دسته‌ها
اخبار

خبرنامه SEO شماره 64: اخبار هفتگی سئو، نکات و رویداد زنده YouTube!


به ،مت خوش آمدید #64 خبرنامه سئو توسط #SEOSLY!

پاد،ت سئو

در اینجا جدیدترین اخبار سئو، نکات و بهترین منابع سئو را برای شما تهیه کرده ام.

آیا می تو،د به من کمک کنید تا مخاطبانم را در این پلتفرم ها افزایش دهم؟ بدون حمایت شما نمی‌توانم با محتوایم به افراد زیادی دسترسی پیدا کنم.

متش،!

PS همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، من نام خانوادگی خود را تغییر داده ام (خوشبختانه به نام خانوادگی بسیار ساده تر برای املا و تلفظ) و اکنون هستم اولگا زار.

خبرنامه SEO توسط SEOSLY

دوشنبه (19 دسامبر) ساعت 5 بعد از ظهر CET با دیوید کافمن از SEOcrawl به صورت زنده به من بپیوندید

برای یک رویداد زنده YouTube به ما بپیوندید که در آن درباره آ،ین اخبار سئو بحث می کنیم، برخی از آ،ین نکات و ترفندهای سئو را به اشتراک می گذاریم و به سوالات شما پاسخ می دهیم.

برترین اخبار سئو و سئوی محلی هفته گذشته

در اینجا مهمترین اخبار دنیای سئو در هفته گذشته آورده شده است:

به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022

به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 در 5 دسامبر منتشر شد و عرضه کامل آن حدود دو هفته طول می‌کشد.

به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 در 5 دسامبر منتشر شد، امروز بیشتر قابل مشاهده است و حدود دو هفته طول می‌کشد تا به طور کامل عرضه شود. طبقه‌بندی‌کننده ما را بهبود می‌بخشد و در سراسر محتوا در همه زبان‌ها کار می‌کند. صفحه راهنمای ما بیشتر توضیح می دهد: https://t.co/MS7hbcBTsp

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 6 دسامبر 2022

پیمایش مداوم روی دسکتاپ

از امروز، ما پیمایش مداوم را به زبان ،یسی در ایالات متحده به دسکتاپ می‌آوریم تا بتو،د به راحتی نتایج جستجوی بیشتری را مشاهده کنید. هنگامی که به انتهای صفحه نتایج جستجو رسیدید، اکنون می تو،د حدا،ر شش صفحه از نتایج را مشاهده کنید. pic.twitter.com/xIuVP24FFm

— Google (@Google) 5 دسامبر 2022

گوگل فهرستی از موضوعات مرتبط با قابلیت پیمایش آسان راه اندازی می کند

امروز، ما کاوش موضوعات مرتبط با جستجو را آسان‌تر می‌کنیم. فهرست جدیدی از موضوعات مرتبط با قابلیت پیمایش آسان در کنار فیلترها در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود، برای ،، که در ایالات متحده در تلفن همراه یا برنامه به زبان ،یسی جستجو می کنند. بیشتر: pic.twitter.com/hzyYkwciF6

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 6 دسامبر 2022

ChatGPT راه اندازی شده است و این بسیار بزرگ است…

ChatGPT یک مدل زبان محاوره ای است که توسط OpenAI توسعه یافته است. این بر اساس مدل GPT-3 است که بر روی حجم زیادی از داده های متنی برای ایجاد پاسخ های شبیه به انسان آموزش داده شده است. ChatGPT طراحی شده است تا بتواند پاسخ های طبیعی و من، تری را در سناریوهای مبتنی بر چت ایجاد کند. به طرز خیره کننده ای خوب است!

Google – سال جستجوی 2022

امسال، دنیا بیش از هر زمان دیگری «آیا می توانم تغییر کنم» را جستجو کرد. از تغییر شغل گرفته تا جستجوی دیدگاه‌های جدید در مورد زندگی، مردم راه‌هایی برای تجسم مجدد خود و تغییر شکل دنیای اطراف خود پیدا می‌کنند.

پیشنهاد ویژه SEOcrawl برای شما

SEOcrawl یک نرم افزار حرفه ای سئو برای سئوکاران و شرکت ها است. این از 8 ابزار سئو منحصر به فرد ساخته شده است که می تواند به شما در بهبود سئو در سطوح مختلف کمک کند. این ابزارها شامل داشبورد سئو، ردیابی رتبه، گزارش سئو، نظارت بر سئو، نمایان بودن سئو، فرصت های سئو، ،نده سئو و موارد دیگر است.

