دسته‌ها
اخبار

خبرنامه سئو شماره 68: اخبار برتر سئو و 💰 جریان نقدی SEO!


به ،مت خوش آمدید #68 خبرنامه سئو توسط #SEOSLY!

در اینجا جدیدترین و مهم ترین اخبار دنیای سئو را مشاهده می کنید. من بهترین قطعات را برای شما تنظیم کرده ام. لذت ببرید!

پاد،ت سئو

من را در این پلتفرم‌ها دنبال کنید – این یک برد-برد برای هر دوی ما است، زیرا به من کمک می‌کند تا جامعه خود را رشد دهم و بهترین محتوای SEO را برای شما به ارمغان بیاورم:

خبرنامه سئو 4

مصاحبه من با آریج ابوعلی از سئوی ،ن در فناوری را تماشا کنید

،مت 25 از پاد،ت SEO توسط #سئولی دارای یک مهمان ویژه – عریج ابوعلی – موسس ،ن در سئوی فناوری و احتمالا یکی از برجسته ترین افراد در سئو سایت است.

بالا اخبار سئو

در اینجا مهم ترین اخبار دنیای سئو در دو هفته گذشته است. اتفاقات زیادی افتاده است!

گوگل در حال کار بر روی ویژگی جستجوی هوش مصنوعی است که کاربران می توانند مستقیماً با آن ارتباط برقرار کنند.

ساندار پیچای در تماس با درآمد سه ماهه چهارم گوگل، برنامه‌های این شرکت را برای ارائه ویژگی‌های مشابه ChatGPT تأیید کرد. بیشتر بخو،د.

فاکتورهای رتبه بندی جستجوی Yandex فاش و فاش شد

یاند،، یک شرکت فناوری، مقدار زیادی از کد منبع خود، از جمله کد اصلی بزرگترین موتور جستجوی روسیه را به بیرون درز کرد که بنا بر گزارش ها توسط یک کارمند ناراضی. در نتیجه، متخصصان سئو و سایرین در حال بررسی کد برای به دست آوردن بینش هستند.

در اینجا نسخه آلفا یک ابزار ا،پلورر برای فاش شده است #Yandex کد جستجو

این به شما امکان می دهد فاکتورهای رتبه بندی، مشاهده بر اساس بر،ب ها و غیره را مرور کنید و شروع به یافتن اتصالات کنید.

اگر چیزی که می خواهید ببینید، به راحتی می تو،د ویژگی های جدید را اضافه کنید! pic.twitter.com/pQ4scOkP6w

— راب اوسبی: @[email protected] (@RobOusbey) 28 ژانویه 2023

تأیید نشده Google Update تأثیرگذار بر سایت‌های بررسی محصول

در روز پنج‌شنبه، 26 ژانویه، نشانه‌هایی از به‌روزرس، احتمالی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل مشاهده شد. گلن گیب نمودارهای واقعاً تکان دهنده ای از سایت هایی که قبلاً تحت تأثیر به روز رس، های Google قرار گرفته بودند را به اشتراک گذاشت اما اکنون شاهد یک نوسان بزرگ هستیم. بیشتر بخو،د.

سر بالا، یک سایت بررسی محصول راه اندازی کنید؟ گوگل در 1/26 چیزی را تحت فشار قرار داد که یک بار دیگر بر برخی سایت های بررسی محصول تاثیر زیادی گذاشت. اینها سایت‌هایی هستند که من قبلاً با افزایش/افت‌های دیوانه‌کننده، حتی خارج از به‌روزرس،‌های بررسی‌های محصول، مستند کرده‌ام. ببینیم این می،به یا نه امیدوارم انجام بشه 🙂 pic.twitter.com/ZXa1r3xwcD

– گلن گیب (@glenngabe) 29 ژانویه 2023

💰 معرفی جریان نقدی SEO: کمک رایگان به رشد ،ب و کار شما!

SEO جریان نقدی

متخصصان سئو روز به روز بیشتر تصمیم می گیرند تا به ،وان فریلنسر یا مشاور تبدیل شوند. همه در مورد چگونگی ارتقای مهارت های خود صحبت می کنند اما هیچ ، در مورد $$$ صحبت نمی کند.

