دسته‌ها
اخبار

معرفی گزارش جدید سطح صفحه برنامه Schema در SPA


اگر شما نشانه‌گذاری طرحواره را برای یک سازمان بزرگ مدیریت می‌کنید، به احتمال زیاد در حال مدیریت نشانه‌گذاری برای بخش‌ها یا خطوط مختلف ،ب‌وکار در سازمان خود هستید.

Schema Markup (معروف به داده های ساختاریافته) می تواند به وب سایت های شما در جستجو کمک کند و ترافیک را به سایت شما هدایت کند. با این حال، مح،ه بازگشت سرمایه در تلاش‌های نشانه‌گذاری طرحواره شما می‌تواند دشوار باشد – حتی زم، که سعی می‌کنید ارزش را بر اساس بخش، موقعیت جغرافیایی یا خط ،ب و کار اندازه‌گیری کنید.

برای حل این چالش، ما با هیجان اعلام می کنیم گزارش سطح صفحه – یک داشبورد گزارش جدید در پلت فرم Schema Performance Analytics (SPA) برنامه Schema.

گزارش سطح صفحه SPA چیست؟

گزارش جدید سطح صفحه SPA داده‌های کنسول جستجوی Google و برجسته‌کننده و ویرایشگر برنامه Schema را ،یب می‌کند. این به کاربران امکان می‌دهد گزارش‌های خود را سفارشی کنند و بینش‌های دقیق‌تری در سطح صفحه در مورد استراتژی و عملکرد Schema Markup خود به دست آورند.

کاربران می‌توانند معیارهای عملکرد (کلیک‌ها، نمایش‌ها، نرخ کلیک) را براساس نش،‌های اینترنتی، تاریخ و پرس و جو، و همچنین عملکرد یک URL خاص و پرس و جو مربوطه را در یک ج، مشاهده کنند.

رابط گزارش سطح صفحه SPA

از گزارش سطح صفحه SPA چه بینش هایی می توانم ،ب کنم؟

گزارش ذینفعان

با گزارش سطح صفحه، کاربران می توانند داده های خود را با استفاده از فیلترهای URL Match و URL Wildcard بر اساس گروهی از صفحات/URL فیلتر کنند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد عملکرد خود را بر اساس گروه‌های مشخصی از URLها، بخش‌ها یا خطوط تجاری مشاهده کنند.

تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره - ویژگی Wildcard

سپس آنها می توانند به هر واحد تجاری در مورد سهم نشانه گذاری طرحواره خود گزارش دهند و به هر منطقه از ،ب و کار اجازه می دهد تا ROI Schema Markup را در واحد تجاری خود و تأثیر SEO بر نتایج ،ب و کار خود را بهتر اندازه گیری کند.

فرصت های بهبود محتوا را شناسایی کنید

با گزارش سطح صفحه، کاربران می‌توانند بینش‌هایی درباره کلیدواژه‌های با عملکرد برتر، نتایج غنی و الگوی برنامه Schema دریافت کنند. این بینش‌ها می‌تواند به کاربران کمک کند تا مناطقی را در استراتژی نشانه‌گذاری طرحواره خود شناسایی کنند که کار می‌کنند/کار نمی‌کنند و این یادگیری‌ها را در سایت‌های خود پیاده‌سازی کنند.

URL های بدون نشانه گذاری طرحواره – کاربران می توانند URL هایی را که در حال حاضر هیچ نشانه گذاری طرحواره ای در صفحه ندارند مشاهده کنند و به گسترش پوشش طرحواره خود به آن صفحات نگاه کنند تا برای انواع بیشتری از نتایج غنی واجد شرایط باشند.

گزارش سطح صفحه SPA – URL های بدون نشانه گذاری طرحواره

فیلتر بر اساس ظاهر جستجو – کاربران همچنین می توانند ،یبی از نتایج غنی خود را مشاهده کنند. این اطلاعات می‌تواند به کاربران کمک کند فرصت‌هایی را برای تنوع بخشیدن به نتایج غنی خود و اطلاع‌رس، استراتژی محتوای خود در حرکت رو به جلو شناسایی کنند.

گزارش سطح صفحه SPA – فیلتر ظاهری جستجو

مقایسه عملکرد در دوره های زم، مختلف

برگه مقایسه دوره‌های زم، در گزارش سطح صفحه به کاربران امکان می‌دهد عملکرد URL‌های خاص را در دو دوره زم، مقایسه کنند. کاربران می‌توانند روندها را ببینند یا تغییرات را با تلاش‌های Schema Markup خود برای به دست آوردن بینش در مورد اثربخشی استراتژی خود مطابقت دهند.

