دسته‌ها
اخبار

چگونه محتوای خود را با استفاده از واژگان Schema.org بهبود بخشید


در چشم انداز دیجیتالی امروزی که به سرعت در حال تحول است، صاحبان وب سایت ها و سازندگان محتوا با یک چالش دائمی روبرو هستند: شناسایی شکاف ها در محتوای موجود خود و بهینه سازی مداوم آن برای موفقیت و دیده شدن در جستجو.

با تغییر مداوم رفتارهای کاربر و الگوریتم های موتورهای جستجو، اطمینان از اینکه محتوای جدید و قدیمی شما جامع، مرتبط و مفید برای انسان ها و ماشین ها باقی می ماند، بسیار مهم است.

وارد کنید Schema.org، یک ابتکار مش، و جامعه محور که در سال 2011 توسط غول های فناوری گوگل، بینگ، یاهو و یاند، راه اندازی شد. واژگان Schema.org یک چارچوب استاندارد برای ساختاردهی و سازماندهی داده ها در وب فراهم می کند. مجموعه ای جامع از انواع و ویژگی ها را ارائه می دهد که صاحبان وب سایت می توانند از آنها برای توصیف موجودیت ها و محتوای سایت خود استفاده کنند.

در حالی که Schema.org به طور گسترده برای کمک به موتورهای جستجو و ماشین ها برای درک محتوای سایت شما شناخته شده است، پتانسیل آن بسیار فراتر از آن است. این واژگان می تواند چک لیستی برای بهبود محتوای وب سایت شما و قالب بندی و شناسایی شکاف های اطلاعاتی در صفحات شما باشد. با تراز ، محتوای خود با انواع و ویژگی های مربوط به Schema.org، می تو،د فرصت هایی را که ممکن است نادیده گرفته اید شناسایی کنید و استراتژی کلی محتوای خود را ارتقا دهید.

در این مقاله، چگونگی استفاده از واژگان Schema.org را برای ایجاد یک استراتژی محتوای کامل و قوی برای وب سایت خود بررسی خواهیم کرد.

شناسایی شکاف های محتوایی در وب سایت شما

تمرکز اصلی شما همیشه باید تولید محتوای با ارزش بالا باشد که نیازهای کاربران شما را برآورده کند. گفتنی است، واژگان Schema.org می تواند به ،وان یک نقشه راه در طول فرآیند ایجاد محتوا عمل کند و اطلاعاتی را که معمولاً در انواع خاصی از صفحات وب یافت می شود، مشخص می کند.

واژگان Schema.org یک چارچوب دقیق برای توصیف موجودیت های موجود در وب سایت شما و روابط آنها ارائه می دهد. با بررسی ویژگی های مرتبط با انواع طرحواره مربوطه، می تو،د:

  • شکاف های احتمالی در محتوای موجود خود را شناسایی کنید
  • این شکاف های اطلاعاتی را برای مخاطبان خود پر کنید
  • به محتوای صفحه موجود عمق اضافه کنید
  • محتوای جدید و تکمیلی ایجاد کنید

چه در حال ایجاد محتوای جدید یا اصلاح صفحات موجود باشید، Schema.org می تواند راهنمایی ارزشمندی ارائه دهد. بیایید چند نمونه را بررسی کنیم.

برای اینکه یک سازمان مراقبت های بهداشتی صفحه جدیدی در مورد یک وضعیت پزشکی ایجاد کند، باید تصمیم بگیرید که چه اطلاعاتی را باید درج کنید. را وضعیت پزشکی در Schema.org تایپ کنید دارای لیستی از خواص مانند signOrSymptom، درمان ممکن، و موارد دیگر که اطلاعاتی را که معمولاً در این نوع صفحات یافت می شود را جمع آوری می کند. مرور فهرست کامل ویژگی‌های مرتبط با یک نوع می‌تواند ایده‌هایی را در مورد اینکه چه نهادهایی برای تکمیل محتوای شما من، هستند، ایجاد کند.

به یاد داشته باشید که فقط می تو،د محتوای موجود در صفحه خود را علامت گذاری کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید محتوایی را برای این ویژگی‌ها ،یب کنید تا اطلاعات جامع‌تری در مورد موضوع به خوانندگان ارائه دهید، باید آن فرصت‌ها را در اوایل فرآیند تولید محتوا شناسایی کنید.

مشتری ما، شارپ بهداشت، واژگان Schema.org را با موفقیت به کار برد تا یک استراتژی محتوای بلند مدت را شکل دهد. تیم شارپ در طول فرآیند مهاجرت وب‌سایت خود، اطمینان حاصل کرد که هر صفحه هنگام ایجاد ساختار محتوای خود، به وضوح بر روی یک نوع Schema.org خاص تمرکز دارد. آنها همچنین محتوایی را برای ویژگی های پیشنهادی Schema.org برای هر نوع انتخابی گنجانده اند.

افزایش پتانسیل نتایج غنی

تراز ، محتوای خود با ویژگی های Schema.org نه تنها به پر ، شکاف های محتوا کمک می کند، بلکه واجد شرایط بودن نتایج غنی شما را در صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERPs) بهبود می بخشد. نتایج غنی می تواند منجر به افزایش دید در SERP و افزایش نرخ کلیک برای وب سایت شما شود.

