دسته‌ها
اخبار

مطالعه SEO بیش از 140000 کلمه کلیدی مرتبط با پوشاک را بررسی می کند


زمستان در راه است و با آن شلوغ ترین فصل دنیا. فصل ،ید اطمینان از اینکه وب‌سایت شما می‌تواند در این مدت از فعالیت‌های مصرف‌کننده بیشتر سرمایه‌گذاری کند، برای رشد برند شما و افزایش سود شما بسیار مهم است.

SEO Clarity مطالعه ای بر روی تقریباً 150000 کلمه کلیدی مرتبط با پوشاک در یک دوره شش هفته ای انجام داد تا درباره نحوه نمایش نتایج جستجوی مرتبط با پوشاک توسط الگوریتم گوگل، موثرترین استراتژی های سئو و تحقیق در مورد تلاش های گوگل برای رقابت با مشاغل با آنها اطلاعات بیشتری ،ب کند. دارایی های فکری خود

در اینجا یافته های اصلی این مطالعه است که باید از آنها آگاه باشید:

تقریباً 100٪ از همه جستجوها باعث ایجاد ویژگی های SERP می شوند

بیش از 200000 ویژگی SERP وجود داشت که در طول مطالعه نمایش داده شد. ویژگی‌های SERP نتایج جستجوی ویژه‌ای هستند که به طور منحصربه‌فردی محتوایی را در SERP نشان می‌دهند که فهرست‌های ارگ،ک معمولی نشان نمی‌دهند.

هدف ویژگی‌های SERP یافتن محتوای مفید و/یا مرتبط یک صفحه و نمایش برجسته آن در جستجوهای Google است.

دو ویژگی متداول SERP که برای کلمات کلیدی مرتبط با پوشاک نمایش داده می شود عبارتند از:

مشخصات محصول

موارد ثبت شده: 120772

ویژگی SERP محصول یک تصویر، اطلاعات قیمت و هر نظری را که کاربران ممکن است در صفحه ای که محصول در آن نمایش داده شده اند، ارائه دهد.

این برای جلب توجه و کمک به کاربران برای تعیین آنچه که به دنبال آن هستند بسیار مؤثرتر از یک پیوند آبی با چند متن کوچک در زیر است.

مردم همچنین پرسیدن

موارد ثبت شده: 57925

به احتمال زیاد قبلاً بارها این نوع نتیجه را برای انواع جستجوها دیده اید. People Also Ask یک ویژگی نتیجه غنی است که پرس و جوهای مبتنی بر سوال بسیار جستجو شده را که به کلمه کلیدی مورد جستجو مرتبط هستند جمع آوری می کند.

یک کادر مستطیل شکل با 3-5 سوال مرتبط نمایش داده می شود. هنگامی که کاربر روی یکی از سؤالات کلیک می کند، با قطعه ای از محتوای گرفته شده از وب سایت میزبان باز می شود. همانطور که کاربر روی سوالات در کادر People also Ask کلیک می کند، سوالات بیشتری در پایین کادر ظاهر می شود.

چگونه ویژگی های SERP را در وب سایت خود فعال کنید

برای اینکه وب سایت شما در جستجوی گوگل به ،وان یک نتیجه غنی نمایش داده شود، باید داده های ساختاریافته را به هر صفحه اضافه کنید.

داده های ساختاریافته نوعی کد است که گوگل برای درک بهتر محتوا و رابطه بین انواع مختلف محتوا در یک صفحه استفاده می کند.

شما فقط باید داده های ساختاریافته را به صفحه ای اضافه کنید که در 10 موقعیت برتر جستجوی ارگ،ک یا در اطراف آن رتبه بندی می شود. این به این دلیل است که ا،ر ویژگی های SERP تنها زم، فعال می شوند که یک صفحه وب مشخص در صفحه 1 گوگل رتبه بندی شود. می تو،د در مورد استفاده از داده های ساخت یافته بیشتر بیاموزید اینجا.

85% از تمام جستجوهای مرتبط با پوشاک، لیست محصولات با نتایج غنی را در 10 نقطه برتر ارگ،ک نشان داده اند.

ا،ریت قریب به اتفاق همه جستجوهای کلیدواژه مبتنی بر پوشاک، فهرست محصولات با نتایج غنی را نشان می‌دهند.

