دسته‌ها
اخبار

سئو پادکست شماره 24: وکیل سئو و بازاریابی وکیل با رافی آربل از مارکت JD


،مت شماره 24 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY با حضور یک مهمان ویژه – رفیع اربل از جانب مارکت جی دی – به تازگی نمایش داده شده است.

من از شما دعوت می کنم که در آن مش، شوید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

مصاحبه رفیع اربل

،مت شماره 24

،مت شماره 22 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY دارای یک مهمان ویژه – رفیع اربل از جانب مارکت جی دی.

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر ،مت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

،مت 24 را تماشا کنید

،مت 24 را گوش کنید

می تو،د ،مت را گوش دهید #22 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY زیر

یادداشت های ،مت 24

در ،مت #24 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY، میزبان اولگا زار با مهمان ویژه می نشیند رفیع اربل، رئیس Market JD، آژانسی که هدف آن سئوی وکیل و بازاریابی وکلا است. رفیع نه تنها یک SEO است، بلکه یک وکیل نیز هست، بنابراین او این موضوع را از درون می داند.

در این ویدیو، رفیع بینشی در مورد نحوه استفاده موثر از سئو برای وکلا ارائه می دهد. او در مورد استراتژی های رایج سئو وکیل بحث می کند و نکاتی را در مورد نحوه انتخاب کلمات کلیدی من، و بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو به اشتراک می گذارد.

همچنین در مورد اشتباهات رایجی که سئوکاران هنگام کار با وب سایت های وکیل مرتکب می شوند و نحوه اجتناب از آنها صحبت می کنیم.

علاوه بر این، ما در مورد اهمیت استفاده از تبدیل دقیق و ردیابی تماس برای اندازه‌گیری اثربخشی تلاش‌های سئوی وکیل شما صحبت می‌کنیم.

اگر به دنبال بهبود مهارت های خود در زمینه حقوقی هستید، این ویدیو را باید تماشا کنید. با مشاوره تخصصی رفیع در مورد سئوی وکلا آشنا شوید.

رفیع اربل را دنبال کنید و با آن ارتباط برقرار کنید

در اینجا نحوه ارتباط با رفیع آمده است:

حتما در سایت من مش، شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زم، که یک ،مت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می تو،د با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مش، شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].


منبع: https://seosly.com/blog/seo-podcast-episode-24/