جریان نقدی SEO را وارد کنید: یک ستون ماهانه رایگان جدید در مورد چگونگی افزایش درآمد خود.

ما، میریام جسیر از جانب پراگم و من، اولگا زار از SEOSLY در حال تشکیل تیم هستند. ما قصد داریم در مورد پول در سئو صحبت کنیم، درباره بینش ها و استراتژی هایی بحث کنیم که به شما کمک می کند درآمد خود را به حدا،ر برس،د.

برای قیمت گذاری خدمات خود به کمک نیاز دارید؟ آیا می خواهید ارزش کار خود را به دقت بسنجید؟ SEO Cash Flow با هدف توانمندسازی حرفه‌ای‌هایی مانند شما برای مذاکره درباره ارزش‌شان با اطمینان انجام می‌شود. اگر یک فریلنسر، صاحب آژانس یا متخصص سئو داخلی هستید، این ستون برای شما من، است.

خب بعدش چی؟

تا به حال نام Myriam را شنیده اید؟ برای آشنایی با او مصاحبه ما را ببینید.

سایر اخبار سئو

ساعات اداری سئوی ،یسی گوگل از ژانویه 2023

آ،ین ،مت از ساعات اداری سئو گوگل را از دست ندهید که در آن افراد گوگل به سوالات سئو پاسخ می دهند.

Google به‌روزرس، عمده مستندات Canonicalization را انجام می‌دهد

گوگل امروز صبح اسناد راهنمای جستجوی خود را در مورد canonicalization به روز کرده است. تیم Google Search Relations به سه بخش مجزا ت،یم شد و بسیاری از محتواها را به‌روزرس، کرد تا جزئیات واضح‌تری درباره نحوه کار جستجوی Google و متعارف‌سازی ارائه کند. بیشتر بخو،د.

چگونه Vimeo سئو ویدیو را برای مشتریان خود بهبود بخشید

در سال 2022، Vimeo بهترین شیوه‌های Google را اتخاذ کرد که شامل پیاده‌سازی داده‌های ساختار یافته VideoObject و اعمال بهترین شیوه‌ها در پخش‌کننده ویدیوی خود بود، به طوری که مشتریان Vimeo بتوانند بدون کار اضافی از ویژگی‌هایی مانند Key Moments بهره ببرند. بیشتر بخو،د.

به‌روزرس،‌های جدید گزارش نمایه‌سازی ویدیوی کنسول جستجو

Google به گزارش نمایه سازی ویدیو در کنسول جستجو اضافه کرده است که به کاربران کمک می کند عملکرد ویدیوی خود را در Google درک کنند و زمینه های بهبود را شناسایی کنند. هم‌پوش، نمایش‌های ویدیویی جدید اکنون درک آسان‌تری از عملکرد را امکان‌پذیر می‌کند و نمایش‌های روزانه ویدیو را در طول زمان و جمع‌آوری شده بر اساس صفحه نشان می‌دهد. بیشتر بخو،د.

مایکروسافت بینگ در حال ادغام ChatGPT در موتور جستجوی خود است

آیا می خواهید عمیقاً در سئو وکلا غوطه ور شوید؟ اینو ببین.

در اینجا مصاحبه با رفیع آربل، رئیس یک آژانس SEO وکیل مستقر در شیکاگو است. قبل از اینکه تصمیم بگیرم کاملاً به چیزهای خودم متعهد شوم، یک سال (به ،وان مدیر سئو) با رافی کار کردم.

شما بینش ها و نکات جالب زیادی در مورد سئو وکیل خواهید یافت. کامپیوتر من در طول این مصاحبه ،اب شد (و مجبور شدم به روش دیگری ضبط کنم) و رفیع مشکلاتی در اتصال داشت، اما با این حال، مصاحبه هزاران بمب سئو وکیل دارد.

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو برای شما آورده شده است.

