دسته‌ها
اخبار

چرا باید برنامه Schema را برای مدیریت نشانه گذاری طرحواره خود استخدام کنید؟


Schema Markup (همچنین به ،وان داده های ساختاریافته شناخته می شود) شکلی از کد است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای صفحات وب شما را درک کنند و به صفحه شما با نتایج بهبود یافته به نام نتایج غنی در صفحه نتایج موتور جستجو اعطا کنند.

نمونه‌ای از نتایج غنی از محصول سخت‌افزار خانگی با بخش نقد

Schema Markup از سال 2011 وجود داشته است. از سال 2019، اهمیت بیشتری پیدا کرده است و اکنون به ،وان یک استراتژی سئو ضروری در نظر گرفته می شود. از آنجایی که سازمان ها تلاش می کنند خود را از سایر مشاغل موجود در بازارشان متمایز کنند، Schema Markup ابزاری قابل اندازه گیری برای به دست آوردن برتری در رقابت فراهم می کند.

Schema Markup یک راه عالی برای برجسته ، محتوای شما در صفحه نتایج موتور جستجو به ،وان یک نتیجه غنی است، اما اجرای یک استراتژی سئو پیشرفته اغلب چالش برانگیز و پرهزینه است. اگر سازمان شما یک وب سایت بزرگ یا چندین دامنه را مدیریت می کند، استقرار Schema Markup به یک فرآیند پیچیده تر تبدیل می شود.

خوشبختانه، شما می تو،د با همکاری با Schema App بر چالش های مدیریت Schema Markup غلبه کنید. تیم ما یک راه حل نشانه گذاری طرحواره پایان به انتها را ارائه می دهد که برای تسریع روند پیاده سازی و به حدا،ر رساندن بازده اتخاذ این استراتژی پیشرفته SEO طراحی شده است.

مطمئن نیستید که راه حل سرتاسر Schema Markup برنامه Schema برای سازمان شما من، است؟ در اینجا چهار مزیت متمایز راه حل Schema Markup ما آورده شده است:

مزیت 1: توانایی مدیریت نشانه گذاری طرحواره در مقیاس

مدیریت نشانه گذاری طرحواره بر اساس صفحه به صفحه در حال حاضر سخت است. چنین رویکردی تقریباً به اندازه کافی مقیاس پذیر نیست تا پیاده سازی را در یک سایت در مقیاس بزرگ تسهیل کند.

به ،وان مثال، فرض کنید می‌خواهید نشانه‌گذاری طرحواره پرسش‌های متداول را به تمام صفحات مکان شرکت خود اضافه کنید. برای انجام این کار، باید برای هر صفحه کد بنویسید، سپس آن را به صورت دستی به صفحات جداگانه اضافه کنید. اگر محتوای صفحه خود را تغییر دهید، برای جلوگیری از Schema Drift، باید به عقب برگردید و نشانه گذاری Schema را به روز کنید.

برع،، به ،وان یک مشتری برنامه Schema، به پلتفرم برنامه Schema ما، از جمله برجسته کننده ما، دسترسی خواهید داشت. با برجسته‌کننده ما، کاربران می‌توانند ال،ای Schema Markup را برای صفحاتی با طرح‌بندی مشابه ایجاد کنند (ی،ی وبلاگ‌ها، صفحات مکان و غیره) و سپس از آن ال،ا برای استقرار سریع نشانه‌گذاری در همه صفحات مشابه استفاده کنند.

به هر مشتری برنامه Schema نیز یک مدیر موفقیت مشتری اختصاص داده شده است که به ایجاد ال،ای نشانه گذاری Schema در برجسته کننده کمک می کند. پس از ایجاد و انتشار ال،ا، Schema Markup به صورت پویا بر اساس محتوای صفحه شما ایجاد و مستقر می شود. تیم SEO شما همچنین می‌تواند بدون نگر، در مورد خطر خطاهای کدنویسی دستی، تغییراتی در Schema Markup شما ایجاد کند.

به ،وان مثال، هنگامی که یک پست وبلاگ جدید ایجاد می کنید، برجسته کننده به طور خودکار نشانه گذاری طرحواره را در صورتی که با الگو مطابقت داشته باشد، به صفحه اضافه می کند. با این کار نیازی نیست تیم ها برای ایجاد نشانه گذاری طرحواره برای این صفحات جدید وقت بگذارند.

مزیت 2: دسترسی به کارشناسان نشانه گذاری طرحواره

Schema Markup اساساً یک زبان مخصوص به خود است. بنابراین در حالی که تیم سئوی شما بدون شک مزایای پیاده سازی Schema Markup را درک می کند، بعید است که به دلیل مسئولیت های دیگر در این زمینه متخصص شوند.

اگر تیم شما در حال حاضر نازک شده است، کار با آنها برای یادگیری نشانه گذاری طرحواره می تواند استرس زا باشد و باعث شود آنها احساس خستگی کنند. با همکاری با Schema App، به یک مدیر موفقیت مشتری اختصاصی (CSM) دسترسی خواهید داشت.

مدیر موفقیت مشتری شما توسعه دهنده تیم SEO شما و متخصص در Schema Markup است.

برای شروع، مدیر موفقیت مشتری اختصاصی شما یک استراتژی نشانه گذاری طرحواره سفارشی را برای تن، با نتایج مورد نظر سازمان شما ایجاد می کند. سپس، آنها با راه‌اندازی، نگارش و استقرار Schema Markup شما در پلتفرم Schema App، استراتژی شما را زنده خواهند کرد.

به‌،وان کارشناسان Schema Markup، CSM شما راهنمایی‌هایی در مورد توصیه‌های محتوا و بهبود استراتژی Schema Markup شما در طول ساعت پشتیب، ماهانه High Touch شما ارائه می‌کند. این تضمین می کند که بازدهی خود را از ابزارها و خدمات ما به حدا،ر می رس،د.

