دسته‌ها
اخبار

نمایش در جستجو: چرا به سئو داخلی، خارج از صفحه و فنی نیاز دارید


همه می خواهند در صفحه اول موتور جستجو ظاهر شوند. با این حال، موتورهای جستجو تنها بهترین محتوا را در صفحه اول رتبه بندی می کنند. بنابراین، اگر می خواهید در یک موتور جستجو در نتایج برتر قرار بگیرید، باید به بازی SEO تسلط داشته باشید.

سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) جزء لاینفک هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. قرار گرفتن وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) را بهبود می بخشد، که می تواند به شما در ایجاد ترافیک ارگ،ک بیشتر کمک کند.

با این حال، سئو یک فرآیند پیچیده و همیشه در حال تغییر است و دانستن اینکه از کجا شروع کنید و چگونه آن را مطابق با آ،ین روندها مدیریت کنید، می تواند چالش برانگیز باشد.

در این راهنما به بررسی سئو داخلی، خارج از صفحه و فنی می پردازیم. ما همچنین توضیح خواهیم داد که چرا باید از هر سه آنها برای موفقیت وب سایت خود استفاده کنید، بنابراین در ارتباط باشید.

منبع: سمروش

SEO Onpage چیست و چرا مهم است؟

سئوی درون صفحه (همچنین به ،وان سئو در سایت شناخته می شود) شامل بهینه سازی صفحات وب برای رتبه بالاتر در موتور جستجو و ،ب ترافیک مرتبط بیشتر است. این شامل بهینه سازی ،اصر مختلف محتوا و ساختار یک وب سایت برای سازگاری بیشتر با موتورهای جستجو است.

هدف اولیه سئوی درون صفحه ارائه بهترین تجربه کاربری و در عین حال جذاب تر ، وب سایت برای موتورهای جستجو است.

این شامل تولید مطالب با کیفیت بالا، مرتبط و غنی از کلمات کلیدی، به کارگیری ساختار URL واضح و ساده و بهینه سازی تصاویر و سایر رسانه ها برای موتورهای جستجو است.

نتیجه نهایی وب سایتی است که استفاده از آن ساده است، تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهد و در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بالایی دارد.

عوامل کلیدی بهینه سازی صفحه

فاکتورهای متعددی که در بهینه سازی سئوی درون صفحه گنجانده شده است به طور مستقیم بر رتبه بندی صفحه تأثیر می گذارد. این عوامل عبارتند از (اما نه محدود به):

  1. ،وان متا و توضیحات متا: ،وان و توضیحات متا صفحه از عوامل اولیه سئوی درون صفحه هستند. این موارد اطلاعاتی در مورد آنچه در صفحه وب توضیح داده شده است را ارائه می دهد. به همین دلیل، این دو باید هدف صفحه وب را به وضوح بیان کنند.
  2. استفاده از کلمه کلیدی: استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در سراسر محتوا نیز یک عامل عالی بهینه سازی صفحه است. با این حال، به طور طبیعی از کلمات کلیدی استفاده کنید و از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید، زیرا پر ، ممکن است رتبه صفحه شما را از بین ببرد.
  3. لینک های داخلی: پیوندهای داخلی به ایجاد زمینه برای موتورهای جستجو کمک می کند و حرکت در سایت شما را برای کاربران آسان تر می کند. پیوند دادن صفحات مرتبط با یکدیگر، استفاده از متن لنگر توصیفی و غیره ضروری است.

بسیار مهم است که از ،یبی طبیعی اما قوی از این عوامل و سایر عوامل سئوی درون صفحه برای دستیابی به امتیاز سئوی درون صفحه و رتبه بالا در SERP استفاده کنید.

نمونه ای واقعی از سئوی داخلی

یک وب‌سایت درباره سگ‌ها ممکن است حاوی تمام داده‌های واقعی درباره سگ‌ها باشد. با این حال، اگر کلمات کلیدی، ،وان صفحه و توضیحات متا با پرس و جوی کاربران مطابقت نداشته باشند یا مرتبط نباشند، هیچ شانسی وجود ندارد که سایت در SERP رتبه خوبی داشته باشد.

همچنین استفاده از تگ های هدر H1 برای ،وان، H2 برای سرفصل ها، H3 برای ،وان های فرعی و غیره ضروری است، زیرا این تگ های هدر به موتور جستجو کمک می کند تا موضوعات موجود در پست شما را تشخیص دهد.

سئو خارج از صفحه چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئوی خارج از صفحه به سئوی خارج از سایت نیز معروف است. این به بهینه سازی دید و رتبه یک وب سایت در موتورهای جستجو از طریق عواملی اشاره دارد که مستقیماً تحت کنترل وب سایت نیستند.

بهینه‌سازی موتورهای جستجوی خارج از صفحه بر ایجاد اعتبار و شهرت یک وب‌سایت از طریق منابع خارجی مانند پیوندهای سایر وب‌سایت‌ها، سیگنال‌های رسانه‌های اجتماعی و نقل‌قول‌های آنلاین تمرکز دارد.

