دسته‌ها
اخبار

به‌روزرسانی گزارش آب و هوای نتایج غنی اوت 2022


نوسانات نتایج غنی بخشی از سئو هستند، و برای شما بسیار مهم است که داده های ساختار یافته خود را نظارت کنید تا بتو،د به طور فعال این تغییرات را مدیریت کرده و از آنها سرمایه گذاری کنید.

در ماه اوت امسال، ما برخی فراز و نشیب‌ها را در نتایج غنی در بین مشتریان خود مشاهده کرده‌ایم. دانشمند داده ما، ایرام فاطمه، و تیم موفقیت مشتری ما، عملکرد عالی نتایج را در بین مشتریان خود به دقت زیر نظر دارند تا بتو،م روندها را بررسی کنیم و فرصت‌هایی را برای به‌روزرس، استراتژی خود برای ثبت کلیک‌های بیشتر و مدیریت افت‌ها بررسی کنیم.

در این ماه، شاهد فراز و نشیب‌هایی در چندین نتیجه غنی از جمله پرسش‌های متداول، دستور غذا و ویدیو بودیم.

1. کاهش در FAQ نتایج غنی

در نیمه اول آگوست، 42 درصد از مشتریان ما با کاهش کلیک‌های مربوط به نتایج غنی پرسش‌های متداول خود در تلفن همراه و رایانه رومیزی مواجه شدند.

ما ابتدا این کاهش را با مشتریان در صنعت مراقبت های بهداشتی مشاهده کردیم. اما ما به سرعت مشتری، را در طیف وسیعی از صنایع با روند نزولی مشابه در نتایج غنی پرسش‌های متداول مشاهده کردیم. ما آنها را به صورت هفتگی بررسی خواهیم کرد تا ببینیم روند در طول زمان به کجا می رود.

با این حال، سایر سئوکاران خوش شانس نیز گزارش داده اند که هیچ تغییری در نتایج غنی سؤالات متداول خود مشاهده نکرده اند.

من به تازگی چندین سایت مشتری را بررسی کردم که تعداد زیادی نمایش و کلیک برای سؤالات متداول دریافت می کنند و هیچ افتی نمی بینم. فقط 2 سنت من

– گلن گیب (@glenngabe) 17 آگوست 2022

2. بهبود در نتایج غنی از دستور غذا

خوشبختانه، آب و هوا در دنیای داده های ساختاریافته همیشه تاریک نیست.

83 درصد از مشتریان ما در صنعت مراقبت‌های بهداشتی در دو هفته اول آگوست، افزایش چشمگیری در میزان تأثیرگذاری و کلیک‌ها از نتایج غنی از دستور غذا مشاهده ،د. این مشتریان شاهد رشد میانگین 1030 درصدی کلیک‌ها و رشد میانگین 3513 درصدی در مقایسه با دو هفته آ، جولای بودند.

3. بهبود در نتایج غنی از ویدئو

در خبرهای خوب دیگر، از زمان کاهش ناگه، در ماه ژوئن که شاهد نوسانات نتایج غنی از ویدیو بودیم، شاهد هستیم که 58.46٪ از مشتریان ما در کلیک‌ها یا نمایش‌های مربوط به نتایج غنی از ویدیو در دسک‌تاپ بهبود می‌یابند.

در اوایل ماه ژوئن، شاهد کاهش 70 درصدی مشتریان برای نتایج غنی از ویدیوهایشان در دسکتاپ بودیم. در ماه جولای، این کاهش مترادف با تمام مشتریان ما بود. ما فرض کردیم که این کاهش ناشی از به‌روزرس، اصلی Google در ماه مه است که بر نحوه نمایش ویدیوها در صفحه نتایج موتور جستجو تأثیر می‌گذارد.

آیا این نتیجه دوره تعدیل گوگل پس از به‌روزرس، اصلی ماه می است؟ ما به تماشا و بررسی ،یب SERP ادامه خواهیم داد.

4. به روز رس، محتوای مفید

آ،ین اما نه کم اهمیت، گوگل در این ماه وبلاگی را در مورد آینده آنها منتشر کرد “به روز رس، محتوای مفید” به ،وان بخشی از تلاش گسترده برای نشان دادن اطلاعات منحصر به فرد و معتبرتر در نتایج جستجو. هدف این به روز رس، این است که اطمینان حاصل شود که مردم محتوای اصلی و مفیدتری را که توسط افراد متخصص در این زمینه نوشته شده است، مشاهده می کنند.

در اینجا 3 موضوع اصلی وجود دارد که ما از این «به‌روزرس، محتوای مفید» آینده شناسایی کرده‌ایم:

1. EAT نقش بزرگی در این به روز رس، خواهد داشت

EAT مخفف Expertise، Aut،ritativeness و Trustworthiness است. از سال ۲۰۱۹، گوگل تایید کرده است که EAT بخش مهمی از الگوریتم‌ها و رتبه‌بندی کیفیت صفحه آن‌ها بوده است.

یکی از عوامل کلیدی موثر بر EAT نویسنده EAT است. گوگل پیشنهاد کرده است که محتوای نوشته یا تولید شده توسط افراد (واقعی) که به طور تاریخی در مورد این موضوع نوشته اند، رتبه بندی مقالات آنها را بهبود می بخشد.

به ،وان مثال: مقالات مشاوره پزشکی با EAT بالا باید توسط متخصصان پزشکی یا سازمان هایی با اعتبار و تخصص پزشکی من، نوشته یا تولید شوند. محتوا همچنین باید به طور منظم به روز شود تا آ،ین یافته ها را منع، کند.

