دسته‌ها
اخبار

پیش بینی سئو برای سال 2023


پیش بینی های ظالمانه سئو

به کنار همه گیری، گوگل از سال 2020 تا به امروز ما را در مسیری بسیار وحشیانه قرار داده است و پیش بینی های زیادی وجود دارد که می تواند در سال 2023 و پس از آن اتفاق بیفتد. برخی از افراد در مورد نوشتن هوش مصنوعی و روش های دیگر برای کارآمدتر ، سئو صحبت می کنند، اما در اینجا چیزی است که من واقعا فکر می کنم سال آینده و بعد از آن اتفاق خواهد افتاد.

1. محتوای Aimilar Amok را اجرا می کند و ارزشش را کاهش می دهد

هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی ممکن است مخفف دوست داشتنی سیلی، ولی باشد، اما این چیزی نیست که گوگل از آن برای ما افراد ف، سئو برای رتبه‌بندی استفاده می‌کند.

من به م،ای واقعی کلمه از کلمه Aimilar به جای مشابه استفاده کردم زیرا محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی در بیشتر موارد شبیه به گوگل است. هوش مصنوعی هنوز در تفکر خارج از چارچوب خود کاملاً محدود است. به هر حال، قرار است در چارچوب پارامترها فکر کند و موجودی ذی شعور نیست.

بنابراین، نتایج محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی به طور کلی کاملاً شبیه به یکدیگر خواهند بود – به این م،ی که اگر تیم نویسندگی محتوای شما تلاش لازم را انجام ندهد و با انجام ویرایش های نهایی، واقعاً مقداری انس،ت، هنر و خلاقیت در محتوای نوشتاری هوش مصنوعی به کار گیرد. – تو ،اب شدی

من گزارش هایی از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی دیده ام که اصلاً رتبه خوبی ندارند.

و با این حال، این همان چیزی است که بسیاری از شرکت‌های SEO در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند و آن‌ها آن را به مشتریان خود می‌فروشند بدون اینکه مشتریان متوجه شوند که محتوایی که سایر شرکت‌های SEO در آنجا تولید می‌کنند، فقط محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است!

درخشان است، اما در عین حال، حیله گر و ظالمانه!

ما در حال حاضر محتوای زیادی داریم که در سریع‌ترین زمان از تاریخ شناخته شده تولید می‌شود – و این امر باعث تسریع بیشتر آن می‌شود – و در همان زمان، تعداد زیادی محتوا را در سطل ، وب تبدیل می‌کند.

این بدان م،است که شرکت‌های زیادی وجود دارند که از انجام این کار توسط آژانس‌های سئوی خود غافل هستند که ناگهان رتبه پایین‌تری خواهند داشت. به یاد داشته باشید، هوش مصنوعی گوگل حساس نیست اما ،انه هم نیست. از آنجایی که این یک الگوریتم یادگیری کلان داده است، مطمئناً محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چیست و چه چیزی نیست.

به همین دلیل است که مطمئن می‌شوم که تیم ما در سئو هکر همیشه نویسندگان و ویراستاران خلاق و درخش، برای همه کارهایی که انجام می‌دهیم داشته باشد.

2. 3 وب سایت برتر رتبه بندی در داخل و خارج نوسان خواهند داشت

گوگل برای ،ب درآمد زیاد وجود دارد. این یک واقعیت است. این برای چیزهای آرزومند دیگر وجود دارد، اما در حال حاضر، یک غول پولی است و باید همچنان یک غول پولی باشد وگرنه دچار مشکل خواهد شد.

بنابراین آنچه من معتقدم در سال آینده اتفاق خواهد افتاد این است که 3 نقطه برتر برای بسیاری از صنایع به طور ناپایدار در نوسان خواهند بود.

می‌تو،م استدلال کنیم که هوش مصنوعی گوگل ممکن است فقط سعی کند آزمایش کند که آیا وب‌سایت‌های با رتبه پایین‌تر نرخ کلیک و زمان تعامل وب‌سایت بهتری را از کاربران دریافت می‌کنند یا خیر. اما تا حد زیادی این وب‌سایت‌های دارای رتبه‌بندی برتر را وادار می‌کند تا برای تبلیغات Google فقط برای پایداری نمایش صفحه اول خود در Google پیشنهاد دهند.

این به این م،ی است که خندق در برابر رقابت در فهرست‌های جستجوی ارگ،ک گوگل برای ،، که در رتبه‌های اول قرار دارند کمتر خواهد بود. مگر اینکه شما قهرمان غیرقابل انکار بدون رقیب تقریباً دومی در برابر نام تجاری خود باشید، احتمالاً مجبور خواهید بود از ” خارج شویدحالت کروزو روی سئوی سایت خود با نگرش همه جانبه کار کنید تا رتبه های شیرین خود را حفظ کنید.

قبلاً دیده‌ایم که گوگل بارها و بارها نتایج جستجوی ارگ،ک را کوچک می‌کند. قبلاً 10 در سراسر تخته بود، اما ما کمتر و کمتر از نتایج ارگ،ک برای برخی از عبارات جستجو می بینیم. برخی از کلمات کلیدی حتی فقط 5 نتیجه جستجوی ارگ،ک تولید می کنند.

