دسته‌ها
اخبار

سئو پادکست شماره 15: سئوی یوتیوب با پل آندره د ورا از نمایش ویدئویی SEO


اپیزود شماره 15 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY با حضور یک مهمان ویژه – Paul Andre de Vera از SEO Video S،w – به تازگی منتشر شده است.

من از شما دعوت می کنم که در آن مش، شوید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

نمایش ویدیو سئو

اپیزود شماره 15

اپیزود شماره 15 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY دارای یک مهمان ویژه – پل آندره د ورا از نمایش ویدیو سئو.

در این ویدیو با پل آندره مجری برنامه می نشینیم نمایش ویدیو سئو و یک متخصص در سئو ویدیو، به ویژه در یوتیوب. پل بینش و دانش خود را در مورد اهمیت بهینه سازی ویدیوهای شما در YouTube به اشتراک می گذارد و نکات و استراتژی هایی را برای بهبود دید و دسترسی ویدیوهای شما در این پلت فرم ارائه می دهد. او موضوعاتی مانند استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در ،اوین و توضیحات ویدیوی شما، تعامل با مخاطبان شما از طریق نظرات و لایک ها، و استفاده از الگوریتم های یوتیوب به نفع شما را پوشش می دهد.

خواه صاحب ،ب و کار، بازاریاب یا تولیدکننده محتوا باشید که به دنبال رشد کانال یوتیوب خود هستید، این مصاحبه برای هر ،ی که به دنبال ارتقای سئوی ویدیوی خود به سطح بعدی در پلتفرم است، واجب است.

سئوی یوتیوب چیست؟

سئوی یوتیوب به فرآیند بهینه سازی ویدیوهای شما در یوتیوب به منظور بهبود دید و رتبه آنها در نتایج جستجوی پلتفرم اشاره دارد. با بهینه سازی ویدیوهای خود برای سئوی YouTube، می تو،د شانس کشف ویدیوهای خود توسط بینندگان بالقوه را افزایش دهید و ترافیک بیشتری را به کانال خود هدایت کنید.

عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند بر سئوی YouTube شما تأثیر بگذارد، از جمله ،وان و توضیحات ویدیوی شما، بر،ب‌هایی که استفاده می‌کنید، تعداد لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌هایی که ویدیوی شما دریافت می‌کند و درگیری مخاطبان شما. همچنین مهم است که از کلمات کلیدی مرتبط در ،وان و توضیحات ویدیوی خود استفاده کنید، زیرا این امر می تواند به الگوریتم های YouTube کمک کند محتوای ویدیوی شما را درک کرده و آن را با عبارت های جستجوی من، مطابقت دهد.

برای بهبود سئوی YouTube خود، مهم است که مرتباً محتوای با کیفیت بالا و جذاب آپلود کنید و از طریق نظرات و لایک‌ها به طور فعال با مخاطبان خود درگیر شوید. همچنین ایده خوبی است که تصاویر کوچک و ،اوین ویدیوی خود را برای نرخ کلیک بهینه کنید و از ابزارهای تجزیه و تحلیل YouTube برای ردیابی عملکرد خود و شناسایی زمینه های بهبود استفاده کنید. با پیروی از بهترین روش‌ها برای سئوی YouTube، می‌تو،د دید و دسترسی ویدیوهای خود را در پلتفرم افزایش دهید و کانال خود را رشد دهید.

،مت 15 را تماشا کنید

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر ،مت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

،مت 15 را گوش کنید

می تو،د ،مت شماره 13 را گوش دهید پاد،ت سئو توسط #SEOSLY زیر

یادداشت های ،مت 15

در اینجا نحوه ارتباط با پل آمده است:

حتما در سایت من مش، شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زم، که یک ،مت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می تو،د با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مش، شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].




منبع: https://seosly.com/blog/seo-podcast-episode-15/