نکته: می‌تو،د از داده‌های ساختاریافته برای تعریف اختیارات افراد (از جمله مدارک تحصیلی، وابستگی‌ها، و غیره) استفاده کنید و آن پروفایل‌ها و جزئیات نویسنده را به مقالاتی که منتشر می‌کنید مرتبط کنید.

2. می‌تو،د از داده‌های ساختاریافته در محتوای باکیفیت خود برای بیان بهتر جزئیات یک موضوع استفاده کنید.

سایت‌هایی که به تاکتیک‌هایی مانند پر ، کلمات کلیدی و محتوای تولید شده توسط ربات برای هدایت ترافیک متکی هستند، در نظر گرفته می‌شوند که تمرکز اول روی موتور جستجو دارند. این سایت ها به دنبال تولید محتوایی هستند که به صفحه امکان رتبه بندی را می دهد نه تولید محتوای مفیدی که نیازهای جستجوگر را برآورده می کند.

سایت‌هایی که تمرکزشان بر موتورهای جستجوگر است، احتمالاً پس از «به‌روزرس، محتوای مفید» آتی، افت قابل توجهی در رتبه‌بندی خواهند داشت، زیرا Google شروع به طبقه‌بندی محتوا به ،وان غیر مفید می‌کند.

چگونه می تو،د کیفیت محتوای خود را به موتور جستجو منتقل کنید؟

در اوایل سال جاری، گوگل در ،مت پاد،ت Search Off the Record خود به اشتراک گذاشت «داده های ساختاریافته: همه چیز درباره چیست“، که آنها از داده های ساختار یافته برای کمک به موتورهای جستجو برای درک منحصر به فرد بودن محتوا استفاده می کنند.

استقرار داده های ساختاریافته در محتوای با کیفیت بالا در سایت شما به موتورهای جستجو امکان می دهد محتوای شما و نحوه ارتباط آن با سایر بخش های وب سایت یا محصولات شما را بهتر درک کنند.

علاقه مند به یادگیری نحوه استفاده از داده های ساخت یافته برای برجسته ، منحصر به فرد بودن و خاص بودن محتوای خود هستید؟

مدیر عامل ما، مارتا را تماشا کنید پاد،ت “SEO in 2022” با Majestic یاد بگیرید که چگونه می تو،د محتوای خود را نشانه گذاری کنید تا در جستجو برجسته شوید.

3. سایت خود را بر روی ارائه محتوای خاصی که به سوال پاسخ می دهد متمرکز کنید

وب سایت های عمومی که در مورد موضوعات مختلف می نویسند نیز ممکن است رتبه بندی پس از این به روز رس، دشوار باشد. گوگل اعلام کرده است که این به روز رس، به سایت هایی که EAT در این موضوع دارند پاداش می دهد. تمرکز سایت خود بر روی یک موضوع خاص می تواند سایت شما را به ،وان یک چهره معتبر در موضوع مورد نظر قرار دهد.

تمرکز گوگل بر پاداش دادن به سایت هایی که به سوالات پاسخ می دهند و هدف جستجوگر را برآورده می کنند، چیز جدیدی نیست.

ما دیدیم که نتایج جستجو بر روی صفحات موضوعی خاص تمرکز دارد. در طول سال گذشته، شاهد عملکرد ضعیف صفحات دسته بندی عمومی و غیر خاص بوده ایم.

نکته: شما می تو،د موضوعات و سوالاتی را که افراد در جستجوی آنها هستند از طریق کلمات کلیدی کنسول جستجوی گوگل شناسایی کنید که به ،ه خود به شما امکان می دهد پاسخ های بهتر و رضایت بخشی را به جستجوگر خود ارائه دهید.

اگر سوالات حول یک موضوع خاص بچرخد که حتی بهتر است! موضوع می تواند در مورد خدمات، محصولات، مشکلات صنعت یا موارد دیگر باشد. می‌تو،د این سؤال‌ها را جمع‌آوری کنید و یک بخش سؤالات متداول (FAQ) در صفحه موضوعی خود ایجاد کنید تا به آن صفحه اجازه دهید برای یک نتیجه غنی سؤالات متداول واجد شرایط باشد.

نتیجه

ما هیجان زده هستیم که می بینیم Google چگونه نتایج غنی را در بخش های مختلف تجربه جستجو نشان می دهد.

علاوه بر این، آنها همچنین اسناد خود را به روز می کنند تا برخی از نتایج غنی را در دسترس تر کنند. اوت امسال، گوگل به روز رس، کرد دستورالعمل های داده های ساختار یافته مقاله شامل شدن همه مقالات، نه فقط مقالات AMP، در چرخ فلک داستان های برتر. در ماه آینده بیشتر در این مورد

این تغییرات به این م،ی است که شما باید داده های ساختاریافته خود را به طور فعال مدیریت کنید، نتایج را زیر نظر داشته باشید و آماده باشید تا فرصت های جدید را به محض ایجاد آنها به دست آورید. این همان کاری است که ما در برنامه Schema انجام می دهیم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن یافته‌های خود هستیم و به شما کمک می‌کنیم تا در این دنیایی از داده‌های ساختاریافته به حرکت و موفقیت ادامه دهید.

مارتا مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Schema App است. برنامه Schema یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند. او یکی از اعضای فعال جامعه بهینه‌سازی موتورهای جستجو است و کاری که از طریق برنامه Schema انجام می‌دهد به برندهای سراسر جهان کمک می‌کند تا عملکرد جستجوی ارگ،ک خود را بهبود بخشند.




منبع: https://www.schemaapp.com/schema-app-news/august-2022-rich-results-update-weather-report/