شما در یک پیچ و خم گیر کرده اید و تمام چرخش های ممکن را امتحان کرده اید، اما راهی برای ،وج وجود ندارد.
این همان چیزی است که مغز ما گاهی اوقات احساس میکند و اگر سعی نکردهاید به دلیل ناامیدی از استراتژی محتوای خود، سر خود را به صفحهکلید بکوبید، خواندن این مطلب کاری ندارید.
بله، حتی من آن روزها را دارم که ،یبی از سئو و خواسته های فنی مشتری در استراتژی محتوای شما مانند یک پازل حل نشدنی به نظر می رسد.
بنابراین در اینجا 5 نکته وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی استراتژی محتوای خود رعایت کنید تا دیگر نیازی به آسیب رساندن به صفحه کلید خود نداشته باشید. شما رتبه بندی می کنید و همچنین بهترین محتوای ممکن را برای مشتری و خوانندگان خود ارائه می دهید – برنده، برنده و برنده شوید.
اهمیت استراتژی محتوای سئو قوی
قبل از هر چیز، مهم است که اذعان کنیم که محتوای با کیفیت یکی از اجزای تعیین کننده استراتژی سئو است. محتوای عالی همراه با تلاش های سئو همیشه ستون فقرات هر کمپین موفقی بوده است. صرف نظر از سایر روش های استاندارد سئو – اگر محتوای شما به اندازه کافی برای گوگل خوب نیست، وب سایت شما به اندازه کافی برای رتبه بندی خوب نیست.
راه های تنظیم یک استراتژی محتوای سئو موثر
تحقیقات کلیدواژه را بیش از هر چیز دیگری انجام دهید
تحقیق کلمات کلیدی مانند تخم مرغ در املت شماست – همه مواد شما بدون آن با هم ،یب نمی شوند. هرگز بدون جمع آوری کلمات کلیدی خود شروع به ساخت استراتژی محتوای سئو نکنید. کلمات کلیدی شما پایه و اساس هر نوع محتوایی خواهد بود که در صفحات وب خود منتشر می کنید. هنگام انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی، مهم است که این دستورالعمل ها را در نظر داشته باشید:
- از کلمات کلیدی استفاده کنید که مخاطب هدف شما را تایید کند
- از ارتباط کلمه کلیدی با وب سایت خود اطمینان حاصل کنید
- هدف جستجوی هر کلمه کلیدی در لیست را درک کنید
- فقط کلمات کلیدی را در نظر بگیرید که حجم جستجوی ماهانه خوبی دارند
درباره جدیدترین ها بیشتر بد،د شیوه های تحقیق کلمه کلیدی!
فرصت های محتوای سئوی وب سایت را شناسایی کنید
این یک روش نسبتاً عمومی سئو است که تمام انتشارات محتوای خود را به ،وان وبلاگ برای وب سایت خود اختصاص دهید. در حالی که ثابت میکند که این استراتژی محتوای سئوی خاص هنوز در جذب ترافیک وب سایت بسیار مؤثر است، آیا اگر بتو،د آن ترافیک را مستقیماً به صفحاتی که امکان تبدیل بالاتری دارند جذب کنید، ایدهآل نیست؟
یک سایت تجارت الکترونیک با یک صفحه وب که صرفاً لیست محصولات را به ،وان محتوای خود نمایش می دهد تصور کنید.
با گنجاندن یک نوع اطلاعات پرسشهای متداول (FAQ)، به آن صفحه اجازه میدهیم تا کلمات کلیدی من، سئو را هدف قرار دهد و شانس آن را برای حضور آنلاین قوی داشته باشد.
این نمونه ای از “فرصت محتوای سئو” در وب سایت شما است. به جای اینکه صرفاً مقالات وبلاگ را منتشر کنید، می تو،د تلاش های نوشتن خود را به صفحاتی هدایت کنید که فرصتی برای هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی وجود دارد.
شما می تو،د این فرصت های محتوای سئو را عمدتاً با تجزیه و تحلیل نتایج جستجو و شناسایی نوع صفحاتی که رتبه بندی می کنند شناسایی کنید. به ،وان مثال- هنگام جستجوی عبارت اسکوتر برقی، نتیجه جستجو لیست محصولات را برمی گرداند. بنابراین، شانس بالاتری برای رتبه بندی صفحه ای که عمدتاً محصولات را نشان می دهد، وجود دارد. که آن را به یک هدف خوب برای محتوای اضافی تبدیل می کند.