گزارشی که کلیک‌ها، نمایش‌ها و ctr را در بازه‌های زم، مختلف نشان می‌دهد

دانلود برای تجزیه و تحلیل بیشتر

برخلاف Google Search Console، Schema Performance Analytics به کاربران امکان می دهد تا بیش از 1000 خط داده را برای تجزیه و تحلیل بیشتر صادر کنند. آنها می توانند کل داشبورد را در PDF بارگیری کنند یا ویجت های خاصی را در ا،ل دانلود کنند. سپس این داشبورد را می توان با سهامداران مختلف به اشتراک گذاشت و برای تجزیه و تحلیل بیشتر استفاده کرد.

درباره 6 برگه اصلی گزارش در داشبورد گزارش سطح صفحه بیشتر بیاموزید اینجا.

تفاوت بین Schema Performance Analytics و Google Search Console

Schema Performance Analytics داده هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد کنسول جستجوی گوگل، با قابلیت اضافه شده برای مشاهده داده های بیشتر. کاربران همچنین می‌توانند ابعاد داده‌ای مانند الگوی برنامه Schema و کلمات کلیدی مارکی که در GSC موجود نیستند را بیشتر بررسی کنند.

در اینجا چند تفاوت کلیدی بین SPA و GSC وجود دارد.


تفاوت های کلیدی کنسول جستجوی گوگل (GSC) تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره (SPA)
محدودیت های داده GSC فقط به کاربران اجازه می دهد تا 1000 ردیف داده در هر پرس و جو صادر کنند – که می تواند باعث شود بازاریابان دارای وب سایت بزرگ بسیاری از داده های جستجوی مفید را از دست بدهند. SPA به کاربران این امکان را می دهد که کل مجموعه داده و هر پرس و جو را برای تجزیه و تحلیل دقیق تر صادر کنند.
حفظ داده ها GSC فقط 16 ماه داده را در یک زمان ذخیره و پردازش می کند – به این م،ی که کاربران فقط می توانند 16 ماه داده های تاریخی را در پلتفرم مشاهده کنند مگر اینکه داده ها را صادر کنند. SPA تمام داده های تاریخی را از تاریخ ادغام با کنسول جستجوی Google ذخیره و پردازش می کند.
ابعاد اضافی ابعاد GSC که کاربران می توانند پرس و جو کنند عبارتند از: تاریخ، صفحه، پرس و جو، ظاهر جستجو، دستگاه و کشور. ابعاد SPA که کاربران می توانند پرس و جو کنند عبارتند از: تاریخ، صفحه، پرس و جو، ظاهر جستجو، کلمات کلیدی مارک دار / غیر مارک و الگوی برنامه طرحواره.

بعد الگوی برنامه Schema به کاربران Schema App اجازه می دهد تا فرصت هایی را برای بهبود نشانه گذاری خود شناسایی کنند.

قابلیت های فیلترینگ GSC فقط به کاربران اجازه می دهد تا داده های خود را در یک زمان یکبار فیلتر کنند. SPA به کاربران این امکان را می دهد که هر بار چندین نتیجه غنی را برای فیلتر ، داده های خود انتخاب کنند.
مشاهده داده ها در GSC، داده‌های پرس و جو و صفحه از هم جدا می‌شوند – اگر کاربران بخواهند جستارهای مربوط به هر صفحه را در GSC ببینند، باید ابتدا روی صفحات کلیک کنند، صفحه را انتخاب کنند و سپس روی زبانه Query کلیک کنند. آنها باید این کار را به صورت صفحه به صفحه انجام دهند. در SPA، کاربران می توانند داده های پرس و جو برای هر صفحه / URL را در یک نمای واحد ببینند. آنها همچنین می‌توانند داده‌ها را بر اساس ظاهر جستجو، نوع جستجو، محدوده تاریخ، گروه‌هایی از URLها و موارد دیگر فیلتر کنند.

چه ،ی می تواند به گزارش سطح صفحه SPA دسترسی داشته باشد؟

تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره برای همه مشتریان سازم، برنامه Schema در دسترس است. ابزار گزارش تحلیلی به تیم SEO شما کمک می‌کند تا عملکرد تلاش‌های Schema Markup خود را بهتر تجسم کند و بینش‌هایی را برای اطلاع‌رس، استراتژی محتوای خود به دست آورد و همچنان در جستجو برجسته باشد.

اگر در حال حاضر مشتری سازم، برنامه Schema هستید، لطفاً برای راه اندازی SPA با مدیر موفقیت مشتری خود تماس بگیرید.

اگر در حال حاضر مشتری برنامه Schema نیستید، مایلیم به شما کمک کنیم از Schema Markup استفاده کنید تا در جستجو برجسته شوید. در تماس باشید امروز با ما برای یادگیری بیشتر!

مارتا مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Schema App است. برنامه Schema یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند. او یکی از اعضای فعال جامعه بهینه‌سازی موتورهای جستجو است و کاری که از طریق برنامه Schema انجام می‌دهد به برندهای سراسر جهان کمک می‌کند تا عملکرد جستجوی ارگ،ک خود را بهبود بخشند.


منبع: https://www.schemaapp.com/schema-app-news/introducing-schema-performance-،ytics-page-level-report/