دسته‌ها
اخبار

گزارش آب و هوای نتایج غنی اکتبر 2022


تغییر تنها ثابت است، و همین را می توان در مورد نشانه گذاری طرحواره و نتایج غنی گفت. از تغییرات در نتایج غنی پرسش‌های متداول گرفته تا انتشار Schema.org نسخه 15، در اینجا برخی از مشاهدات و به‌روزرس،‌ها در صنعت Schema Markup در اکتبر امسال آورده شده است.

تغییرات غنی نتایج در اکتبر 2022

محصول، نظرات و ویدئو ثابت هستند

پس از چند ماه پرتلاطم گذشته، ما خوشحالیم که گزارش دهیم که شاهد رشد نتایج غنی از محصول، و افزایش مداوم کلیک‌ها بر روی بخش‌های نقد و نتایج غنی از ویدیو هستیم. مطمئناً دیدن برخی نتایج آرام بخش پس از تابستان طوف،، آرامش بخش است.

ما همچنین خوشحالیم که می تو،م برخی از داده های صنعت را به اشتراک بگذاریم. در سال 2022، ما شاهد اعطای غنی ترین نتایج به مشتریان سازم، خود در زمینه ویدئو، محصول و پرسش های متداول بوده ایم.

منبع داده: Schema App – Schema Performance Analytics

سؤالات متداول نتایج غنی همچنان در حال تغییر هستند

پرسش و پاسخ یکی از نتایج غنی است که در سال جاری نوسانات قابل توجهی داشته است. ما همچنان شاهد تأثیری بر نتایج غنی پرسش‌های متداول بودیم که با سایر گزارش‌ها در صنعت همخو، داشت.

52.17٪ از مشتریان ما شاهد کاهش کلیک برای نتایج غنی از پرسش‌های متداول خود در ماه اکتبر بودند، با این حال، بازدیدها در حال افزایش است. کاهش کلیک ها ظریف است، اما با برداشت ها رشد نمی کند. ما این را در سراسر صنایع می بینیم و از نزدیک آن را زیر نظر داریم تا بتو،م آن را به یک استراتژی یا رویکرد محتوایی خاص نسبت دهیم.

سوالات متداول روند نتایج غنی از سپتامبر تا اکتبر 2022

منبع داده: Schema App – Schema Performance Analytics

سایر SEO ها این روند مشابه را مشاهده کرده اند که در ماه اکتبر اما در بازه زم، وسیع تری رخ می دهد. آیا این نتیجه به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 است؟ عرضه در 21 اکتبر تکمیل شد، بنابراین زمان بندی خاموش است.

آیا گوگل نتایج غنی سؤالات متداول و شاید نتایج دیگری را اخیراً نشان می دهد؟ از طریق @randymajors و @RankRanger pic.twitter.com/KSlXbV08wb

– بری شوارتز (@rustybrick) 25 اکتبر 2022

بری برای پیروزی، با بینش اضافی که تغییر الگوریتم دیگری در 28 اکتبر رخ داده است. این بیشتر با داده هایی که می بینیم هماهنگ است. پس از به‌روزرس، هر،مه، تغییرات بیشتری در الگوریتم Google در حال انجام است و این تغییرات به‌طور خاص بر کلیک‌های پرسش‌های متداول تأثیر می‌گذارد.

به روز رس، یا تنظیم الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در 28 اکتبر (تایید نشده) pic.twitter.com/mGmFa6olwK

– بری شوارتز (@rustybrick) 1 نوامبر 2022

@rustybrick به نظر می‌رسد که گوگل به‌شدت نمایش سؤالات متداول Rich Results در SER را در سراسر صفحه تقریباً همزمان با انتشار هر،مه ۱۹ اکتبر کاهش داده است. چندین عبارت را در دسک تاپ و موبایل بررسی کردم و فقط 1 سایت با چند سؤال متداول ظاهر شد. آیا تاییدی در این مورد وجود دارد؟ تغییر سیاست؟

– رندی میجرز (@randymajors) 24 اکتبر 2022

منبع: گزارش ماری هاینس

خبر خوب این است که نتایج غنی از پرسش‌های متداول به طور کلی در سال 2022 رشد کرده است و روزهای ابتدایی نوامبر نتایج امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد. ما عملکرد را هفته به هفته زیر نظر خواهیم گرفت تا ببینیم آیا ارتباطی با محتوا یا صنعت وجود دارد یا خیر.

2022 سوالات متداول نتایج غنی سال عملکرد تا به امروز

منبع داده: Schema App – Schema Performance Analytics

به روز رس، گوگل در اکتبر 2022

Schema.org V15 با ویژگی های بیشتر برای محصولات منتشر شد

Schema.org نسخه دیگری را با تمرکز بر افزودن ویژگی های جدید در انتظار محصولات منتشر کرد. یکی از ویژگی های جدیدی که باید برجسته شود، است نکات مثبت و یادداشت های منفی برای استفاده در تولید – محصول. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا مزایا و معایب یک محصول را به نمایش بگذارند و برای پشتیب، از a ایجاد شده است ویژگی جدید داده های ساخت یافته اعلام شد در ماه اوت برای بررسی محصول.

ویژگی‌های مزایا و معایب ظاهر جستجوی قطعه‌های محصول Google

خبر خوب! اگر می‌خواهید ویژگی جستجوی جدید جوانب مثبت و منفی را امتحان کنید، برنامه Schema قبلاً از Schema.org نسخه 15 پشتیب، می‌کند.

