دسته‌ها
اخبار

هوش مصنوعی Jasper چگونه به عنوان ابزار کپی‌نویسی SEO عمل می‌کند


Jasper AI SEO Copywriting Tool

ظهور همه هوش مصنوعی منطقی است که ده‌ها ابزار کپی‌نویسی سئو مبتنی بر هوش مصنوعی نیز وجود داشته باشد که برای ایجاد محتوا برای وبلاگ، رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت شما طراحی شده است.

چرا که نه؟ مقدار محتوایی که برای تضمین موقعیت صفحه اول در SERP ها باید تولید کنید در تاریخ بی سابقه است و هیچ مانعی برای آن وجود ندارد.

اما وقتی برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای محتوا در استفاده از این ابزار عجله دارید، در نهایت به چه چیزی خواهید رسید؟ کار بیهوده، مطمئنا

بنابراین چگونه می‌تو،د تقاضای فزاینده برای ایجاد محتوای من، سئو را به روشی کارآمدتر و بدون خطر جریمه‌های گوگل برآورده کنید؟ آیا واقعاً یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی می تواند در اینجا به شما کمک کند؟

خوب، من با هوش مصنوعی Jasper مواجه شده ام که خودش را دقیقاً به همین شکل معرفی می کند. این به ،وان یک نیروی قدرتمند در کمک به نویسندگان برای ایجاد محتوای سئو پسند به سرعت و به راحتی مورد توجه قرار گرفته است.

بیایید نگاهی دقیق به ویژگی‌های آن بیندازیم، و مهم‌تر از همه اینکه چگونه روی سئوی شما تأثیر می‌گذارد.

Jasper AI چیست؟

Jasper AI یک ابزار تولید محتوا است که برای سازندگان محتوا، نویسندگان و بازاریابان ایجاد شده است. حتی ادعا می‌کند که به شما کمک می‌کند، نقل قول، «با هوش مصنوعی 5 برابر سریع‌تر محتوا ایجاد کنید». علاوه بر این، ظاهراً این ربات هوش مصنوعی قادر به تولید محتوای اصلی و خلاقانه است.

خیلی دور از ذهن به نظر می رسد – بالا،ه، آیا هوش مصنوعی فقط داده ها و اطلاعاتی را که توسعه دهندگانش آن را تغذیه می کند، دوباره بازنویسی نمی کند؟ خوب، این چه چیزی است تیم جاسپر باید در این مورد صحبت کند:

جاسپر آدرس‌های اینترنتی را ،اش نمی‌دهد، بلکه محتوا را از تکه‌هایی از کلماتی که قبلاً در اینترنت شناسایی شده‌اند تولید می‌کند.

“[…]او بر روی یک تریلیون نقطه داده آموزش دیده است که از تشخیص الگو استفاده می کند و نه جملات یا عبارات نوشته شده قبلی. اگر چیزی شبیه به آن ببیند، دیگر همان چیزی را نمی نویسد. جاسپر برای تشخیص ال،ا و عباراتی که مردم قبلاً نوشته اند آموزش دیده است، بنابراین استایل مشابه است، و سپس ،وجی خود را برای مطابقت با آن ال،ا بهینه می کند، اما آنها را تکرار نمی کند.”

همچنین دارای یک ویژگی داخلی پردازش زبان طبیعی (NLP) است که هدف جستجوی کاربر را تجزیه و تحلیل می کند تا محتوای من،ی ایجاد کند که بتواند در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

علاوه بر بهینه سازی محتوای موجود برای اه، SEO، Jasper AI همچنین می تواند به ،وان دستیار ویرایشگر هنگام ایجاد قطعات جدید از ابتدا استفاده شود.

Jasper AI چه کاری می تواند انجام دهد؟

کاربران می توانند به چندین قالب مختلف دسترسی داشته باشند که می تواند به ساده سازی محتوای شما کمک کند. برخی از قالب های Jasper AI که به نظر من از نظر سئو مفید هستند عبارتند از:

  • سئو – پست های وبلاگ
  • SEO – صفحه اصلی
  • سئو – صفحه محصول
  • سئو – صفحه خدمات

همه این قالب‌ها به شما کمک می‌کنند تگ‌های ،وان و توضیحات متا بهینه‌سازی شده برای سئو را بنویسید که می‌تواند به پست‌های وبلاگ، صفحه اصلی، صفحه محصول و صفحه خدمات شما در رتبه‌بندی خوب در گوگل کمک کند.

