دسته‌ها
اخبار

کدام یک برای کسب و کار شما بهتر عمل می کند؟


SEO در مقابل SEM: کدام یک برای ،ب و کار شما بهتر عمل می کند؟

چه ،ب و کار کوچک و چه بزرگ را اداره کنید، یک استراتژی بازاریابی خوب هرگز ارزان نیست. شما باید برای معرفی برند خود، شناخته شدن نام آن و متقاعد ، مردم برای ،ید آنچه می فروشید، پول بگذارید. مشکل دنیای واقعی این است که بسیاری از مردم توانایی پرداخت آن را ندارند.

این مشکل با دانستن اینکه صرف پول کلان برای بازاریابی همیشه با نتایج خوب برابری نمی‌کند، پیچیده‌تر می‌شود. برخی از کارآفرینان با بودجه بازاریابی بیشتر فکر می کنند که داشتن کانال های متعدد برای تبلیغ ،ب و کارشان به م،ای شانس بیشتری برای برنده شدن است.

با این حال، استفاده عاقلانه از بودجه خود برای بازاریابی کاری است که هر کارآفرین منطقی انجام می دهد. این بدان م،است که تنها کانال ها و استراتژی هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متن، با مدل ،ب و کار و نیازهای بازاریابی شما هستند.

در مورد SEO و SEM چطور؟

بازاریابی دیجیتال یک استراتژی بازاریابی خوب است زیرا می تواند انتظارات را از نظر اثربخشی و انعطاف پذیری هزینه برآورده کند. و وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، SEM و SEO بدون شک بهترین گزینه های شما هستند.

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) هر دو در بین بازاریابان مدرن بسیار محبوب هستند. این عمدتا به این دلیل است که غول موتور جستجو، گوگل، همچنان پر استفاده ترین و پربازدیدترین وب سایت امروزی است. مطابق با اوبرلو، گوگل تنها در یک ماه بیش از 89.3 میلیارد بازدید در سراسر جهان داشته است.

این تعداد بسیار زیاد فقط نشان می دهد که گوگل چقدر برای مردم در سراسر جهان محبوب است. در نتیجه، به یک پلتفرم قدرتمند برای ،ب و کارها و بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری تبدیل شده است.

در حالی که هر دو در موتورهای جستجو کار می کنند، SEM و SEO تفاوت های فاحشی دارند. و اگر تعجب می کنید که کدام یک را باید برای ،ب و کار خود استفاده کنید، در اینجا چیزی است که باید بد،د:

کلید واژه ها

کلمات کلیدی زمینه مش، برای SEO و SEM هستند. از آنجایی که هر دو استراتژی در موتورهای جستجو کار می کنند، آنچه را که مردم به صورت آنلاین جستجو می کنند تا قابل مشاهده باشد، تامین می کنند.

کلمات کلیدی: SEM

برای SEM، کلمات کلیدی که معمولا در کمپین ها استفاده می شوند بر اساس دو چیز هستند: حجم جستجو و هزینه پیشنهاد. هنگام استفاده از کلمات کلیدی برای پلتفرم هایی مانند گوگل ادز، مهم است که از کلمات کلیدی استفاده کنید که تقاضای بالایی از نظر جست و جو دارند و آن هایی که هزینه آنها در حد بودجه شما است.

کلمات کلیدی با هزینه بالاتر در استفاده از کلمه کلیدی و مناقصه رقابتی تر هستند. از آنجایی که در کمپین های SEM به ازای هر کلیک پرداخت می کنید، پیشنهاد برای کلمات کلیدی من، برای به دست آوردن تبدیل های مورد نظر شما مهم است.

کلمات کلیدی در SEM نیز بر اساس گروه تبلیغاتی دسته بندی می شوند. گروه های تبلیغاتی برای نشان دادن محصول خاصی که می فروشید استفاده می شود. بنابراین، اگر چندین محصول را می فروشید، بهتر است برای هر کدام چندین گروه تبلیغاتی داشته باشید و سپس کلمات کلیدی را که به بهترین شکل محصول شما را نشان می دهند برای هر دسته برای تنوع انتخاب کنید.

