دسته‌ها
اخبار

مطالعه موردی Yas Waterworld’s • SEO Sherpa


وقتی Yas Waterworld به ما نزدیک شد، برای افزایش دید ارگ،ک خود و افزایش تبدیل‌ها از ترافیک جستجو به کمک نیاز داشت. آنها همچنین نگران حفظ رتبه‌بندی‌ها پس از تغییر نام روز محبوب بانوان خود به رویداد تمام روز بانوان یاس بودند. علاوه بر این، وب سایت آنها به بهبود قابلیت استفاده برای افزایش تجربه مشتری و به حدا،ر رساندن ،ید بلیط نیاز داشت.

ما با یک برنامه روشن وارد عمل شدیم: افزایش قابلیت ،یدن سایت، بهینه سازی صفحات محتوای کلیدی، و توسعه یک کمپین هدفمند لینک سازی. استراتژی ما به صفحه رویداد بانوان کمک کرد تا به تنهایی 108.33٪ در کلیک ها افزایش پیدا کند و به طور قابل توجهی به رشد درآمد ارگ،ک پارک کمک کند. تنها در شش ماه، جلسات ارگ،ک را تا 52 درصد افزایش دادیم، به افزایش 91 درصدی در تبدیل دست یافتیم، و افزایش قابل توجه 92 درصدی درآمد را ارائه دادیم.

چگونه آن را انجام دادیم

  • محتوای بهینه شده و گسترش یافته برای رویداد بانوان یاس برای حفظ نمایان بودن جستجو.
  • UX را در صفحه بلیط برای اطمینان از سفر روان مشتری اصلاح کرد.
  • با رفع خطاهای 404 و افزایش پیوند داخلی، ،یدن بهبود یافته است.
  • برای افزایش اقتدار، کمپین‌های ایجاد لینک را از طریق روابط عمومی دیجیتال و ارتباط برقرار کرد.
  • راه اندازی تبلیغات بلیط چند پارک، فروش متقابل با دیگر جاذبه های جزیره یاس.

ما می دانستیم که دستیابی به اه، جاه طلبانه Yas Waterworld نیازمند یک رویکرد جامع است. اولین وظیفه ما این بود که اطمینان حاصل کنیم که برند رویداد بانوان شتاب سئوی خود را حفظ می کند. ما محتوای صفحه رویداد را به دو زبان ،یسی و ،ی بهینه‌سازی کردیم و طبیعتاً کلمات کلیدی مانند “روز بانوان” و “شب بانوان” را برای حفظ ارتباط و افزایش رتبه‌بندی به کار بردیم.

تمرکز ما بر بهبود تجربه کاربری به صفحه بلیط گسترش یافت، جایی که اطمینان حاصل کردیم که بازدیدکنندگان می‌توانند بلیط‌ها را با کمترین اصطکاک پیدا کرده و ،یداری کنند. ما همچنین با بهبود پیوندهای داخلی و حل مشکلات نمایه سازی، ،یدن سایت را بهبود دادیم، که اطمینان حاصل کرد که موتورهای جستجو می توانند به طور موثر در سایت حرکت کنند.

تلاش‌های عمومی و روابط عمومی دیجیتال ما بک‌لینک‌های ارزشمند Yas Waterworld را به دست آورد و قدرت جستجوی آن‌ها را تقویت کرد. ما همچنین تبلیغات بلیط چند پارک را راه اندازی کردیم که مشتریان با ارزش بیشتری را جذب کرد. به لطف این استراتژی‌ها، جلسات ارگ،ک تا 52% افزایش یافت و تبدیل‌ها تا 91% افزایش یافت و به ما کمک کرد تا تنها در شش ماه 10874% ROI داشته باشیم.

ما می‌دانستیم که با اه، قوی برای ترافیک، تعامل و تبدیل، از SEO S،a چیزهای زیادی می‌خواهیم. این کار آس، نبود، اما آنها در همه موارد به ما کمک ،د تا کمپین روز بانوان خود را با موفقیت دوباره راه اندازی کنیم. حمایت آنها به ما کمک کرد تا به اه، درآمدی خود برای نیمه اول سال 2023 دست یابیم و برای نیمه دوم سال در موقعیت خوبی هستیم.

خالد عطالله

مدیر بازاریابی

دنیای آبی یاس


منبع: https://seos،a.com/yas-waterworld/