دسته‌ها
اخبار

خبرنامه سئو شماره 71: اخبار و نکات ضروری سئوی هفتگی شما


به ،مت خوش آمدید #71 خبرنامه سئو توسط #SEOSLY!

پاد،ت سئو

در اینجا من مهمترین اخبار سئو و نکات سئو را در دو هفته گذشته برای شما جمع آوری کرده ام.

من را دنبال کنید تا همیشه از دنیای سئو به روز بم،د:

خبرنامه سئو

آ،ین راهنمای من در مورد ممیزی SEO را بررسی کنید

من مجموعه ای از راهنماها را ایجاد کرده ام که به شما نشان می دهد چگونه جنبه ها یا ،اصر خاص وب سایت را بررسی کنید. اگر می خواهید حسابرس سئو خوبی باشید، این راهنماها ضروری هستند. آنها را بررسی کنید:

و همچنین ،مت‌های هفتگی بازرسی سئوی زنده را به کانال یوتیوب خود بازمی‌گردانم. آ،ین ،مت را ببینید:

بالا اخبار سئو

در اینجا جدیدترین و داغ ترین اخبار SEO است.

مارس 2023 ساعت اداری Google SEO

آ،ین ویرایش ساعت اداری سئو ،یسی از مارس 2023 منتشر شده است. این – مثل همیشه – مملو از نکات سئو است که مستقیماً از طرف افرادی از Google ارائه شده است. شما هم می تو،د به این ،مت گوش کن یا متن را بخو،د.

Google Trends ظاهر جدیدی دارد

گوگل Google Trends خود را به روز کرده است وب سایت، کاوش در مورد آنچه در سرتاسر جهان رواج دارد و دسترسی به منابع آن را آسان تر می کند. وب سایت هر ساعت به روز می شود و دارای روندهای بلادرنگ است که با مقالات خبری مرتبط همراه است. صفحه اصلی همچنین آنچه را که در منطقه محلی کاربر رواج دارد برجسته می کند و آموزش ها و الهاماتی را برای داده های Google Trends ارائه می دهد.

نام سایت، فاوی، ها و بر،ب های حمایت شده به دسکتاپ می آیند

گوگل اکنون به طور رسمی نمایش نام سایت، فاوی، و بر،ب حمایت شده را در تمام جستجوهای دسکتاپ، همانطور که در ماه اکتبر در مورد جستجوهای موبایلی انجام داد، ارائه کرده است.

گوگل نسل بعدی هوش مصنوعی را برای توسعه دهندگان و Google Work،e معرفی کرد

گوگل به تازگی اعلام کرده است نسل بعدی هوش مصنوعی اکنون برای توسعه دهندگان و همچنین برای ابزارهای Google Work،e مانند Docs و Gmail در دسترس است. با مجموعه کاملی از ابزارهای جدید، از جمله چت هوش مصنوعی در Gmail و Google Docs، امکانات برای بهره وری و همکاری بی پایان است! ادامه مطلب

انتشار به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه ۲۰۲۳ Google به پایان رسید

به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023 Google، که از 21 فوریه آغاز شد و عرضه کامل آن 14 روز طول کشید، اکنون تکمیل شده است و نه تنها ،یسی، بلکه اسپ،ایی، آلم،، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، زبان‌های پرتغالی و لهست،، آن را نسبت به به‌روزرس،‌های گذشته گسترده‌تر می‌کند.

امروز ما به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023 را منتشر کردیم که برای این زبان‌ها در سراسر جهان اعمال می‌شود: ،یسی، اسپ،ایی، آلم،، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی، لهست،. 2 هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود. بیشتر در اینجا: https://t.co/YpNnK97G3O

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 21 فوریه 2023

،مت شماره 2 جریان نقدی SEO

در این ویدئو، میریام جسیر و من – اولگا زار -به ،وان یک مشاور سئو یا فریلنسر درباره قیمت گذاری خدمات خود بحث کنید. ما طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهیم، از جمله “مالیات ،” و مقایسه ارزش خدمات شما با هزینه یک کالای لو، مانند کیف لویی ویتون.

