7 مشکل رایج سئو در یک وب سایت جدید (+ نحوه حل آنها)
انتشار: بهمن 03، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

7 مشکل رایج سئو در یک وب سایت جدید (+ نحوه حل آنها)


آیا می خواهید یک وب سایت جدید راه اندازی کنید اما نمی د،د که آیا مشکلات رایج سئو وجود دارد که باید قبل از شروع به کار آن را اصلاح کنید؟ اگر بله، پس شما در جای درستی هستید!

بهینه سازی جستجو بدون شک موثرترین روش برای ارتقا سریع برند شماست. این یک استراتژی کلیدی برای بهبود دید، افزایش فروش و هدایت ترافیک است.

نیاز به مدرک؟ خوب، اینجاست: ،ن زده شده 68% تمام تجربیات آنلاین با گوگل یا موتور جستجوی دیگر شروع می شود.

واضح است که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) می تواند دید را افزایش دهد و منجر به افزایش فروش و تعامل شود که برای مشاغل جدید ضروری است. با این حال، رقابت با دیگر، که در تلاش برای ،ب رتبه های بالا و پایبندی به بهترین شیوه های سئو هستند، اغلب چالش برانگیزتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. امروز، من قصد دارم در مورد 7 مشکل رایج سئو که یک صاحب وب سایت جدید با آن مواجه است و اینکه چگونه می تو،د کارها را درست کنید، بحث کنم.

بیایید شروع کنیم!

1. تحقیقات ضعیف کلمات کلیدی

بیایید یک چیز را روشن کنیم: اگر ند،د که چه ،ی را هدف قرار می دهید یا آنها به دنبال چه چیزی هستند، تقریباً غیرممکن است که رتبه بندی کنید. تحقیق بد کلمه کلیدی منجر به محتوای نامربوط می شود، که به م،ای مخاطبی است که درگیر نیست یا وجود ندارد.

من پیشنهاد می کنم با تعریف پرسونای ،یدار دقیق شروع کنید، که اساساً پروفایل های خیالی هستند که اه، و نقاط دردناک مخاطبان شما را مشخص می کنند. اگر می د،د مخاطبان شما چه می خواهند، چه نیازهایی دارند و به دنبال آن ها به صورت آنلاین هستند، شانس بسیار بیشتری برای جذب افراد در سایت خود خواهید داشت.

هنگامی که پرسونای خود را ایجاد کردید، در اینجا سه \u200b\u200bکاری وجود دارد که باید انجام دهید:

  • کلمات کلیدی مرتبط و قابل کلیک با حجم جستجوی بالا را انتخاب کنید، به ویژه آنهایی که با ،ب و کار یا محصولات شما مرتبط هستند.
  • از کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید که عبارات جستجوی بسیار خاصی هستند، مانند "بهترین نرم افزار حسابداری برای یک تجارت کوچک". کلمات کلیدی دم بلند شما بر اساس موقعیت خاص شما متفاوت خواهد بود.
  • بهینه سازی برای جستجوی صوتی باور کنید یا نه، بیشتر از 50 درصد از ،یداران ایالات متحده از جستجوی صوتی روزانه استفاده کنید. شما می خواهید کلمات کلیدی مکالمه ای را که با نحوه صحبت طبیعی افراد مطابقت دارد، اضافه کنید.

کلمات کلیدی دم دراز

منبع: WordStream

هنگامی که کلمات کلیدی متن، با هدف مخاطبان خود را بررسی می کنید، پایه محکمی برای استراتژی سئو خود خواهید ساخت. این یک راه عالی برای رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجو است.

2. معماری ضعیف سایت

اگر کاربران نتوانند به راحتی در سایت شما پیمایش کنند، شانس بسیار خوبی وجود دارد که بدون اقدامی آن را ، کنند. به این دلیل که یک ساختار بد می تواند مخاطبان شما را گیج کند، که باعث افزایش نرخ پرش می شود. این زم، است که کاربر بدون پیمایش به صفحه دوم صفحه ای را که در آن فرود می آید ، می کند.

وقتی این اتفاق می افتد، گوگل آن را به ،وان یک سیگنال منفی می بیند و دید شما را کاهش می دهد. در حالی که من می دانم که این به نظر خوب نیست، راه هایی برای جلوگیری از این اشتباه رایج وجود دارد.

