دسته‌ها
اخبار

تحقیق کلمات کلیدی: راهنمای گام به گام برای بردن شما به بالای SERP گوگل


رتبه بندی در بالای صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) به مجموعه ای از تکنیک ها و بهترین شیوه ها برای انجام این کار نیاز دارد. اگرچه یک رویکرد ی،ان برای دستیابی به بالای صفحه نتایج موتور جستجوی Google وجود ندارد، ما راه‌های مختلف نوشتن وبلاگ را بررسی کرده‌ایم تا به شما در سفر کمک کنیم. این مقاله یک راهنمای گام به گام را بررسی می کند که به شما امکان می دهد شانس خود را برای رتبه بالاتر در SERP گوگل افزایش دهید.

اهمیت کلمات کلیدی در سئو

کلمات کلیدی در سئو ضروری هستند زیرا به کاربران و موتورهای جستجو می گویند که یک صفحه دقیقاً در مورد چیست. کلمات کلیدی به صفحه حس جهت گیری واضحی از نظر جستجو و قصد کاربر می دهند. با قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی مرتبط خاص در صفحات خدمات و مکان وب سایت خود، می تو،د وب سایت خود را راحت تر در نتایج جستجو پیدا کنید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید، که می تواند منجر به سرنخ های بالقوه بیشتری شود.

انتخاب کلمات کلیدی من، برای محتوای خود و بهبود صفحه هدف در وب سایت خود برای موتورهای جستجو، شانس شما را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو افزایش می دهد.

مب، تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند کلمات و عباراتی را که کاربران هنگام جستجوی اطلاعات در موتورهای جستجو استفاده می کنند، شناسایی کنید. مب، تحقیق کلمات کلیدی شامل موارد زیر است:

حجم جستجو

حجم جستجو تعداد جستجوهایی است که یک کلمه کلیدی خاص در یک ماه دریافت می کند.

دشواری رتبه بندی

دشواری رتبه‌بندی ،ن تقریبی از سختی رتبه‌بندی برای یک کلمه کلیدی خاص است. آنچه به دشواری کلمات کلیدی کمک می کند، تعداد رقبا، کیفیت محتوا و مرتبط بودن محتوای آنها و اعتبار دامنه است.

قدرت

اقتدار، اعتبار و اعتماد یک وب سایت یا برند است. هرچه سایت شما قابل اعتمادتر باشد، احتمالاً در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

ارتباط

ارتباط اندازه گیری می کند که یک کلمه کلیدی چقدر محتوای یک وب سایت را توصیف می کند. محتوا و کلمات کلیدی در آن صفحه باید مرتبط با جستجو باشد.

در نظر گرفتن حجم جستجو، دشواری رتبه بندی، اعتبار و ارتباط هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی ضروری است.

منبع: شاتر استاک

چگونه برای بهترین کلمات کلیدی تحقیق کنیم – راهنمای گام به گام

برای تحقیق در مورد بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت خود، باید کشف کنید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند. شما می تو،د این کار را با شناسایی عبارات جستجویی که کاربران را به وب سایت شما می آورند انجام دهید.

پیدا کنید که مشتری شما چه چیزی را جستجو کرده است (نیت مشتری)

بهترین دوست شما Google Analytics GA4 می تواند به شما نشان دهد که کدام کلمات کلیدی جستجو شده است که کاربر را به وب سایت شما هدایت کرده است. با استفاده از این داده ها، می تو،د درک بهتری از عملکرد ارگ،ک وب سایت خود و هدف کاربری که وارد وب سایت شما می شود به دست آورید.

پیدا ، ایده های کلیدواژه بر اساس عبارات کلیدی، جستجوهای مرتبط، کلمات کلیدی طول، و نمایه سازی م،ایی پنهان

خارج از چارچوب فکر کنید و با ایده های کلمه کلیدی خود خلاق باشید. راه های مختلفی برای یافتن ایده های کلیدواژه بر اساس عبارات کلیدی، جستجوهای مرتبط، کلمات کلیدی طول، و نمایه سازی م،ایی پنهان (LSI) وجود دارد. علاوه بر این، از استفاده از ابزارهای کلمات کلیدی و تکمیل خودکار گوگل در هنگام تحقیق درباره ایده های کلمات کلیدی نترسید. در اینجا، می‌تو،د فهرستی از ایده‌های مربوط به عبارات جستجو را هنگام تحقیق در مورد بهترین کلمات کلیدی برای صفحه وب‌سایت ایجاد کنید.

تست سختی کلمه کلیدی و حجم جستجو را بررسی کنید

از تست سختی کلمه کلیدی و حجم جستجو در طیف وسیعی از کلمات کلیدی استفاده کنید. طیف گسترده ای از ابزارهای سئو امتیاز دشواری کلمه کلیدی را ارائه می دهند. این نمرات به شما عددی از 1 تا 100 می دهد (100 سخت تر است) و به شما می گوید که رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص چقدر سخت خواهد بود. حجم جستجو در هر کلمه کلیدی به شما زمینه ای در مورد ارتباط واقعی کلمه کلیدی ارائه می دهد. هنگام انتخاب یک کلمه کلیدی برای هدف، توجه به این دو عامل مهم است.

