دسته‌ها
اخبار

سئو پادکست شماره 43: مصاحبه با امانوئل پترسکو


،مت شماره 43 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات امانوئل پترسکو

من از شما دعوت می کنم که در آن مش، شوید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

مصاحبه با امانوئل پترسکو

،مت شماره 43

،مت شماره 43 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات امانوئل پترسکو، یک مشاور سئو مستقر در تورنتو.

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر ،مت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

،مت 43 را تماشا کنید

،مت 43 را گوش کنید

می تو،د گوش دهید ،مت شماره 43 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY زیر

این پاد،ت توسط JetOctopus 🐙، یک ،نده سایت و تحلیلگر فایل لاگ فوق العاده مبتنی بر ابر پشتیب، می شود. JetOctopus را بررسی کنید.

یادداشت های ،مت 43

در این ،مت از پاد،ت SEO توسط #SEOSLY، اولگا زار با کارشناس باتجربه سئو، امانوئل پترسکو به بحث در مورد تفاوت‌های ظریف و اهمیت ممیزی SEO می‌نشیند.

امانوئل، یک مشاور سئو در تورنتو که اصالتاً اهل بخارست، روم، است، سفر جذاب خود را در دنیای دیجیتال که بیش از یک دهه را در بر می گیرد، به اشتراک می گذارد. از کشف موتورهای جستجو در اوایل دهه 2000 تا راه اندازی ،ب و کار خود در صنعت موسیقی، تجربه غنی امانوئل گنجینه ای از بینش برای متخصصان مشتاق سئو است.

او که با ،ب و کارهای مختلف کار کرده است، تخصص خود را در ممیزی SEO تقویت کرده است و سئو را نه تنها به ،وان یک شغل یا یک هنر، بلکه به ،وان یک هنر نگاه می کند. این گفتگو به اهمیت ممیزی SEO، فرآیندی که امانوئل استفاده می کند، و اینکه چرا متخصصان سئو را به پزشک، تشبیه می کند که داده ها را از چندین ساعت (ابزارهای SEO) تفسیر می کنند، بررسی می کند.

علاوه بر این، امانوئل در مورد انتقال خود به بازار آمریکای شمالی، کار خود با مشتریان صنعت حقوق، و درس هایی که از مهاجرت به سایت های بزرگ آموخته صحبت می کند.

چه یک متخصص سئو با تجربه باشید، چه صاحب ،ب‌وکار کوچکی باشید که می‌خواهید درباره ممیزی‌های سئو اطلاعات بیشتری ،ب کنید، یا یک تازه کار که تازه در زمینه بازاریابی دیجیتال شروع کرده‌اید، این گفتگو مطمئناً بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد. این فرصت را از دست ندهید تا از یکی از بهترین های این تجارت یاد بگیرید!

امانوئل را دنبال کنید:

حتما در سایت من مش، شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زم، که یک ،مت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می تو،د با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مش، شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].

مصاحبه های دیگر با سئو را بررسی کنید


منبع: https://seosly.com/blog/seo-podcast-43/