در کنار آن، حدود نیمی از جستجوهایی که ویژگی‌های SERP محصول محبوب را در 10 موقعیت برتر نشان می‌دادند، آنها را در 3 موقعیت ارگ،ک برتر قرار دادند.

75٪ از جستجوهای تلفن همراه چهار یا بیشتر ویژگی جستجوی محصول را ایجاد ،د

حدود سه چهارم از تمام جستجوهای مربوط به پوشاک، چهار یا چند لیست ویژگی محصول را نمایش می‌دهند.

جالب توجه است که حدود 75٪ از جستجوهای دسکتاپ فقط یک لیست ویژگی محصول را نمایش می دهند.

گوگل به طور فزاینده ای برای جستجوهای تجاری رقابت می کند

در سال 2000 گوگل Adwords را راه اندازی کرد، یک پلت فرم تبلیغات آنلاین که انقلابی در نحوه یافتن اطلاعات آنلاین توسط افراد ایجاد کرد.

با گذشت زمان گوگل استفاده خود را از تبلیغات پولی گسترش داد و در سال 2016 اعلام کرد که تعداد فهرست های پولی در جستجوی گوگل را از 3 به 4 افزایش می دهد و این تبلیغات دیگر در کنار نتایج جستجوی ارگ،ک قرار نخواهند داشت، بلکه بالاتر از آن ها قرار می گیرند و ارگ،ک را پایین می آورند. لیست ها

گوگل ادز پولساز بزرگی برای سازمان است و به اضافه ، ویژگی های جستجوی بیشتر به قیمت نتایج ارگ،ک ادامه داده است.

منبع

امروز، حداقل چهار آگهی پولی را در جستجوی گوگل در بالا و پایین صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) خواهید دید. اینها اولین ویژگی های SERP بودند که گوگل ایجاد کرد و نتایج را موفقیت آمیز دریافتند.

در طول سال‌ها، گوگل به طور فزاینده‌ای ویژگی‌های جدید SERP را توسعه داده است تا به ارائه اطلاعات مرتبط‌تر و مفیدتر به کاربران کمک کند و کاربران را برای مدت طول،‌تری در google.com نگه دارد و به رشد سود آنها کمک کند.

این روند تنها با راه اندازی بیش از 30 ویژگی منحصربفرد SERP تا به امروز توسط گوگل ادامه یافته است و تعداد بیشتری نیز در راه است. تنها با تلاش‌های Google فضا برای فهرست‌بندی ارگ،ک محدودتر می‌شود.

چرا این مهم است؟

اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا یک ،ده فروش آنلاین هستید، رقابت شما در حال افزایش است. نه تنها از رقبای طبیعی، بلکه خود گوگل نیز به دلیل ویژگی‌های بیشتر SERP نتایج ارگ،ک را کاهش می‌دهد، تعداد کل فهرست‌های ارگ،ک موجود برای نمایش را محدود می‌کند و برای جلب توجه کاربران رقابت می‌کند.

مطالعه بر روی کلمات کلیدی مبتنی بر پوشاک نشان داد که ا،ر این جستجوهای کلیدواژه برخی از ویژگی‌های SERP را تولید می‌کنند که ا،ر آنها ویژگی‌های چندگانه SERP را نشان می‌دهند و فضای صفحه 1 را بیشتر محدود می‌کنند.

این به کلمات کلیدی متمرکز بر پوشاک محدود نمی شود. تقریباً تمام جستجوهایی که با هدف تجاری انجام می‌شوند، ویژگی‌های SERP و تبلیغات پولی بیشتری را نسبت به قبل نشان می‌دهند، و ،ب‌وکارهای فضایی را محدودتر می‌کند تا فهرست‌های ارگ،ک خود را در صفحه 1 و بالاتر از آن دریافت کنند.

ا،ر کلمات کلیدی رقابتی کمتر از ده فهرست ارگ،ک در صفحه 1 خواهند داشت.

برای سئو چه م،ایی دارد؟

این بدان م،است که سئو بسیار رقابتی تر شده است و رسیدن به انتهای صفحه 1 سخت تر و کمتر از همیشه سودمند است.

برای اینکه از رقبا پیشی بگیرید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید، باید در نظر داشته باشید که چه ویژگی های SERP برای جستجوهایی که برای ،ب و کار شما مهم هستند نمایش داده می شوند و صفحات هدف خود را برای آنها بهینه کنید.

