دسته‌ها
اخبار

چگونه در Homecoming 2023 ارتباطات معناداری ایجاد کردیم


ماموریت ما در برنامه Schema ایجاد ارتباطات م،ادار است تا همه ما درک شویم.

ایجاد ارتباطات م،ی دار و فرهنگ قوی شرکت می تواند به ،وان یک تیم کاملاً از راه دور که در سراسر کانادا کار می کند چالش برانگیز باشد. ما میزبان فعالیت‌های ماهانه تیم‌سازی و برگزاری جلسات همکاری مجازی هستیم، اما ارزش تعامل حضوری اغلب بی‌نظیر است زیرا به رشد تیم خود ادامه می‌دهیم.

برای پر ، شکاف مسافت، ما میزبان اولین نشست دو روزه تیمی خود در دفتر مرکزی جدید Schema App در گوئلف، انتاریو، کانادا بودیم. کل تیم Schema App برای دو روز فرهنگ سازی، برنامه ریزی استراتژیک، آموزش و جشن گرد هم آمدند تا پایان یک سه ماهه دیگر را رقم بزنند.

این چیزی است که در طول بازگشت به خانه 2023 به آن دست یافتیم.

ش،تن یخ و ساختن فرهنگ تیم

بخشی از ایجاد ارتباطات م،ادار، زمینه سازی مکان ها و چیزها است، و کمک به بقیه اعضای تیم در درک نحوه ارتباط آنها با اعضای مختلف تیم. با توجه به اینکه 70 درصد از تیم برنامه Schema در خارج از گوئلف زندگی می کنند، ما میزبان یک شکار رفتگر در سراسر گوئلف بودیم.

ساختن نمودار دانش خودمان

در روح ایجاد ارتباطات م،ی دار، ما همچنین می خواستیم اعضای تیم چیزهای مش، خود را شناسایی کنند. در طول بازی، متوجه شدیم که برخی از ما چندین آلات موسیقی می نوازیم در حالی که برخی دیگر در عشقشان به بازی های ویدیویی، ورزش و خواندن وجه اشتراک یافتند.

تیم برنامه Schema ساخت یک نمودار دانش

در عرض 10 دقیقه، ما به اشتراکاتی بین اعضای مختلف تیم پی بردیم و نمودار دانش برنامه Schema زنده خود را ساختیم.

زندگی ، با ارزش هایمان

طرز فکر رشد، افراد عالی و ،ب نتایج 3 ارزش اصلی هستند که ما در برنامه Schema زندگی و تنفس می کنیم. از طریق کار، اقدامات ما، فرهنگ ما و حتی بیشتر از آن در Homecoming 2023 جریان دارد.

در طول Homecoming 2023، کل تیم برنامه Schema این فرصت را داشتند که خلاقیت خود را به کار ببندند و در مورد آنچه می‌توانند برای رسیدن به رشد 10 برابری انجام دهند، فکر کنند. بدون پاسخ اشتباه، شنیدیم که اعضای تیم از گروه‌های عملکردی مختلف دیدگاه‌های خود را بر اساس کاری که انجام داده‌اند به اشتراک می‌گذارند.

جایزه تعالی

هر 6 ماه یکبار یک عضو تیم نمونه را برای جایزه تعالی خود نامزد و انتخاب می کنیم. این عضو تیم از ارزش‌های اصلی ما پیروی می‌کند، خدمات فوق‌العاده‌ای را به جامعه برنامه Schema نشان داده است و/یا کمک‌های فوق‌العاده‌ای به شرکت فراتر از آنچه معمولاً از شغلش انتظار می‌رود، انجام داده است.

جایزه Ana Petkovic - Schema App Award of Excellence - دریافت شد

جایزه تعالی به آنا پتکوویچ، مدیر موفقیت مشتریان رسید! آنا تضمین می کند که هدف ما در تیم موفقیت مشتری و با مشتریان ما رشد می کند. او روز به روز با فرهنگ ما زندگی می کند، در حالی که نتایج فوق العاده ای نیز ارائه می دهد. تبریک آنا!

در حال توسعه تیم ما

ایجاد یک تیم عالی فراتر از همسویی با اه، و اولویت هاست. در روز دوم بازگشت به خانه، برادی ویلسون – بنیانگذار Juice Inc و کیت ویلسون خودمان، یک جلسه آموزشی پوکر ا،یژن برگزار ،د تا به اعضای تیم ما کمک کند تا نیازهای خود را درک کنند و چگونه می توانند انرژی خود را برای به حدا،ر رساندن عملکرد مدیریت کنند.

تیم برنامه Schema در حال انجام تمرین پوکر ا،یژن

این تمرین یک چارچوب عالی برای تیم Schema App بود تا در مورد نیازهای خود فکر کنند و بفهمند که چگونه می توانند به بهترین شکل از اعضای تیم خود برای به حدا،ر رساندن انرژی و عملکرد حمایت کنند. می تو،د در مورد ا،یژن پوکر بیشتر بد،د اینجا.

در نتیجه، Homecoming 2023 یک موفقیت بزرگ بود. علاوه بر همه کارگاه‌ها و فعالیت‌ها، اعضای تیم ما توانستند از طریق وعده‌های غذایی مش،، بازی‌های رومیزی و مکالمه در طول روز ارتباطات م،اداری ایجاد کنند. ما نمی تو،م منتظر دیدار بعدی خود باشیم!

تصویر نمایه گراسیا چوا

Gracia Chua مدیر تولید تقاضا در Schema App است. برنامه Schema یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند.


منبع: https://www.schemaapp.com/schema-app-news/،w-we-built-meaningful-connections-at-،mecoming-2023/