دسته‌ها
اخبار

سئو پادکست شماره 37: مصاحبه با جورج نگوین


،مت شماره 37 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات جورج نگوین.

من از شما دعوت می کنم که در آن مش، شوید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

مصاحبه با جورج نگوین

،مت شماره 37

،مت شماره 37 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY جورج نگوین از Wix را نشان می دهد. در ،مت امروز لذت مصاحبه را داشتم جورج نگوین از جانب Wix، جایی که ما در مورد Wix SEO Hub بحث کردیم و توصیه های ارزشمندی در مورد مشاغل SEO، اعتماد به نفس و غلبه بر سندروم imposter به اشتراک گذاشتیم.

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر ،مت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

،مت 37 را تماشا کنید

،مت 37 را گوش کنید

می تو،د گوش دهید ،مت شماره 37 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY زیر

این پاد،ت توسط JetOctopus 🐙، یک ،نده سایت و تحلیلگر فایل لاگ فوق العاده مبتنی بر ابر پشتیب، می شود. JetOctopus را بررسی کنید.

یادداشت های ،مت شماره 37

در ،مت امروز لذت مصاحبه را داشتم جورج نگوین از جانب Wix، جایی که ما در مورد مرکز سئو Wix و توصیه های ارزشمندی در مورد مشاغل سئو، اعتماد به نفس و غلبه بر سندروم فریبکار به اشتراک گذاشت.

به ،وان یک مشاور سئو، من واقعا تحت تاثیر کیفیت مقالات منتشر شده در مرکز یادگیری سئو Wix قرار گرفتم. چیزی که آن را منحصر به فرد می کند تمرکز آن بر ارائه محتوای معتبر از کارشناسان مختلف صنعت است. جورج تا حدودی بر روند انتخاب مشارکت‌کنندگان خود، که در درجه اول به یک سیستم ارجاع و حفظ مجموعه متنوعی از کارشناسان با استعداد متکی است، روشن کرد.

من همچنین از این واقعیت قدرد، کردم که Wix به مشارکت کنندگان خود برای کارشان پول می دهد. اگرچه ممکن است برای برخی عامل اصلی انگیزه نباشد، اما مطمئناً به زمان و تلاش صرف شده برای ایجاد مقاله‌های روشنگر ارزش می‌افزاید.

در طول گفتگوی ما، جورج سفر شخصی خود را به اشتراک گذاشت و اینکه چگونه پیشینه متنوعش در آموزش، رو،مه نگاری و بازاریابی محتوا او را به سمت نقش فعلی خود در Wix سوق داد. ما در مورد اهمیت مشارکت دیگران در حرفه شما صحبت کردیم که عامل مهمی در موفقیت او بوده است.

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد سئو هستید، من به شدت توصیه می کنم مرکز یادگیری سئو Wix را برای محتوای جامع و آموزنده آن بررسی کنید. به ،وان ،ی که مقاله ای برای پلتفرم نوشته است، می توانم کیفیت و اشتیاق موجود در هر قطعه را تضمین کنم.

با تشکر از تنظیم ، پاد،ت سئو توسط #SEOSLYو فراموش نکنید که برای مصاحبه ها و اطلاعات بیشتر از کارشناسان صنعت مش، شوید!

جورج را دنبال کنید

مرکز یادگیری Wix SEO را بررسی کنید: https://www.wix.com/seo/learn
توییتر: https://twitter.com/geo،gu
Wix:

حتما در سایت من مش، شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زم، که یک ،مت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می تو،د با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مش، شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].




منبع: https://seosly.com/blog/seo-podcast-37/