دسته‌ها
اخبار

سئو پادکست شماره 17: سئوی سازمانی و سئوی لبه با نیک ویلزدون


،مت شماره 17 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY با حضور یک مهمان ویژه – نیک ویلسدون از جانب گشتاور – به تازگی منتشر شده است.

من از شما دعوت می کنم که در آن مش، شوید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

سئو edge با نیک وی،دون

،مت شماره 17

،مت شماره 17 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY دارای یک مهمان ویژه – نیک ویلسدون از جانب گشتاور

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر ،مت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

،مت 17 را تماشا کنید

،مت 17 را گوش کنید

می تو،د ،مت 17 سریال را گوش دهید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY زیر

یادداشت های ،مت 17

در این ویدیوی یوتیوب، اولگا زار، یک مشاور سئو با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه، با نیک وی،دون، متخصص سئو فنی و متخصص در حوزه سئوی سازم، صحبت می کند. نیک به جزئیات و نکات اجرای توصیه‌ها برای مشتریان سئو در سطح سازم، و همچنین رویکرد نوآورانه‌ای که به ،وان سئو لبه معروف است، می‌پردازد.

در طول مصاحبه، نیک به چالش‌های منحصربه‌فرد ناشی از بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها در سطح سازم، و اهمیت به‌روز ماندن در دنیای همیشه در حال تحول سئو اشاره می‌کند. او همچنین نقش سئو فنی در هدایت ترافیک ارگ،ک و ارزش یک رویکرد جامع و مبتنی بر داده در استراتژی سئو را مورد بحث قرار می دهد.

این مصاحبه برای متخصصان و علاقه مندان به سئو ضروری است که به دنبال ارتقای درک خود از سئوی سازم، و سئوی لبه به سطح بعدی هستند. فرصت را از دست ندهید تا از یکی از کارشناسان برجسته صنعت در زمینه سئوی فنی بیاموزید.

سئوی سازم، چیست؟

سئوی سازم، به فرآیند بهینه سازی یک وب سایت بزرگ و پیچیده برای موتورهای جستجو اشاره دارد. وب‌سایت‌های سطح سازم، معمولاً آن‌هایی هستند که متعلق به سازمان‌ها یا مشاغل بزرگ با حضور آنلاین قابل توجه هستند و می‌توانند شامل سایت‌های تجارت الکترونیک، ،ب‌وکارهای چندمک، و وب‌سایت‌هایی با حجم زیادی از محتوا باشند.

یکی از چالش‌های کلیدی پیاده‌سازی توصیه‌های سئو در وب‌سایت‌های سازم، این واقعیت است که اغلب افراد و تیم‌های مختلفی در این فرآیند شرکت دارند. این می تواند شامل بازاریابان، توسعه دهندگان، سازندگان محتوا و کارکنان فناوری اطلاعات و غیره باشد. هماهنگ ، تلاش‌های این تیم‌ها و ذینفعان مختلف می‌تواند یک کار پیچیده و زمان‌بر باشد و به سختی می‌توان همه را در یک صفحه قرار داد و در یک مسیر حرکت کرد.

سئو Edge فرصتی منحصر به فرد برای دور زدن همه پیچیدگی‌های بالا می‌دهد و به SEO اجازه می‌دهد تا تغییرات را مستقیماً در وب‌سایت مشتریان SEO سازم، خود پیاده‌سازی و اجرا کند. نیک می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند!

نیک وی،دون را دنبال کنید و با آن ارتباط برقرار کنید

چگونه می تو،د با نیک ارتباط برقرار کنید:

حتما در سایت من مش، شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زم، که یک ،مت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می تو،د با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مش، شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].


منبع: https://seosly.com/blog/seo-podcast-episode-17/