قالب های سئو جاسپر

قالب دیگری که برای سئو نیز مفید در نظر گرفته می شود، صفحه فرود تک شات آن است که می تواند یک صفحه فرود کامل با سرفصل ها یا H1، H2 و H3 ایجاد کند، ،اصری که گوگل برای رتبه بندی صفحه وب شما در نتایج جستجو بسیار در نظر می گیرد.

صفحه فرود تک شات جاسپر

بنابراین من الگوی صفحه فرود One-S،t را امتحان کردم تا ببینم هوش مصنوعی Jasper در تولید H1، H2 و H3 برای صفحات فرود چگونه عمل می کند. در حالی که برخی از نویسندگان محتوا ممکن است این الگو را مفید بدانند، بهترین کار این است که به هیچ ابزار هوش مصنوعی اجازه ندهید هنگام نوشتن محتوا کار سنگینی را انجام دهد.

با توجه به اینکه Google همچنان با محتوای هر،مه و با کیفیت پایین مق، می کند، بسیار مهم است که همچنان انسان ها هر چیزی را که این ابزار برای شما ایجاد می کند ویرایش و بررسی کنند.

هوش مصنوعی Jasper چگونه می تواند به تولید محتوا کمک کند؟

به عبارت ساده، به تولید محتوایی کمک می کند که با خوانندگان هدف شما طنین انداز شود. به دلیل ویژگی پردازش زبان طبیعی (NLP)، زبان انسان را درک می کند. به این م،ا که می‌تواند محتوایی را پیشنهاد کند که گویی توسط یک انسان واقعی – و برای انسان‌ها نوشته شده است.

همانطور که می د،م نوشتن یکی از سخت ترین جنبه های سئو است. برای تولید محتوا به خلاقیت و مهارت زیادی نیاز دارید. همچنین باید در مورد هر چیزی که در مورد آن می نویسید تحقیقات زیادی انجام دهید. اگر می‌خواهید به تمام موضوعات در جایگاه خود بپردازید و این کار را به گونه‌ای انجام دهید که برای مخاطبانتان جذاب و جذاب باشد، بسیار مهم است.

اساساً، این ابزار همیشه در غلبه بر بلوک نویسنده، سرعت بخشیدن به بخش های خسته کننده تر نوشتن و استفاده از ایده ها برای محتوای شما مفید خواهد بود.

اگر در زمینه سئو تازه کار هستید و می خواهید از این ابزار استفاده کنید، باید به آن توجه داشته باشید: این ابزار می تواند به کارآمدتر ، نوشتن شما کمک کند. با تمام قابلیت‌هایی که با این پلتفرم ارائه می‌شود، عقل سلیم این است که از آن به نفع خود، به‌ویژه از نظر سئو، نهایت استفاده را ببرید.

استفاده از Jasper AI: چند نکته برای توجه

دریافته‌ام که اگرچه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار مفید هستند، اما بهتر است هنگام استفاده از آنها یک برنامه را دنبال کنید. انجام این کار می تواند اطمینان حاصل کند که محتوای تولید شده با کیفیت بالا و بهترین تن، برای وب سایت شما است.

در اینجا چند کار وجود دارد که توصیه می کنم هنگام استفاده از Jasper AI انجام دهید:

  • از قبل در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کنید

هر متخصص سئو که به خود احترام می گذارد، اهمیت تحقیق کلمات کلیدی برای یک استراتژی سئو موفق را می داند. به دنبال عبارات جستجو یا کلمات کلیدی باشید که خوانندگان شما به احتمال زیاد هنگام تحقیق آنلاین از آنها استفاده خواهند کرد. تحقیق کلمات کلیدی نه تنها به شما درک بهتری از خوانندگان می دهد، بلکه بینش بهتری را هنگام ایجاد طرح کلی به شما می دهد.

کلمات کلیدی شما نباید فقط به یک اصطلاح یا کلمه محدود شود. همچنین توصیه می شود برای ایجاد محتوای خود، کلمات کلیدی و سوالات طول، را به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کنید.

  • از الگو برای تولید ،وان و توضیحات متا استفاده کنید

این یکی از مفیدترین قالب ها در این ابزار است. آنها می گویند که ارائه ،وان یا توضیحات متا برای محتوای شما می تواند بسیار ،ره آور باشد، به خصوص اگر محتوای طول، نوشته اید.

وقتی یک ،وان و توضیحات متا دارید که به وضوح آنچه را که نوشته‌اید توصیف می‌کند – و تمام یادداشت‌های من، را برای جلب نظر خواننده نشان می‌دهد – می‌تو،د انتظار داشته باشید افراد بیشتری روی مقاله شما کلیک کنند.

