دسته‌ها
اخبار

12 راه برای افزایش ترافیک وب سایت با بهینه سازی پست ها در سال 2022


بیاموزید که چگونه ترافیک وب سایت خود را با بهینه سازی پست ها در سال 2022 افزایش دهید. این راهنما هر آنچه را که باید در مورد بهینه سازی پست های موجود برای افزایش ترافیک وب سایت بد،د را به شما می گوید.

چرا پست ها را بهینه کنیم؟

بهینه‌سازی پست‌ها برای هر استراتژی سئو ضروری است، زیرا این شانس را افزایش می‌دهد که بازدیدکنندگان پست شما را در صفحه اول گوگل یا سایر موتورهای جستجو ببینند. همچنین به جذب ترافیک بیشتر به سایت شما کمک می کند.

این مقاله نحوه استفاده از آ،ین تکنیک های گوگل برای هدایت ترافیک ارگ،ک به سایت خود را توضیح می دهد.

برای افزایش ترافیک وبلاگ و رتبه بندی سئو، به روز رس، مقاله موجود شما به جای تمرکز بر مقاله جدید یک ایده عالی است. شما می تو،د با رعایت تمام استانداردهای سئو، تازگی را به مقاله موجود خود بیاورید.

مدل تازگی چیست؟

در نوامبر 2011، گوگل به‌روزرس، الگوریتمی به نام Freshness را برای موتورهای جستجو اعلام کرد تا برای محتوای پرطرفدار، به‌روزرس،‌های مکرر و موارد معمول رتبه بهتری ،ب کند.

این وب سایت می تواند بر اساس آ،ین به روز رس، آنها رتبه بندی کند. بنابراین، اگر می خواهید بازدیدکنندگان بیشتری از وب سایت شما بازدید کنند، باید آن را مرتباً به روز کنید!

در این پست بیایید راه های ممکن برای افزایش ترافیک وب سایت خود را با بهینه سازی پست های موجود ببینیم.

بهینه سازی محتوا چیست؟

بهینه‌سازی محتوا از تکنیک‌های سئو برای بهبود محتوای وب‌سایت، از جمله موتورهای جستجو و صفحه، برای فهرست‌بندی و رتبه‌بندی بهتر وب‌سایت استفاده می‌کند.

این یکی از راه های اصلی جذب ترافیک به وب سایت یا وبلاگ شما است. این شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که برای خوانندگان جالب خواهد بود.

بهینه سازی محتوای موجود

بهینه سازی محتوای موجود باعث بهبود قابلیت استفاده و اثربخشی یک پست می شود. یک پست بهینه شده برای قابلیت استفاده می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا اطلاعات مورد نیاز بازدیدکنندگان را در یک وب سایت پیدا کنند.

فرض کنید علاقه مند به بهبود محتوای خود هستید. در این صورت، باید بد،د که چه نوع محتوایی قبلاً بهینه شده است، رقبای شما در کجا محتوای خود را بهینه می کنند و برای بهینه سازی محتوای شما چه چیزی لازم است.

نحوه بهینه سازی محتوای موجود

برای بهینه سازی محتوای موجود، ابتدا باید بد،د چه دارایی های محتوایی دارید و چه چیزی کار می کند و کار نمی کند. چهار مرحله را برای بهینه سازی محتوای موجود خود در نظر داشته باشید

  • محتوای با پتانسیل بالا را شناسایی کنید
  • موضوعات محتوا را کشف کنید
  • موضوعات محتوای موجود را گسترش دهید
  • محتوای خود را بهینه کنید

اطمینان از بهینه سازی صفحات محتوا بر اساس رتبه بندی قبلی، تعداد رتبه بندی کلمات کلیدی و رشد آتی آنها ضروری است.

مزایای بهینه سازی پست های وبلاگ

منبع تصویر

رتبه بندی سئو

سئو یک راه قابل توجه برای افزایش ترافیک شما و افزایش فروش. در حالی که داشتن یک جریان ثابت از محتوای جدید عالی است، اما همیشه موثر نیست.

در عوض، می‌تو،د با به‌روزرس، مداوم محتوای موجود، یا با افزودن محتوای تازه به پست خود یا به‌روزرس، آن با سئوی بهبودیافته، رتبه سئوی خود را بهبود بخشید.