جریان نقدی SEO هدفش توانمندسازی حرفه‌ای‌هایی مانند شما است تا با اطمینان در مورد ارزش‌شان مذاکره کنند.

،مت های بیشتر به زودی!

سایر اخبار سئو

مایکروسافت ممکن است پاسخ‌های جستجوی بینگ را با پاسخ‌های چت بینگ جایگزین کند

بینگ مایکروسافت ممکن است پاسخ‌های استاندارد فعلی را در جستجوی بینگ جایگزین کند پاسخ های چت بینگهمانطور که میخائیل پاراخین، رئیس جستجوی بینگ و چت بینگ، با یک رابط کاربری جدید احتمالی برای این پاسخ ها اعلام کرد و اکنون بینگ چت از مرز 100 میلیون کاربر فعال روزانه عبور کرده است.

اخبار

دو به روز رس، برای بینگ چت

مایکروسافت دارد هوش مصنوعی بینگ چت خود را به روز کرد کمک خلبان با محدودیت های افزایش یافته به 15/150 و پاسخ حالت “متعادل” جدید که پاسخ های سریع تر و کوتاه تری را ارائه می دهد. علاوه بر این، نوار کناری Bing اکنون در نسخه پایدار مرورگر Edge در دسترس است و به کاربران اجازه می‌دهد با بینگ چت چت، ایجاد و نوشتن کنند.

OpenAI GPT-4 در اواسط مارس 2023 وارد می شود

آندریاس براون، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت آلمان، این موضوع را تایید کرد GPT-4 ظرف یک هفته از 9 مارس 2023 می آید و چند وجهی خواهد بود. هوش مصنوعی چندوجهی به این م،ی است که می‌تواند در انواع ورودی‌ها مانند ویدئو، تصاویر و صدا عمل کند.

آ،ین مصاحبه های سئو

مصاحبه با دی،ون جونز: سیری عمیق در سئوی م،ایی

در این ویدئو، من با دی،ون جونز، یک پیشگام سئو برنده جایزه که یکی از اولین ها در این صنعت بود، مصاحبه می کنم. دی،ون داستان خود را از سئو بودن به اشتراک می گذارد و در مورد علاقه خود به سئوی م،ایی و آ،ین سرمایه گذاری خود، inLinks صحبت می کند. او تجربیات خود در این صنعت را مورد بحث قرار می دهد و همچنین بینش خود را در مورد فناوری SEO موجودیت، که تمرکز Inlinks است، به اشتراک می گذارد.

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو برای شما آورده شده است.

شماره 1: گوگل: اندازه صفحه یک عامل رتبه بندی نیست

جان مو، از گوگل در توییتر توضیح داد که اندازه صفحه یک عامل رتبه‌بندی نیست، اما اضافه کرد که هنوز ارزش نظارت دارد زیرا می‌تواند بر تجربه و ،یدن صفحه تأثیر بگذارد، اگرچه یافتن صفحاتی که برای کاربران، مرورگرها و ربات‌ها خیلی بزرگ هستند معمولاً نادر است. ادامه مطلب (میزگرد موتور جستجو).

@JohnMu

سلام،
آیا اندازه صفحه وب بر رتبه بندی تأثیر می گذارد – ی،ی مگابایت؟
یا
آیا اندازه ایده آلی برای تعریف یک صفحه وب وجود دارد؟
من صفحات وب با 55 مگابایت حجم دارم و برای کاربرانمان به آن نیاز دارم. pic.twitter.com/o3WFytCky8

— نیشانت گوپتا (@nishant76026848) 8 مارس 2023

شماره 2: به‌روزرس، محتوای مفید Google بر Google Discover تأثیر می‌گذارد

به گفته دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، که افزوده است که این یک استفاده ساده است، بنابراین آنها هر سیگنال جستجوی استفاده شده توسط Discover را تأیید نمی‌کنند، اما توصیه ،د که مشاهده Google Discover می‌تواند تحت تأثیر به‌روزرس، محتوای مفید از اکتبر 2022 قرار گیرد. اگر می‌خواهید با Discover موفق باشید، باید به مواردی که در جستجو مفید هستند توجه کنید. ادامه مطلب (میزگرد موتور جستجو).

seosly yt

ویدیوهایی برای تماشای این هفته

شما نمی خواهید هیچ یک از این ویدیوها را از سایر سئوکاران درخشان نیز از دست بدهید.

