماری را صرف یادگیری نحوه نوشتن نشانه‌گذاری طرحواره (JSON-LD) صفحه به صفحه می‌کند، قبل از اینکه آن را به IT ارسال کند تا در صفحه پیاده‌سازی شود. با ابزار برجسته‌کننده برنامه Schema، تیم‌های SEO می‌توانند نشانه‌گذاری طرحواره (JSON-LD) را به صورت پویا در مقیاس تولید کنند و با چند کلیک آن‌ها را در سراسر صفحات مستقر کنند. آنها همچنین می توانند وابستگی خود را به تیم توسعه خود کاهش دهند و کار را به سرعت انجام دهند.

همکاری ما با برنامه Schema به ما اطمینان می دهد که این مؤلفه مهم استراتژی SEO ما در حال مدیریت است. داده هایی که ما توانستیم از این به دست آوریم عالی است. ارائه دهندگان دوست دارند ببینند لیست های علامت گذاری شده آنها در نتایج جستجو چقدر خوب به نظر می رسد. این گواه خوبی از کاری است که ما در پشت صحنه برای افزایش دید در بازار خود انجام می دهیم.”

جولی گلدشتاین دان، مدیر، تجربه بینش و تجزیه و تحلیل، سیستم بهداشت هنری فورد

کار با برنامه Schema

در برنامه Schema، ما یک راه حل علامت گذاری طرحواره سرتاسر ارائه می دهیم. ما شریک هستیم مراقبت های بهداشتی شبکه‌ها و سایر سازمان‌ها برای کمک به برجسته شدن محتوایشان در جستجو، و حمایت از ماموریت خود برای ارائه تجربه‌ای شگفت‌انگیز به مصرف‌کنندگان در سفر مراقبت‌های بهداشتی‌شان، با سهولت و مقیاس.

آیا آماده شروع به گرفتن نتایج از Schema Markup هستید؟

مارتا مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Schema App است. برنامه Schema یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند. او یکی از اعضای فعال جامعه بهینه‌سازی موتورهای جستجو است و کاری که از طریق برنامه Schema انجام می‌دهد به برندهای سراسر جهان کمک می‌کند تا عملکرد جستجوی ارگ،ک خود را بهبود بخشند.


منبع: https://www.schemaapp.com/schema-markup/value-of-schema-markup-to-healthcare-،izations/