سپس این کلمات کلیدی که در نتایج جستجوی ارگ،ک آنها قرار می گیرند، لیست های تبلیغاتی حمایت شده بیشتری را در صفحه خود مشاهده خواهند کرد. تقریباً می‌توانستم تصور کنم که 5 تا 6 آگهی حمایت‌شده به جای فهرست ارگ،ک، صفحه را تقویت کنند.

دلیل این تغییر بسیار محتمل این است که گوگل در درک هدف کاربر بهتر و بهتر می شود. تقریباً ترسناک است – آنها می توانند داده ها را خارج از کادر جستجو مثلث کنند.

بنابراین آنها می دانند که شما چه ،ی هستید (حداقل به ،وان یک آدرس IP یا سریال تلفن همراه شما – یا یک شناسه واجد شرایط)، و می توانند ببینند که اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید (که تقریباً همیشه همینطور است) دارید چه می کنید. آنها می توانند آنچه را که شما جستجو می کنید ببینند، و می توانند از دستگاه های خانه Google شما بشنوند که علایق شما چیست.

به طور خلاصه، برای Google بسیار ساده تر خواهد بود که آنچه را که واقعاً به دنبال آن هستید را با روشی بهتر و زمان سریع تری به شما ارائه دهد.

بنابراین زم، فرا می رسد که ما حتی نیازی به 10 نتیجه برای انتخاب در صفحه اول نداریم (اگر ا،ر ما حتی به نتیجه 5 تا 10 دیگر نگاه نمی کنیم!) و Google برای ارائه تنها 5 نتیجه آزاد خواهد بود. نتایج جستجوی ارگ،ک و بقیه تبلیغات حمایت شده یا سایر برنامه های افزودنی یا لیست های پیشرفته خواهد بود.

4. آنتروپی پیوند بیشتر احساس خواهد شد

بله پوسیدگی لینک نیز واقعی است، اما اگر وب سایت شما از پوسیدگی لینک رنج می برد، شرم آور است. این بدان م،است که شما ریدایرکت های 301 خود را به درستی انجام نداده اید یا وب سایت جدید شما قادر به حفظ یا بازسازی صفحات کلیدی خاصی که دارای پیوندهایی هستند که به آنها اشاره می کند، نیست.

اما پوسیدگی پیوند قبلاً پوشش داده شده است – این چیز جدیدی نیست.

آنچه در حال حاضر جدید است آنتروپی پیوند است.

من متوجه شده‌ام که به مرور زمان، لینک‌های قدیمی‌تری که برای 5 تا 10 سال پیش منتشر شده‌اند، اعتبار خود را از دست می‌دهند، حتی اگر وب‌سایتی که لینک از آنجا می‌آید، اعتبار دامنه بهتری به دست آورد – این بدان م،است که سایت هنوز سالم است و هنوز هم در حال دریافت اعتبار است. تعداد زیادی لینک جدید وارد می شود.

واقعاً در مورد آن صحبت نشده است و هنوز هیچ مطالعه قاطعی در این مورد انجام نشده است، اما هی، این یک پست پیش بینی است، نه یک مقاله علمی.

اگر هر هفته یا هر ماه برای ایجاد پیوندهای جدید و بهتر تلاش نمی کنید، به بهتر شدن رتبه خود کمک نمی کنید. این همچنین به نقطه دوم من متصل می شود که در آن خندق نازک تر می شود. رقبایی که به طور مداوم بر روی بک لینک های خود ایجاد می کنند، می توانند سریعتر از شرکت هایی که SEO خود را در گرد و غبار رها کرده اند، پیشی بگیرند.

این باعث می‌شود فهرست‌های جستجوی ارگ،ک بی‌ثبات‌تر و رقابتی‌تر شوند و در نتیجه قیمت را به سمت افزایش سئوی عالی سوق می‌دهد. که تا حد زیادی باعث می‌شود شرکت‌ها فکر کنند که آیا ترجیح می‌دهند به جای انجام سئو، به SEM پایبند باشند. این بدیهی است که به نفع درآمدهای بلندمدت گوگل است.

5. جستجوی صوتی هنوز یک چیز نیست

بله، من سهم خود را از پیش‌بینی‌های SEO دیده‌ام که می‌گویند جستجوی صوتی یک چیز است. شاید حتی یک بار هم باور می کردم.

اما اکنون سال ها از این پیش بینی می گذرد و هنوز چیزی نیست.

بنابراین نه، من فکر می‌کنم جستجوی صوتی هنوز برای سال 2023 و بعد از آن قابل استفاده نخواهد بود. متخصصان سئو همچنان بر سئوی نوشتاری تمرکز خواهند کرد.

وقتی این را می نویسم، پیش بینی های سئو بسیار بیشتری در ذهن من وجود دارد، اما برای اینکه بتوانم آنها را به وضوح با شما به اشتراک بگذارم، نیاز به جستجو و صیقل دادن دارد.

امیدوارم حداقل از برخی از پیش بینی های من در اینجا لذت برده باشید. اگر چیزی با شما طنین انداز شد، مایلم در بخش نظرات زیر بدانم و از شما بشنوم!


منبع: https://seo-hacker.com/truly-outrageous-seo-predictions/