ابتدا یک ساختار سایت واضح و منطقی ایجاد کنید که برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو آسان باشد. سپس، به طور استراتژیک از منوها، صفحات فرود و سایر نشانه ها در سراسر سایت خود استفاده کنید.

شما همچنین می خواهید صفحات و پست های کلیدی خود را دسته بندی کنید، بنابراین همه آنها برای خوانندگان منطقی هستند. به ،وان مثال، وبلاگ شما باید دسته ها و بر،ب های مختلفی داشته باشد. به این ترتیب، افراد می توانند به طور طبیعی از یک مقاله به مقاله دیگر حرکت کنند.

چیدمان اولیه وب سایت

منبع: EduPointBD

همچنین باید URL ها را بر،ب گذاری کنید تا موتورهای جستجو متوجه نکته اصلی هر صفحه شوند. این مرحله به موتورهای جستجو کمک می کند تا هدف محتوای شما را درک کنند.

راه دیگر برای بهبود ساختار خود استفاده از لینک های داخلی فراوان است. چند پیوند مرتبط و من،، یافتن محتوای جدید در سایت شما را برای بازدیدکنندگان بسیار آسان می کند، که زمان اقامت آنها را بهبود می بخشد.

در نهایت، هدف این است که معماری سایت خود را دقیق تنظیم کنید و بهترین تجربه ممکن را برای همه ایجاد کنید تا آنها بمانند، مشتری شوند و از طریق اقدامات خود به گوگل بفهمانند که سایت شما ارزش وقت جستجوگران را دارد.

3. زمان بارگذاری کند

اگر بارگذاری سایت شما برای همیشه طول می کشد، احتمال زیادی وجود دارد که بر موقعیت جستجوی شما تأثیر بگذارد. در حالی که کارشناسان گوگل بیان کرده اند تا آنجایی که به ،نده های جستجو مربوط می شود، تأثیر جزئی دارد، به طور جدی بر تجربه کاربر متوسط \u200b\u200bتأثیر می گذارد.

برای زمینه، تحقیقات نشان می دهد که 53٪ از کاربران احتمالاً یک سایت را اگر بیش از سه ث،ه طول بکشد، ، می کنند. این بدان م،است که شما تعداد زیادی از مشتریان بالقوه و مش،ین ایمیل را از دست می دهید.

منبع: ThinkwithGoogle

خبر خوب این است که اگر بد،د چه کاری باید انجام دهید، به سرعت زمان بارگذاری را بهبود می دهید.

یک مکان عالی برای شروع است کش ، سایت شما. این به این م،ی است که پس از اینکه شخصی برای اولین بار از سایت شما بازدید کرد، در آینده بسیار سریعتر بارگیری می شود زیرا نسخه ای که ا،راً بارگذاری شده از قبل ذخیره شده و آماده استفاده است.

من همچنین پیشنهاد می کنم از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای توزیع محتوای خود در چندین سرور وب استفاده کنید. این امر زمان بارگذاری سریع تری را برای کاربران تضمین می کند، صرف نظر از محل زندگی آنها، که برای فروش جه، بسیار مهم است.

این تغییرات کوچک اما م،ی دار منجر به یک سایت سریعتر و باریک تر می شود.

این ایده خوبی است که از ابزار خود گوگل استفاده کنید، PageS،d \u200b\u200bInsights، برای ارزیابی عملکرد شما و شناسایی زمینه های بهبود.

4. نادیده گرفتن ویژگی های ضروری SEO

متأسفانه، بسیاری از صاحبان وب سایت های جدید اصول سئو، مانند متا تگ ها، توضیحات و نشانه گذاری طرحواره را فراموش می کنند. عدم اجرای این سه ویژگی به تنهایی باعث می شود که موتورهای جستجو درک کنند که سایت شما در مورد چیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، حتما از ویژگی های اصلی سئو در هر صفحه استفاده کنید.

به ،وان مثال، هر بخش از سایت شما باید ،اوین متا و توضیحات شفافی داشته باشد. از ،اوین و توضیحات کوتاه و جذاب استفاده کنید که شامل کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد تا افراد و موتورهای جستجو راحت تر شما را پیدا کنند.

