دسته‌ها
اخبار

آیا به روز رسانی نتایج جستجوی جدید گوگل برای سئو مهم است؟


به روز رس، جستجوی گوگل

بر،ب های ،وان به اجبار توسط گوگل جایگزین می شوند. اگر به رتبه بندی جستجوی وب سایت خود توجه داشته باشید، مطمئناً متوجه این موضوع شده اید. در اینجا آنچه می تو،د در مورد آن انجام دهید و چگونه می تو،د آن را به نفع خود انجام دهید، آورده شده است.

این به‌روزرس، محتوای مفید و اصلی Google در سپتامبر گذشته است. به روز رس، نتایج جستجوی گوگل شامل موارد زیر است:

  • جایگزینی تگ ،وان با نام سایت
  • اندازه و شکل فاوی، (آرم یا نماد وب سایت) گسترش یافته است
  • برجستگی بر،ب تبلیغات جستجو به “حمایت مالی شد” در متن سیاه و سفید پررنگ

چرا گوگل این به‌روزرس، نتایج جستجوی جدید را ایجاد کرد؟

به گفته گوگل، افزودن نام سایت به نتایج جستجو در موبایل، کاربران را قادر می سازد تا وب سایت های مرتبط با هر نتیجه را به راحتی شناسایی کنند. این به روز رس، همچنین به کاربران کمک می کند تا اطلاعاتی را که در نتایج جستجو می بینند در یک نگاه درک کنند.

توجه داشته باشید که این ویژگی از امروز فقط برای نتایج جستجوی تلفن همراه Google به زبان‌های ،یسی، آلم،، فرانسوی و ژاپنی در دسترس است. همچنین، این ویژگی در حال حاضر تنها از صفحات اصلی در سطح دامنه پشتیب، می کند، نه در سطح زیر شاخه.

تصویری از بر،ب ،وان جایگزین شده

همانطور که می بینید، زم، که من یک جستجوی موبایلی برای SEO Hacker انجام دادم، صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) را با نام وب سایت ما نشان داد. همچنین فاوی، و پودر سوخاری شرکت را همزمان نشان داد.

با این حال، زم، که من یک جستجوی کلیدواژه بدون مارک تلفن همراه انجام دادم («SEO Philippines» را تایپ کردم)، بر،ب‌های ،وان همچنان در SERP نشان داده می‌شوند.

نمونه کلمه کلیدی بدون مارک

همچنین شایان ذکر است که وقتی نام برند و کلمات کلیدی مرتبط با آن را تایپ می‌کنید، تگ‌های ،وان همچنان در SERP نشان داده می‌شوند.

با نگاهی به مثال های بالا، نام وب سایت و URL برای هر نتیجه را خواهید دید. این زمینه بهتری از وب سایت هایی را که می بینید به ارمغان می آورد، بنابراین می تو،د از وب سایت هایی که بازدید می کنید اطمینان داشته باشید.

من همچنین متوجه شدم که اندازه و شکل فاوی،‌های وب‌سایت تغییر کرده است و باعث می‌شود مارک‌ها راحت‌تر دیده شوند.

در نهایت، گوگل مطمئن شد که تبلیغات پولی در نتایج جستجو به اندازه کافی قابل مشاهده است تا کاربران با تغییر اعلان کننده آگهی از “.تبلیغات” به “حمایت مالی شد

آنچه شما باید در مورد این به روز رس، ویژگی بد،د

برخی از کارشناسان سئو مانند من هر زمان که گوگل الگوریتم های خود را به روز می کند همه چیز را به خود مشغول می کند. با نگاهی به ا،ر به‌روزرس،‌های گذشته گوگل، آن‌ها بر نوسانات رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها تأثیر زیادی گذاشته‌اند. به ،وان یک متخصص سئو، باید همیشه در جریان به روز رس، های 4Google باشید، از این رو این مقاله را به شما ارائه می دهیم.

جایگزینی تگ ،وان با نام سایت

اولاً، روند Google برای ایجاد نام سایت در صفحه نتایج جستجوی Google کاملاً خودکار است. هم محتوای وب سایت شما و هم ارجاعات به آن توسط گوگل در نظر گرفته می شود.

