دسته‌ها
اخبار

اشتباهات ایمیل سازی لینک سازی که ممکن است برای وب مسترها ارسال کنید


چرا وب مسترها ایمیل های شما را نادیده می گیرند؟

هیچ ، تا به حال نگفت: «در اینجا نحوه دریافت 100 درصد نرخ باز شدن ایمیل با نرخ پاسخ 100 درصدی برای ایمیل گسترش لینک خود آورده شده است.» این به این دلیل است که حتی باز ، ایمیل‌های ارتباطی شما توسط مدیران وب‌سایت سخت‌تر می‌شود.

نکته اینجاست – ارسال ایمیل‌های ارتباطی ارتباطی فقط به م،ای پخش ، هزاران وب‌مستر با این امید نیست که حداقل 10 درصد از آنها به زحمت شما با یک پیوند پاداش دهند. بازی پیوند بیلدینگ فقط مربوط به اعداد نیست. همچنین مربوط به مدیر وب سایت فردی است که می خواهید پیوندی را برای او ببندید.

ممکن است بیشتر وقت خود را صرف جستجوی وب‌سایت‌ها و ساخت ایمیل‌ها کنید که روی آن کار می‌کنید کمپین های اطلاع رس،. و اگرچه انجام این کارها به تلاش زیادی نیاز دارد، اما همیشه کلید پیروزی بر وب مسترها نیستند.

در اینجا چند اشتباه وجود دارد که احتمالاً در حال حاضر مرتکب می شوید:

شما از یک آدرس ایمیل حرفه ای استفاده نمی کنید

به نظر می رسد این یک چیز بسیار اساسی است که باید در نظر گرفته شود، اما بسیاری از سازنده های لینک اهمیت استفاده از یک آدرس ایمیل قابل اعتماد را درک نمی کنند. توجه به این نکته ضروری است که وقتی با وب مسترها تماس می گیرید، نماینده یک برند هستید – خواه یک وبلاگ، یک سازمان، یک تجارت یا حتی خودتان.

به همین دلیل است که باید خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهید. یکی از راه‌های انجام این کار، داشتن یک آدرس ایمیل حرفه‌ای برای کمپین تبلیغاتی خود است. فراموش نکنید که از آدرس ایمیل خارج شوید [email protected] آدرس ایمیلی که در برنامه های بازی استفاده می کنید!

بهترین روش برای انجام کمپین های تبلیغاتی ایمیلی برای برند شما، استفاده از آدرس ایمیل رسمی شرکت است. از طرف دیگر، می تو،د از یک ساده استفاده کنید که نام شما را در صورتی که برای شما در دسترس نیست ذکر کند. فقط مطمئن شوید که دقیق است وگرنه در نهایت شبیه یک کلاهبردار خواهید بود.

در اینجا ایمیلی است که یکی از اعضای تیم من در سئو هکر از شخصی که می‌خواست پست مهمان برای این وبلاگ ارسال کند دریافت کرده است:

اشتباهات ایمیل سازی لینک سازی که ممکن است برای وب مسترها ارسال کنید - شما از یک آدرس ایمیل حرفه ای استفاده نمی کنید

آدرس ایمیل نامگذاری شده است “محمد س.” با این حال شخص خود را به ،وان “مارینا”.

صبر کن چی؟!

چشمانم را خاراندم تا سعی کنم آن را پاک کنم، اما، بله، این محمدی است که به یک مارینا تبدیل شده است.

این یک جزئیات کوچک است که تا حد زیادی بر نحوه دید مدیران وب سایت و اعتبار شما تأثیر می گذارد. اطمینان حاصل کنید که نام من، و دقیقی در ایمیل خود دارید تا در ازای آن، احتمال ایجاد شراکت مستحکم با وب مسترها بیشتر باشد.

شما وابستگی های خود را فاش نمی کنید

هنگامی که برای اولین بار از مدیران وب سایت ها برای ایجاد فرصت لینک استفاده می کنید، انتظار می رود که خود را به درستی معرفی کنید و انجام این کار نباید به بیان نام خود محدود شود. شما باید به مدیران وب سایت اطلاع دهید که شما چه ،ی هستید، چه کار می کنید، کجا کار می کنید و به کدام سازمان یا سازمان هایی وابسته هستید.