صرفه جویی در زمان

اگر زمان زیادی را صرف ایجاد محتوای جدید برای وبلاگ یا وب سایت خود کنید، متوجه خواهید شد که بهینه سازی محتوای موجود برای افزایش رتبه خود آسان تر و سریع تر است.

به این ترتیب در زمان و هزینه تولید محتوای جدید صرفه جویی خواهید کرد.

ساخت اقتدار

اگر پست های زیادی دارید، ضروری است که هر کدام مورد توجه قرار گیرند و تا حد امکان به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند. برای به دست آوردن ترافیک بیشتر، باید اقتدار ایجاد کنید.

اعتبار کیفیت یک وب سایت است که به بازدیدکنندگان شما می گوید خوب است. می‌تو،د با ایجاد یا به‌روزرس، محتوای موجود، نوشتن مقالات با کیفیت بالا و پیوند دادن به سایت‌های معتبر، اعتبار ایجاد کنید.

بک لینک های بیشتر

بک لینک ها لینک هایی هستند که از یک وب سایت خارجی به وب سایت شما اشاره می کنند.

هنگامی که یک موتور جستجو بک لینک های با کیفیت بالا را در یک صفحه پیدا می کند، آن صفحه را بالاتر می برد.

بنابراین، دریافت بک لینک بیشتر در پست شما به سئوی شما کمک می کند و آن را برای موتورهای جستجو بیشتر قابل مشاهده می کند.

ایجاد وفاداری خواننده

اگر پست موجود خود را بهینه کنید، بسیاری از بازدیدکنندگان و خوانندگان وفادار برای خواندن مطالب شما باز خواهند گشت. اما اگر به‌روزرس،‌های زیادی را بدون ارزش برای خوانندگان خود پست کنید، ممکن است آنها را از دست بدهید. بنابراین، هنگامی که پست موجود را بهینه می کنید، باید به این فکر کنید که چگونه اطلاعات ارزشمندی را برای خوانندگان خود ارائه دهید.

شما می تو،د این کار را با ارائه چیزی که به آنها نیاز دارند انجام دهید. می‌تو،د با بهینه‌سازی پست‌های موجود به جای ایجاد پست‌های جدید، به سرعت وفاداری خواننده را افزایش دهید.

12 راه برای افزایش ترافیک با بهینه سازی پست ها

منبع تصویر

تحقیق کنید و عمق بیشتری اضافه کنید

تحقیق در مورد موضوع و افزودن عمق هر چه بیشتر برای بهینه سازی محتوای موجود شما به رتبه بندی سئو کمک می کند.

با تحقیق زیاد می تو،د به سوالات کاربران خود پاسخ دهید. این همچنین به کاربران و جستجوگران کمک می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما بیابند.

شما همچنین به دانش خوبی در مورد آنچه در حال حاضر وجود دارد و جایی که می تو،د چیزی اضافه کنید نیاز دارید. برای ویرایش محتوای موجود، باید عمیق تر در موضوع غوطه ور شوید. جزئیات بیشتری درباره موضوع اضافه کنید یا نحوه سازماندهی اطلاعات خود را بهبود بخشید.

اضافه ، کلمات کلیدی جدید

افزودن کلمات کلیدی به بهبود رتبه صفحات وب شما کمک می کند. وقتی کلمات کلیدی جدیدی را به محتوای موجود در وب سایت خود اضافه می کنید، به گوگل کمک می کنید تا موضوع وب سایت شما را بهتر درک کند.

به این ترتیب گوگل می تواند به افراد کمک کند تا وب سایت شما را پیدا کنند. این یک راه آسان برای افزایش رتبه شما است، و همچنین می تو،د بفهمید که افراد به دنبال چه چیزی هستند.

سوالات متداول را اضافه کنید

این یک راه عالی برای نگه داشتن کاربران در سایت شما با افزودن سوالات متداول به محتوای موجود شما است.

هنگامی که یک پرسش مرتبط با محتوای خود را وارد می کنید، می تو،د سؤالاتی را که افراد جستجو می کنند در بخش «افراد همچنین می پرسند» گوگل بیابید. سپس این به اضافه ، سؤالات متداول به وب سایت شما کمک می کند.