با افزودن داده های ساختار یافته وب سایت، نام سایت را در گوگل ارائه دهید

هنگامی که گوگل صفحه ای را در صفحه نتایج موتور جستجو فهرست می کند، نتیجه نام سایتی را نشان می دهد که صفحه از آن است – که به نام سایت نیز شناخته می شود.

مثال ویژگی نام سایت گوگل

پیش از این، گوگل به طور خودکار نام سایت را با استفاده از منابعی مانند

  • محتوا در ،اصر <،le>
  • ،اصر ،وان، مانند ،اصر

  • Og:site_name

اکتبر امسال، گوگل اعلام کرد که می تو،د با افزودن نام سایت مورد نظر خود را مشخص کنید داده های ساخت یافته وب سایت. نام سایت‌ها در حال حاضر در سطح دامنه پشتیب، می‌شوند، نه در سطح زیر دامنه یا زیر شاخه.

این تغییرات نشان دهنده افزایش استفاده گوگل از داده های ساخت یافته به ،وان منبع کلیدی اطلاعات است.

ویژگی های داده ساختار یافته جدید

گوگل 3 ویژگی جدید Structured Data را اضافه کرده است – creditText، creator و copyrightNotice – که می توانند با نوع ImageObject برای پشتیب، از اعتبار تصویر، حق چاپ و اطلاعات سازنده استفاده شوند.

«پیش از این، شما فقط می‌توانستید اطلاعات اعتبار تصویر را با فراداده ع، IPTC ارائه دهید.»

با افزودن این ویژگی‌های داده ساختاریافته، ناشران وب می‌توانند روشی را که داده‌های سازنده را اضافه می‌کنند ساده کرده و آن‌ها را به روشی مقیاس‌پذیر در سراسر سایت‌های خود اضافه کنند.

مطابق با Schema.org، این چیزی است که هر ویژگی برای آن است:

  • creditText: متنی که می تواند برای اعتبار دادن به شخص(ها) و/یا سازمان(های) مرتبط با یک اثر خلاق منتشر شده استفاده شود.
  • خالق: خالق/نویسنده این CreativeWork. این همان ویژگی Aut،r برای CreativeWork است.
  • اطلاعیه حق چاپ: متن اعلامیه من، برای توصیف جنبه‌های حق نسخه‌برداری این اثر خلاق، که در حالت ایده‌آل نشان دهنده مالک حق چاپ اثر است.»

برخلاف فراداده ع، IPTC، هر بار که از ع، در سایت خود استفاده می کنید، باید داده های ساختاریافته را اضافه کنید.

نکته جالب در مورد استفاده جدید از داده های ساختاریافته این است که از آن فراتر از جستجو استفاده می شود. این اطلاعات به Google کمک می‌کند حق نسخه‌برداری تصویر را درک کند. آیا تیم‌های بیشتری در Google از داده‌های ساختاریافته فراتر از ویژگی‌های جستجو استفاده می‌کنند؟ فقط زمان می تواند بگوید.

برای انجام یادگیری ماشینی، گوگل باید منابع داده خود را گسترش دهد. آنها اکنون داده‌ها را از ،یدن، Merchant Center، کلیک‌های کاربر و داده‌های ساختاریافته دریافت می‌کنند.

ROI نشانه گذاری طرحواره را با استفاده از تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره اندازه گیری کنید

یکی از چیزهایی که ما در مورد Schema Markup دوست داریم این است که می‌تو،د کلیک‌ها را مستقیماً به این استراتژی سئو مبهم نسبت دهید. برای کمک به مشتریان خود در اندازه گیری تأثیر، ما اخیراً خود را منتشر کرده ایم داشبورد گزارش دهی سطح صفحه تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره.

رابط گزارش سطح صفحه SPA

این جدید گزارش سطح صفحه داده ها را از کنسول جستجوی گوگل و برجسته‌کننده برنامه Schema و ویرایشگر، برای ارائه اطلاعات دقیق تری در سطح صفحه به کاربران در مورد عملکرد نشانه گذاری طرحواره آنها.

کاربران همچنین می‌توانند داده‌های خود را بر اساس گروه‌هایی از URLها فیلتر کنند تا درک بهتری از نحوه عملکرد نشانه‌گذاری طرحواره برای خطوط مختلف ،ب‌وکار یا بخش‌ها داشته باشند. این به مشتریان ما امکان می‌دهد تا ROI نشانه‌گذاری طرحواره را در هر واحد تجاری و تأثیر SEO بر نتایج ،ب‌وکارشان را بهتر اندازه‌گیری کنند.

درباره گزارش سطح صفحه تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره در ما بیشتر بخو،د وبلاگ.

نتیجه

در سه ماهه اخیر، ما شاهد یک رکورد تغییر الگوریتم اصلی از سوی گوگل بوده ایم.

ما شاهد نوسان نتایج غنی هستیم – مانند سؤالات متداول – که بیشتر بر نیاز به تنوع در مجموعه نشانه گذاری طرحواره شما تأکید می کند تا نه تنها بتو،د این تغییرات را تحمل کنید، بلکه در آنها نیز پیشرفت کنید.

می خواهید بیشتر بشنوید؟ به آ،ین پاد،ت مارتا در Voices of Search گوش دهید چگونه می تو،د Schema Markup خود را مانند یک سبد مالی مدیریت کنید.

مارتا مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Schema App است. برنامه Schema یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند. او یکی از اعضای فعال جامعه بهینه‌سازی موتورهای جستجو است و کاری که از طریق برنامه Schema انجام می‌دهد به برندهای سراسر جهان کمک می‌کند تا عملکرد جستجوی ارگ،ک خود را بهبود بخشند.




منبع: https://www.schemaapp.com/schema-app-news/october-2022-rich-results-weather-report-update/