به‌روزرس، بررسی محصول فوریه Google، طراحی جدید دسک‌تاپ، محتوای کاوش و مفید، گپ بارد و بینگ

خلاصه مهم هفتگی اخبار توسط بری شوارتز.

GPT-4 چه ربطی به آن دارد؟ – هفته نامه سئو – ،مت 57

و در اینجا خلاصه ای از اخبار SEO توسط Garret Sussman از iPullRank است.

ویدیو

ابزارهای جالب سئو برای بررسی

در اینجا چند ابزار جدید و سرگرم کننده سئو وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.

ابزار پیش نمایش قطعه SERP

پیش نمایش قطعه SERP یک ابزار عالی توسط سام آندروود است. این به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش کنید که صفحه شما چگونه می‌تواند در نتایج جستجو بر اساس داده‌های متا، انواع نتایج غنی و غیره ظاهر شود.

مقالات و منابع دیگر برای خواندن

و باید مدتی را برای خواندن این مقالات از سایر سئوکاران اختصاص دهید. آنها درخشان هستند.

درس هایی از 10 رهبر زن برای الهام بخشیدن به سفر حرفه ای شما

SE رتبه بندی مصاحبه شده است 10 زن پیشرو در سئو و دیجیتال مارکتینگ، که تجربیات، درس‌های آموخته‌شده و نکاتی را در مورد ایجاد مهارت‌های رهبری، غلبه بر موانع و دستیابی به موفقیت در زندگی حرفه‌ای با هدف الهام بخشیدن به بازاریابان زن برای موفقیت به اشتراک گذاشتند. مصاحبه شوندگان بینش ها و توصیه های ارزشمندی را برای توانمندسازی ،ن برای پیشرفت در این صنعت ارائه ،د.

اصول ،یدن برای سئو – تخته سفید جمعه

در این ،مت هفته وایت برد جمعه، میزبان Jes Sc،lz به مب، ،یدن موتور جستجو می پردازد. او به شما نشان خواهد داد که چرا عدم وجود مشکل نمایه سازی ،وماً به م،ای عدم وجود مشکل نیست، و چگونه – وقتی ،ت به ،یدن می رسد – کیفیت مهمتر از کمیت است.

نقش EEAT در تجارت الکترونیک

گوگل سیگنال جدیدی را به “خانواده EAT” معرفی کرد – E برای تجربه، که می تواند در استراتژی بازاریابی دیجیتال تجارت الکترونیک برای افزایش دید، تجربه کاربر و درآمد اعمال شود. لیلی ری نمونه هایی از تجارت الکترونیک را ارائه کرد ،ده فروش، که در کنفرانس Re:Signal Re:commerce در لندن از استراتژی های محتوای متخصص محور برای انتقال تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد به کاربران خود استفاده می کنند.

بهینه سازی معماری سایت برای فصلی بودن

آریج ابوعلی در Re:commerce در مورد اهمیت جذب ترافیک جستجو در طول تقاضای فصلی صحبت کرد تکنیک های بهینه سازی معماری سایت به اشتراک گذاشته شده برای کمک به وب سایت های تجارت الکترونیکی که از فرصت های فصلی استفاده کنند.

سئو در سال 2023 و پس از آن زنده است و شروع به کار می کند

با وجود ویژگی های جستجوی مداوم مبتنی بر هوش مصنوعی توسط گوگل و مایکروسافت، سئو هنوز در حال پیشرفت استبا افزایش تقاضا برای خدمات سئو و فرصت های شغلی به دلیل دسترسی به جستجوی ارگ،ک، همچنان منبع قابل توجهی از ترافیک، سرنخ ها و فروش برای بسیاری از مشاغل است، حتی اگر خوش بینی قابل مشاهده ای در صنعت وجود نداشته باشد، با ترس از وقوع بحران اقتصادی. اولین و سخت ترین صنعت سئو.