شماره 1: بینگ: تگ “lastmod” در نقشه سایت XML ضروری است

مایکروسافت بینگ اخیراً یک پست وبلاگی منتشر کرده است که اهمیت بر،ب “lastmod” در نقشه های سایت XML را برجسته می کند. طبق پست، این تگ یکی از مهم ترین ،اصری است که باید در نقشه سایت خود قرار دهید. علاوه بر این، بینگ در حال ایجاد تغییراتی در سیستم زمان‌بندی ،یدن خود است تا تأکید بیشتری بر این زمینه «آ،ین حالت» داشته باشد و گنجاندن آن را حتی حیاتی‌تر می‌کند. بیشتر بخو،د.

گوگل پیشنهاد می‌کند که اگر روی لینک‌های اعتباری موجود در فوتر خود کنترل دارید، باید ویژگی «nofollow» را به آن‌ها اعمال کنید، مانند پیوندهایی که می‌گویند «سایت طراحی شده توسط»، «تأمین شده توسط» یا «ساخته شده توسط». اگر قادر به انجام این کار نیستید، گوگل اعلام کرد که نگران آن نباشید. بیشتر بخو،د.

شماره 3: گوگل: وقتی یک سایت را دوباره طراحی می کنید، ممکن است رتبه آن در موتورهای جستجو ضعیف شود.

گری ایلیز از گوگل یادآوری را در لینکدین ارسال کرد و گفت که موتورهای جستجو از HTML صفحات شما برای درک محتوا استفاده می کنند. اگر HTML را با ش،تن پاراگراف‌ها، جایگزینی تگ‌های H با استایل CSS، یا اضافه ، بر،ب‌های ش،ت خط، به‌ویژه برای زبان‌های CJK تغییر دهید، نحوه تجزیه HTML را تغییر می‌دهید، که ممکن است بر رتبه‌بندی سایت تأثیر بگذارد. بیشتر بخو،د.

شماره 4: گوگل: تایید کنسول جستجوی گوگل تاثیری بر رتبه بندی ندارد

گری ایلیز از گوگل در آ،ین ساعات اداری سئو گفت که تایید سایت شما در کنسول جستجو یا تغییر کد و روش تایید هیچ تاثیری بر ایند، یا رتبه بندی ندارد.

شماره 5: شایع ترین دلیل مسدود ، ربات Google، فایروال ها یا CDN های نادرست پیکربندی شده است

گری ایلیس از گوگل به تازگی پستی را در لینکدین منتشر کرده است با تاکید بر اینکه شایع‌ترین دلیل مسدود ، غیرمنتظره Googlebot از ،یدن توسط سایت، پیکربندی نادرست فایروال یا CDN است. وی به صاحبان وب سایت توصیه کرد که ترافیک مسدود شده فایروال و CDN خود را بررسی کنند و تاکید کرد که در ا،ر موارد مسدود شدن تصادفی است.

این منابع را از دست ندهید

در اینجا منابعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از دنیای سئو به روز بم،د.

خلاصه هفتگی SEO توسط بری شوارتز

خلاصه هفتگی SEO توسط iPull Rank

اخبار سئو از لبه

ویدیو فوق العاده از داگ ک،نگتون

مشکلات عملکرد صفحه جاوا اسکریپت

ChatGPT برای SEO: فرصت ها، تهدیدها، نکات و آینده در سئو و جستجو

این مقالات را از دست ندهید

در اینجا بهترین مقالات در مورد SEO را برای شما برای این ،مت انتخاب کرده ام.

ChatGPT جایگزین جستجوی Google نخواهد شد (هنوز)

حتی در اخبار و سر و صدای بی امان اوایل سال 2023، احتمالاً در مورد ChatGPT شنیده اید، چت ربات مجهز به GPT-3 (از لحاظ فنی 3.5) که به طرز وحشتناکی قادر به شبیه سازی پاسخ های شبیه به انسان است. بیشتر بخو،د.

نمودار دانش محصول و EEAT: چگونه از تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد ،یبی برای بهبود سئوی خود استفاده کنید

بیاموزید که چگونه از نمودار دانش محصول و عوامل EEAT برای به دست آوردن مزیت رقابتی برای SEO خود استفاده کنید. بیشتر بخو،د.