Schema Markup به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای سایت جدید شما را با دقت بیشتری درک کنند. حتی ممکن است سایت شما را واجد شرایط برای قطعه های غنی کند و دید را بهبود بخشد.

بیایید به یک مثال نگاه کنیم تا بتو،د خودتان متوجه شوید که این کار چقدر می تواند بر ترافیک و تعامل داشته باشد:


منبع: اسکرین شات توسط کاربر

ع، بالا نظرات، قیمت، وضعیت تحویل، سهام و سیاست بازگشت را نشان می دهد که همگی به دلیل نشانه گذاری طرحواره وجود دارند. مشتریان قبل از کلیک ، دقیقاً می دانند چه اتفاقی می افتد، و این باعث می شود آنها بمانند و مشتری شوند.

در همین حال، این داده ها به ،نده های جستجو زمینه بیشتری در اطراف صفحه شما می دهد تا بدانند چگونه سایت شما را رتبه بندی کنند.

در مرحله بعد، در پست های وبلاگ، صفحات فرود و سایر بخش های سایت خود، از بر،ب های سرفصل ها مانند H1، H2 و غیره استفاده کنید، تا محتوای شما سازمان دهی شده باشد، خواندن آن آسان باشد و به راحتی درگیر شود. این یک راه عالی برای جلوگیری از جهش زود هنگام افراد است.

اینها فقط ویژگی های ضروری SEO هستند که نه تنها دید جستجوی شما را افزایش می دهند، بلکه سایت شما را برای مشتریان احتمالی و موتورهای جستجو جذاب تر می کنند.

5. بهینه سازی تصاویر

تصاویر کمک می کنند تا مخاطبان شما به سایت شما علاقه مند شوند، اما اگر بهینه نباشند، می توانند سرعت کار را کاهش دهند، که همانطور که می د،م به سئو سایت شما آسیب می رساند.

اما به یاد داشته باشید، این بسیار بیشتر از یک تغییر اندازه ساده است. در اینجا چند نکته برای یادآوری وجود دارد:

  • فشرده سازی تصاویر بسیار مهم است تا بتو،د حجم فایل را بدون کاهش کیفیت کاهش دهید. این مرحله چند ث،ه طول می کشد اما می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد داشته باشد.
  • متن جایگزین را به هر تصویر اضافه کنید. شما می خواهید آنچه را که در حال وقوع است به گونه ای توصیف کنید که شامل کلمات کلیدی و جزئیات باشد. این به کاربران کم بینا کمک می کند و همچنین درک موتورهای جستجو را بهبود می بخشد.
  • ویدیوهای خود را خارج از سایت آپلود کنید. اگر ویدیوهایی در سایت خود داشته باشید، سرعت آن بسیار سریع شروع می شود. بهترین کار در اینجا این است که ویدیوهای خود را در یوتیوب آپلود کنید. این نه تنها به دسترسی شما کمک می کند، بلکه به شما این امکان را می دهد که ویدیو را بدون نیاز به مقدار زیادی حافظه اضافی در سایت خود جاسازی کنید.
  • تصاویری که به خوبی بهینه شده اند، تجربه کاربری بهتر و زمان بارگذاری سریعتر را به ارمغان می آورند و حتی ممکن است در جستجوهای تصویر رتبه بندی شوند تا ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت کنند.

6. فقدان محتوای با کیفیت بالا

بدون محتوای ارزشمند و جالب در سایت شما، کاربران هیچ دلیلی برای ماندن نخواهند داشت و موتورهای جستجو برای ایند، ، کار کمی خواهند داشت.

اما محتوای خوب را به طور منظم ایجاد کنید، و می تو،د انتظار نتایج بسیار چشمگیر را داشته باشید. در اینجا برخی از داده ها وجود دارد تا بتو،د ببینید محتوای یکنواخت و با ارزش چگونه به مشتریان بیشتر تبدیل می شود:

منبع: بلاگ ستمگر

واضح است که محتوای خوب برای ایجاد قدرت در چشم مخاطبان و بهبود استراتژی سئوی شما بسیار مهم است. با در نظر گرفتن این موضوع، شما به برنامه ای نیاز دارید که محتوای با کیفیت بالا سنگ بنای برند شما باشد.