تگ های متا را به روز کنید

هر بار که صفحه ای را در وب سایت خود اضافه یا تغییر می دهید، به روز رس، متا تگ ها در هر صفحه ضروری است. متا تگ ها نامرئی هستند. آنها توضیح می دهند که صفحه درباره چه چیزی است تا موتورهای جستجو بتوانند صفحه را پیدا کنند.

این یکی از مهمترین کارهایی است که باید هنگام بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو انجام دهید. یافتن و خواندن وب سایت شما برای ،کبوت های موتورهای جستجو آسان تر می شود.

تطابق هدف جستجو را بهبود بخشید

تطابق هدف جستجو فرآیند شناسایی هدف کاربر هنگام جستجوی چیزی در وب است.

این مهم است زیرا به شما می گوید که یک نفر در تلاش است چه نوع جستجویی را حل کند و به شما امکان می دهد نتایج مرتبط را به آنها نشان دهید.

اگر هدف یک کلمه دقیق در عبارت جستجو یا یک کلمه کلیدی مرتبط با هدف جستجو باشد، هدف جستجو مطابقت دارد. برای مثال، اگر کاربری برای «بهینه‌سازی پست‌ها» جستجو می‌کند، هدف «بهینه‌سازی پست‌ها» است و تطابق کامل است.

لینک های داخلی اضافه کنید

افزودن لینک های داخلی به صفحه برای سئو بسیار مهم است. اگر در یک صفحه پیوندی دارید که به صفحه دیگری در همان سایت اشاره می کند، به آن پیوند داخلی می گویند. آنها دو صفحه مرتبط را به هم متصل می کنند. صفحه ای که از آن لینک می دهید صفحه منبع نامیده می شود.

به ،وان مثال، اگر صفحه ای در مورد “چگونه امنیت وردپرس را بهبود ببخشیم” و صفحه دیگری در مورد “افزونه های امنیتی وردپرس، ممکن است از صفحه اول به صفحه دوم پیوند ایجاد کنید.

این به خوانندگان کمک می کند تا با کلیک بر روی پیوند بین صفحات حرکت کنند.

سایتی با لینک های داخلی زیاد بهتر از سایتی با تعداد کمی است. آنها به سایت شما قدرت بیشتری در موتور جستجو می دهند.

پیوندهای تحقیقاتی جدید

پست‌های شما باید حاوی پیوندهایی به تحقیقات جدید از سایر وب‌سایت‌هایی باشد که در پست‌های قبلی شما گنجانده نشده‌اند، تا زم، که این تحقیق نظر شما را تأیید کند.

اگر چیز جدیدی در مورد موضوعی پیدا کردید، می تو،د از یک بر،ب با “جدید” در متن پیوند استفاده کنید. این به افراد اجازه می دهد تا ببینند آیا تحقیق جدیدی در مورد پست شما وجود دارد یا خیر و تصمیم می گیرند که آیا می خواهند آن را بخوانند یا خیر.

لینک های ش،ته را حذف کنید

گاهی اوقات، وقتی لینکی را ارسال می کنید، مرورگر به دلایلی نمی تواند صفحه را پیدا کند. فقط می گوید “404 یافت نشد” یا مشابه. این بدان م،ی است که پیوند شما ،اب است و هیچ ، نمی تواند صفحه ای را که می خواهید به آن پیوند دهید پیدا کند.

در این صورت لینک کار نمی کند و باید فورا آن را حذف کنید زیرا لینک های ش،ته برای کاربران آزاردهنده هستند زیرا با کلیک روی آن ها کار نمی کنند.

Schema Markup را اضافه کنید

Schema یک زبان نشانه گذاری است که پست شما را توصیف می کند تا موتورهای جستجو مانند Google بتوانند نوع پست را بفهمند. به ،وان مثال، یک پست در مورد وردپرس ممکن است بگویید: “این یک پست تم وردپرس است.”

افزودن نشانه‌گذاری طرحواره به پست موجود به Google امکان می‌دهد محتوای صفحه شما را بهتر درک کند و به کاربران کمک می‌کند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

به روز رس، و بهینه سازی تصاویر موجود

وقتی یک تصویر موجود دارید، ممکن است خیلی قدیمی یا قدیمی باشد. اگر ع،‌های موجود دارید و می‌خواهید آن‌ها را به‌روزرس، کنید، آن‌ها را در وب‌سایت خود آپلود کنید و ع،‌های جدید را جایگزین ع،‌های قدیمی کنید.