اگر صفحاتی دارید که در بین 10 نتیجه ارگ،ک برتر برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی می شوند یا نزدیک به آن هستند، باید در نظر داشته باشید که داده های ساختاریافته را به صفحات هدف خود اضافه کنید که می تواند آنها را واجد شرایط ویژگی های SERP کند.

با نمایش ویژگی‌های بیشتر SERP، واجد شرایط بودن صفحات هدف شما برای افزایش آگاهی از برند و ترافیک ارگ،ک و ،ب برتری در رقابت ضروری است.

چگونه وب سایت ،ده فروشی آنلاین خود را برای مهم ترین زمان سال بهینه کنید

زمان بین هالووین و روز سال نو برای ،ده فروشان و مشاغل تجارت الکترونیک در سراسر آمریکای شمالی مهم ترین زمان است. بسیاری سعی می‌کنند از تخفیف‌های جمعه سیاه استفاده کنند، اما در ماه بعد از هدایای کریسمس پر، می‌کنند.

منبع

کریسمس تنها تعطیلی نیست که جشن گرفته می شود. علاوه بر جمعه سیاه و کریسمس، جشن هانوکا، بودی و پانچا گاناپاتی سالانه توسط میلیون ها نفر برگزار می شود. با همه این جشن ها و جشن ها، فعالیت مصرف کنندگان در دو ماه آ، سال به بالاترین حد خود رسیده است.

استفاده از این روندهای مصرف کننده برای بهبود سود شما حیاتی خواهد بود. عدم انجام این کار، ،ب و کار شما را در معرض خطر از دست دادن سهم بازار در برابر سرسخت ترین رقبای خود قرار می دهد.

هر ماه بیش از 250 میلیون جستجوی مربوط به پوشاک انجام می شود و تنها قرار گرفتن در صفحه 1 گوگل برای برخی از این جستجوها می تواند سود قابل توجهی را به همراه داشته باشد. اما چگونه می تو،د این کار را انجام دهید؟

شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما کاملاً کاربردی و قابل پیمایش است. این باید برای مصرف کنندگان باشد که محصولات شما را پیدا کنند و هزینه آنها را بپردازند، و شما باید یک زنجیره لجستیک قابل اعتماد برای افزایش تقاضا داشته باشید.

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، صدها فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که وب سایت شما در رتبه اول گوگل قرار دارد.

تلاش برای بهینه سازی وب سایت خود برای هر فاکتور رتبه بندی سئو یک فرآیند فشرده منابع است، فرآیندی که ا،ر ،ده فروشان آنلاین بدون کمک متخصص قادر به مدیریت موثر آن نیستند.

در TechWyse Internet Marketing، ما قدیمی‌ترین و بزرگترین آژانس بازاریابی دیجیتال کانادا هستیم، بیش از 20 سال است که به رشد وب‌سایت‌ها کمک می‌کنیم و می‌تو،م از این تجربه برای کمک به شما برای دستیابی به اه، بازاریابی آنلاین خود استفاده کنیم.

اگر می‌خواهید بد،د که وب‌سایت شما برای رتبه‌بندی بالا در گوگل و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری به چه چیزی نیاز دارد، با ما تماس بگیرید (416) 410-7090 یا فرمی را در این وب‌سایت برای مشاوره رایگان سئو پر کنید.

تیم متخصصان دیجیتال مارکتینگ ما با شما همکاری خواهند کرد تا اه، شما را درک کنید، استراتژی هایی را برای رسیدن به آن اه، توسعه دهید و وب سایت شما را برای سئو بهینه نگه دارید. با کمک ما می تو،د از فصل تعطیلات بهترین استفاده را ببرید تا ،ب و کار خود را توسعه دهید و از رقبا پیشی بگیرید.

نوشته بن فورموسا (9 پست)

بن هماهنگ کننده بازاریابی دیجیتال در TechWyse است. بن همیشه سعی می‌کند یک قدم جلوتر بماند، یک محقق مشتاق در زمینه بازاریابی دیجیتال و سئو است. بن با سابقه‌ای در رو،مه‌نگاری، به یافتن پاسخ برای سؤالات سخت و به‌روز ماندن از آ،ین روندهای بازاریابی دیجیتال اختصاص دارد.




منبع: https://www.techwyse.com/blog/search-engine-optimization/seo-study-examines-over-140000-apparel-related-keywords-heres-what-they-found/