این شامل انتشار پست های وبلاگ به طور منظم در مورد موضوعاتی است که برای مخاطبان شما مهم است. به شخصیت های ،یدار خود مراجعه کنید و شرط می بندم می تو،د موضوعات زیادی برای نوشتن پیدا کنید.

شما همچنین می خواهید محتوای بصری زیادی مانند ویدیوها، اینفوگرافیک ها و راهنماهای بصری ایجاد کنید و به نمایش بگذارید. این مرحله بسیار مهم است زیرا تصاویر بصری برآورد شده است 50 بار به احتمال زیاد ترافیک ارگ،ک را نسبت به پست های متنی ساده هدایت می کند.

هنگامی که شروع به رشد پایگاه مشتری خود کردید، شروع به فکر ، در مورد مطالعات موردی و انواع دیگر محتوا کنید که به شما کمک می کند با استفاده از تجربیات برخی از اولین مشتریان خود، با بازدیدکنندگان جدید اعتماد کنید.

شکی نیست که محتوا اساس سئو است. بنابراین، روی محتوای خوب سرمایه گذاری کنید و مخاطبان خود را درگیر نگه دارید و در عین حال به موتورهای جستجو نشان دهید که سایت شما ارزشمند است.

7. بدون گزینه اشتراک گذاری اجتماعی

همانطور که من می بینم، اگر سایت شما دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را در صفحات فرود محتوا و محصول شما نداشته باشد، در معرض قرار گرفتن رایگان از دست خواهید داد.

فرض کنید شخصی تصمیم می گیرد که واقعاً آ،ین پست وبلاگ شما را دوست دارد. آن ها تصمیم می گیرند آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، که اتفاقاً یکی از آن ها یک تأثیرگذار در صنعت با طرفداران بسیار قابل توجهی است. آنها مقاله شما را به اشتراک می گذارند و ناگهان هزاران نفر به وب سایت شما نگاه می کنند. این قدرت شگفت انگیز رسانه های اجتماعی است.

می تو،د انتخاب کنید که دکمه های خود را هر کجا که دوست دارید اضافه کنید، اما ما متوجه شده ایم که قرار دادن آن ها در بالای صفحه، بسیار شبیه به نمونه زیر، باعث می شود افراد به محض شروع خواندن، آن ها را به اشتراک بگذارند.

منبع: GrooveHQ

بنابراین، مطمئن شوید که این کار را برای مردم آسان کنید مطالب خود را به اشتراک بگذارید در فیس بوک، ای، (توئیتر)، اینستاگرام، تیک تاک و هر جای دیگری که مخاطبان شما وقت می گذرانند.

فراتر از جذب افراد به سایت شما، سیگنال های اجتماعی ایجاد اعتماد با همه را آسان تر می کند. به این موضوع فکر کنید: اگر ببینید که آن ها با مشتریان دیگر صحبت می کنند و در جامعه مشارکت دارند، احتمالاً از یک ،ب وکار ،ید می کنید، درست است؟

افکار نهایی

سئو کار کندی است و تسلط بر آن زمان می برد. اگر می خواهید سایت خود را به سطح بالاتری ببرید، باید صبور، ثابت و مایل به یادگیری باشید.

شناسایی زودهنگام مسائل و اصلاح آنها به شما کمک می کند تا به تدریج نتایج جستجوی خود را بهبود ببخشید و یک پایه سئو عالی داشته باشید که به سایت شما در آینده ترافیک و اعتبار می بخشد.

صرف نظر از اینکه صاحب ،ب و کار جدیدی هستید یا حتی فقط یک بازاریاب که به دنبال بهبود هستید، روی بهترین روش هایی که امروز بحث می شود، سرمایه گذاری کنید، و من معتقدم که موفق خواهید شد.

برای اطلاع از اخبار دیجیتال مارکتینگ، وبلاگ ما را بررسی کنید. برای رزرو ،ت با شماره 866-208-3095 تماس بگیرید یا از اینجا با ما تماس بگیرید.



منبع: https://www.techwyse.com/blog/search-engine-optimization/7-common-seo-issues-on-a-new-website-،w-to-resolve-them