SEO در مقابل SEM: کدام یک برای ،ب و کار شما بهتر عمل می کند؟  - تحقیق کلمات کلیدی SEM

کلمات کلیدی: SEO

برای سئو، قابلیت جستجو یکی از مهم ترین عواملی است که باید در شروع یک استراتژی سئو قوی در نظر گرفت. شما می خواهید مطمئن شوید که افراد کافی برای کلمات کلیدی انتخابی شما جستجو می کنند تا دید شما برای وب سایت شما مورد نیاز باشد.

،صر دیگری که باید در انتخاب کلمات کلیدی به آن توجه کنید، هدف جستجو است. این فقط به این م،ی است که شما باید خود را به جای بازار هدف خود قرار دهید و به این فکر کنید که آنها ممکن است از چه سؤالاتی در کادر جستجوی Google استفاده کنند.

اگر یک وب‌سایت تجارت الکترونیک دارید، باید برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی تراکنشی تلاش کنید. می تو،د در مورد هدف جستجو بیشتر بخو،د اینجا بنابراین می تو،د درک کنید که کدام نوع از کلمات کلیدی برای نشان دادن وب سایت، ،ب و کار شما و محتوایی که می خواهید بازدیدکنندگان شما ببینند من، هستند.

SEO در مقابل SEM: کدام یک برای ،ب و کار شما بهتر عمل می کند؟  - تحقیق کلمات کلیدی SEO

بهینه سازی ها

بهینه سازی ها: SEM

برای SEM، بهینه سازی ها معمولا بر اساس عواملی مانند بودجه و نحوه ارائه تبلیغات خود انجام می شود. SEM همه چیز در مورد این است که تبلیغات شما را مرتبط و چشم نواز برای تعامل کاربران کند. بنابراین، هدف شما این است که تبلیغات خود را در بالای نتایج جستجو نشان دهید و مردم را وادار کنید روی آنها کلیک کنند.

برای بهینه سازی تبلیغات SEM خود، باید سرفصل های جذاب، توضیحات قابل اعتماد و برنامه های افزودنی آموزنده داشته باشید – اینها شامل تصاویر، قیمت، برنامه های افزودنی تماس و سایر جزئیات محصولی است که ،یدار باید بداند.

در اینجا نمونه ای از تبلیغات بهینه شده ما در صفحه نتایج جستجوی گوگل (SERP) آمده است:

SEO در مقابل SEM: کدام یک برای ،ب و کار شما بهتر عمل می کند؟  - پیش نمایش تبلیغات هکر SEO

سرفصل هایی که من برای تبلیغات سئو هکر استفاده می کنم، درست مانند آنچه در بالا نشان داده شده است، مستقیم و ساده هستند. توضیحات نشان می دهد که چرا ما خوب هستیم زیرا در واقع در بین تمام آژانس های SEO در فیلیپین برای کلمه کلیدی رتبه اول را داریم. سئو فیلیپین. در نهایت، از تبلیغات ما، بازدیدکننده تنها یک کلیک با پیشنهادات ما، ابزار ممیزی رایگان وب سایت و توصیفات مشتری فاصله دارد. این به آنها بیشترین حجم اطلاعات را تنها با چند کلیک می دهد.

بهینه سازی ها: سئو

سئو به بهینه‌سازی‌های مشابه SEM نیاز دارد، اما برای اثربخشی به تلاش و تفکر استراتژیک بسیار بیشتری نیاز دارد. نحوه نمایش صفحه وب شما در SERP ها نیز مهم است زیرا به قابلیت کلیک آن کمک می کند.

موضوع سئو جدای از در نظر گرفتن اینکه کاربران چگونه صفحه شما را در نتایج جستجو می بینند، باید به نحوه ،یدن و درک گوگل وب سایت شما نیز توجه داشته باشید.

گوگل به طور مداوم فاکتور رتبه بندی خود را از طریق تغییرات الگوریتم اصلاح می کند، اما برخی از عوامل استانداردهای اساسی برای بهینه سازی هستند. اینها شامل مجموعه ای از عوامل فنی از جمله متا تگ های شما مانند اسلاگ، تگ ،وان و توضیحات متا می شود.