چگونه ChatGPT می تواند به سئوی محلی کمک کند

این مقاله به چگونگی چگونگی آن می پردازد ChatGPT می‌تواند به کارهای مختلف سئو کمک کند، از جمله راه‌های خاصی که می‌تواند در سئوی محلی کمک کند، از نمایه ،ب‌وکار Google گرفته تا بررسی‌ها و ایجاد لینک محلی. در حالی که محدودیت‌های ChatGPT را تایید می‌کند، این مقاله نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از این ابزار برای انجام وظایف سئوی محلی به طور موثرتر و مؤثرتر استفاده کرد.

اهمیت تست ت،یم سئو به گفته کارشناسان صنعت سئو

مقاله ارائه می کند اهمیت تست ت،یم سئو از نظر کارشناسان صنعت سئواز آنجایی که تست در سئو، روشی مبتنی بر داده را برای دانستن اینکه چه چیزی برای پیشبرد برنامه جستجوی ارگ،ک و هدایت KPIها بهتر عمل می کند، فراهم می کند. ایده‌های مختلف تست SEO را برای جمع‌آوری داده‌هایی ارائه می‌دهد که می‌توانند برای کمک به اولویت‌بندی پروژه‌ها یا ،ب ،ید از سهامداران کلیدی یا حتی تیم توسعه‌دهنده استفاده شوند.

راهنمای بهینه سازی سرعت S،pify

کریس لانگ توضیح می دهد چرا و چگونه صاحبان فروشگاه S،pify باید بر عملکرد سایت تمرکز کنند زیرا مستقیماً بر توانایی تبدیل کاربران تأثیر می گذارد و سایت سریعتر منجر به تبدیل بیشتر می شود و همچنین بر رتبه سئوی فروشگاه تأثیر می گذارد که همه اینها می توانند تأثیر مستقیمی بر روی فروشگاه داشته باشند. خط پایین.

سئوی صنعت کار

مقاله ای که توسط ژان کریستف شوینارد نوشته شده است، چگونگی آن را مورد بحث قرار می دهد Google For Jobs، موتور جستجوی کار توسط گوگل، متفاوت از موتور جستجوی معمولی خود عمل می کند و حتی دارای یک پتنت خاص برای آن است. هدف این مقاله ارائه بینشی در مورد نحوه عملکرد Google For Jobs است.

23 سوال سئو برای پرسیدن از مشتریان جدید + قالب پرسشنامه

در این مقاله، جنی ابوبیا، مشاور سئو، قالب پرسشنامه کاملی را ارائه می دهد 23 سوال برای پرسیدن مشتری جدید سئوس سوالات در شش بخش طبقه بندی می شوند و موضوعاتی مانند اه، تجاری، اطلاعات وب سایت، تلاش های بازاریابی قبلی و ایجاد لینک را پوشش می دهند و اطمینان حاصل می کنند که مشاور تمام اطلاعات لازم را برای ایجاد یک استراتژی سئو موفق جمع آوری می کند.

سئو قطعات توییتر

و قبل از پایان، در اینجا چند قطعه توییتر برای شما آورده شده است.

گوگل UX جدید خود را معرفی می‌کند که *پاسخ دقیق* را در متن بزرگ Featured Snippets برجسته می‌کند.

برای گوگل، قدرت ساده پاسخ دادن به سؤالات را با استفاده از جستجوی خالص نشان می دهد – برخلاف هوش مصنوعی

… برای وب سایت ها، ویژگی جدید تقریباً به م،ای افزایش جستجوهای صفر کلیک است pic.twitter.com/SipimPIorC

– کوروش (@CyrusShepard) 6 مارس 2023

هوش مصنوعی گوگل به تازگی palm API را معرفی کرد!

این نرم افزار با ابزار جدیدی به نام MakerSuite منتشر خواهد شد که به شما امکان می دهد ایده های اولیه، مهندسی سریع، تولید داده های مصنوعی و تنظیم مدل های سفارشی را انجام دهید. لیست انتظار به زودی در دسترس است. pic.twitter.com/Yj7p8gR9fx

— Lior⚡ (@AlphaSignalAI) 14 مارس 2023


از شما برای خواندن خبرنامه من متش،! امیدوارم اطلاعات مفید و آموزنده بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.




منبع: https://seosly.com/blog/seo-newsletter-71/