SEOcrawl در حال حاضر مجوز مادام العمر به ارزش 990-1.9k € در سال را تنها برای ارائه می دهد 269 ​​€. این یک فرصت منحصر به فرد است که دوام زیادی نخواهد داشت.

طول عمر thum appsumo

مطالب جدید برای شما از من

من مشغول تولید محتوای جدید برای شما هستم. این چیزی است که امروز برای شما دارم.

حسابرسی سئو چیست و چرا سایت شما اکنون به یکی نیاز دارد

در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به این خواهیم داشت که ممیزی سئو چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه می‌تواند به بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. من این مقاله را با کمک ChatGPT نوشته ام. من کنجکاو هستم که نظرات شما را در مورد آن بیاموزم.

بهینه سازی محتوای SEO، بدون خوردن و بیشتر با Dan Shure از سئوی تکامل یافته

،مت شماره 13 پاد،ت SEO توسط #SEOSLY یک مهمان ویژه دارد – دن شور از تکامل سئو. دن نکات بسیار مفیدی را در مورد بهینه سازی محتوا برای سئو و اینکه چرا در مورد EAT وسواس ندارد به اشتراک گذاشت.

وب سایت های طاقچه، بازاریابی وابسته، یوتیوب و موارد دیگر W/ Doug Cunnington از پروژه سایت طاقچه

اپیزود شماره 12 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY دارای یک مهمان ویژه – داگ ک،نگتون از جانب پروژه سایت طاقچه. داگ نه تنها سابقه و تجربه خود را به اشتراک می گذارد، بلکه نکات مفیدی در مورد بازاریابی وابسته، بازاریابی ایمیلی، یوتیوب و موارد دیگر نیز ارائه می دهد!

بایدها و نبایدها، نکات، اشتباهات و سئو پاد،ت سئو در سال 2023 با دیوید بین

،مت شماره 11 از پاد،ت سئو توسط #SEOSLY دارای یک مهمان ویژه – دیوید بین از جانب Casting Cred. دیوید بسیار مهربان بود و نکات زیادی را در مورد انجام و داشتن پاد،ت خود به اشتراک می گذارد. من (یک تازه کار در مورد پاد،ت) چیزهای زیادی یاد گرفتم. متش،، دیوید!

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو برای شما آورده شده است.

شماره 1: گوگل می گوید فقط زم، که محتوا را به طور قابل توجهی به روز می کند، تاریخ را به روز کنید

این زم، از سال است که سازندگان محتوا محتوای خود را که عملکرد خوبی داشته است می گیرند و آن را از نسخه 2022 به نسخه 2023 به روز می کنند. اما به‌روزرس، منابع سال 2022 به 2023 کافی نیست و گوگل می‌گوید تنها زم، این کار را انجام دهید که به‌روزرس، قابل توجهی در آن محتوا انجام دهید. از بری شوارتز بیشتر بیاموزید.

شماره 2: هنگام استفاده از CDN یا میزب، ابری، تست های روتین را برای اطمینان از مسدود نشدن ربات Google تنظیم کنید

گری ایلیز از Google به اشتراک می‌گذارد که اگر از سرویس میزب، CDN یا ابری استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که یک آزمایش معمولی را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که این سرویس Googlebot یا سایر ،نده‌های موتور جستجو را که می‌خواهید سایت خود را ،یده و فهرست‌بندی کنید مسدود نمی‌کند. از بری شوارتز بیشتر بیاموزید.

شماره 3: جان مو، گوگل می گوید که نقشه سایت HTML هرگز نباید مورد نیاز باشد

من نظرم را در مورد نقشه های سایت HTML در طول سال ها تغییر دادم، آنها هرگز نباید مورد نیاز باشند. سایت های کوچک و بزرگ همیشه باید ساختار ناوبری واضحی داشته باشند. اگر احساس می کنید به نقشه سایت HTML نیاز دارید، در عوض زمان خود را صرف بهبود معماری سایت خود کنید. نقشه های سایت HTML با اسپینرهای بارگذاری HTML در یک سطل قرار می گیرند. از بری شوارتز بیشتر بیاموزید.

این منابع را از دست ندهید

در اینجا منابعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از دنیای سئو به روز بم،د.

خلاصه اخبار سئو توسط بری شوارتز

خلاصه اخبار SEO توسط Garrett Sussman

گردآوری جستجوی محلی – دسامبر 2022

این خلاصه از اخبار جستجوی محلی Bright Local را بررسی کنید. ادامه مطلب.

این مقالات را از دست ندهید

در اینجا بهترین مقالاتی که در این هفته برای شما در مورد سئو انتخاب کرده ام، آورده شده است.