در حالی که نرخ کلیک از نظر فنی یک عامل رتبه بندی نیست (تقریباً تا زم، که من سئو را تمرین کرده ام موضوعی بحث برانگیز است)، به ترافیک و رتبه بندی ارگ،ک کمک می کند، که چیز خوبی است! به همین دلیل است که من همچنین راهنمای چگونگی افزایش CTR ارگ،ک خود را نوشتم.

  • کار خود را تصحیح و ویرایش کنید

آنچه من همچنین باید به آن توجه داشته باشید این است که حتی اگر از جاسپر استفاده می کنید، باز هم باید کار خود را ویرایش و تصحیح کنید. اگرچه این ابزار ادعا می کند محتوای اصلی تولید می کند که به دلیل سرقت ادبی علامت گذاری نمی شود، اما مراقب باشید ضرری ندارد. اگر کاملاً به هوش مصنوعی Jasper تکیه کنید که کار نوشتن را برای شما انجام می دهد، ممکن است به محتوای شما آسیب برساند – بیشتر از اینکه مفید باشد.

بررسی آن قبل از انتشار همچنین زمان خوبی برای ایجاد برخی تغییرات، افزودن کمی استعداد و درج برخی بینش های منحصر به فرد در محتوای خود است. بخش آ، مهم است – افزودن برخی از تخصص های خود در مورد موضوع مورد نظر چیزی است که به اعتقاد من به شما کمک می کند تا برای به روز رس، محتوای مفید Google رتبه بندی کنید.

هوش مصنوعی Jasper چگونه بر سئو تأثیر می گذارد؟

نوشتن محتوا یک ستون اصلی برای سئو است و محتوای خوب نوشته و دارای رتبه بندی را به یکی از مهمترین وظایف در هر استراتژی سئو تبدیل می کند.

ابزارهای هوش مصنوعی، مانند جاسپر، به سمتی طراحی شده‌اند که این فرآیند را برای ما در صنعت بسیار سریع‌تر و آسان‌تر کنند. و این کار را در بسیاری از جنبه‌ها انجام می‌دهد – از ایجاد خطوط کلی گرفته تا ارائه کل پاراگراف‌ها.

از آنجایی که ابزارهای هوش مصنوعی می توانند داده ها را در مقیاس پردازش کنند و از تعدادی روش برای تولید متن (از جمله یادگیری عمیق، تجزیه و تحلیل احساسات و NLP) استفاده کنند، همچنین می توانند شما را به سمت محتوایی راهنمایی کنند که بسیار مرتبط با نیازهای مخاطب شما باشد.

با این اوصاف، نگر، زیادی در مورد استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی وجود دارد. پس از همه، آیا این برخلاف دستورالعمل های گوگل نیست؟

دنی سالیوان از گوگل این را در مورد هوش مصنوعی گفت:

ما نگفته‌ایم که محتوای هوش مصنوعی بد است. ما به وضوح گفتیم که محتوایی که در درجه اول برای موتورهای جستجو نوشته شده است نه برای انسان، موضوع است. این چیزی است که ما روی آن تمرکز کرده ایم. اگر ،ی 100 انسان را برای نوشتن محتوا فقط برای رتبه بندی فعال کند، یا یک اسپینر یا یک هوش مصنوعی را فعال کند، همان مشکل…”

در Google’s Search Essentials، هوش مصنوعی نیز مستقیماً ذکر نشده است. اما، در مورد استفاده از “محتوای تولید شده به صورت خودکار هر،مه” هشدار می دهد، به همین دلیل است که بهتر است از هر ابزار نوشتن هوش مصنوعی با مقداری نمک استفاده کنید.

غذای آماده کلیدی

با ،یب تمام این ویژگی‌ها در یک پلتفرم واحد، Jasper AI می‌تواند یک ابزار کپی‌نویسی بسیار قدرتمند SEO برای افزودن به جعبه ابزار شما باشد.

چه به دنبال راه هایی برای بهینه سازی قطعات موجود باشید یا از ابتدا با مواد جدید شروع کنید. آیا برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط به کمک نیاز دارید یا فقط می خواهید یک جفت چشم بیشتر روی کار خود داشته باشید. Jasper AI این پتانسیل را دارد که این کار را برای شما آسان‌تر کند.

اما، همیشه کاری را انجام دهید که هر نویسنده محتوایی که به خود احترام می گذارد، بهترین کار را انجام می دهد: کار خود را ویرایش کنید.




منبع: https://seo-hacker.com/jasper-ai-seo-copywriting-tool/