عوامل کلیدی بهینه سازی خارج از صفحه چیست؟

عوامل اصلی سئوی خارج از صفحه عبارتند از (اما محدود به موارد زیر نیست):

  1. بازاریابی محتوا: ایجاد و انتشار محتوای خوب نوشته شده در مورد یک موضوع خاص برای به دست آوردن ترافیک مرتبط بخشی از بازاریابی محتوای خارج از صفحه است. این شامل ایجاد و انتشار کتاب های الکترونیکی، محتوای ویدیویی، اینفوگرافیک و غیره است.
  2. لینک بیلدینگ: واداشتن سایر وب سایت ها به استفاده از پیوندهایی در محتوای خود که به وب سایت شما منتهی می شود، لینک سازی نامیده می شود. این عمل به سایت شما کمک می کند تا از نظر موتور جستجو اعتبار پیدا کند.
  3. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی: این شامل استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و غیره برای به دست آوردن ترافیک ارگ،ک بیشتر است. علاوه بر این، این عمل به افزایش دید وب سایت شما و غیره نیز کمک می کند.

اگرچه سئوی خارج از صفحه مستقیماً تحت کنترل شما نیست، اما همچنان می‌تو،د از این تکنیک‌ها و سایر تکنیک‌های سئوی خارج از صفحه برای کمک به وب‌سایت خود برای ،ب اعتبار و دیده شدن بیشتر استفاده کنید.

نمونه ای واقعی از سئو خارج از صفحه

یک وب سایت در مورد تن، اندام ممکن است حاوی تمام کلمات کلیدی لازم در ،وان، توضیحات متا، متن و غیره باشد. با این حال، اگر سایت با SEO خارج از صفحه به خوبی بهینه نشده باشد (ی،ی فاقد بک لینک محکم باشد)، موتور جستجو این کار را نخواهد کرد. آن را در نتایج برتر نشان دهید.

به این دلیل است که ایجاد لینک و همکاری با سایر وب سایت ها به یک وب سایت کمک می کند تا در موتور جستجو قدرت پیدا کند و رتبه آن را به شدت بهبود بخشد. علاوه بر این، سئوی خارج از صفحه نیز باعث افزایش دید سایت می شود.

سئوی داخلی در مقابل. سئو خارج از صفحه

منبع: وورانک

سئو داخلی و سئوی خارج از سایت برای وب سایت شما به یک اندازه مهم هستند و به طور مستقیم بر رتبه شما در موتور جستجو تأثیر می گذارند.

سئو داخلی بر روی عوامل بصری وب سایت شما تمرکز دارد. این عوامل عبارتند از ،وان، توضیحات متا، تگ های سرصفحه و موارد دیگر. باعث می شود وب سایت شما برای کاربران و موتور جستجو جذاب به نظر برسد.

از سوی دیگر، سئوی خارج از صفحه با هدف تقویت اعتبار و دیده شدن وب سایت شما در SERP ها است. بنابراین، تکنیک‌های سئوی خارج از صفحه به وب‌سایت شما کمک می‌کند تا محبوبیت و اعتبار در وب ،ب کند.

وب سایت هایی که می خواهند رتبه بالایی ،ب کنند باید از هر دوی این تکنیک ها استفاده کنند. با این حال، انجام تمام سئو به تنهایی برای برخی افراد ترسناک به نظر می رسد. اگر این مورد در مورد شما صادق است، می تو،د یک متخصص سئوی آزاد را برای مدیریت پیچیدگی های سئو خود استخدام کنید.

سئو فنی چیست و چرا اهمیت دارد؟

منبع: رتبه بندی وب

به گفته مشاوران و متخصصان فنی سئو، سئو فنی، ،یدن وب سایت را برای ،نده های موتورهای جستجو آسان تر می کند. سئوی فنی همچنین باعث بهبود رتبه وب سایت در SERP ها می شود.

عوامل کلیدی سئو فنی چیست؟

برخی از عوامل مهم در سئو فنی عبارتند از:

  1. سرعت وب سایت: سرعت یا کندی بارگذاری وب سایت شما به طور قابل توجهی بر رتبه آن تأثیر می گذارد. حتی اگر سایت شما با فاکتورهای داخل و خارج از صفحه به خوبی بهینه شده باشد، اما سرعت بارگذاری صفحه آن پایین باشد، موتورهای جستجو وب سایت شما را در نتایج برتر نشان نمی دهند.
  2. بهینه سازی موبایل: ا،ر کاربران جستجو در اینترنت را با تلفن همراه خود ترجیح می دهند، بنابراین سایت شما باید دسکتاپ و سازگار با موبایل باشد.
  3. ساختار وب سایت: یک وب سایت باید آسان برای پیمایش باشد، زیرا تجربه کاربر را افزایش می دهد و باعث می شود آنها بخواهند برای مدت طول، تری در وب سایت بمانند.

سئو فنی در مقابل سئو روی صفحه

سئو فنی و سئو درون صفحه حوزه های مختلفی را هدف قرار می دهد. با این حال، هر دوی این استراتژی‌ها برای وب‌سایت‌هایی که در رتبه اول در SERP قرار دارند، بسیار مهم هستند.