برای واجد شرایط بودن برای نتایج غنی، ،اصر محتوای خاصی اغلب باید در صفحات شما وجود داشته باشند. هر نوع نتیجه غنی معمولاً دارای هر دو ویژگی مورد نیاز و توصیه شده است:

  1. خواص مورد نیاز: این موارد برای واجد شرایط بودن ضروری هستند و باید در صفحه شما باشند.
  2. خواص توصیه شده: در حالی که اجباری نیست، گوگل اعلام کرده است که شامل ویژگی‌های توصیه‌شده بیشتر می‌تواند کیفیت نتایج غنی را برای کاربران بهبود بخشد و رتبه‌بندی نتایج غنی اطلاعات بیشتری را در نظر می‌گیرد.

با گنجاندن ویژگی های مورد نیاز و توصیه شده در استراتژی محتوای خود، می تو،د به طور همزمان کیفیت محتوای خود و واجد شرایط بودن نتایج غنی را بهبود بخشید.

بیایید به ،وان مثال به ا،امات و توصیه های قطعه محصول نگاه کنیم:

قطعه محصول
واجد شرایط بودن برای قطعه های محصول در SERP است مورد نیاز است که شما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نام (محصول)
  • حداقل یکی از موارد زیر لازم است، اما همه توصیه می شود:
    • بررسی کنید
    • رتبه بندی کل
    • ارائه می دهد

شما می تو،د با افزودن محتوا پیرامون مزایا و معایب محصول خود، نتیجه غنی محصول خود را غنی تر کنید. به این ترتیب، می تو،د محتوا را با استفاده از علامت گذاری کنید نکات مثبت و/یا یادداشت های منفی خواص و به طور بالقوه این مزایا و معایب را در شما نشان می دهد نتایج غنی از محصول.

CAPREIT با موفقیت از Schema.org استفاده کرد تا پتانسیل نتایج غنی خود را افزایش دهد. با ساختاربندی محتوای خود بر اساس دستورالعمل های Schema.org، آنها توانستند دید خود را در نتایج جستجو برای لیست املاک و آگهی های شغلی خود بهبود بخشند.

بهینه سازی مداوم محتوا

در حالی که Schema.org یک ابزار عالی برای شناسایی شکاف های محتوا و ساختاردهی اطلاعات است، مهم است که به یاد داشته باشید که ایجاد محتوای مفید و با کیفیت بالا همیشه باید هدف اصلی شما باشد

قبل از اجرای Schema Markup باید محتوای مرتبط و اساسی داشته باشید. بدون این پایه، شما واجد شرایط برای نتایج غنی نخواهید بود. علاوه بر این، تلاش برای نشان‌گذاری محتوای غیرموجود یا نامربوط می‌تواند به ،وان هر،مه تلقی شود که به طور بالقوه منجر به جریمه‌هایی از سوی Google می‌شود.

از Schema.org به ،وان نقطه شروعی برای برانگیختن ایده ها و اطمینان از جامعیت محتوای خود استفاده کنید، اما اجازه ندهید که خلاقیت شما را محدود کند یا ارزشی را که برای مخاطبان خود ارائه می دهید محدود کند.

با ایجاد توازن در ایجاد محتوای متمرکز بر کاربر و راهنمایی های ساختار یافته Schema.org، می تو،د استراتژی محتوایی ایجاد کنید که ارزش واقعی را برای کاربران شما فراهم کند و Schema Markup را در سایت شما غنی کند.

برنامه Schema با استفاده از واژگان Schema.org توصیه های محتوا را ارائه می دهد

چشم انداز دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است، و با آن، اسناد داده های ساختار یافته گوگل و واژگان Schema.org به تکامل خود ادامه می دهند. با پیگیری آ،ین به‌روزرس،‌ها، می‌تو،د به طور مداوم استراتژی محتوای خود را اصلاح کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای وب‌سایت شما با بهترین شیوه‌ها هماهنگ است.

در برنامه Schema، ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا با آ،ین تغییرات Schema.org و اسناد Google در جریان باشند. ما همچنین توصیه‌های محتوا را برای کمک به مشتریان خود برای بهبود واجد شرایط بودن نتایج غنی و افزایش غنای محتوای خود ارائه می‌کنیم.

به دنبال یک شریک استراتژیک برای پیاده سازی طرحواره و توصیه های محتوای قوی برای سایت خود هستید؟ برنامه Schema می تواند کمک کند.

تصویر روبی راس

روبی راس

روبی راس CSM یادگیری و فعال سازی در برنامه Schema است و در توانمندسازی مشتریان خود برای نوشتن و به کارگیری نشانه گذاری طرحواره با کیفیت بالا به طور مستقل تخصص دارد. او چهره دوستانه پشت کانال پشتیب، و پایگاه دانش Schema App است.


منبع: https://www.schemaapp.com/schema-markup/،w-to-improve-website-content-using-the-schema-org-vocabulary/