دیگر لازم نیست نگران جریمه سئو باشید. شما باید یک تصویر را با آپلود تصویر جدید به روز کنید. می تو،د کیفیت، اندازه، وضوح تصویر و غیره را تغییر دهید.

شما همچنین می تو،د یک تصویر را با تغییر روشنایی، کنتراست، اشباع، وضوح و غیره بهینه کنید.

گاهی اوقات تصاویر در وب سایت ها هر از گاهی تغییر می کنند. بنابراین، برای اطمینان از اینکه مشتریان شما تصویر درستی از محصول شما می بینند، باید به طور مداوم تصویر را به روز کنید.

و برای اطمینان از بهینه‌سازی آن‌ها برای موتورهای جستجو، باید تصویر را طوری بهینه کنید که در گوگل و سایر موتورهای جستجو بالا نشان داده شود.

یک برنامه به روز رس، تنظیم کنید

می تو،د یک برنامه به روز رس، تنظیم کنید تا پست های شما به طور منظم ظاهر شوند. این یک تمرین خوب است که یک برنامه به روز رس، برای پست های موجود در سایت خود تنظیم کنید.

این به شما امکان می دهد به طور دوره ای به روزرس، ها را برای خوانندگان خود ارسال کنید. اگر سایت خود را به روز نکنید، خوانندگان ارزشمند خود را از دست خواهید داد و نمی تو،د ترافیک و رتبه خود را افزایش دهید.

پست های به روز شده وبلاگ را تبلیغ کنید

هنگامی که یک پست وبلاگ را به روز کردید، می خواهید آن را تبلیغ کنید زیرا بسیاری از افراد وبلاگ شما را می خوانند و می خواهند در مورد چیزهای جدید در پست به روز شده بدانند.

برای ارسال تبلیغات ایمیلی می تو،د از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.

همچنین می تو،د محتوای خود را از طریق شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید تا توجه مردم را به خود جلب کنید.

به ،وان مثال، می تو،د پست های به روز شده وبلاگ را با توییت ، آنها و به اشتراک گذاری آنها در فیس بوک و اینستاگرام تبلیغ کنید. سپس می تو،د در مورد آن به دوستان و دنبال کنندگان خود نیز ایمیل بزنید.

افکار نهایی

شما می تو،د بهترین محتوای سایت خود را با حداقل تلاش بهینه سازی کنید. این رویکرد به شما امکان می دهد پست های موجود را بهبود بخشید و نتایج قابل توجهی را مشاهده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که کپی را در پست وبلاگ خود مرور و ویرایش کنید تا مطمئن شوید که واضح است و ارزش ارائه می دهد.

برای بهترین نتایج، پست های موجود خود را بهینه کنید. تمام وقت خود را صرف تولید محتوای جدید نکنید.

بهترین پست‌ها را در کتابخانه محتوای موجود خود بهینه کنید و آن‌ها را به بیشترین اشتراک‌گذاری پست‌ها تبدیل کنید. محبوب ترین پست های خود را با به اشتراک گذاشتن آنها با اینفلوئنسرهای مربوطه مشهورتر کنید.

از حساب رسانه های اجتماعی خود برای افزایش تعامل در پست هایی استفاده کنید که قبلاً تعامل خوبی دارند.

از روش گام به گام بالا برای افزایش ترافیک با بهینه سازی محتوای خود برای سال 2022 استفاده کنید.

پست توسط Prabhu Ganesan (1 پست)

Prabhu Ganesan خدمات توسعه وب و وردپرس خود را به طور مستقل ارائه می دهد. او بنیانگذار WPBlogX است. او به شدت درگیر وردپرس است که به طبیعت دوم تبدیل شده است. می تو،د با بازدید از وب سایت او – WPBlogX.com با او در تماس باشید و همچنین می تو،د او را در Twitter @gprabhucbe بیابید.

وب سایت: →

اتصال




منبع: https://www.techwyse.com/blog/search-engine-optimization/ways-to-boost-website-traffic-by-optimizing-posts/