سئو فنی عملی است که در پشت پرده انجام می شود، ی،ی قابل توجه است اما آشکار نیست. بنابراین، تنها با گشت و گذار می تو،د به حفظ سئوی فنی سایت پی ببرید. در مقابل، سئوی درون صفحه شامل ،اوین صفحه، توضیحات متا، کلمات کلیدی و غیره است که کاربر می تواند فورا آنها را تشخیص دهد.

اگر می خواهید سایت شما در SERP ها رتبه خوبی داشته باشد، باید از نظر فنی و سئو داخلی به درستی بهینه شود. برای این منظور می تو،د از یک متخصص سئوی آزاد حرفه ای کمک بگیرید که وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و در بهینه سازی من، به شما کمک می کند.

چه نوع استراتژی سئو بهترین است؟ سئو داخلی در مقابل سئوی خارج از سایت سئو فنی؟

هر سه نوع استراتژی سئو که سئو داخلی، خارج از صفحه و سئو فنی هستند به یک اندازه برای یک استراتژی جامع و موثر سئو بسیار مهم هستند.

اگر فقط به یک استراتژی اهمیت دهید و استراتژی های دیگر را نادیده بگیرید، وب سایت شما نمی تواند رتبه خوبی ،ب کند.

بنابراین، این سوال نباید این باشد که کدام یک را نسبت به بقیه انتخاب کنیم، بلکه باید این باشد که چگونه به طور موثر از هر سه نوع سئو برای ،ب بالاترین رتبه در SERP ها استفاده کنیم.

چگونه می تو،د به یک استراتژی جامع سئو نزدیک شوید؟

یک استراتژی جامع سئو باید تمام جنبه های سئو داخلی، خارج از صفحه و سئو فنی را در بر بگیرد. برای رسیدن به یک استراتژی جامع سئو می تو،د مراحل زیر را انجام دهید:

  • ساختار و محتوای وب سایت خود را با دقت برنامه ریزی و بهینه کنید.
  • روی استفاده از کلمات کلیدی من، برای پست های خود تمرکز کنید.
  • از ،اوین واضح و مختصر و توضیحات متا برای پست های خود استفاده کنید.
  • سرعت بارگذاری صفحه سایت خود را بهینه کنید و صفحات یتیم وب سایت را اصلاح یا حذف کنید.
  • وب سایت خود را برای دسکتاپ و تلفن های همراه بهینه کنید.
  • روی لینک های داخلی کار کنید و همچنین بک لینک های با کیفیت بالا برای وب سایت خود بدست آورید.
  • تکنیک های سئوی خود را بر اساس آ،ین الگوریتم های SERP بررسی و طراحی مجدد کنید.

بر اساس نیازهای خود، می تو،د از این مراحل و سایر مراحل سئو برای ،ب رتبه بالا در SERP استفاده کنید. همچنین می تو،د از یک متخصص سئوی فریلنسری کمک بگیرید که به شما کمک می کند وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید.

نتیجه گیری: اهمیت تمرکز بر هر سه جنبه سئو

به طور خلاصه، هر وب سایتی که به دنبال افزایش دید و رتبه خود در موتورهای جستجو است، باید یک برنامه سئو جامع داشته باشد که شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و سئو فنی باشد.

بهینه سازی درون صفحه بر بهینه سازی محتوا و ساختار یک وب سایت، بهینه سازی خارج از صفحه بر ایجاد بک لینک با کیفیت بالا و بهینه سازی فنی بر روی بهبود زیرساخت فنی و معماری وب سایت تمرکز دارد.

با مدیریت جامع سئو، می تو،د ترافیک مرتبط بیشتری را جذب کنید، تجربه کاربری وب سایت خود را افزایش دهید و در نهایت رتبه آن را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

ما در بازاریابی اینترنتی Techwyse در زمینه سئو تخصص داریم و خدمات مبتنی بر نتیجه را ارائه می دهیم که ،ب و کار شما را به بالاترین سطح می رساند. ما همچنین سایر خدمات بازاریابی دیجیتال، از جمله استراتژی و مشاوره، طراحی خلاقانه و وب، تولید ترافیک و سرنخ و غیره را ارائه می دهیم. آیا برای تجربه تفاوت TechWyse آماده هستید؟ با (416)-410-7090 تماس بگیرید یا اینجا با ما تماس بگیرید!

نوشته جانت پیشل (1 پست)

جانت پیشل نویسنده، مشاور رسانه های دیجیتال و صاحب کتاب بالای ذهن بودن است. او یک متخصص سئو است و به مشتریان کمک می کند تا در موتورهای جستجو ظاهر شوند، محتوا را بهینه کرده و بک لینک ایجاد کند. او در سونوما، کالیفرنیا زندگی می کند.

وب سایت: →




منبع: https://www.techwyse.com/blog/search-engine-optimization/s،wing-up-in-search-why-you-need-onpage-offpage-and-technical-seo/