دسته‌ها
اخبار

سئو پادکست شماره 36: مصاحبه با Tomek Rudzki


،مت شماره 36 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات تومک رودزکی.

من از شما دعوت می کنم که در آن مش، شوید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

مصاحبه با تومک رودزکی

،مت شماره 36

،مت شماره 36 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY امکانات تومک رودزکمن، یکی از بنیانگذاران Ziptie.dev و رئیس بخش تحقیق و توسعه در Onely.com، به من بپیوندید تا در مورد سفر او در سئو، سئو فنی، ،یدن، نمایه سازی و موارد دیگر بحث کنیم!

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر ،مت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

،مت 36 را تماشا کنید

،مت 36 را گوش کنید

می تو،د گوش دهید ،مت شماره 36 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY زیر

یادداشت های ،مت شماره 36

در این اپیزود، من هیجان زده هستم تومک رودزکی، یکی از بنیانگذاران Ziptie.dev و رئیس بخش تحقیق و توسعه در Onely.com، به من بپیوندید تا در مورد سفر او در سئو، سئو فنی، ،یدن، نمایه سازی، و موارد دیگر بحثی روشنگر داشته باشیم!

در این ،مت، Tomek Rudzki، متخصص سئو، درباره سفر خود به دنیای سئو، شروع کارآموزی در Excel Media و در نهایت یافتن شغل در Onely، آژانس فنی سئوی شناخته شده صحبت می کند.

او در مورد چالش‌هایی که در حین یادگیری سئو با آن مواجه بوده است، مانند تجزیه و تحلیل گزارش سرور صحبت می‌کند که به او کمک کرد تا این رشته را به سرعت یاد بگیرد.

در Onely، Tomek روی جنبه‌های مختلف سئو، مانند سئوی بین‌المللی، سئوی جاوا اسکریپت و سئو فهرست‌سازی کار می‌کند. او چندین نمونه از مشکلات سئوی جاوا اسکریپت را ارائه می‌کند، از جمله مورد پلاگین محبوب وردپرس، diskut.com، که به دلیل ارائه نسخه خالی از محتوای Googlebot، 99 درصد کاهش دید را تجربه کرد.

Tomek همچنین در مورد پیچیدگی های نمایه سازی SEO صحبت می کند، از جمله اینکه چگونه وب سایت ها برای بودجه ،یدن گوگل رقابت می کنند و چگونه جاوا اسکریپت می تواند پیچیدگی بیشتری را به این فرآیند اضافه کند. او توضیح می دهد که گوگل ،یدن صفحات محبوب و با کیفیت را در اولویت قرار می دهد، در حالی که صفحاتی که این معیارها را ندارند ممکن است در انتهای صف ،یدن قرار گیرند.

Tomek همچنین به نقش کنسول جستجوی گوگل در درک دلایل ایند، نشدن یک صفحه، مانند “Crawl Currently Not Indexed” یا “Discovered Currently Indexed” اشاره می کند.

دنبال کنید و با Tomek ارتباط برقرار کنید

در اینجا نحوه ارتباط با Tomek Rudzki آمده است:

حتما در سایت من مش، شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زم، که یک ،مت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می تو،د با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مش، شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].


منبع: https://seosly.com/blog/seo-podcast-36/