در اینجا مشتری ما، لورا لوسیتو از چه چیزی است سونووا، باید در مورد مدیر موفقیت مشتری خود بگوید.

مدیر موفقیت مشتری ما هر زمان که خطاهایی در کنسول جستجوی Google پیدا کنیم یا معیارهای خاصی را کاهش دهیم بسیار پاسخگو و مفید است. او همیشه می تواند کمک کند و مایل به بررسی موضوع و ارائه توضیحات یا راه حل است.

مطالعه موردی Sonova Audiological Care Business را بخو،د تا درباره ارزش و خدمات ارائه شده توسط مدیر موفقیت مشتری برنامه Schema بیشتر بد،د.

مزیت 3: کاهش وابستگی به فناوری اطلاعات و افزایش چابکی

یکی از دلایل اصلی که شرکت‌ها برای اجرای استراتژی نشانه‌گذاری طرحواره مؤثر تلاش می‌کنند، پهنای باند محدود در تیم فناوری اطلاعات آنهاست.

به منظور استقرار و به روز رس، نشانه گذاری، تیم های SEO اغلب به پشتیب، از IT نیاز دارند. اگر تیم فناوری اطلاعات اولویت های تجاری دیگری داشته باشد، ایجاد و اجرای Schema Markup به تعویق خواهد افتاد.

با پلت فرم برنامه Schema و تیم موفقیت مشتری، تیم SEO شما می تواند با چابکی بیشتری کار کند. پس از فرآیند ادغام اولیه، تیم SEO شما می‌تواند به مدیر موفقیت مشتری برنامه Schema خود برای به‌روزرس، نشانه‌گذاری با استفاده از ابزار ویرایشگر یا برجسته‌کننده ما تکیه کند.

آنها دیگر برای پیاده سازی و مدیریت استراتژی Schema Markup خود به کمک تیم فناوری اطلاعات نیاز ندارند.

در نهایت، این از تاخیر در پیاده سازی نشانه گذاری جلوگیری می کند و به کارکنان SEO شما کمک می کند تا استراتژی جدید شما را به طور موثرتری مدیریت کنند.

مزیت 4: بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری

با توجه به الف نظرسنجی 202184 درصد از متخصصان بازاریابی احساس می کنند که تحت فشار هستند تا بازگشت سرمایه خود را برای توجیه هزینه های بازاریابی نشان دهند، و در حالی که تبلیغات دیجیتال پولی یک بازگشت سرمایه با اندازه گیری آسان را ارائه می دهد. نتایج اغلب ضعیف هستند.

اندازه گیری بازگشت سرمایه سئو بسیار دشوار است، اما سئو به طور گسترده به ،وان یکی از موثرترین تاکتیک های بازاریابی در نظر گرفته می شود.

Schema Markup تعادل کاملی بین این دو ارائه می دهد، زیرا می تو،د به وضوح تأثیر آن را بر اه، تجاری خود اندازه گیری کنید و به یک بازگشت سرمایه استثنایی برسید.

زم، که Schema Markup را در سایت خود قرار دهید، شروع به دستیابی خواهید کرد نتایج غنی در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERPs). نتایج حاصل از نتایج غنی را می توان از طریق کنسول جستجوی گوگل و همچنین پلت فرم تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره ما اندازه گیری کرد. با دسترسی به Schema Performance Analytics برنامه Schema، می‌تو،د گزارش‌های مفصلی درباره برداشت‌ها و کلیک‌هایی که از آن نتایج غنی ایجاد می‌کنید مشاهده کنید.

یکی از گزارش‌ها در Schema Performance Analytics نرخ کلیک (CTR) را برای یک URL یا گروهی از URL ها در زم، که به نتیجه غنی می‌رسد و زم، که به نتیجه غنی نمی‌رسد، نشان می‌دهد. اغلب، URL هایی با نتایج غنی، نرخ کلیک بالاتری را به همراه دارند و به تبدیل بیشتر کمک می کنند.

با استفاده از این روش‌های اندازه‌گیری ROI، مشتریان Schema App می‌توانند بازدهی مثبتی را در کار خود با Schema App مشاهده کنند. داستان‌های مشتریان ما را بخو،د تا ببینید چگونه به مشتریان در صنایع مختلف کمک کرده‌ایم تا نتایج قابل اندازه‌گیری را از اجرای برنامه Schema بدست آورند.

برنامه Schema: راه حل ایده آل برای مدیریت نشانه گذاری طرحواره

راه حل Schema Markup ما می تواند به شما کمک کند تا Schema Markup خود را تسریع کنید، نتایج قابل اندازه گیری را ارائه دهید و یک بازگشت سرمایه (ROI) قوی داشته باشید. مشتریان ما، مانند SAP، CAPREIT، Sonova، و AdventHealth همگی رشد قابل توجهی در ترافیک ارگ،ک از طریق راه حل برنامه Schema ما داشته اند.

اگر برای اجرای یک استراتژی پیچیده نشانه گذاری طرحواره در مقیاس به کمک نیاز دارید، ما می تو،م کمک کنیم. امروز با ما در تماس باش.

آیا برای پیاده سازی استراتژی پیچیده Schema Markup در مقیاس آماده هستید؟

مارتا مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Schema App است. برنامه Schema یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند. او یکی از اعضای فعال جامعه بهینه‌سازی موتورهای جستجو است و کاری که از طریق برنامه Schema انجام می‌دهد به برندهای سراسر جهان کمک می‌کند تا عملکرد جستجوی ارگ،ک خود را بهبود بخشند.


منبع: https://www.schemaapp.com/schema-markup/4-benefits-of-hiring-schema-app-to-manage-your-schema-markup/