محتوای خود را انس، نگه دارید
محتوای خود را برای کاربران بسازید.
افزایش محبوبیت محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی به صفحات وب اجازه داد تا در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشند. این امر منجر به ارائه مقالات غیرطبیعی به کاربران شد. در نتیجه، گوگل به انتشار بهروزرس،های الگوریتمی که رتبهبندی این صفحات را مجازات میکند، ادامه میدهد.
بسیار مهم است که در استراتژی محتوای سئوی خود به نحوه نگارش مقالات توجه داشته باشید. همیشه به خاطر داشته باشید که اطلاعات را به گونه ای ارائه کنید که قابل هضم و به راحتی برای خوانندگان قابل درک باشد. این نه تنها به دور نگه داشتن چشمان گوگل از شما کمک می کند، بلکه حفظ کاربر را نیز افزایش می دهد.
استراتژی محتوای رقیب خود را بشناسید
در هر بازی با ورق، دانستن اینکه حریفان شما با چه دستی بازی می کنند، یک مزیت دارد. همین مفهوم در هنگام ایجاد استراتژی محتوای SEO شما نیز صدق می کند. رقبای شما کار را انجام داده اند، پس چرا از آنها درس نگیرید؟
توجه به اجرای محتوای رقبای شما در صفحات وب، موضوعاتی که در وبلاگ خود منتشر می کنند، و نحوه ساختاربندی محتوای خود می تواند به شما ایده دهد که چگونه می تو،د استراتژی محتوای خود را بهبود بخشید.
ابزاری که من عمدتاً برای سنجش رقابتم از آن استفاده می کنم این است ابزار تحقیق رقابتی رتبه بندی SE.
این به من اجازه می دهد تا ببینم آنها از چه کلمات کلیدی ارگ،کی در وب سایت خود استفاده می کنند، علاوه بر اینکه به صورت دستی در محتوای آنها مرور می کنم.
تا جایی که لازم است بهینه سازی کنید
بیایید فرض کنیم که شما قبلاً انتشار محتوای خود را آغاز کرده اید – تنها راه برای حفظ و بهبود کیفیت آن، انجام منظم بهینه سازی سئو در صفحه است. نه تنها می تواند به ،وان راه حلی برای تغییرات رتبه بندی عمل کند، بلکه به شما امکان می دهد در محتوایی که در وب سایت خود دارید انعطاف پذیر باشید.
در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انجام بهینه سازی سئو داخلی در نظر بگیرید:
- با اطمینان از استفاده من، از کلمات کلیدی در فاکتورهای سئو مانند بر،بهای ،وان، توضیحات متا، سرفصلها و موارد مشابه، کیفیت فاکتورهای سئو را که در صفحات خود پیادهسازی میشوند، حفظ کنید.
- به دنبال فرصت هایی برای بهبود/به روز رس، محتوای موجود باشید – مانند افزایش استفاده از کلمه کلیدی و درک محتوا.
- برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان، به مشکلات UI/UX موجود اشاره و تصحیح کنید
- از شیوه های نمایه سازی من، مانند روبات های من، و پیاده سازی نقشه سایت که دید وب سایت را تضمین می کند.
غذای آماده کلیدی
صادقانه راه های زیادی وجود دارد که می تو،د به محتوای وب سایت خود نزدیک شوید. اما به جای اینکه خود را با اطلاعات زیاد کنید، یادگیری این 5 راه برای ایجاد یک استراتژی محتوای سئوی قوی می تواند به شما اجازه دهد تا روی اصول اولیه تمرکز کنید. تنها در این صورت است که می تو،د سایر روش های سئو را که می توانند به شما در تدوین یک کمپین سئو موفق کمک کنند، شروع کنید.
اگر می خواهید درباره بازاریابی محتوا اطلاعات بیشتری ،ب کنید، راهنمای ما را در این زمینه بررسی کنید چگونه مطالب خود را بنویسیم!
منبع: https://seo-hacker.com/easy-ways-to-building-an-seo-content-strategy/