SEO در مقابل SEM: کدام یک برای ،ب و کار شما بهتر عمل می کند؟  - نتیجه صفحه SEO

علاوه بر سلامت فنی وب سایت شما، گوگل نیز به آن نگاه می کند کیفیت محتوای شما و شما وضعیت خارج از صفحه برای رتبه خوب این بدان م،است که شما باید محتوایی داشته باشید که از کلمه کلیدی شما به گونه ای استفاده کند که اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیار کاربران قرار دهد.

در اینجا مثالی از نحوه انجام این کار برای یک کلمه کلیدی وجود دارد – سئو فیلیپین:

SEO در مقابل SEM: کدام یک برای ،ب و کار شما بهتر عمل می کند؟  - بهینه سازی محتوای SEO

علاوه بر محتوا، وب سایت شما باید قابل مشاهده باشد و برای ایجاد اعتبار به وب سایت های دیگر پیوند داده شود.

بنابراین، رویکرد در سئو جامع تر است و قطعا نیاز به کار بیشتری دارد. اقتدار، بینش و کاربرپسندی عوامل اصلی هستند که به شما کمک می کنند تا در SERP رتبه بندی کنید، بنابراین اگر با یک کمپین SEO شروع می کنید، آماده باشید که مایل بیشتری را طی کنید.

نتایج

نتایج: SEM

هر ،ب و کاری که می خواهد نتیجه فوری از تلاش های بازاریابی خود داشته باشد، به جای SEO، SEM را انتخاب می کند. SEM به محض شروع اجرای کمپین، وب سایت شما را در صفحه اول موتورهای جستجو رتبه بندی می کند. اگر تبلیغات شما به خوبی بهینه شده باشد، می تو،د تعداد زیادی تبدیل نیز از وب سایت خود دریافت کنید.

آنچه برای SEM مهم است این است که به محض اتمام کمپین یا تمام شدن بودجه، رتبه شما از بین می رود زیرا اساساً برای جایگاه خود در بالای نتایج جستجو پرداخت می کنید.

نتایج: SEO

سئو برع، عمل می کند. سئو یک ماراتن است و نه یک سرعت. ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول می‌کشد تا ،ب‌وکارهای جدید نتایج حاصل از آن را ببینند و وب‌سایت خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل در رتبه بالایی قرار دهند. این به این دلیل است که شما آن را به صورت ارگ،ک انجام می دهید.

اگر بلند مدت فکر می کنید، سئو نتیجه بهتری به شما می دهد. اگر به طور مداوم محتوا تولید کنید و عوامل سئوی خود را کنترل کنید، خواهید دید که وب سایت شما بر نتایج جستجو برای بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط با صنعت شما تسلط دارد.

این بدان م،ی است که آگاهی از نام تجاری، اعتبار و حضور آنلاین به آرامی اما مطمئناً در یک زمان نه تنها برای کاربران بلکه برای Google نیز ایجاد می شود.

غذای آماده کلیدی

SEO و SEM دو استراتژی بازاریابی دیجیتال متفاوت هستند که برای بهبود نیاز به تلاش های متفاوتی دارند. در حالی که SEM برای ترافیک پولی و نتایج فوری بهتر است، SEO برای ترافیک ارگ،ک و بازدیدکنندگان طول، مدت، سرنخ ها و فروش بهترین است.

هر دو شما را به یک مکان می‌رسانند، اما ممکن است یکی برای نیازهای بازاریابی و ،ب‌وکار شما من،‌تر باشد.

اگر به یکی بر دیگری علاقه دارید، به خاطر داشته باشید که هر دو بسیار مهم هستند. انتخاب تنها یکی از این دو به دلیل محدودیت بودجه طبیعی است. اما، ،یب هر دو استراتژی در واقع امکان پذیر است و بهترین نتایج را از نظر ترافیک، تعامل و مهمتر از همه، تبدیل به شما می دهد.

در اینجا یک مقاله برای خواندن است تا به شما کمک کند از استراتژی SEO و SEM خود بیشترین بهره را ببرید.

پس کدام یک از این ها را امتحان کرده اید؟ سئو یا SEM؟ یا هر دو؟ تجربیات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!


منبع: https://seo-hacker.com/seo-vs-sem/