از یکی از این بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی SEO استفاده کنید

برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط بیشتر، مطمئن شوید که حداقل یکی از بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را بررسی کرده اید. این موارد شامل Google Keyword Planner، Moz Keyword Explorer، SEMrush، Ahrefs Keywords Explorer، BrightEdge Data Cube، Ubersuggest، KeywordTool.io هستند. علاوه بر این، استفاده از Google Trends می تواند به شما در شناسایی محبوبیت کلمات کلیدی خاص کمک کند. به این ترتیب، می‌تو،د ببینید که آیا ال،ای کلیدی فصلی خاصی وجود دارد یا اینکه آیا یک کلمه کلیدی خاص در یک جهت یا جهت دیگر گرایش دارد یا خیر.

صفحاتی را که برای آن جستجوها رتبه بندی می کنند، شناسایی کنید

شما باید بفهمید که در حال حاضر کدام صفحات در وب سایت شما برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه بندی می کنند. اگر هیچ صفحه ای ندارید که برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی کند، باید صفحه ای متن، با جستجو ایجاد کنید. با بهینه سازی محتوا و ساختار روی صفحه برای رتبه بندی صفحه برای کلمات کلیدی هدف خود، شانس بیشتری برای یافتن توسط موتورهای جستجو به خود می دهید.

فهرست کلمات کلیدی خود را اصلاح کنید

هنگامی که فهرست کامل کلمات کلیدی خود را ایجاد کردید، باید آن را اصلاح کنید. شما باید بر روی هر کلمه کلیدی که از هدف جستجوی کاربر فاصله دارد، برش های سختی ایجاد کنید. علاوه بر این، نگاهی دوباره به لیست خود می تواند به شما فرصتی بدهد تا اشتباهات قبلی را که ممکن است مرتکب شده اید پاک کنید.

منبع: شاتر استاک

سوالات متداول

هزینه ابزارهای کلمه کلیدی پولی چقدر است؟

بستگی به این دارد که شما کجا را نگاه می کنید. هزینه برخی از آنها به 50 دلار در ماه می رسد، در حالی که برخی دیگر تا 500 دلار در ماه هزینه دارند.

چگونه می تو،د کلمات کلیدی را که قبلاً در SERP رتبه بندی شده اند شناسایی کنید؟

چندین ابزار شخص ثالث برای بررسی اینکه در حال حاضر در کجا رتبه بندی می کنید وجود دارد. بسیاری از شرکت های نرم افزاری مختلف به ،وان سرویس (SaaS) مانند Moz و Ahrefs به شما نشان می دهند که وب سایت شما در حال حاضر در چه رتبه ای قرار دارد.

کلمات کلیدی LSI چیست؟

کلمات کلیدی LSI (Latent Semantic Indexing) کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی هدف یک صفحه هستند. به ،وان مثال، اگر کلمه کلیدی مورد نظر یک صفحه در مورد هاکی باشد، ممکن است کلمات کلیدی مرتبط با موضوع کلی مانند چوب، پوک، تور، اسکیت و غیره را وارد کنید.

بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی کدام است؟

ابزارهای کلیدی زیادی برای استفاده در دسترس هستند، بنابراین تشخیص اینکه کدام یک بهترین است دشوار است. بستگی به آشنایی و ترجیح شخصی شما دارد. Google Ads Keyword Planner یک ابزار رایگان عالی برای بررسی حجم جستجو، روندها و دشواری کلمات کلیدی است.

آیا ابزاری برای تست مشکل کلمه کلیدی وجود دارد؟

بله، طیف گسترده ای از ابزارهای تست مشکل کلمه کلیدی وجود دارد. Ahrefs Free Difficulty Checker به شما این امکان را می دهد که تعداد زیادی از کلمات کلیدی مختلف را بر اساس یک جستجوی اولیه جستجو کنید و امتیازی در مورد دشواری رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص ارائه می دهد.

اگر برای بهینه سازی سئوی خود به کمک نیاز دارید، به جای درستی آمده اید. در TechWyse Internet Marketing، تیم تایید شده سئوی ما استراتژی کاملی را ایجاد می کند که تضمین می کند خدمات شما در صفحه اول Google نشان داده می شود. ما همچنین در طیف گسترده‌ای از خدمات دیجیتال مارکتینگ، از جمله PPC، طراحی وب، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و غیره تخصص داریم. برای رزرو ،ت با شماره (416) 410-7090 تماس بگیرید یا از اینجا با ما تماس بگیرید.

نوشته مارک کالین (3 پست)

مارک در سال 2018 از دانشگاه Wilfrid Laurier فارغ التحصیل شد و در آنجا در رشته ارتباطات تحصیل کرد. مارک در سپتامبر 2021 به ،وان مدیر حساب به TechWyse پیوست. او در حال حاضر بیش از 30 اکانت رسانه های مختلف سئو و پولی را مدیریت می کند. او بر طیف گسترده ای از صنایع، از شرکت های بیمه گرفته تا مطب های دندانپزشکی نظارت دارد.




منبع: https://www.techwyse.com/blog/search-engine-optimization/keyword-research-a-step-by-step-guide-to-take-you-to-the-top-of-googles-serp/