همچنین اگر بتو،د کمی از تجربه خود در صنعت خود و آنچه را که توانستید به انجام برس،د به اشتراک بگذارید، می تواند کمک کننده باشد. این ممکن است مانند راهنمای نوشتن نامه پوششی برای یک درخواست شغلی به نظر برسد، اما یک کمپین تبلیغاتی ایمیل در واقع کاملاً شبیه به آن است.

ابتدا باید آنها را در مورد شما آگاه کنید و سپس به آنها بفهم،د که چرا باید با شما کار کنند. این دوباره سطحی از اعتبار را به ایمیل شما اضافه می کند.

این ایمیلی است که چند ماه پیش به ،وان نمونه دریافت کردم:

اشتباهات ایمیل سازی لینک سازی که ممکن است برای وب مسترها ارسال کنید - وابستگی های خود را فاش نمی کنید

در ایمیل بالا، خودش را معرفی کرد، کجا کار می کند و نقشش در شرکت چیست. او همچنین کمی پیش زمینه در مورد ،ب و کار ارائه داد که ممکن است اضافه کنم که بسیار چشمگیر است.

ایمیلی مانند این مثال خوبی از نحوه فروش خود و برندتان است. پیوند به وب‌سایت آن‌ها، نمایه لینکدین و امضای ایمیل شخصی‌سازی‌شده، همگی موارد فوق‌العاده‌ای هستند. اینها همه راه هایی هستند که مدیران وب سایت می دانند که شما قانونی هستید.

به ،وان مثال، اگر شما فردی هستید که می‌خواهید برای یک وبلاگ مرتبط با بازاریابی پست مهمان ارسال کنید، باید اطلاعاتی را ارائه دهید که نشان دهد شما در صنعت خود متخصص هستید. در غیر این صورت، چرا یک وب مستر به یک غریبه اجازه می دهد چیزی بنویسد که دنبال کنندگان وفادارش می خوانند؟

شما مدیران وب سایت را با نام آنها خطاب نمی کنید

این همان چیزی است که به نظر من یکی از رایج ترین اشتباهات ایجاد لینک در ایمیل افراد هنگام تماس با مدیران وب سایت است. من تماس گرفته ام “سلام”، “عزیز”، و “رفیق” خیلی بیشتر از زم، که من را با نام کوچکم صدا می زنند. با توجه به اینکه من روزانه تعداد زیادی درخواست پیوند و درخواست مشارکت محتوا دریافت می کنم، دریافت کننده این حملات بی ملاحظه ایمیل کمی خسته کننده است.

در اینجا یک راه عجیب و غریب دیگر وجود دارد که شخصی در ایمیلی به من خطاب کرده است:

اشتباهات ایمیل سازی لینک سازی که ممکن است برای وب مسترها ارسال کنید - شما مدیران وب را با نام آنها خطاب نمی کنید

چه می توانم بگویم؟ بله، من قطعا به این بلوک پیوند نمی دهم.

خطاب به مدیران وب‌سایت‌ها با نام کوچکشان یک حرکت کوچک است که نشان می‌دهد شما تکلیف خود را انجام داده‌اید. اینکه شما در مورد وب سایت و افرادی که آن را اداره می کنند تحقیق کرده اید. اگر با من تماس بگیرید، مدیریت این حتی کار سختی نیست وبلاگ. شما به راحتی می تو،د نام من را در گوشه سمت چپ صفحه وبلاگ ببینید.

زم، که برای تحقیق کامل وقت نمی گذارید، همچنین می تواند به این م،ی باشد که به طور کامل وب سایت و محتوایی که برای بهبود آن نیاز دارد را درک نمی کنید. این همچنین به این م،ی است که شما واقعاً نمی‌تو،د به آن ارزش بیافزایید که نقطه‌ی تشکیل یک شراکت خوب را نفی می‌کند.