چگونه به روز رس، محتوای مفید گوگل بر سئوی اخبار در 12 کشور مختلف تأثیر گذاشت

دقیقاً بیاموزید که چگونه به‌روزرس، محتوای مفید Google بر سئوی اخبار و ناشران اخبار در 12 کشور مختلف در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. در ژورنال موتور جستجو بیشتر بخو،د.

برترین روندهای جستجوی جه، و محلی Google در سال 2022

گوگل گزارش سالانه خود را از روندهای جستجوی برتر با دسته بندی های جدید برای جستجوهای محلی منتشر می کند. در ژورنال موتور جستجو بیشتر بخو،د.

نحوه دریافت قطعه های ویژه گوگل: 9 دستورالعمل بهینه سازی

در اینجا مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها وجود دارد که باید هنگام بهینه‌سازی برای قطعه برجسته دنبال کنید – مانند استفاده از عبارت “is” و تعریف موضوع به طور خلاصه. در سایت موتور جستجو بیشتر بخو،د.

ارائه و نمایه سازی جاوا اسکریپت: داستان های احتیاطی و نحوه اجتناب از آنها

نتایج یک آزمایش رندر و نمایه سازی جاوا اسکریپت برخی از چالش های اجرای محتوای وابسته به JS را برجسته می کند. در سایت موتور جستجو بیشتر بخو،د.

نشانه گذاری های طرحواره FAQPage، QAPage، AskAction، ReplyAction: کدام یک را باید استفاده کنم و چه زم،؟

با نحوه استفاده از نشانه گذاری طرحواره بر اساس پرسش و پاسخ و نحوه ،یب آنها با حاشیه نویسی Ask و ReplyAction آشنا شوید. در WordLift بیشتر بخو،د.

به‌روزرس، محتوای مفید ماه دسامبر Google

این مقاله ای است که باید توسط ماری هاینز بخو،د که به روز رس، محتوای مفید ماه دسامبر گوگل را توضیح می دهد. فکر می کنم همه موافق باشند که ماری بهترین ،ی است که در مورد به روز رس، های گوگل صحبت می کند! ادامه مطلب.

لینک سازی برای سئو: راهنمای مبتدیان

این راهنما به شما آموزش می‌دهد که چگونه لینک‌های باکیفیتی که سوزن را حرکت می‌دهند بدون خطر جریمه گوگل به دست آورید. ما آن را با در نظر گرفتن افراد مبتدی کاملاً ایجاد کردیم و مطمئن شدیم که آن را با توصیه های عملی فراو، بسته بندی کردیم که می تو،د بلافاصله شروع به اجرای آن کنید. در وبلاگ Ahrefs بیشتر بخو،د.

فهرست گوگل: چگونه وب سایت خود را توسط گوگل ایند، کنیم

در اینجا راهنمای Semrush در مورد ایند، شدن وب سایت شما توسط Google است. حتما بخونش! ادامه مطلب.

پس از به‌روزرس، هر،مه‌های اکتبر، صفحات مکان در تیررس گوگل

افت رتبه و صفحات غیر ایند، شده، سایت های تجاری منطقه خدمات را آزار می دهد. بیایید علت بالقوه و کارهایی که سئوکاران محلی می توانند انجام دهند را بررسی کنیم. در سایت موتور جستجو بیشتر بخو،د.

تغییرات نتایج SERP YouTube و ویدئو 2022

در اواسط اکتبر، ما متوجه افت این نوع از نتایج ویدئویی شدیم و این کاهش تا اوا، اکتبر چشمگیر شد. آیا گوگل این نتایج ویدیویی را حذف کرده یا سیستم ما ،اب شده است؟ همانطور که مشخص است، هیچکدام – نتایج ویدیو به حداقل سه نوع مجزا ت،یم شده است (بسته به نحوه شمارش شما). در Moz بیشتر بخو،د.

سئو قطعات توییتر

و قبل از پایان، در اینجا چند قطعه توییتر برای شما آورده شده است. ما نمی د،م که آیا توییتر قرار است در آینده به اینجا برسد یا نه، پس بیایید تا زم، که هنوز اینجاست از آن استفاده کنیم.

موضوعی در مورد آنچه مهم است درباره به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر (HCU) بد،د
🔸۵ دسامبر-؟ (حدا،ر 2 هفته طول می کشد)
🔸حالا همه زبان ها در سطح جه، (فقط ،یسی بود)
🔸با به روز رس، گوگل طبقه بندی کننده محتوای مفید را با سیگنال های اضافی بهبود بخشیده استhttps://t.co/UK2N16Hp92

— دکتر ماری هاینز🐼 (@Marie_Haynes) 7 دسامبر 2022

هفته آینده می بینمت!




منبع: https://seosly.com/blog/seo-newsletter-64/