چگونه ChatGPT را از استفاده از محتوای وب سایت خود مسدود کنید

ChatGPT به محتوای وب سایت دسترسی پیدا می کند تا از آن بیاموزد. این روشی است که می تو،د محتوای خود را از تبدیل شدن به داده های آموزشی هوش مصنوعی مسدود کنید. بیشتر بخو،د.

عوامل رتبه بندی SEO محلی Yandex!

راهنمای SEO محلی تا کنون 154 عامل مرتبط با محلی را شناسایی کرده است و حدس های ما را در تفسیر آنها برای 10 مورد اول اضافه کرده است. بیشتر بخو،د.

9 مسئله رایج فنی سئو که در واقع مهم هستند

در این مقاله، نحوه یافتن و رفع مشکلات فنی سئو را خواهیم دید، اما فقط مواردی که می توانند به طور جدی بر رتبه شما تأثیر بگذارند. بیشتر بخو،د.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابان دیجیتال در سال 2023

چه آمادگی یا تمایلی به استفاده از این ابزارها نداشته باشید، هوش مصنوعی احتمالاً اینجا باقی خواهد ماند. جمع بندی ما در زیر به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام ابزار (ها) می تواند بیشترین سود را برای شما داشته باشد. بیشتر بخو،د.

چگونه وظایف ،ل کننده سئو را خودکار کنیم

با ابزارهای من،، می‌تو،د فرآیندهای مختلف سئو را خودکار کنید و منابعی را برای کارهایی که نیاز به ورودی خلاقانه‌تر و انس، دارند آزاد کنید. در این پست، دو نمونه از وظایف سئو را که می‌تو،د خودکارسازی کنید، به اشتراک می‌گذارم. بیشتر بخو،د.

هوش مصنوعی برای سئوی محلی چه م،ایی دارد؟

در این مقاله با استفاده از هوش مصنوعی در سئو با تمرکز ویژه بر سئوی محلی آشنا خواهید شد. این یک خواندن واقعا عالی است. بیشتر بخو،د.

Google Research، 2022 و فراتر از آن: هوش مصنوعی مسئول

“در این پست وبلاگ، راه هایی را که به آن نزدیک شده ایم به اشتراک می گذاریم هوش مصنوعی مسئول در سراسر تحقیقات خود در سال گذشته و جایی که در سال 2023 به آنجا می رویم. ما چهار موضوع اصلی را که تحقیقات بنیادی و فنی-اجتماعی، تحقیقات کاربردی و راه حل های محصول را پوشش می دهد، به ،وان بخشی از تعهد خود به ساخت محصولات هوش مصنوعی به صورت مسئولانه و اخلاقی برجسته می کنیم. روش، در راستای ما اصول هوش مصنوعیبیشتر بخو،د.

seosly yt

سئو قطعات توییتر

و قبل از پایان، در اینجا چند قطعه توییتر برای شما آورده شده است. ما نمی د،م که آیا توییتر قرار است در آینده به اینجا برسد یا نه، پس بیایید تا زم، که هنوز اینجاست از آن استفاده کنیم.

… دقیقاً مانند همه افراد در صنعت سئو، من دائماً با آنها بازی کرده ام #ChatGPT در هفته های آ،

🔥 در این تاپیک، من محدودیت های استفاده از ChatGPT را نشان می دهم #سئو.

در اینجا 7 کار SEO وجود دارد که ChatGPT ممکن است بهترین ابزار برای استفاده نباشد… ⬇️

— اولگا زار (seosly.com) (@olgazarr) 4 فوریه 2023

اوه شما

بیایید با این چیز Yandex شروع کنیم.

اولین چیز، من می‌خواهم به او وسایلی بدهم و فریاد بزنم @benwills او اولین ،ی بود که در مورد نشت به من گفت و کارهای اولیه زیادی را انجام داد تا بفهمم کجا زندگی می کنند. او MVP واقعی است.

— Mic King (@iPullRank) 27 ژانویه 2023


از شما برای خواندن خبرنامه من متش،! امیدوارم اطلاعات مفید و آموزنده بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.




منبع: https://seosly.com/blog/seo-newsletter-68/