برای ایجاد خودکار نام سایت شما، گوگل از منابع زیر از وب سایت شما استفاده می کند:

داده های ساختار یافته نام سایت

نگاهی به منابع زیر که گوگل برای تولید نام سایت شما استفاده می کند، اهمیت فوق العاده افزودن یا بهبود داده های ساختار یافته وب سایت شما را برجسته می کند. داده های ساختاریافته قالبی است که برای سازماندهی اطلاعات در یک وب سایت استفاده می شود. این قالب می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتویات یک صفحه را بفهمند و نتایج مرتبط تری را به کاربران ارائه دهند. علاوه بر این، پانل های دانش، قطعه های برجسته و قطعه رویداد را راه اندازی می کند و SERP ها را آموزنده تر می کند.

وقتی ،ت به این به‌روزرس، نتایج جستجوی جدید می‌رسد، Google از نوع داده ساختار یافته وب‌سایت، به‌ویژه ویژگی «name» برای تعیین نام وب‌سایت استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که داده های ساختاریافته باید در صفحه اصلی وب سایت شما نمایش داده شوند.

برای یادگیری نحوه افزودن داده های ساخت یافته به صفحه اصلی خود، می تو،د به راهنمای SEO هکر در مورد نحوه ایجاد داده های ساخت یافته بروید. همچنین می‌تو،د دستورالعمل‌های فنی و محتوایی برای افزودن داده‌های ساخت‌یافته وب‌سایت را از این طریق بیابید ارتباط دادن.

اندازه و شکل گسترش یافته Favicon

همانطور که قبلا ذکر شد، اندازه و شکل فاوی، های وب سایت تغییر کرده است. آنها گسترش یافته اند، که باعث می شود مارک ها یا شرکت ها در صفحه نتایج جستجو قابل مشاهده باشند.

اگرچه فاوی، تاثیر زیادی بر سئو ندارد، اما همچنان برای شناخت برند و جذب کاربران مهم است. فاوی، ها همچنین به کاربران جستجو اجازه می دهند برند شما را به راحتی از رقبای شما تشخیص دهند.

اگر برای وب سایت خود دارید، نتایج جستجوی Google می تواند شامل فاوی، شما باشد. با این حال، دستورالعمل هایی وجود دارد که چگونه وب سایت خود را برای فاوی، واجد شرایط کنید. می تو،د در مورد دستورالعمل بخو،د اینجا. این دستورالعمل همچنین به شما نشان می دهد که چگونه فاوی، ها را پیاده سازی کنید و به درستی در SERP نشان داده شوید.

چگونه به روز رس، SERP های جدید گوگل برای سئو مهم است؟

به روز رس، نتایج جستجوی جدید گوگل می تواند مستقیما بر سئو تاثیر بگذارد. بر،ب‌های ،وان و داده‌های ساختاریافته ،اصر مهمی هستند که به الگوریتم‌های جستجو کمک می‌کنند تا بفهمند صفحه وب شما در مورد چیست.

تحقیقی که قبلاً انجام دادم را به خاطر دارید؟ نتیجه جستجو نه تنها وب سایت شرکت من را نشان می دهد، بلکه سایر وب سایت ها را نیز با کلمه کلیدی بدون مارک من در بر،ب های ،وان خود نشان می دهد.

چیزی که این آزمایش به ما نشان می‌دهد این است که حتی اگر گوگل اهمیت یا عدم اهمیت این به‌روزرس،‌ها برای سئو را تأیید یا رد نکند، به نفع همه است که هر فرصتی را که برای رتبه‌بندی یک وب‌سایت و دریافت کلیک در SERP در اختیار داریم، بهینه کنیم. .

غذای آماده کلیدی

گوگل همیشه برای گوش دادن به کاربرانش از طریق ارائه تجربه مفید و م،ادار برای آنها اهمیت زیادی قائل است. این توضیح می دهد که چرا آنها به طور مداوم در حال بررسی نحوه ارائه اطلاعات مفید با معرفی ویژگی ها و ،اصر طراحی جدید هستند.

درست نگه داشتن جزئیات سایت خود به طوری که فاوی، و نام سایت شما نمایش داده شود، تنها مورد در نظر گرفتن سئو در اینجا است که ممکن است رتبه بندی موتورهای جستجوی شما را بهبود بخشد و شناخت برند و دیده شدن را در موتورهای جستجو افزایش دهد.


منبع: https://seo-hacker.com/google-search-results/