شما از یک خط موضوع خلاقانه استفاده نمی کنید

وقتی صحبت از دسترسی به پیوند به میان می آید، باید به سراغ وب سایت هایی با ترافیک و خوانندگان خوب بروید. بدیهی است که شما تنها ،ی نخواهید بود که از این وب سایت ها بک لینک دریافت کنید. صدها، اگر نه هزاران نفر، وجود خواهند داشت که برای همین هدف دست به دست می‌شوند. این امر باعث می شود که وظیفه دسترسی به پیوند بسیار رقابتی باشد.

وقتی مدیران وب‌سایت‌ها روزانه ده‌ها ایمیل ارتباطی دریافت می‌کنند، احتمال زیادی وجود دارد که نتوانند تک تک آنها را بخوانند. بنابراین، در این مورد چه کاری باید انجام دهید؟ تنها گزینه ای که دارید این است که برجسته شوید. شما می تو،د این کار را با جذاب ، خط موضوع خود به اندازه کافی برای جلب توجه و کلیک انجام دهید.

وب مسترها افرادی پرمشغله هستند، بنابراین شما باید بتو،د تنها با چند کلمه حرف خود را منتقل کنید. اگر فکر می کنید که خیلی طول، است، احتمالاً حق با شماست. بنابراین محتوای ایمیل خود را تا زم، که مطمئن شوید که یک فرد پرمشغله آن را می‌خواند و در عرض 1 دقیقه آن را می‌فهمد، مرور کنید و دوباره ویرایش کنید.

اوه، و سعی نکنید سوژه خود را بیش از حد طعمه کلیک کنید، در غیر این صورت فقط گمراه کننده خواهد بود.

این یک موضوعی است که ذهن من را به خود مشغول کرد:

اشتباهات ایمیل سازی لینک سازی که ممکن است برای وب مسترها ارسال کنید - از یک موضوع خلاقانه استفاده نمی کنید

جدا از این واقعیت که ع، پروفایل این شخص مربوط به یک سلبریتی کره ج،ی است، به دو اشتباه دیگر نیز می پردازد: نام آشکارا جعلی است و موضوع خارج از این جهان است.

ایمیل هایی با موضوعاتی مانند این مستقیماً به پوشه اسپم من می روند. من تعجب می کنم که واقعاً چند نفر به این نوع ایمیل ها پیوند می دهند؟ احتمالا صفر.

غذای آماده کلیدی

ایمیل های ارتباطی هنوز یکی از بهترین راه ها برای دریافت لینک درون محتوا هستند. من و تیمم ایمیل های ارتباطی زیادی برای وب مسترها ارسال کرده ایم و موفقیت خارق العاده ای را در طول سال ها تجربه کرده ایم.

موفقیتی که تجربه کرده‌ایم با صرف زمان برای مطالعه هر وب‌مستر و نحوه برقراری ارتباط و ساخت ایمیل با فکر و دقت فراوان به دست می‌آید.

کیفیت ایمیل‌هایی که برای مدیران وب‌سایت ارسال می‌شود می‌تواند تحت تأثیر چیزهای ساده‌ای باشد که احتمالاً حتی به آنها فکر نمی‌کنید. این به راحتی می‌تواند دلیلی باشد که شما از این فکر می‌کنید که چه کارهای بیشتری می‌تو،د انجام دهید تا کمپین‌های تبلیغاتی موفق انجام دهید.

دفعه بعد که می خواهید به آن ضربه بزنید ارسال را فشار دهید، سعی کنید دوباره نگاهی بیندازید – نه به محتوا بلکه به نحوه بسته بندی پیام خود به مدیران وب سایت. آیا شما معتبر، قابل اعتماد و آگاه به نظر می رسید؟ اگر پاسخ شما این است آره به هر سه، آنگاه ممکن است پیوندی که به سختی به دست آورده اید را دریافت کنید.

آیا نکاتی برای ایجاد پیوند در ارتباط با ایمیل دارید که بخواهید به اشتراک بگذارید؟ در زیر نظر دهید و ببینید دیگران در مورد آنها چه فکر می کنند!


منبع: https://seo-hacker.com/link-building-email-mistakes-you-might-be-sending-to-webmasters/